[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621393#p621393:36np1mao je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 09 May 2019 12:40 pm[/url]":36np1mao] Пробај ти, легендо, у било којој озбиљној земљи да се спрдаш са нацијом и симболима, па ћеш да видиш како ћеш да прођеш.
Легендо, нисам се ја "спрдао са нацијом и симболима" (што је, иначе, у "најозбиљнијој", тј у најјачој земљи света, у САД, у потпуности легално), већ сам се спрдао са твојим ставом, који је по специфичној тежини раван кликтању масе на митинзима Краља тргова, Вука Драшковића, који је у јавну употребу и увео Србима дотад потпуно непознат симбол - уздигнута три прста, уз, ко се сећа, потмули поклич "Сви, сви, сви..." (у значењу: сви затворени демонстранти да се пусте из апса). То није аргумент, већ клицање масе.
(Сад, Вук Драшковић, присталица независности Космета је, свакако, по твојој категоризацији, одавно "аутошовиниста", али то није тема. Тај дебилни појам свакако треба цензурисати по принципу "а...", ни "ш" да не остане)
Можеш по обрасцу са митинга милион пута да поновиш да се трамвајем у Београду "нико не вози", и може ти се сваки пут одговорити да то није тачно - јер, није - и објаснити зашто, не вреди. Ти ћеш наставити: "Бус, бус, бус... промаја, промаја, промаја". Вози се чиме хоћеш, нико ти не брани, ја знам како се возим, а, што се тиче мржње према аутомобилима... толико их мрзим, да возим нов аутомобил.
Дабоме да нико нормалан не "мрзи аутобус", јер, то су патолошка стања. Због уклањања трола са Студентског трга сам први водио крајње непријатну расправу на Беобилду, замеривши се неколицини форумаша који су били за ширење чисто пешачке зоне, тако да ме са својим психијатијским квалификацијама - заобиђеш у широком луку. Као круг двојке Теразије.
И, да, Јужна Америка није добар узор за решавање комуналних проблема и за развој јавног превоза. То је, у овом смислу, дубока периферија. Није велики показатељ памети ни Шпанија, која је, уз Фрнцуску и Британију, једна од земаља које су после Другог светског рата масовно укидале трамваје - да би их почев од осамдесеих масовно враћале и у њима данас то превозно средство доживљава, како сами кажу, ренесансу. Ако се на некога треба ту угледати, то су централноевропске, германске државе плус Чешка (и Мађарска) - е, они нису укидали па уводили, трамвајски системи им имају по милион путника дневно, што им штеди огроман новац. Хвала Богу, па су у Прагу све улице широке?! Беч, легендо, има укупно 450 аутобуса и оно што ти потрошиш на нафту - они улажу у инвестиције, углавном у градњу метроа. Тако они иду напред, а ти назад - право у Латинску Америку, и то у друштво Централноамеричких земаља. А нисмо били тамо, одавно.
Ето, просто ко пасуљ.