Šta je novo?

Tramvaji

Ma bolje da ukopaju tramvaj malo ispred Slavije i da izbija kod veterinarskog.
Tako neće nikome da smeta i imali bi prvu metro liniju. :D
 
to resenje na slaviji bi bilo dobro, ali za izmene trase (koje su ceste jer id*** ne rade ulice iz jednog nego iz 50 delova) je neophodno imati kruzni tok

pomeranje sina na drugu stranu da bi odvojili tramvaj od autobusa i sklonili semafor bi bilo idealno da ne mora tramvaj da stoji kod hrama (u pravcu ka slaviji), a to je vrlo prometna stanica,morali bi da nekako iskrivudaju kao bulevar kralja aleksandra, ali onda je stajaliste odvojeno, znaci ako neko ceka 10 a i 33 i 48 mu idu isto on bi morao da odluci, a i kako bi spojili to stajaliste, pesacki prelaz smeta (ja sam za ukidanje i onih sada kod hrama i postavljanje podzemnih), podzemni bi se taman uklopio u potencijalni koji bi svejedno tu trebao da bude

sad razmisljam, mozda ipak i nije tolko losa ideja
 


izvinite ljudi al stvarno ne umem da crtam

evo ovo mi je palo napamet, plavo su autobuska/tramvajska stajalista, ovo levo je vec postojece, ono bi opsluzivalo buseve ka slaviji, a ovo u sredini bi opsluzivalo autobuse ka banjici i tramvaje ka slaviji, ono desno, samo tramvaje ka banjici, zuto je pruga, crveno kolovoz, a roze podzemni prolaz i izlazi

ovo bih stavio u "nivou" postojeceg ka slaviji, direktno ispred hrama, onda mogu da se ukinu pesacki, time bi semafori bili efikasniji
 
Juče ujutru oko šest sati ujutru na glavnoj skretanje za nemanjinu raspao se pantograf katici i blokirala skretanje u savsku i ka karađorđevoj
 
Tramvajoliki autobus kinezi otkrili toplu vodu nista novo brt
 
Dok mi ovde planiramo da počupamo i ovo što imamo (mislim na trole i šine) , u Zagrebu šire tramvajsku mrežu.

pruga.jpg


link: http://www.jutarnji.hr/vijesti/zagreb/p ... a/5291347/
 
Njihovi političari barem imaju mozga. Ovi naši kad krenu izbori , serviraju nam kineske elektobuseve umesto trola i tramvaja , čiju mrežu hoće da počupaju.
 
Sa ovakvom vlascu ne ocekujem neki realni projekat,ocekuju se samo maloumni projekti za pranje para kao tramvaj preko knez mihailove menjanje trola elektrovbusom,rusenje starog savskog mosta ili muzicka fontana.Ja msm da smo najgori u regionu sigurno ako ne i u Evropi celoj .
 
Pa ko nam je kriv kad nismo u stanju da sakupimo kritičnu masu ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460681#p460681:30u460zz je napisao(la):
solecar » Čet Jun 22, 2017 1:10 pm[/url]":30u460zz]Dok mi ovde planiramo da počupamo i ovo što imamo (mislim na trole i šine) , u Zagrebu šire tramvajsku mrežu.

pruga.jpg


link: http://www.jutarnji.hr/vijesti/zagreb/p ... a/5291347/

pa kad su pametni, kad znaju da je najjednostavniji i najefikasniji vid pokretanja vozila struja, zato sto struju mozes da proizvedes na mnogo nacina, obnovljivih i neobnovljivih, a posebna je prica sto u tramvaj stane 3 puta vise ljudi nego u autobus
 
U zg su prosli izboti a tu liniju od tog K trga im obecavaju kao nama metro liniju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460763#p460763:2zdib47e je napisao(la):
Žika » Thu Jun 22, 2017 8:58 pm[/url]":2zdib47e]I kad se nešto desi svi stoje.

Zato tramvajske bastice praviti odvojene od ostatka saobracaja, kao u delovima Budimpeste. Tako se resi najveci broj problema.
 
Nažalost , to kod nas baš i ne pomaže , zato što je kod nas najveći problem na ukrštanjima sa ulicama , gde vozači kola zamišljaju da su Fanđo i da mogu da se provuku ispred tramvaja , što se vrlo često završi bliskim kontaktom.
 
Baš tako. Svi negde žure a radni sat u Srbiji najeftiniji.
 
Буквално направити трамајске баштице одвојене од саобраћаја одржавати трамваје како треба као нпр у Базелу,(старији им трамваји од наших ката а стигли код нас ко нови сијају они жути шиндлери иду ко ракете)и капирам не би било проблема што се тиче застоја трамвајског саобраћаја ал јбг ми смо народ и држава за не коментарисати стварно језиво стање.
 
To što predlažeš je neizvodljivo. Zamisli recimo da iz Bulevara (pravac od Glavne pošte) hoću da skrenem u Beogradsku ulicu. U tom slučaju bih morao da idem čak do Ustaničke pa da tamo pravim polukružno i da se suprotnom stranom ulice vraćam do istog tog mesta da bih mogao da skrenem.
 
Iz smjera glavne poste je ako se nevaram zabranjeno skretanje u beogradsku
Kao iz k miliosa u bulevar kod 3ld
 
Ne bih rekao da je zabranjeno , postoji traka za skretanje levo. Inače , to sam uzeo samo kao primer.
 
Sve je to lepo što pričasste i pokazujete za inostranstvo , ali u našim uslovima je neprimenljivo. Dokle god imamo neiživljene Fanđe , Šumahere i sl. , koje niko ne sankcioniše na adekvatan način , imaćemo problem , ma koliko god se trudili da tramvaj fizički odvojimo od drumskog saobraćaja , jer ipak to nije moguće izvesti da bude 100% autonomno , za razliku od voza , gde je to izvodljivo.
 
Obzirom na postojeću infrastrukturu, generalno lošu, u centru grada, dodatno odvajanje tramvajskog saobraćaja i njegovo ubrzavanje je nerealno. Ali traljavost tramvaja na periferiji, naročito na NBGDu je nešto što mora da se reši a prostora "još" ima za korekcihe postojeće infrastrukture. Raskrsnice, semafori kao da su podešeni da uspore tramvajski saobraćaj koji ljudi sve više izbegavaju, upravo zbog sporosti.

Sent from Nexus 5x using Tapatalk
 
Ja mislim da nije neprimenjivo to što rade vani kod nas. Neiživljene Fanđo-e opališ kaznama takvim da im bude tolika da boli, a da se kazna uvećava za ponovljene prekršaje, do oduzimanja imovina za prinudnu naplatu za ponovljene idiotarije i oduzimanjem dozvole i ćao. Par njih ce silovati prvih par meseci - posle doviđenja. Kad već spominjete Budimpeštu, na većini bulevara gde su tramvaji u sredini prosto JE ZABRANJENO LEVO skretanje i ćao. Gradski saobraćaj ima prednost i sve što bi moglo da ga blokira se sklanja, bez pardona. Ako hoćeš levo ideš jedan blok dalje pa tri puta desno oko bloka, pa dođeš na istu raskrsnicu iz poprečnog smera - što je dozvoljeno. Dvostruki pozitivan efekat po gradski saobraćaj:
1. nema levih skretača koji bi ometali tramvaje
2. ova prinudna vožnja oko blokova povećava vreme vožnje autom i potrošnju goriva tako da upotreba sopstvenog vozila često postaje diskutabilna sa bilo kog stanovišta.
 
Vrh