igor989":3dxqq252 je napisao(la):Пре пар дана сам дошао из Италије, у Падови када сам био приметио сам да имају једну шину по смеру да би касније сазнао да трамваји иду на батерије. Много лепше град изгледа без оних горе жица и глупости.
Sent from my D6503 using Tapatalk
Приметио сам те точкове. Замисли Београд само без тих жица, далеко лепши би био.Дошљак":1whhkuzm je napisao(la):Ти трамваји у Падови имају само једну шину "водиљу" и точкове са прнеуматицима. Мада на страну, мислим да и стандардни трамваји са пругом могу да се крећу на батерије. Meни се више допада систем из Бордоа где се користи нови АPS систем посебне треће шине.
Из ПДР Роспи ћуприје.Узимајући у обзир потребе и могућности ширења трамвајског саобраћаја, планирано је
вођење нове трамвајске линије дуж разделног острва у Вишњичкој улици, а затим улицом
Миријевски булевар (такође у независној трамвајској баштици), са новим трамвајским депоом
у зони укрштања Миријевског булевара и Вишњичке улице (уз задржавање постојећег
аутобуског депоа „Карабурма“ у истој зони).
I samo ponegde idu bez gornjeg voda, inače imaju najnormalniji pantograf i gornji vod.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451685#p451685:2nl55hr2 je napisao(la):Дошљак » 16 May 2017 04:10 pm[/url]":2nl55hr2]Ти трамваји у Падови имају само једну шину "водиљу" и точкове са прнеуматицима. Мада на страну, мислим да и стандардни трамваји са пругом могу да се крећу на батерије. Meни се више допада систем из Бордоа где се користи нови АPS систем посебне треће шине.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452640#p452640:ovgjjda8 je napisao(la):Дошљак » 21 May 2017 07:57 am[/url]":ovgjjda8]Из ПДР Роспи ћуприје.Узимајући у обзир потребе и могућности ширења трамвајског саобраћаја, планирано је
вођење нове трамвајске линије дуж разделног острва у Вишњичкој улици, а затим улицом
Миријевски булевар (такође у независној трамвајској баштици), са новим трамвајским депоом
у зони укрштања Миријевског булевара и Вишњичке улице (уз задржавање постојећег
аутобуског депоа „Карабурма“ у истој зони).
Спомиње се у ПДРу и метро до Миријева[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452786#p452786:4e90ypha je napisao(la):Siniša » Нед Мај 21, 2017 10:51 pm[/url]":4e90ypha][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452640#p452640:4e90ypha je napisao(la):Дошљак » 21 May 2017 07:57 am[/url]":4e90ypha]Из ПДР Роспи ћуприје.Узимајући у обзир потребе и могућности ширења трамвајског саобраћаја, планирано је
вођење нове трамвајске линије дуж разделног острва у Вишњичкој улици, а затим улицом
Миријевски булевар (такође у независној трамвајској баштици), са новим трамвајским депоом
у зони укрштања Миријевског булевара и Вишњичке улице (уз задржавање постојећег
аутобуског депоа „Карабурма“ у истој зони).
Nemojte me pogrešno shvatiti, ali ja sam protiv produženja tramvaja prema Višnjičkoj i Mirijevu. Ne zato što sam protiv njih. Naprotiv. Već zato što su odavno izgrađene železničke tunelske cevi prema nikad izgrađenoj loko teretnoj stanici Karaburma, jedna cev je završena krajem 70ih, druga 1996 i putuju govna umesto da putuje BG:voz.
Ako se izgradi dotična tramvajska pruga, a ove cevi ostanu neiskorištene, to nije ništa drugo nego bacanje i raz*ebavanje para.
Prvo treba da se završi ono što je započeto, pa tek onda da se vidi da li je tramvaj.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451685#p451685:w84z1q34 je napisao(la):Дошљак » 16 Мај 2017, 17:10[/url]":w84z1q34]Ти трамваји у Падови имају само једну шину "водиљу" и точкове са прнеуматицима. Мада на страну, мислим да и стандардни трамваји са пругом могу да се крећу на батерије. Meни се више допада систем из Бордоа где се користи нови АPS систем посебне треће шине.