Šta je novo?

Tramvaji

“Posebno kada se uzme u obzir da su ovo moderna, savremena i, pre svega, nova vozila. Ipak, sve te fleke nastale su tokom saobraćanja tramvaja na našim ulicama. S obzirom na činjenicu da fizičko pranje stolica nije dalo zadovoljavajuće rezultate, angažovali smo nekoliko eksternih firmi koje se bave čišćenjem sedišta hemijskim sredstvima. Nažalost, ni oni nisu uspeli da ih operu”, ističu oni.

Zato je GSP u prethodnoj godini započeo zamenu presvučenih sedišta PVC stolicama koje mogu ručno da se očiste.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1266429
 
Koliko su nesposobni strasno dobro da ih je bar neko javno isprozivao
 
Cargo Katica :)
d95ceccb905bff8ebe0337f46ad5c4d0.jpg


Послато са Nexus 5X уз помоћ Тапатока
 
video sam takvog jednom u rakovici i jednom kod kalemegdana, oba puta proslog leta, mislio sam da su nesto isprobavali jer ga posle nisam vise video
 
bgexplorer
+1 :)
Lep kargo limenko
zapravo pravo čudo sto se redovne linije Bg-limenka ne koriste i za za transport manjih pošiljaka u okviru Bgda
kad na svakih 10-15 min. kruže po istim trasama
vec svaka firma ima dodatne troškove za svoju lokalnu dostavu ...... a pride stvaraju i gužve u saobracaju :roll:

To ne bi trebalo da bude komplikovano a donosi zaradu GSPu a uštedu ostalima
proširiti prostor kod vozača i na svakoj okretnici se prazni kod dispecara kod koga se predaju i preuzimaju te manje pošiljke :idea:
Naravno vozać limenka nit bi naplacivao nit bi proveravo pošiljke - ne bi gubio vreme
vec bi samo ih stavljao iza sedišta i nastavljao vožnju
dispecar je taj
koj bi ih preuzimao, razvrstavo i izdavao kao što bi ih i zaprimao u svojoj dispecarskoj kucici
Eto malo dodatnog rada i malo dodatna zarada :)
 
Da imamo poštu..... i pošte brze, lake, lude, domace i strane.... kolač je ogroman....
zašto ne bi koje parče od tog kolača bilo i za siromašan GSP ... :shock:
koj nema para ni za rezervne sijalice,gumene kajševe za klime i gomilu dr. sitnica ....
zar je lakše samo da kukaju kako nemaju ... prosjace iz budjeta ...
umesto da rade i zarade... ?
 
По том принципу би могли да узму и гомилу старијих комбија за курирску службу, а што да не и шпедицију да направе, купе нешто камиона. Али су ипак ЈКП тако да није то за њих.
 
Pa da prvo nek prevoze putnike od tacke A do tacke B bezbedno pa onda neka vide za ostalo. Dispecar ima veliki posao oko regulisanja polazaka i odgovornost a bedne plate tako da sumnjam da bi nasli vremena i za posiljke.

Послато са Nexus 5X уз помоћ Тапатока
 
Radovi u Bulevaru oslobođenja od subote

Pripremni radovi na obema tramvajskim bašticama u Bulevaru oslobođenja počeće u subotu, 17. juna, i trajaće do 28. juna, rekao je za Beoinfo Luka Petrović, v. d. sekretara za investicije.

Prema njegovim rečima, za vreme tih radova ulice koje se ukrštaju sa Bulevarom oslobođenja (Katićeva, Birčaninova, Tiršova, Pasterova, Nebojšina, Krušedolska, Ohridska i Kneginje Zorke) postaće „slepe ulice”, odnosno biće onemogućeno skretanje iz Bulevara oslobođenja u bočne ulice, kao i pristup iz bočnih ulica Bulevaru oslobođenja.

– Pripremni radovi obuhvataju izradu donjih nosećih ploča budućeg tramvajskog koloseka na mestima ukrštanja sa bočnim ulicama, uklanjanje postojeće kontaktne mreže, osposobljavanje desne polovine ulice za odvijanje saobraćaja dok se budu izvodili radovi na levoj strani i drugi radovi – rekao je Luka Petrović.

Od 29. juna do 28. avgusta izvodiće se radovi na levoj polovini ulice, dok će se saobraćaj odvijati desnom stranom. U tom periodu će Katićeva, Birčaninova, Tiršova i Pasterova biti prohodne za saobraćaj, dok će ulice Nebojšina, Krušedolska, Ohridska i Kneginje Zorke do kraja ovog perioda ostati „slepe ulice”.

– U posmatranim periodima se ukida tramvajski saobraćaj ka Banjici i uvode se autobusi umesto njih. Ostale linije javnog gradskog prevoza manje-više ostaće nepromenjene. Saobraćaj će se na samom Trgu Slavija odvijati nesmetano do pred kraj posmatranih perioda. O sledećim promenama u odvijanju saobraćaja Beograđani će biti blagovremeno obavešteni – kazao je Petrović i naglasio da se paralelno sa ovim radovima odvijaju i oni na izradi platoa između Nemanjine i Ulice kralja Milana, kao i radovi u Ulici Mije Kovačevića.

izvor: beograd.rs
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qhhENPE-pik[/youtube]

Upravo gledam pa reko da okačim i ovde. Ima toga još na samom kanalu.
 
I umesto da napokon rese problem slavije i sklone sine na nje,mi bacamo pare na nesto sto ce i dalje praviti guzve!! Tramvac u kruznop toku je ubustvo,narocito kad tu budu poceli i Cafovi da idu...(ako budu mogli)
 
Oтприлике да бољег решења нема. Трамвај просто мора да прође од Вождовца ка железничкој и ка правном. Ситуација ће до некле бити боља што више неће бити мајмунисања са колима која улећу трамвајима са обе стране пошто ће шине бити на ивици кружног тока.
 
Мислим да ће шине ту остати као што су и сада са размицањем због проширења коловоза, а некако је било логичније да се преместе да иду целим булеваром једном страном те да се укине семафор код ветеринарског факултета. Предпостављам да су стајалишта пресудила да шине остану као што и јесу.
 
Naravno da bi bilo logicnije i bolje da su sine za oba smera nastavljene jednom stranom od veterinarskog do slavije i da se i na Slaviji nastavljaju samo obodom kruznog toka blize platou ispred NBS.
Time bi imali nezavisnu tramvajsku trasu, ali i jednostavnije odvijanje drumskog saobracaja kroz bul. Oslobodjenja, kao i samu Slaviju.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Takođe bi smo imali duže tramvajsku bašticu u ispravnom stanju , kao i mnogo bolju i udobniju vožnju autobusima (ne bi služila za razbijanje kamena u bubregu). :)
 
20170604_161203.jpg


Evo o ovom pricate ako ocete jos vi samo recite cijela studija je uradjena 1979 trebalo da se radi 1980 ali bravar nas zezno
 
@direktor
To, na to sam mislio :)
Eto, ja kasnim skoro 40 godina u odnosu na tu studiju :D

Elem, i za neku buducu rekonstrukciju Slavije, u kojoj bi se konacno pravila i metro stanica ovakvo resenje bi bilo odlicno, jer je tramvajski saobracaj pomeren na obod kruzne saobracajnice.
Sam prolazak tramvaja bi bio mnogo jednostavniji sa ovakvom organizacijom.
Presedanje sa jedne na drugu liniju bi takodje bilo lakse.
Sa zasebnom trasom tramvaja od veterinarskog do slavije, lako bi se implementirali nagazni senzori koji bi ubrzali kretanje...
No jbg...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ово решење је неупоредиво боље и велика је штета што није прихваћено, али ако се добро сећам, стручњаци из гсп траже да се сачува кружница као техничка окретница за ванредне потребе.
 
Pa kruznica je u tom smislu mogla ostati.
Vanredne potrebe su 'vanredne' i to sto bi jednom sedmicno jedna ili u slucaju neke blokade nekoliko tramvaja tu okrenulo ne bi nista menjalo.
Ovako cemo imati totalni haos svaki put kada CAF sa svojom duzinom udje u kruzni tok.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh