Šta je novo?

Tramvaji

Tramvajem do Dobanovaca!
9962daacdc458d78877e975269478ca1.jpg


Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
 
@kruuki
Kod za stanicu je ispravan kada se ukuca tj "pozove" mobilnim telefonom. Postoji mogućnost da sam ti to već pomenuo tj da smo se sreli na stajalištu :)

Prošao sam par puta tramvajem preko mosta i izmerio vreme putovanja i brzinu kretanja tramvaja.
Tramvaj preko mosta ide brzinom od oko 50km/h, preko dilatacije prelazi sa oko 30km/h, dok se na Čukaričkoj strani spušta sa oko15 km/h.

 
Ja sam prosao oko 5 sati...
Drugo da napomenem da je debilno da tramvaj na petlji "Radnicka" ceka "zeleno" na semaforu. Ako vec nema tramvaja ispred zasto jednostavno ne bi prosao bez bespotrebnog cekanja?

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636499#p636499:3vgf8lwu je napisao(la):
Mitroslav » Pet Jul 05, 2019 5:31 pm[/url]":3vgf8lwu]Sad mi je jasno zadto nije bilo nikakvog specijalnog prenosa.
https://youtu.be/RJlVpRtrwJQ
Ovo k'o borba Nemaca i Ilegalaca. :D
Možda ovih dana bude svečano puštanje , a možda smatraju da je bila dovoljna ona probna vožnja prošlog meseca.
 
Čekaju šine kod Belvila,a onda otvoreni dabl dekeri,specijal emisija od Sajma do Belvila i konferencija.
 
Par jučerasnjih fotografija tramvaja na novoj deonici.

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-27.jpg

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-29.jpg

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-30.jpg

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-31.jpg

pruga-most-preko-ade-tramvaj-jul2019-37.jpg
 
Да ли је оптичка варка ово закровљење колосека пре преласка са моста на стајалиште где је избетонирано?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636563#p636563:1hr6kudh je napisao(la):
solecar » Пет Јул 05, 2019 9:44 pm[/url]":1hr6kudh]Možda ovih dana bude svečano puštanje , a možda smatraju da je bila dovoljna ona probna vožnja prošlog meseca.
Moguće da to smatraju, jer je Vesić tada simbolično dobio, ako je neko primetio, profil tramvajske šine u nekoj svečanoj kutiji.
 
Išla sam 13icom juče, pakao sporosti. Ajde što ga čekaš da krene sto godina i što ide ko antibiotik, ali sama vožnja je prespora, a tek kad se zapetlja tamo oko buvljaka u krug, šta je bre to? Onda klac klac klac po nbg, mislim da mi je trebalo sat vremena a možda i više od okretnice do okretnice. Vratila sam se sa 89, 4 puta brže. Žali bože svega, bolje da išta nisu pravili.
 
Desilo se ono što se uvek dešava: kada nešto radiš od bede, ispadne - beda.

Nikome sa Brda ne bih preporučio da ide u blokove 13-com dok je one Šarganske osmice kod buvljaka.

Ali, kad pogledaš, osim za blokove, nigde se tom linijom ni ne može, jer nema zgodnog presedanja za bilo koji drugi deo NB ili Zemuna... Smart City at its best.

Naravno, zaključak je da je ovo ovako pušteno samo da bi mogao da se sruši Stari most. Pa, koliko mora, toliko. Po standardima podsaharske Afrike, iz prošlog veka.
 
Ma mogli su Stari savski most da skinu i bez postavljanja šina na Most na ADI. Ako su mogli GŽS izmeste na poluzavršenu stanicu Prokop i Točider koji je u fazi raspadanja , što ne bi mogli i pomenuto za tramvaje. Čovek prosto da se zapita šta im bi pa su postavili šine na Most na ADI pre uklanjanja Starog savskog mosta.
 
Свако нормалан са иоле мозга у глави већ у старту зна кад погледа структуру власти и све пројекте које су до сад радили да ништа неће одрадити квалитетно функционално и паметно,од тога нема ништа.Овде су пројекти постали превасходно прилика за нове малверзације и крађе, ил се ради само ако се мора и ту се покраде и ошљари. Што каже Шоле чудо је да су уопште направили било какве шине за Нбгд.Какви смо дебили могли су лагано и то да не ураде прошло би опуштено код народа.
 
Чак и уз преседање из 85 у Блоку 42, на 89 и 95, трамвај драстично губи на повезаности, јер опет док трамвај дође до Хиподрома, 85 и 89 увелико прелазе мост на Ади, док нема станице где је супер Веро, нема говора о урађеном... Не заборавите, да 85, 88, 89 , Ада2 и Ада5 стају на самом шпицу Аде, а ко је луд да из трамваја се додатно цима због једне станице до Аде? Неприступачно, нема лифта, нема ничега... Шта су појединци очекивали од увођења трамваја преко Моста на Ади? Добитак је тај, да се трамваји гомилају од Блока 70 до Блока 45, где постојања реда вожње на 7 и 9 нема, па пола возила скрате на Таш или Славију... Слабе подстанице у Блоку 70, и на раскрасници Ивана Рибара и Јурија Гагарина су вам добар пример! Чак и 95 је пребрз!
 
Pricamo stalno o tome Kako Spanci imaju problema na pojedinim deonicama u gradu,zbog ostrih uglova pojedinih skretnica,a pogledajte silaznu I uzlaznu rampu sa Mosta na ADI,Ka I od Hipodroma....ne znam Kako Tu Spanac savija,ugao je rekao bih Jos gori...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Ovo sa tramvaji ma je suština vladavine ovih štetočina na vlasti...
Daj da se slikamo, daj da otvorimo "prvi put u istoriji"...
I naravno stvari kojima je dovoljno "redovno održavanje" se ne održavaju jer to nema PR potencijal...
Provozao sam se tramvajem novom trasom i to je budževina totalna...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Juče sam se vozio sedmicom na posao, ista udaljenost od stanice OŠ Branko Radičević do Tašmajdana. Ušao sam na svoju stanicu u 6.36, izašao na Tašmajdan u 7.08. 32 minuta putovanje, 10 minuta kraće od 11L.
Jedina korist 11ice je bliža i direktna veza sa sajmom.
Vreme je da tramvajski saobraćaj dobije ozbiljne promene u vidu nagaznih semafora, pa i određenih denivelacija.
 
Moje zapazanje od petka. Vracao sam se sa posla sa 85 negde oko 16.50 kod depoa Sava, vidim 13 da ceka semafor u Milutina Milankovica, dok je 85 skretao ka poslovnoj zgradi u Bul Crvene armije gde je Air Serbia. Dok sno mi dosli do stanice kod buvljaka, 13 je vec prosla paralelno sa nama mostom. Ja sam se ponadao da cu je taman videti na mostu i oceniti kojom se brzinom vuce, medjutim dok smo mi bili kod pilona ona je vec odmicala od jugopetrola ka Banovom brdu. Bio je spic ali ne prevelika guzva. Ovi julski spicevi nisu kao sto znate ni upola kao oni van sezone godisnjih odmora. Pritom u 13 je bilo 15tak ljudi a mi smo u 85 bili sardine i kuvali smo se u solarisu bez klime sa malim lufterima. Tako da smatram da ce ovi tramvaji preko novog mosta imati najvise prednosti tokom spiceva pa ce oni naci svoje putnike.
 
Дакле, Гашпар18 нам је дао одличан предлог како радити када трамвај показује бројне недостатке због организације од стране мај***. Његов предлог је: трамвај укинути или маргинализовати, а мај*** сачувати. Има ли других предлога?
 
Карло, ако из Блока 45 идеш на Аду, нормално је то, да ћеш ићи 94, 95 или трамвајем до Блока 42, па одатле на 85 и 89, јер коме је у интересу, да у сред недођије са трамваја изађе, плус додај 5 минута хода док се спустиш, а са друге стране си већ на Ади? Друга битна ствар, трамвај 13 у сусштини ће бити пун само на 5 или 10 полазака у току дана, боље да су на линији ставили катице и здраво, јер капацитети се расипају, 12 треба да има једноцифрен интервал целодневно, али добро... Што се стране Новог Београда тиче објашњено је... Нема потребе за кружењем око гараже, и опет нема станице код Супер Вера, а опет је иста кључни фактор кад трамваји крену за гаражу, јер ту тек може се наставити путовање 67 и 94 одатле...
 
Ali ne uzimate u obzir da 85 ide na 20 minuta. Ako ga propustite na Banovom brdu vise vam se isplati da idete sa 13 ako vam naidje nego da cekate 20 minuta. 89 ide na desetak minuta samo na papiru, odrzava je kosmaj i retko su svi autobusi sa linije u saobracaju. Neretko se i ona ceka 20 minuta (ja sam znao da je cekam i po 40) a kada dodje ne mozete da udjete u nju.
 
Никада нисам имао проблема са чекањем 89 мени је увек тачно у секунд долазила на Видиковац и могу се ослонити на њу чак и у највећем шпицу.
 
Просторни, у прву си ти, имаће линија нешто путника. Али она треба да има много путника, у томе је цака. А, не може да их има много, јер, ево, две моје колегинице које живе у Пожешкој, а радимо овде заједно, близу општине НБ, и иначе проклињу чукаричке аутобусе и онога ко их измисли - сад кукају да немају где да преседају на трамвај. Мислим, могу, после шарганског кружења да чекају 73, али, онда могу и да пешаче до посла, исто би трајало.

Дакле, да, језиви београдски шпицеви - Бог зна какав нас хаос чека од јесени - утераће понеког путника у трамвај, али то је изузетно мршав резултат. То само у Београду може тако - сви други, кад отворе независну трамвајску трасу од 2 км знају то да искористе и постижу далеко боље резултате. Неупоредиво боље.
 
Проблем трамваја ће остати исти - кружење око главних праваца уместо проласка њима. Иста прича и на НБГ и у центру града. Зато и имамо преседања са трамваја на аутобус ка центру. Ово кружење око блока 42 ће остати велика глупост а искрено се плашим и планиране трасе кроз Ђорђа Станојевића где ће од моста до Јурија Гагарина бити најмање 7 (седам) семафора на траси од километар и по, што ће угушити она два денивелисана километра на надвожњацима и мосту. Могли су једноставно да провуку шине уз унутрашњу ивицу самог блока дуж Марка Христића, не би било ни семафора за укључење/искључење са моста, само семафор за укључење у пругу у Јурија Гагрина.
 
Vrh