Šta je novo?

Tramvaji

Mogli su 3L da preusmere na Blok 45, ako vec 11 L pokriva Tasmajdan,a 12 pokriva Slaviju I Oml.Stadion...jer Taj deo Topcidera kod Zel.Stanice ne pokriva 94...mogli su time da povezu u krajnjoj liniji 2 Zeleznicka Stanica cisto probno da vide kolika je zainteresovanost putnika,jer ako gledamo po 94 koja je sve samo nije prazan autobus,to bi mozda imalo smisla...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Zaraslo u korov...izgleda svakako zastrasujuce...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Prema pisanju Telegrafa, ovako bi izgledale linije od sutra.

https://www.telegraf.rs/vesti/beogr...e-11-i-13-idu-preko-mosta-na-adi-a-ukida-se-3

simpl-bg-map-620x350.jpg


Ja bi ostavo 11 da ide starom trasom, obzirom da je to prva linija koja je krenula ka Novom Beogradu davne 1984. godine, tradicije radi, a 9 da ide preko Sajma. Ali dobro, ajde...
 
Zasto se linija Ka Topcideru zove 3L1?
Ne razumem...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Evo prilike da se uvede jos jedna kruzna linija: (unutrasnji i spoljasnji krug)

Opcija 1: Kao dvojka stim da bi od Ekonomskog do Nemanjine isla preko Novog Beograda, Mosta na Adi i Sajma.

Opcija 2: “Savski krug” Sajam-Savski trg-Stari savski most-Usce-Milentija Popovica-III bulevar-Most na Adi-Sajam

Mislim da veci potencijal ima “opcija 1” iako je za nju potrebno vise vozila ali uz dobro uklapanje mislim da bi “opcija 2” dobro sluzila.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mitroslav":2rq9fejt je napisao(la):
Pa jer 3 ne saobraća,a imamo 3L.
Standardna Direkcijina azbuka.

Sto se njihovog obelezavanja linija tice - definitivno najbolja stvar vezana za nas javni prevoz.

Omiljene su mi one 4 hiljade i nesto linije pa jos kad imaju A i B. A jednom sam video 7L2 i tad sam zakljucio da sam verovatno sve video i da mogu da umrem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Отприлике све зависи како се линија скраћује, на основу тока буде Л1 или ређе Л2 (можда постоји и Л3??).
 
Koja je svrha novih podstanica i prebacivanja 11 preko Mosta na ADI , kada će i dalje saobraćati na 25 minuta , a 13 na 14 minuta?
 
Pa svejedno bi se to desilo zbog izmestanja Savskog Mosta...ionako ce opet biti jedan most kao veza tramvaja sa Nbgd-om...Ono sto ce se evidentno dugo cekati je tramvaj iz Blokova do Knezevca...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Kakve veze ima to što će u jednom trenutku biti sav tramvajski saobraćaj preko jednog mosta sa izgradnjom podstanice na NBG? Zar nije poenta izgradnje iste da se omogući veći broj tramvaja u opticaju?
 
Meni i dalje nije jasno zašto su sređivali delove pruge od parka Košutnjak prema Rakovici, posebno na raskrsnici sa Pere Velimirovića (nažalost nisam fotografisao radove) ako tramvaj ne puštaju i čekaju rekonstrukciju. Imaju viška para?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636330#p636330:1gp4e3dy je napisao(la):
solecar » Pet Jul 05, 2019 12:21 am[/url]":1gp4e3dy]Kakve veze ima to što će u jednom trenutku biti sav tramvajski saobraćaj preko jednog mosta sa izgradnjom podstanice na NBG? Zar nije poenta izgradnje iste da se omogući veći broj tramvaja u opticaju?
Zato što logika i Direkcija ne idu zajedno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636361#p636361:wsolyj8j je napisao(la):
beobike » Fri Jul 05, 2019 8:53 am[/url]":wsolyj8j]Meni i dalje nije jasno zašto su sređivali delove pruge od parka Košutnjak prema Rakovici, posebno na raskrsnici sa Pere Velimirovića (nažalost nisam fotografisao radove) ako tramvaj ne puštaju i čekaju rekonstrukciju. Imaju viška para?

Zato su id***,ne vidim drugi stav. Mislim da je poenta da ih mrzi sad da ciste rastinje oko kontaktne mreze kao i da suzbiju korov koji je narastao oko pruge za ovih par meseci. Neodgovornost na novom nivou.
 
Jel ovo znači da potez oko SC ostaje bez tramvaja?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Tramvajski saobraćaj preko mosta na Adi se povremeno obustavlja, zbog nedostataka na pruzi. Na mostu su dve ekipe kovača koji seku neke limove koje tramvaji kače, tu je i delegacija GSP-a koji su došli sa Cargo tramvajem pa idu po raskrsnici po Hipodromu i nesto obeležavaju, šine su jakoooooooooooooooo klizave, tramvaji jedva kreću iz mesta i otežano ubrzavaju, ali bar što se tiče toga biće bolje kada se malo uglančaju.

Preko one diletacije na mostu bukvalno mora da se stane jer su tu šine užasno postavljene. Most sam prelazio skoro 14 minuta Divagom na 13.

Lepa je ovo zamisao, trasa 13ice je sada pun pogodak, ali ajde ajde neka se sve još mali uhoda pa ćemo onda da komentarišemo jer ovo sada nije ni nalik onome što bi zaista trebalo da bude.

izvor: gspbeograd.net
 
Gledao sam u par navrata na kamerama kako prelaze tramvaji preko te diletacije i nemam utisak da znacajnije uspore. Mozda su se jutros vozaci vise brinuli pa su se vukli
 
Kažu mi da tramvaji regularno rade, samo da oprezno voze prilikom spuštanja sa mosta.
 
Danas sam bio jedan od prvih putnika na novoj liniji 11L preko mosta na Adi :mrgreen: pa da napišem svoje utiske. Jutarnji odlazak na posao i povratak sa posla.

U 6.20 sam ušao u 11L na stanici OŠ Branko Radičević. Tramvaj je išao starom dobrom trasom kroz Jurija Gagarina. Kada je došao Ž.St.NBG, bilo nas je negde osam putnika u tramvaju. Vozač je rekao da tramvaj skreće levo. Svi su osim mene i jedne žene istrčali iz tramvaja. A i ta žena se nećkala u početku. Do ulaska na novu trasu tri semafora. Na sva je stao. Ovaj zadnji na ulazu u most ima odbrojavanja, i kada je došao do nje pisalo je 37 sec, a kad se upalio signal ka mostu, ako se dobro sećam imao je svega 15 sec.

Na novu stanicu Đorđa Stanojevića tramvaj je došao u 6.38. Kako se tramvaj popeo posle stanice, kao da je malo usporio, no onda je ubrzao. Na stanicu Radnička petlja došao je u 6.40. Dva minuta od jednge do druge nove stanice. Ni u jednoj ni drugoj stanici nije bilo ulaska i izlaska putnika. Posle se polako spuštao niz zavojitim nadvožnjakom do prvog tramvajskog raskršća kod hipodroma. Tu je vozač stao i čekao nekih 5 minuta. Iza nas je prošla jedna dupla katica prema Banovom Brdu, kao i jedna katica na liniji 12 iz pravca Banovog Vrda. Ne znam razlog njegovog stajanja. Na strani hipodroma su podignuti bukobrani zelene boje i već zašarani grafitima na nekim delovima. Zatim je tramvaj došao do drugog tramvajskog raskršća sa topčiderskom trasom i tu nije bilo stajanja.

Tramvaj je poprilično brzo stigao do Sajma. Na Tašmajdan je tramvaj došao u 7.02.


U povratku sa posla čekao sam 11L i propustio jednu sedmicu, baš da vidim kakav će biti povratak. UJšao sam u tramvaj u 15.38. Do Mostara je stigao u 15.48. Na stanicu Petlja radnička stigao je u 15.55. Nakon nje je tramvaj išao sporije, sve do negde ulaska u krivinu na NBG strani mosta pre spuštanja na stanicu kada je ubrzao. Na stanicu Đorđa Stanojevića je stigao u 15.59. Ovaj put pri povratku putovao je između dve nove stanice četiri minuta!

Prvo raskršće sa Đorđa Stanojeivća je prešao bez zaustavljanja, dok je druga dva raskršća s Milutina Milankovića kod Holliday Inna i sa Antifašističke borbe, pre stanice Ž.St. NBG poprilično čekao.

Na svoju stanicu OŠ Branko Radičević stigao sam u 16.20.


Ukratko, oba putovanja su bila, po mom merenju 42 minuta. Nisam merio pre ovoga, ali cenim nekih pet minut duže nego kad se ide preko Zarićevog mosta. On što sigurno nedostaje jesu nova trasa kroz Bulevar Crvene Armije i Đorđa Stanojevića (ili kroz Marka Hristića, zašto da ne) i nagazni semafori.
 
Много се кружи око блока 42. Ја се искрено надам траси кроз Марка Христића, пошто би и траса кроз Ђорђа Станојевића имала доста семафора као што има садашња. Треба направити поређења на трасама Жст.НБГ-Савски трг вожњом са 11ицом и са 7цом или 9ком.
 
Vrh