Šta je novo?

Tramvaji

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619927#p619927:htfozp8x je napisao(la):
Дошљак » Čet Maj 02, 2019 3:16 pm[/url]":htfozp8x]Најбоље би било да је трамвај или спуштен одмах с моста право на Јурија Гагарина, или у зони бувљака па да је скретница ту у Антифашистичке борбе. Садашњу ситуацију може да извуче само траса кроз Марка Христића, одмах лево са моста, само два-три семафора до Јурија Гагарина (или један када би пруга ишла унутар блока 42 уз Марка Христића).
Траса око блока 42 или право кроз Ђорђа Станојевића до Вулевара црвене армије су због броја семафора и скретања погубне за функционалност трамваја.

sad sam se setio, izvinjavam se na netacnosti mog prethodnog posta, to mi i jeste bila ideja, odma kod buvljaka da se spusti u antifasisticke, nego je meni nesto bilo u glavi da se i ta ulica zove jurija gagarina, tj da se vodi kao nastavak
 
Могло је и право у Јурија Гагарина исто отприлике тамо где су и рампе за пењање на мост из ЈГ. Али ми се опција у АФБ чини бољом. Но реалност нам је за сада кружење око блока 42.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619931#p619931:4b5zt0zq je napisao(la):
Пантограф » Thu May 02, 2019 2:44 pm[/url]":4b5zt0zq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619915#p619915:4b5zt0zq je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 02 May 2019 12:15 pm[/url]":4b5zt0zq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619739#p619739:4b5zt0zq je napisao(la):
Пантограф » Sre Maj 01, 2019 11:20 am[/url]":4b5zt0zq]Ја, ипак, капирам. Најјефтиније и најбоље решење није увек и најбоље. Планирана траса пролази поред десетина хиљада квадратних метара пословног простора више, него да трамвај са моста иде право у Јурија Гагарина. Примера ради, издигнута трамвајска станица налазиће се уз НЦР-ов (пардон, Меринов) кампус са 4.000 запослених. Само они су довољни да се, на истеку смена, ту напуне два трамваја за Баново брдо. А, нису сами на тој станици.

Остаје, наравно, чињеница да ће, због неградње свих планираних веза, тј. због уштеде ситних пара у буџету, трамвај у блоковима бити обесмишљен пошто ови безумници сруше Стари мост.
Какве везе има кампус који се једном дневно пуни/празни са потребама становништва на траси???

Само ти настави да 'капираш', за то време сав нормалан свет и даље ће да користи 85,89,94, а туристичко обилазни дангуба трамвај ће да превози промају што му и јесте превасходна намена у бг-у.

У кампусу, дабоме, не ради становништво, и редован долазак/одлазак на посао/са посла нема везе "са потребама становништва на траси"??? Браво, мајсторе! Браво, легендо! Уздигни поносно та три прста. Сви, сви, сви...!

Дакле, опслуживање централног пословног подручја Београда јавним превозом и потребе становништва Београда нису у корелацији, кажеш.

Још теби неко да плус ... Е, па - то је то. Ту ми живимо.
Чак и да трамвај иде преко Моста на Ади, опет се заборавља да ће исти бити убијен семафорима око гараже, а док окружи исту, 85 ће већ бити код Ерпорт Ситија, и опет се заборавља проста чињеница звана Ада као чвориште, а ту трамвај не иде, и апсолутно не сме се десити скраћивање 85 и 89 на том потезу. Трамвај ће генерално говорећи дангубити због тих семафора и губити барем 10 минута због кружења, а 85 и 89 ће са 94 имати предност барем 10 минута у старту!
 
Semafori se podese za tramvaje tram dobije vecu brzinu od busa koji ne postuje ogranicenje i vozi misko...
 
Кад се већ помињу семафори, људи моји, онај семафор на Трошарини толико нехумано дуго држи да боли. Па људи моји, трамвај стоји и по 5 минута кад год се враћам из школе/града ка Бањици док се семафор не укључи. :bash: :rant: Оно ко је смислио, појма нема о саобраћају. Катастрофа.
 
I ja sam se bezbroj puta do sad pitao zašto je semafor na Trošarini tako loše rešen. Tramvaji baš dugo stoje, a još kad krenu jedan za drugim, što baš i nije tako redak slučaj, stoji se i po pet minuta u mestu kao što kažeš. Previše u svakom slučaju.
 
А тек оне ситуације када 33-јка, или чак две, прођу пре свих њих... Благи ужас.
 
Kakva je situacija sa podstanicama elektro mreže gde je najveći problem i gde je potrebno ulaganje?
 
Na NBG ne znam koliko će biti povećan kapacitet sa podstanicom kod Mosta na ADI , obzirom da je tu mreža na maksimumu. Za ostale delove grada ne znam , ali rekao bih da je problem i na Rakovičkom delu , jer se često desi da i zbog mreže bude skraćena 3 do Topčidera.
 
Па зар није изграђена подстаница и са друге стране моста да се појача тај потез ка Раковици?
 
Problem je i kod Pop Stojanove u BKA, često se desi da "cimne" tramvaj kada kreće sa stanice ka Ustaničkoj, a nekoliko puta se desilo i da ostane "u kvaru" jer ne može dalje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620399#p620399:byey4r9q je napisao(la):
Дошљак » Sub Maj 04, 2019 11:11 pm[/url]":byey4r9q]Па зар није изграђена подстаница и са друге стране моста да се појача тај потез ка Раковици?
Moguće. Za to nisam siguran , ali jesam za ovui na NBG , jer je pisano ovde.
 
Eво овде се види на плану подстаница "Добро поље" код скретнице.

pruga-most-ada-02-18.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620377#p620377:1u4469rr je napisao(la):
Igor » 04 May 2019 20:15[/url]":1u4469rr]Kakva je situacija sa podstanicama elektro mreže gde je najveći problem i gde je potrebno ulaganje?

Ако је меродавно кад сам ишао нешто на светог николу пре две године (значи празан град), на НБГ је најпотребнија. Трамвај само сева и гаси се, не може да извуче струје
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620399#p620399:252plylv je napisao(la):
Дошљак » Sat May 04, 2019 10:11 pm[/url]":252plylv]Па зар није изграђена подстаница и са друге стране моста да се појача тај потез ка Раковици?

Jeste, reseno je, remontovana prosle godine.
 
Људи, опет заборављате да трамвај неће ништа ново донети преко моста на Ади, што се Новог Београда тиче, јер исти ће кружењем око гараже до Аде док дође губити барем 10 минута, док 85 и 89 од Делта Ситија су увелико на Ади... Плус, трамваји неће стајати ни у близини Аде, већ опет преседање... На добитку ће само бити 5% људи највише!
 
Generalno je plan da to kruzenje bude privremeno, tj, da se izgradi i to parce pruge pored Belvila.
 
Могли су да одраде и шине у Марка Христића у склопу ових радова, чему одуговлачење?
 
Pitanje nad pitanjima... Treba vise para, vrmena, a medijski efekat (jedina stvar koja im je*******itna) je isti - pustene sine preko novog mosta, spojeni Banovo Brdo i Rakovica sa Novim Beogradom.
 
Ako je tramvaj ekonomski najekonomičnije sredstvo nadzemnog javnog prevoza, onda treba njega forsirati kao što se to čini u na žalost jedinstvenom primeru u BG - BKA .... Kroz Bulevar se ne dozvoljava uvođenje autobuskih linija i taj princip treba pratiti gde god postoje tramvajske trase. Duplirati tramvajsku trasu autobuskom je debilno - autobusi treba da voze trasama kojima tramvaji ne voze.
 
@stf,

Upravo tako, a dodatno smatram tvoj predlog tramvaja ka Ušću izuzetnim i molio bih te da ga ponovo postaviš, da ne čeprkam sad bzvz.
 
Имам једно питањце које ме малко интригира већ дужи период... Наиме, знамо да код тролејбуса може да се деси појава тзв. електризирања (пробој на масу), најчешће када пада киша или нешто. Интересује ме да ли иста појава може да се догоди и код трамваја? Унапред хвала на одговору.
 
Тек ће да буде дебилизам када прораде станице на и испод моста што значи да ће због непотребне аутобуске станице Господарска механа и будуће Петља Радничка бити крени-стани до Сајма. Онда у том случају укинути Господарску механу за барем још 5 линија како би се овај потез додатно убрзао.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620777#p620777:ufbpya4v je napisao(la):
stf » Mon May 06, 2019 2:04 pm[/url]":ufbpya4v]Ako je tramvaj ekonomski najekonomičnije sredstvo nadzemnog javnog prevoza, onda treba njega forsirati kao što se to čini u na žalost jedinstvenom primeru u BG - BKA .... Kroz Bulevar se ne dozvoljava uvođenje autobuskih linija i taj princip treba pratiti gde god postoje tramvajske trase. Duplirati tramvajsku trasu autobuskom je debilno - autobusi treba da voze trasama kojima tramvaji ne voze.
На БКА су свадкодневни застоји, због лоше решене инфраструктуре улице, јер не иде целом деоницом без скретања од Таша, на Новом Београду ако мислиш да ће ово направити бољитак, грдно се вараш, то јест, да идеш по том принципу, зашто си ког врага онда уводио 85, 89 и 94 преко Моста на Ади? Самим укидањем 85 и 89 са тог Моста, ћеш направити још гори белај, јер само се сети зашто 85 иде преко Моста на Ади, и даље од Општине Нови Београд... Ако то хоћеш да укинеш, и да вратиш све пре почетка 90их, зарад коришћења трамваја у 10 полазака у току дана где ће имати људи, онда свака ти част... Мораш да разумеш, ТРАМВАЈ НА НОВОМ БЕОГРАДУ НЕ ИДЕ ГДЕ ЉУДИ ХОЋЕ, и доста времена губи само док изађе из Блока 45... Док трамвај путује једну станицу из Блока 45 до Јурија Гагарина, 95 је већ код Имо Центра, а то што су појединци навикли на комфор, и да седну, уместо да стигну на време не бирајући средство то је друга ствар... И да живим у блоковима, увек би нападао 95, јер ме вози тамо где треба, још би имао луфте за пљугу док попушим, јер се трамвај чак и код Бувљака на другом нивоу заглави барем додатних 5 минута, а о искакању подстаница да не говорим... Не можете терати људе да мењају навике, лепо је понудити помоћ и алтернативу, али не на силу!
 
Vrh