Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.386
- Pohvaljen
- 3.115
Pantograf je u pravu. Zbrda-zdola sklepano samo da bi se nastavilo sa realizacijom "veličanstvenog projekta".
Kad se spusti s rampe na novobeogradskoj strani urađena samo veza sa postojećom tehničkom deonicom ka depou "Sava". Jasno je kao dan da se radilo po kriterijumu najniža cena-najkraći rok što posebno godi nastavku realizacijie "razvojnog projekta".
Vozio sam se od Nehruove do OŠ "Josif Pančić". Trebalo mu pola sata (pisao na temi o gradskim linijama). Autobus bi to prešao za dvadesetak minuta bez prasećeg repića oko Železničke Stanice "Novi Beograd".
Ljudi ušli, mislili da ide ka Savskom Trgu pa posle jadni izašli na sred ulice kod Vera. Nekoliko putnika skontalo tek kad je zatvorio vrata pa ih nije pustio. Taman sam mislio napuni se, kad ono ostade 10 putnika preko mosta što je ok za minibus - ne i za onoliki tramvaj. Dugo ga zadržao semafor na raskrsnici Milutina Milankovića i Đorđa Stanojevića. Čim je skrenuo u ĐS ukočio je da bi skrenuo, nakon čega je odmah morao stati na stajalište.
Ne treba zaboraviti činjenicu da se ovde ne radi o naknadnim prepravkama postojeće trase već o sastavnom delu planiranog projekta vrednosti koja se meri u stotinama miliona evra.
Najoptimalnija veza ovako izgrađene mreže sa trasom u Jurija Gagarina svakako jeste kratka veza preko Marka Hristića jer se na taj način izbegavaju nepotrebna ukrštanja.
Kad se spusti s rampe na novobeogradskoj strani urađena samo veza sa postojećom tehničkom deonicom ka depou "Sava". Jasno je kao dan da se radilo po kriterijumu najniža cena-najkraći rok što posebno godi nastavku realizacijie "razvojnog projekta".
Vozio sam se od Nehruove do OŠ "Josif Pančić". Trebalo mu pola sata (pisao na temi o gradskim linijama). Autobus bi to prešao za dvadesetak minuta bez prasećeg repića oko Železničke Stanice "Novi Beograd".
Ljudi ušli, mislili da ide ka Savskom Trgu pa posle jadni izašli na sred ulice kod Vera. Nekoliko putnika skontalo tek kad je zatvorio vrata pa ih nije pustio. Taman sam mislio napuni se, kad ono ostade 10 putnika preko mosta što je ok za minibus - ne i za onoliki tramvaj. Dugo ga zadržao semafor na raskrsnici Milutina Milankovića i Đorđa Stanojevića. Čim je skrenuo u ĐS ukočio je da bi skrenuo, nakon čega je odmah morao stati na stajalište.
Ne treba zaboraviti činjenicu da se ovde ne radi o naknadnim prepravkama postojeće trase već o sastavnom delu planiranog projekta vrednosti koja se meri u stotinama miliona evra.
Najoptimalnija veza ovako izgrađene mreže sa trasom u Jurija Gagarina svakako jeste kratka veza preko Marka Hristića jer se na taj način izbegavaju nepotrebna ukrštanja.