Danas sam bio jedan od prvih putnika na novoj liniji 11L preko mosta na Adi :mrgreen: pa da napišem svoje utiske. Jutarnji odlazak na posao i povratak sa posla.
U 6.20 sam ušao u 11L na stanici OŠ Branko Radičević. Tramvaj je išao starom dobrom trasom kroz Jurija Gagarina. Kada je došao Ž.St.NBG, bilo nas je negde osam putnika u tramvaju. Vozač je rekao da tramvaj skreće levo. Svi su osim mene i jedne žene istrčali iz tramvaja. A i ta žena se nećkala u početku. Do ulaska na novu trasu tri semafora. Na sva je stao. Ovaj zadnji na ulazu u most ima odbrojavanja, i kada je došao do nje pisalo je 37 sec, a kad se upalio signal ka mostu, ako se dobro sećam imao je svega 15 sec.
Na novu stanicu Đorđa Stanojevića tramvaj je došao u 6.38. Kako se tramvaj popeo posle stanice, kao da je malo usporio, no onda je ubrzao. Na stanicu Radnička petlja došao je u 6.40. Dva minuta od jednge do druge nove stanice. Ni u jednoj ni drugoj stanici nije bilo ulaska i izlaska putnika. Posle se polako spuštao niz zavojitim nadvožnjakom do prvog tramvajskog raskršća kod hipodroma. Tu je vozač stao i čekao nekih 5 minuta. Iza nas je prošla jedna dupla katica prema Banovom Brdu, kao i jedna katica na liniji 12 iz pravca Banovog Vrda. Ne znam razlog njegovog stajanja. Na strani hipodroma su podignuti bukobrani zelene boje i već zašarani grafitima na nekim delovima. Zatim je tramvaj došao do drugog tramvajskog raskršća sa topčiderskom trasom i tu nije bilo stajanja.
Tramvaj je poprilično brzo stigao do Sajma. Na Tašmajdan je tramvaj došao u 7.02.
U povratku sa posla čekao sam 11L i propustio jednu sedmicu, baš da vidim kakav će biti povratak. UJšao sam u tramvaj u 15.38. Do Mostara je stigao u 15.48. Na stanicu Petlja radnička stigao je u 15.55. Nakon nje je tramvaj išao sporije, sve do negde ulaska u krivinu na NBG strani mosta pre spuštanja na stanicu kada je ubrzao. Na stanicu Đorđa Stanojevića je stigao u 15.59. Ovaj put pri povratku putovao je između dve nove stanice četiri minuta!
Prvo raskršće sa Đorđa Stanojeivća je prešao bez zaustavljanja, dok je druga dva raskršća s Milutina Milankovića kod Holliday Inna i sa Antifašističke borbe, pre stanice Ž.St. NBG poprilično čekao.
Na svoju stanicu OŠ Branko Radičević stigao sam u 16.20.
Ukratko, oba putovanja su bila, po mom merenju 42 minuta. Nisam merio pre ovoga, ali cenim nekih pet minut duže nego kad se ide preko Zarićevog mosta. On što sigurno nedostaje jesu nova trasa kroz Bulevar Crvene Armije i Đorđa Stanojevića (ili kroz Marka Hristića, zašto da ne) i nagazni semafori.