Šta je novo?

Tramvaji

Jeste #1514 je iz Resavske, a #1523 je u Savskoj imao sudar pre 10-ak dana.
Samo da Zika nije mislio kad je rekao jos jedan stradao u smislu da ce ga ocerupati za rezervne delove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616138#p616138:1azuxav7 je napisao(la):
Expert » Суб Апр 13, 2019 3:54 pm[/url]":1azuxav7]Voliš li crvenu?

Волим
 
Zelena mi se više sviđa. Mogla bi se stvoriti kombinacija zelene i plave, kao na HIGER elektrobusima.
 
Danas, vraćajući se sa posla elektrobusom, prolazio sam Bulevarom Crvene Armije kroz koji prolazi tehnička jednokolosečna pruga za depo. Negde malo posle 15.45 krenula je Katica g.br 2209 iz pravca depoa ka Delta City-u i skrenula je desno ka toplani. Izgleda da ispituju kakva je pruga jer će uskoro kroz nju da ulaze i izlaze tramvaji pošto će uskoro postavljati Y skretnice koje vode sa Mosta na Adi ka ulici Đorđa Stanojevića.
 
Антифашистичке борбе код УМПа је скоро била раскопана, предпостављам да је постављен вод за напајање од новог трафоа до скретнице пруге из Ђорђа Станојевића ка УМП.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618212#p618212:2sy2fiun je napisao(la):
Expert » Пон Апр 22, 2019 4:56 pm[/url]":2sy2fiun]Zelena mi se više sviđa. Mogla bi se stvoriti kombinacija zelene i plave, kao na HIGER elektrobusima.

Аутобуси ГСП су некад давно били зелене боје. Тамно зелене, касније су прешли на црвену и дуго су били док нису дошли жути Манови донација од Јапана. Тада су почели да фарбају аутобусе ГСП у ту неку жуто плаву боју.

Онда су стигли зелени трамваји из Базела, па још жуто-црвени однекуд из Швајцарске, пише већ на њима, што је довело до праве папазјаније.

По мени је црвена боја најдуже била у Београду и на неки начин заслужила да буде брендом градских аутобуса.

Плава боја у шеми фарбања је вероватно неки политички моманта, притисак на националну савест што ето то је општа ствар. Мени се комбинација свиђа, али можда би заиста било ок све свести на црвено-крем комбинацију
 
Pazi , ako tako gledamo na farbanje , onda i za crveno - bele autobuse i CAF tramvaje , možemo sa punim pravom da kažemo da su (pre)farbani iz čisto političkih momenata , kao što su i i u vreme SFRJ i SRJ.
 
Danas sam posetio gradiliđte u Đorđa Stanojevića. Šine su radkopane i izvučene na mestu gde je planirana ukrsnica, ali je samo izvađena desna strana ka ulazu na most.

25ssgat.jpg


10fubd3.jpg


znqwbb.jpg


2r38diu.jpg


I za kraj, jedan off topic, slika fazana kako prelazi ulicu Marka Hristića :D

xaq6wh.jpg
 
Zapravo im samo desna i treba zbog onog nakaradnog plana o kruzenju.
 
Koliko se sećam planirano je tramvajsko stajalište paralelno sa žel. stanicom Novi Beograd.
Ako je tako onda stvarno ne vidim svrhu kruženja i maltretiranja putnika.
 
Јесте и то унутар самог блока 42. Онда ћемо имати укупно 3 стајалишта у и око истог блока - ново, и стајалишта ЖСт НБГ у Антифашистичке борбе и Блок 42 у Јурија Гагарина + 5 семафора од силаска са УМП до Јурија Гагарина. А могли су лагано у Марка Христића лево и два семафора (или један да су пругу провукли по ободу блока до раскрснице ЈГ-МХ.
 
a ja i dalje ne kapiram zasto nisu prugu spustili jedan blok ranije, lepo u jurija gagarina, bez glupiranja oko marka hristica, djordja stanojevica itd
 
Ја, ипак, капирам. Најјефтиније и најбоље решење није увек и најбоље. Планирана траса пролази поред десетина хиљада квадратних метара пословног простора више, него да трамвај са моста иде право у Јурија Гагарина. Примера ради, издигнута трамвајска станица налазиће се уз НЦР-ов (пардон, Меринов) кампус са 4.000 запослених. Само они су довољни да се, на истеку смена, ту напуне два трамваја за Баново брдо. А, нису сами на тој станици.

Остаје, наравно, чињеница да ће, због неградње свих планираних веза, тј. због уштеде ситних пара у буџету, трамвај у блоковима бити обесмишљен пошто ови безумници сруше Стари мост.
 
Da barem naprave neku improvizovanu okretnicu kod Starog sajmišta dok traju radovi , bilo bi bolje. Isto tako , bilo bi dobro da se uradi i krak ka Delta cityju , pored NBG garaže. Tu već imamo delimično jednokolosečnu prugu.
 
Okretnica blizu Ušća je nešto savršeno logično da postoji! I meni nije jasno kako do sada to niko nije predložio/uradio.
 
Okretnica kod Ušća ne samo da je potrebna sada privremeno kada ne bude starog mosta, već je prosto normalno da postoji i kasnije, jer bi omogućila da tramvaji koji dolaze preko mosta na Adi imaju trasu i do Ušća i do Bloka 45. Istovremeno je povoljna i za kraćenja linija kada ustreba, a i omogućila bi čisto lokalne NBG linije Blok 45 - Ušće, koja možda sama po sebi ne izgleda kao preko potrebna, ali kako ne bi prelazila u stari deo grada, bila bi imuna na zagušenja i zastoje koji se tamo ipak mnogo lakše dese nego na nBG, pa bi omogućila da se na tom potezu saobraćaj održava redovno i obezbedila pouzdana presedanja tramvaj/bus, tramvaj/voz. Uz malo pameti neveliki broj tramvaja bi tu obezbedio redovan takt, a deo linija koje dolaze i dolazice sa starog mosta bi mogao da terminira na Ušću, samo deo da ide skroz do bloka 45, i obrnuto deo onih koje dolaze sa Ade bi imali trasu do Ušća. Sve u svemu uz pouzdanu lokalnu liniju ove koje dolaze preko mostova bi mogle da budu kraće, a usluga bi bila pouzdana na celom delu trase po NBG.
 
У суштини може да се прекопира решење са Аутокоманде, да се уради пруга по ободу кружног тока који је планиран за раскршће на Старом сајмишту пре моста.
 
Tramvajska pruga je planirana da se gradi kroz Bulevar Crvene Armije i Đorđa Stanojevića da ne bi bilo kruženja. Ja imam neki osećaj da se neće rušiti/rastavljati Stari savski most, bar ne ove godine.
Kada se probije nasip koji će povezivati Bulevat CA i Bulevar umetnosti, mislim da bi tu trebalo tramvaj provući do Zemuna, za početak do Keja Oslobođenja. Jedino je pitanje da li nadvožnjak iznad autoputa može statički da podnese tramvaj.
 
Како надвожњак изнад аутопута код Сава Центра није пропао све ове силне године? Ти као да ниси био у скорије време у Омладинских Бригада, тај надвожњак се преполовио као грба на Икарбусу 103, само у шпицу ти ту прође 120 аутобуса који иду кроз Омладинских Бригада на том надвожњаку, додај на то да аутобуси из правца Земуна се крећу том улицом, и преко тог надвожњака... Стицајем околности, човек који је инжињер ми је показао скорашњи снимак са свих могућих места, ту само неки нормалнији систем превоза треба, у виду трамваја, јер би апсолутно мање гужви било по аутобусима, како је својевремено ту било планирано... Да се вратим на тему, Сава Центар осим што трпи око 70 и више трамваја у шпицу, трпи и 30 и више аутобуса са 95, додај на то још барем 30 до 40 трамваја што вандредно иду на линију, додај на то барем 10 аутобуса који се свакодневно врте од Савског Трга до Блокова... Извињавам се за от, али ја испадам овде нека бу**** и ид**** што причам о нечему што видим цео живот, и онда ми се неко прави паметан овде?
 
gaspare, spusti malo loptu, niko te ne napada, ovo je forum. sasvim je ok i da se ne slazemo.
 
Da li mi ovde govorimo o tramvajima kroz Omladinskih brigada ili Bulevaru umetnosti?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619739#p619739:1rwagzag je napisao(la):
Пантограф » Sre Maj 01, 2019 11:20 am[/url]":1rwagzag]Ја, ипак, капирам. Најјефтиније и најбоље решење није увек и најбоље. Планирана траса пролази поред десетина хиљада квадратних метара пословног простора више, него да трамвај са моста иде право у Јурија Гагарина. Примера ради, издигнута трамвајска станица налазиће се уз НЦР-ов (пардон, Меринов) кампус са 4.000 запослених. Само они су довољни да се, на истеку смена, ту напуне два трамваја за Баново брдо. А, нису сами на тој станици.

Остаје, наравно, чињеница да ће, због неградње свих планираних веза, тј. због уштеде ситних пара у буџету, трамвај у блоковима бити обесмишљен пошто ови безумници сруше Стари мост.
Какве везе има кампус који се једном дневно пуни/празни са потребама становништва на траси???
Свако кружење потпуно обесмишљава трамвај и доводи га у још гору дубиозу него сада. Мислим, ако уопште може бити горе. :lol:
Свако решење, осим директне везе ЈГ-мост, је више него бесмислено. Али тако је то кад се накнадно калеми нешто што није ни било предвиђено.

Само ти настави да 'капираш', за то време сав нормалан свет и даље ће да користи 85,89,94, а туристичко обилазни дангуба трамвај ће да превози промају што му и јесте превасходна намена у бг-у.
 
Најбоље би било да је трамвај или спуштен одмах с моста право на Јурија Гагарина, или у зони бувљака па да је скретница ту у Антифашистичке борбе. Садашњу ситуацију може да извуче само траса кроз Марка Христића, одмах лево са моста, само два-три семафора до Јурија Гагарина (или један када би пруга ишла унутар блока 42 уз Марка Христића).
Траса око блока 42 или право кроз Ђорђа Станојевића до Вулевара црвене армије су због броја семафора и скретања погубне за функционалност трамваја.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619915#p619915:3q38dbky je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 02 May 2019 12:15 pm[/url]":3q38dbky]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619739#p619739:3q38dbky je napisao(la):
Пантограф » Sre Maj 01, 2019 11:20 am[/url]":3q38dbky]Ја, ипак, капирам. Најјефтиније и најбоље решење није увек и најбоље. Планирана траса пролази поред десетина хиљада квадратних метара пословног простора више, него да трамвај са моста иде право у Јурија Гагарина. Примера ради, издигнута трамвајска станица налазиће се уз НЦР-ов (пардон, Меринов) кампус са 4.000 запослених. Само они су довољни да се, на истеку смена, ту напуне два трамваја за Баново брдо. А, нису сами на тој станици.

Остаје, наравно, чињеница да ће, због неградње свих планираних веза, тј. због уштеде ситних пара у буџету, трамвај у блоковима бити обесмишљен пошто ови безумници сруше Стари мост.
Какве везе има кампус који се једном дневно пуни/празни са потребама становништва на траси???

Само ти настави да 'капираш', за то време сав нормалан свет и даље ће да користи 85,89,94, а туристичко обилазни дангуба трамвај ће да превози промају што му и јесте превасходна намена у бг-у.

У кампусу, дабоме, не ради становништво, и редован долазак/одлазак на посао/са посла нема везе "са потребама становништва на траси"??? Браво, мајсторе! Браво, легендо! Уздигни поносно та три прста. Сви, сви, сви...!

Дакле, опслуживање централног пословног подручја Београда јавним превозом и потребе становништва Београда нису у корелацији, кажеш.

Још теби неко да плус ... Е, па - то је то. Ту ми живимо.
 
Vrh