In the Zürich system, specific traffic signal timing for individual intersections
and sets of intersections is controlled by computer programs designed based on
the geometry of the intersection and on real-time traffic data collected from
sensors in the roadway. The sensors communicate traffic volume information
to the system’s central computers, where it is combined with data from the rest
of the network to determine the most efficient traffic signal operation at all
system intersections—in real time.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436238#p436238:2myutrb4 je napisao(la):direktor » February 27th, 2017, 11:12 am[/url]":2myutrb4]Trojka treba da ostane i da se sa buseva presjeda na tramvaj ti si prvi koji se zalaze za ukidanje tramvaja
Ta industruja treba ili da ozivi ili da se izgrade zgade upravo ekoloski tramvaj se uklapa sa voznjom mkroz park
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436245#p436245:2myutrb4 je napisao(la):Bumbarevo brdo » February 27th, 2017, 12:07 pm[/url]":2myutrb4]Na celoj trasi trojke je zel koridor, tesko da ce tu da bude bilo kakvo naselje, zato nikad i nece biti dovoljno putnika.
Zalazem se za ukidanje gde mislim da ne treba, i zalazem se za uvođenje gde mislim da treba, npr za zemun. Novac za obnovu nisu mala sredstva, ako objektivno gledamo lako moze da se utvrdi gde je nesto potrebnije.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436245#p436245:3q2g821l je napisao(la):Bumbarevo brdo » Mon Feb 27, 2017 11:07 am[/url]":3q2g821l]Na celoj trasi trojke je zel koridor, tesko da ce tu da bude bilo kakvo naselje, zato nikad i nece biti dovoljno putnika.
Zalazem se za ukidanje gde mislim da ne treba, i zalazem se za uvođenje gde mislim da treba, npr za zemun. Novac za obnovu nisu mala sredstva, ako objektivno gledamo lako moze da se utvrdi gde je nesto potrebnije.
Voznja kroz park je do topc okretnice, za taj deo sam i rekao da treba da ostane u nekoj turistickoj varijanti uz ozivljavanje parka i okoline.
Svakako, samo razmenjujemo misljenja, ne vidim razlog za tenzije (ovo se ne odnosi licno na tebe).
Ту се мисли не на попуњеност возила, већ укупан удео превоза у систему.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436011#p436011:q19xbpr1 je napisao(la):DzonTravolta » 26 Feb 2017 02:53 pm[/url]":q19xbpr1]Pred izbore, potezanje nekih starih obećanja. Ako se sećam, ovo je obećavano još u vreme Nenada Bogdanovića...
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1234371
BG: Tramvaji više neće stajati "na crveno"
Beograd -- Neiskorišćenost tramvajskog kapaciteta, naročito na Novom Beogradu biće prošlost za šest meseci.
Posle dobijenih rezultata nakon brojanja putnika koji su pokazali da žitelji glavnog grada najviše putuju autobusima, dok je iskorišćenost tramvaja tek 17 odsto, nadležni su odlučili da "ubrzaju" tramvaje, pišu Večernje novosti.
Неко писмен, а не Митровић, изазио би се овако: "Иако су трамваји трајнија и штедљивија средства од аутобуса, на појединим правцима се недовољно користе, нарочито на Новом Београду. При прављењу сигналног плана за Јурија Гагарина водило се рачуна само о аутомобилима. Трамваји стају на скоро сваком семафору, док аутобуси успевају да повремено ухвате аутомобилски зелени талас, па буду бржи. Зато се доста суграђана определи за аутобусе."Prema rečima Uglješe Mitrovića, sekretara za javni prevoz, rešenje je u pametnim semaforima.
“Istina je da postoji velika neiskorišćenost tramvaja, pogotovo onih koji saobraćaju na Novom Beogradu. Za razliku od autobusa oni su spori jer staju na svakom semaforu, stajalištima, a potrebno je i vreme da putnici uđu i izađu iz vozila. Zato se sugrađani odlučuju za autobuse”, kaže Mitrović.
"Решење за убрзање трамваја је постављање сензора на прилазу неким раскрсницама, решење слично оном које данас имамо код Ветеринарског факултета. Поред тога, потребно је направити систем даљинског управљања саобраћајем, промена места трамвајских стајалишта у зони неких раскрсница, могућност продужавања времена проласка за трамваје на местима где се повремено гомилају трамваји. На неким раскрсницама разматрамо доградњу колосека за лева и десна скретања трамваја на прилазу раскрсници, слично као што имамо код Економског факултета."-објашњава неко паметнији, који је набио Угљеши чарапу у уста да не лупета пред новинарима (хипотетички).“Rešenje za ubrzanje tramvaja je postavljanje senzora, kao kod Veterinarskog fakulteta. U pregovorima smo sa Sekretarijatom za saobraćaj, a ideja je da se na svim saobraćajnicama gde saobraćaju tramavaji postave semafori sa senzorima, koji bi se otvarali pri nailasku tramvaja”, objašnjava on.
Сазнајемо да је техничка документација спремна, да су прибављене све дозволе, прошла минимум двогодишња бирократија која прати овакав пројекат, и да се само чека тендер и избор понуђача.U Sekreatrijatu za javni prevoz dodaju da će do jeseni senzori biti ugrađeni na semaforima duž Jurija Gagarina.
Паметна особа за односе са јавношћу би рекла "Студија је рађена у условима прекида саобраћаја због радова у Војводе Степе, и подаци нису ревидирани. То је и разлог зашто се није мењао ред вожње линија за Вождовац, иако трамвај на Вождовцу сада брзином не заостаје за аутобусом, у време застоја на Аутокоманди буде и бржи од аутобуса.A od jeseni, kada se očekuje da će proći javna nabavka, u planu je postavljanje senzora na semaforima duž svih saobraćajnica kojima voze tramvaji.
?????
Studija brojanja putnika pokazala je da je od deset linija koje dnevno prevezu najviše putnika, samo jedna tramvajska. I to "sedmica" koja saobraća od Novog Beograda do Ustaničke ulice.
Међутим, од 11 трамвајских линија, само 4 линије иду заиста често. Примера ради, зато што 10 иде на сваких 13-15 минута по реду вожње, много људи се угурава у већ препуне 33 и 48, које иду на 6-7 минута, сигурности ради због дугог чекања на 10. Искрено, мени би било питање части, да сам Директор дирекције, да јавно промовишем побољшање реда вожње на линијама 10 и 12.Dužina tramvajske pruge u Beogradu je 55 kilometara, a od toga je rekonstruisano oko 60 odsto. Predstoji uređenje šina u Ruzveltovoj, Karađorđevoj, Cara Dušana, Džordža Vašingtona, Kraljice Marije, na Trgu Slavija, kao i u Bulevaru oslobođenja do Veterinarskog fakulteta, Bulevaru kralja Aleksandra - od Gospodara Vučića do okretnice u Ustaničkoj.
GSP "Beograd" u dnevnom saobraćaju ima 125 linija na kojima saobraćaju autobusi, sedam na kojima voze trolejbusi i 10 tramvajskih linija. Osim što tramvaji pokrivaju više linija nego trolejbusi, imaju i širu mrežu. Dužina trolejbuskih linija je 55,8 kilometara, dok je tramvajskih duplo duža - 114,2 kilometra.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436389#p436389:1q50t2fw je napisao(la):Karlo del Ponte » 27 Феб 2017, 23:51[/url]":1q50t2fw]- Морао би се смањити број линија, а ред вожње организовати у односу на интервале између две слободне трасе. Рецимо, 7 на сваких 6 минута цео дан, 9 на 12 минута (све дупли), и 11 на 12 минута. Места чекања на формирање конвоја би била Блок 45 и Економски факултет. У шпицу би могли додати 9л, Господарска механа-Трошарина, и ето.
Drzi se ti, legendo, trolofobije, tu si najpametniji.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436495#p436495:3n7gmw2o je napisao(la):tragac » Uto Feb 28, 2017 1:04 pm[/url]":3n7gmw2o]Trebalo bi iskoristiti trasu stare pruge. Dalje pored Poljoprivrednog faksa ka stadionu FKZ. Uz Bulevar M. Pupina bi išao severno, potpuno odvojeno od ostalog saobraćaja.Takođe napraviti vezu za postojeći tram ulicom Španskih boraca.
Koje god rešenje mi pada na pamet , nikako mi se ne uklapa u idealno rešenje trećeg koloseka , jer mi izgleda kao da bi pravio problem drumskom saobraćaju. Kako bi to bilo najbolje izvesti?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436519#p436519:1ixa8l3l je napisao(la):Čika Brana » February 28th, 2017, 3:09 pm[/url]":1ixa8l3l]Из канцеларије имам поглед на раскрсницу улице Антифашистичке борбе и булевара Милутина Миланковића. Из десетак поновљених мерења констатовао сам да комплетан такт семафора износи 1' 45". То би рачунски давало максимални поток од 34,2 возила из БММ у АБ. Ако има трамваја који иду у депо тај број драстично пада, обзиром да се пролаз у правац отвара после пролаза у скретање па возило у редовној вожњи практично мора да прескочи један такт. На овој раскрсници би било неопходно одвојити колосек за скретање још код Медигруп болнице, практично одмах после станице и БММ. Ово би било још од већег значаја ако би се једна од линија 7, 9 или 11 пустиле кроз БММ и Ђорђа Станојевића, а да не говорим ако би пруга отишла у Булевар уметности.
Посебан проблем праве трамваји који се у период у од 8 до 9 пре подне повлаче из саобраћаја када маса света који ради од 9 на потезу Јурија Гагарина иде на посао. Када се наређа возић трамваја од Сава центра можете чути широк дијапазон клетви и псовки. ГеСтаПовци као да не знају да људи раде од 9 већ су још увек наштеловани на неко социјалистичко време. Ствар ће бити још гора. Сведоци смо да је управо завршен Навигатор, да се завршава Сиријус да ће се градити Навигатор 2, а можда и аутобуска и железничка станица.
Ne mogu da tvrdim 100% , ali čini mi se da je jedno vreme pruga išla Milentija Popovića , pa levo u Bulevar Milutina Milankovića , pa onda desno u Jurija Gagarina , kao što je i 95 išla.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436519#p436519:1ixa8l3l je napisao(la):Čika Brana » February 28th, 2017, 3:09 pm[/url]":1ixa8l3l]Проходност трамваја се мора решити. Једна од могућности је провлачење трамвајске пруге кроз Владимира Поповића и спајање на постојећу пругу у Јурија Гагарина.
Verujem u potpunosti da je trojka vršno opterecena i potpuno se slazem da ima odlicnu i brzu trasu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436335#p436335:2tf4qpnu je napisao(la):hiavata » Pon Feb 27, 2017 8:38 pm[/url]":2tf4qpnu]
Koliko cesto se vozis trojkom? Da li si se vozio negde oko 6/7 ujutru? Svaka je puna tad skoro.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436528#p436528:2l0i2af3 je napisao(la):solecar » 28 Feb 2017 02:53 pm[/url]":2l0i2af3]
Ne mogu da tvrdim 100% , ali čini mi se da je jedno vreme pruga išla Milentija Popovića , pa levo u Bulevar Milutina Milankovića , pa onda desno u Jurija Gagarina , kao što je i 95 išla.
Jedini fokus tvojih komentara je nadmenost i pametovanje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436529#p436529:49bj8z3l je napisao(la):Bumbarevo brdo » 28 Feb 2017 02:55 pm[/url]":49bj8z3l]Verujem u potpunosti da je trojka vršno opterecena i potpuno se slazem da ima odlicnu i brzu trasu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436335#p436335:49bj8z3l je napisao(la):hiavata » Pon Feb 27, 2017 8:38 pm[/url]":49bj8z3l]
Koliko cesto se vozis trojkom? Da li si se vozio negde oko 6/7 ujutru? Svaka je puna tad skoro.
Jedini fokus mojih komentara je bio da ukupni celodnevni putnicki potencijal ne opravdava obnovu pruge, vec da je racionalnije da tu trasu preuzme autobus, posebno uzevsi u obzir da na samoj trasi nema koga da zagađuje.
Da uvedemi mi juzni krak bg voza sa ozbiljnim taktom, pa da vidimo sta bi ostalo za 3,47,405,491,493.
Da smo malo racionalniji po mnogim pitanjima, bilo bi bolje za sve.
Što? Jel se bojiš da zaista ne urade tako?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436530#p436530:68hb80kk je napisao(la):Пантограф » February 28th, 2017, 3:59 pm[/url]":68hb80kk]Немој то више никад ни да тврдиш...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436528#p436528:68hb80kk je napisao(la):solecar » 28 Feb 2017 02:53 pm[/url]":68hb80kk]
Ne mogu da tvrdim 100% , ali čini mi se da je jedno vreme pruga išla Milentija Popovića , pa levo u Bulevar Milutina Milankovića , pa onda desno u Jurija Gagarina , kao što je i 95 išla.
Ašovčić u ruke, pa resi dilemu :lool:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436528#p436528:y072en1a je napisao(la):solecar » Uto Feb 28, 2017 2:53 pm[/url]":y072en1a]
Ne mogu da tvrdim 100% , ali čini mi se da je jedno vreme pruga išla Milentija Popovića , pa levo u Bulevar Milutina Milankovića , pa onda desno u Jurija Gagarina , kao što je i 95 išla.
Ovo je pomalo i za zaljenje, pored dijagnostifikovane trolofobije, pocinjes da razvijas i fobiju od mene.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436532#p436532:1s532le7 je napisao(la):tragac » Uto Feb 28, 2017 3:01 pm[/url]":1s532le7]Jedini fokus tvojih komentara je nadmenost i pametovanje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436529#p436529:1s532le7 je napisao(la):Bumbarevo brdo » 28 Feb 2017 02:55 pm[/url]":1s532le7]Verujem u potpunosti da je trojka vršno opterecena i potpuno se slazem da ima odlicnu i brzu trasu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436335#p436335:1s532le7 je napisao(la):hiavata » Pon Feb 27, 2017 8:38 pm[/url]":1s532le7]
Koliko cesto se vozis trojkom? Da li si se vozio negde oko 6/7 ujutru? Svaka je puna tad skoro.
Jedini fokus mojih komentara je bio da ukupni celodnevni putnicki potencijal ne opravdava obnovu pruge, vec da je racionalnije da tu trasu preuzme autobus, posebno uzevsi u obzir da na samoj trasi nema koga da zagađuje.
Da uvedemi mi juzni krak bg voza sa ozbiljnim taktom, pa da vidimo sta bi ostalo za 3,47,405,491,493.
Da smo malo racionalniji po mnogim pitanjima, bilo bi bolje za sve.