Šta je novo?

Tramvaji

Ако смо хтели коришћење трамваја на Новом Београду, лепа замисао, али да од Блока 42 до Блока 45 нема ниједне помоћне окретнице је скандал, чак и од Ушћа до Блока 42...
 
Slazem se sa Gasparom. Beogradu fale pomoćne okretnice.
1. Mogla bi da radi ona na Savskom trgu
2. Trebalo bi da se napravi u bloku 70
3. Kada tramvaji zavrsavaju u Depou zbog radova moglo bi poslednje stajaliste da im bude ispred Delte a ne kod Super Vera.
4. Takodje, mozemo da imamo i okretnicu na Starom sajmistu. I ako ima pameti mogli bi da je naprave pred sam most da sutra kad krenu radovi oko skidanja mosta mozemo neku liniju da stavimo da zavrsava tu umesto u 45, pa da npr imamo 7 i 13 od Ustanicke/Banovog Brda U do Usca, a 9 i 11 od Banjice/Beka do Bloka 45.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kako opravdati te troškove kada nam tramvaji mile preko novih deonica i njišu se kao na pučini.

Pre svega potrebno je insistirati na davanju prednosti tramvajima i rekonstrukciji postojećih deonica. Primera radi deo od Delta Sitija do OTC-a je u jako lošem stanju a umesto da smo sredstva opredelili za rekonstrukciju te pruge i jednostavno povezivanje preko Marka Hristića mi ćemo praviti paralelnu prugu iza Bevila koja podrazumeva dodatna ukrštanja i duže vreme putovanja.
 
mojte video

4oLls5O.png



sto bi reko Krcan, moj te video
 
Након искуства са трамвајем јуче на новојнтраси, мислим да хе крајње време да се уведе даљнско управљање семафорима, много се губи ту поготову кад се скреће а овде има једно 7 семафора укупно од Руске до блока 42. Такође мислим да би могло да почне да се примењује нешто што је овде предлагано, а то је прављење композиција на деловима где до/од терминуса они деле трасу. Ево конкретно трамвај 11л у ком сам се возио је ишао на мосту иза трамваја 13, и доста је изгубио чекајући на семафорима око блока 42 зато што је у интервалу семафора за пролазак трамваја само један успео да прође.
 
Iskreno, ja sam mislio da sam nešto pogrešno shvatao oko one "petlje" oko bloka42...
Pa ono je za anale ko ono smisli svaka mu čast. Mislio sam da sam u skriveno kameri i da me neko gleda kako mašem glavom i nerviram se...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637731#p637731:3qzq6zpo je napisao(la):
Пантограф » 09 Јул 2019, 21:04[/url]":3qzq6zpo]Naravno.

Pa, šta reći za ograničenje od 40 km/h na mostu, kad se u svetu takve tramvajske deonice - potpuno izdvojene, ispod zemlje ili na mostovima - koriste za maksimalan dobitak u vremenu putovanja, i propisuju im se limiti od 60-70 km/h (CAF to može), a nikad ispod 50.

Tehničke službe u Beogradu vode ljudi van sveta i vremena.

ретардираност на веома високом нивоу. тј. на нивоу ДЈП-а, ГСП-а и других
 
Замислите да смо урадили метро преко моста, који иде 40 :D
 
Lepo rekoh na temi o Trgu, ni najgori kritičari, ni automobili, ni ''auto lobi'', ni bilo ko drugi... nije srozao tramvajski podsistem koliko političari i pojedini ''stručnjaci'' uz njih za ovih 40 godina.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637796#p637796:7qnwc8tk je napisao(la):
Captain » Sre Jul 10, 2019 2:05 am[/url]":7qnwc8tk]
1. Mogla bi da radi ona na Savskom trgu
Slažem se, ali nju verovatno nikad neće popravljati jer će Savski trg ionako da se preuređuje a po planovima koje su kačili ljudi, ne vidim prostora gde bi mogla da se uglavi nova pomoćna okretnica. Osim da se zauzme jedan deo budućeg pešačkog dela, ali sumnjam da će to uraditi.

Za ostale predloge se slažem. I stvarno jeste apsurdno da nigde u krugu od 1 km od jedinog mosta koji vodi ka depou gde se drži 80% vozila, nema nijedne funkcionalne pomoćne okretnice. A bar tu oko Dejtonke i RADove zgrade ima nekoliko velikih praznih površina gde bi mogli uz minimalne troškove da je naprave.
 
Кад буду правили кружни ток код блока 20, ту може да се угура уз кружни ток техничка окретниц какву имамо на кружном току код Трга ослобођења.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637807#p637807:2fknv86s je napisao(la):
Дошљак » Wed Jul 10, 2019 7:05 am[/url]":2fknv86s]Након искуства са трамвајем јуче на новојнтраси, мислим да хе крајње време да се уведе даљнско управљање семафорима, много се губи ту поготову кад се скреће а овде има једно 7 семафора укупно од Руске до блока 42. Такође мислим да би могло да почне да се примењује нешто што је овде предлагано, а то је прављење композиција на деловима где до/од терминуса они деле трасу. Ево конкретно трамвај 11л у ком сам се возио је ишао на мосту иза трамваја 13, и доста је изгубио чекајући на семафорима око блока 42 зато што је у интервалу семафора за пролазак трамваја само један успео да прође.
Како да уведеш даљински семафор, а да не направиш колапс на следећим раскрсницама
1. Јурија Гагарина - Нехруова
2. Јурија Гагарина - Гандијева
3. Јурија Гагарина - Омладинских Бригада
Рачунај, да ту имаш неколико аутобуских линија које су оптерећене од јутра до мрака, а тек колапси у Гандијевој су нормална појава, где је 95 већ тад ван реда вожње...
 
Па лепо, да се из оперативног центра где се командује семафорима пази и да не дође генерално до колапса у саобраћају. Није то нека велика мудрост. А искрено се надам растерећењу ЈГ са изградњом саобраћајница које би повезале Европску и Јапанску улицу са Омладинских бригада. За сваки проблем се може наћи решење, упитна је само воља и одлучност.
И наравно даљинским управљањем семафорима да се обезбеди и давање предности и другим видовима превоза, типа да се продужи зелено да прођу сви аутобуси на некој раскрсници или да се скрсти црвено да се не гомилају испред ње.
 
Kuda to Japanska i Evropska da se poveže sa Oml brigada?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Планирана је трећа линија метроа туда.

Најрадије бих урадио ово: Ђорђа Станојевића - Бул. Црвене армије радника и сељака - Бул. Хероја са Кошара - Земунска - Војвођанска - Ледине. Туда линија за Баново брдо, плус седмица или деветка. Све повезано: и пословни центар, и насеља, и даља периферија.

Још једна линија за Баново брдо плус линија за Кнежевац низ М. Миланковића - Бул. уметности - Бул М. Пупина у првој фази до Општине НБ (травњак код Енергопројекта). Даље ширење ка Земуну.

Али, да се одмах оградим: свему мора да претходи технолошко унапређење система, пре свега кадровско јачање, да не добијемо опет новопројектоване лагане вожње на правцу.
 
Kako ne treba raditi:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EDzAjKMncIc[/youtube]

Kako bi zapravo trebalo:
- od 23:00 do 27:30 (u međuvremenu je podignuta brzina sa 30 na 60 km/h na delu od 24:25 so 26:25);
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=33P6SRgmMH8[/youtube]

- od 1:06:50 do 1:11:10:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=33P6SRgmMH8[/youtube]

Na kraju se vidi isključivo tramvajska raskrsnica, sa prugom koja preko rampe posle prelazi u tunel, pod uglom od 90° u odnosu na osu mosta. Ta raskrsnica je samo obrnutim trouglom regulisana. Nikakvi semafori. A što je najcrnje - postoje detektori na gornjem vodu, koji očigledno - ne rade...

Takođe, na snimku kod Hipodroma se vidi pozicija znaka ograničenja od 10 km/h (pre puštanja pruge u rad bilo je 15 km/h, pa je "o'ruk" izmenjeno!). Taj znak je trebalo postaviti 50-tak metara ranije, a (eventualno i) na stajalištu postaviti još jedan znak koji upozorava da će nakon određene distance biti ograničenje od 10 km/h (u vidu dopunske table). Pogledati od 29:50:

- 29:55 ograničenje od 30 km/h:
- 30:05 - 15km/h
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2UGLgr_FRds[/youtube]
Clan ČKD KT4 sa foruma

http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... /?p=613302
 
Ladno već ne radi skretnica??? Užasno izgleda ovo što su uradili,a naročito se vidi kada se pogledaju ovi drugi primeri na koliko lošem nivou je sve ovo kod nas uradjeno.
 
Počelo je... :fijasko: :blah: :violina: :bash:

17:34, stajalište Ruska u smeru ka B.Brdu. Razlog: Sudar u Požeškoj. Okrenuo se kod Gospodarske.



Čekao ga 15 min (nije mi otišao ispred nosa, gledao odozdo, svi tramvaji su prolazili ka gradu) da se ne bi gurao po solo autobusima i kao sve drugo u Srbiji na kraju dobih "malo tramvaja", ali bez solo autobusa nikako.

Taman kad sam video normalno popunjen CAF (sva sedišta zauzeta, ima stajanja, baš onako kako treba - nit prazan, nit pun) mora da te ispali neko izgovorom o višoj sili kao da je neko natprirodno biće postavilo šine po ulici umesto na baštici.

Kao naručeni nacrtaše se privatni niskopodni Liaz na 37 i niskopodna Cobra na 51. Došlo mi da ih ispljujem kolko god mogu ali sam se nekako suzdržao. Naišao Solaris na 88 pa mi laknulo. Međutim, ne leži vraže želudac mi se okrenuo kad je lepo dao gas i baš na najbržem delu ispod mosta morao stati. Naravno nit iko ušao, nit izašao, samo trošio kočnice, gorivo, mazivo i vreme, povrh svega više zagadio i vazduh.

Na doskora najbržoj trasi ukočili i tramvaj i autobus.
 
У судару су учествовали аутомобил,А-10 и Т-2385.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638122#p638122:2hizft2s je napisao(la):
Дошљак » Thu Jul 11, 2019 8:43 am[/url]":2hizft2s]Кроз бивши ИМТ.
На то да се заборави, јер је градњом Вест Поинта 65 стављена тачка на то, јер да није то изграђено, то је требало ићи Јурија Гагарина - А.Борбе - Блок 42 - ФДУ - О.Бригада - Општина Нови Београд. Метро је требало да садржи станицу испод пролаза где је снимана сцена из филма Муње, а пошто ће ту бити тржни центар у близини, на то заборавите, или да правоме дате глас на локалним изборима на Општини Нови Београд!
 
Зашто, па Вест 65 скроз други ћошак блока 65, ја сам мислио да се Европска и Јапанска прво прошире кроз ИМТ на месту хала које ће очигледно бити срушене, па онда да се споје у једну двосмерну саобраћајницу која би се наставила између паркинга Ер порт ситија и Роде па том саобрћајницом се надовезати на постојећу раскрсницу Омладинских бригада и Ђорђа Станојевића. То спајање ће бити неминовно са реурбанизацијом бившег ИМТа.
 
За цео тај део је требало да иде комплетна нова саобраћајница, али пошто је на месту НТЦ магацина никло 3 нове зграде, на то заборави, јер је баш тим зградама стављена тачка на тај потез, обзиром да су те зграде продужетак Ерпорт Ситија, и сигурно то неће тек тако да руше, јер нема резона рушити, а направили пре 5 година... То што ти мене причаш, је требало да буде крак трамвајске линије, која би парцијално растеретила 45, 71, 72 и 601, и не би имали накарадна продужења или промену траса аутобуских линија у том делу... Са горње стране те улице је после бомбардовања 1999.године било пар шина постављених за трамваје који би ишли кроз Омладинских Бригада, када 68, 73, 94 и 610 нису стајали у самој улици према Општини... Ту је трамвај требао да иде по плановима Јовина и Бранка Пешића до Саобраћајне школе, где је окретница и била намењена, а од Мухара до Цара Душана оне силне кућетине на клизишту оном нису биле предвиђене... Епилог се зна који је, добили смо аутобусе у које не може да се уђе!
 
Jedna zgrada u aviogradu kvari prodzetak ulice do tosinog bunara...
Kroz ImT moze da se produzi evropska i japanska
Neko je vec kacio mrezu u temi o IMT
Gaspar obeco si neke crteze i planove pa nikako to da nam okacis
A ti sto je neko ostavio sine negdje 1999 danas 20 godina poslije je nebitno ....
 
Plavo je postojeća prečica , a crveno planirana trasa Tadije Stodenmajera

file.php


Ovo sam uspeo da nađem preko Google. Predlog nekog od članova foruma.

 
То што је у блоку 65 све грађено некако с брда-з дола не искључује развој саобраћајница у том блоку. Ево Соле је изнео леп пример придужетка Европске и Јапанске и спајање са оним патрљком који удара у зграду АПЦа што штрчи. Мени је искрено простор дуж Јапанске и Европске увек личио на коридор за метро, па чак и за железницу на стубовима и криво ми је што се цео тај простор од блока 42, преко Белвила и блока 65 до тих површина између Европске и Јапанске тако безвезе деградирао ситним интересима.
 
Vrh