Šta je novo?

Tramvaji

Људи, не примајте се на изјаве из ГСП Београд, предузећа познатог по сувереној нестручности у области шинских система, конкретно трамваја.

Систематско давање приоритета трамвајима на раскрсницама је озбиљан посао и захтева темељне организационе, кадровске и техничке мере, које се у нашем случају ни не помињу, нити је реално да ће се десити. Кога занима, нека погледа како је Цирих дошао до тога да трамваји (и градски аутобуси) имају предност на раскрсницама, па нека сам закључи колико је Београд од тога далеко:

http://www.andynash.com/nash-publicatio ... -01-13.pdf

In the Zürich system, specific traffic signal timing for individual intersections
and sets of intersections is controlled by computer programs designed based on
the geometry of the intersection and on real-time traffic data collected from
sensors in the roadway. The sensors communicate traffic volume information
to the system’s central computers, where it is combined with data from the rest
of the network to determine the most efficient traffic signal operation at all
system intersections—in real time.

Шта је, конкретно, проблем, и зашто није довољно једноставно поставити сензоре?
Помиње се пруга на Новом Београду, лепо. Од 7 до 8 сати ујутро кроз раскрсницу Јурија Гагарина и Гандијеве према реду вожње прођу укупно 52 трамваја. Уградимо сензор, дамо предност трамвајима, и из Гандијеве нико више по 15 минута не може да скрене у Јурија Гагарина - укључујући аутобус 95. Сутрадан гасимо сензор да нам неко не би поломио и њега и главу.
А шта бива у Немањиној, где пролази још више трамваја? Добијамо трајно прекинуту Улицу кнеза Милоша и онда можемо да ставимо катанац на Београд.
То се, наравно, неће десити.

Инж. Карло Полак је смислио могуће решење за НБ: конвојско кретање по два трамваја, који би онда пролазили кроз исти сигнал. За то би требало да продужимо стајалишта, али би и трамваји при доласку на НБ, негде одмах иза моста, морали да чекају на станици да им се појави "пар", па да тек онда заједно крену (ко се чешће возио нпр. бечким трамвајем, уочио је да тамо возила понекад чекају на станицама да "ухвате" ред вожње - ово је сличан принцип).
Занимљив предлог за разматрање. Али, бојим се, непримењив на целој мрежи.

На Новом Београду , кад га већ помињу, испрва би им ваљало да реше срамну раскрсницу код "Супер вера", јер се на њој дешава да трамвај дуже од пет минута не може да скрене из Миланковићевог булевара у Антифашистичке борбе! Решење је доградња трећег колосека за трамваје који иду ка депоу, а нека онда ту испробају неки хај-тек "сензор" (бројач осовина и сл.) који би, у случају да више од једног возила скреће лево, продужио сигнал. Када ураде тај домаћи задатак, нека раде даље.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436238#p436238:2myutrb4 je napisao(la):
direktor » February 27th, 2017, 11:12 am[/url]":2myutrb4]Trojka treba da ostane i da se sa buseva presjeda na tramvaj ti si prvi koji se zalaze za ukidanje tramvaja
Ta industruja treba ili da ozivi ili da se izgrade zgade upravo ekoloski tramvaj se uklapa sa voznjom mkroz park

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436245#p436245:2myutrb4 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » February 27th, 2017, 12:07 pm[/url]":2myutrb4]Na celoj trasi trojke je zel koridor, tesko da ce tu da bude bilo kakvo naselje, zato nikad i nece biti dovoljno putnika.
Zalazem se za ukidanje gde mislim da ne treba, i zalazem se za uvođenje gde mislim da treba, npr za zemun. Novac za obnovu nisu mala sredstva, ako objektivno gledamo lako moze da se utvrdi gde je nesto potrebnije.

"Želimo IMT: Traktori 'made in Serbia' u svet"

Beograd -- Indijska grupa Tafe je zainteresovana za strateško partnerstvo ili kupovinu IMT-a u stečaju.

Oni žele da proizvode traktore za pre svega evropsko, ali i afričko i azijsko tržište, izjavio je direktora kompanije Tafe Kamal Ahuđa (Ahuja) koji je zadužen za Evropu.

"Tafe je i dalje zainteresovan za IMT i trenutno je u pregovorima sa Vladom Srbije”, rekao je Ahuđa, koji je učestvovao na Drugom zasedanju Biznis foruma Srbija - Indija.

Drugo zasedanje Biznis foruma Indija - Srbija je održano nakon nedavne posete premijera Srbije Aleksanda Vučića Indiji.

Ahuđa je rekao da pregovori sa Vladom Srbije teku dobro i izrazio očekivanje da će biti postignut dogovor o zajedničkom obnavljanju IMT brenda.

On, ipak, nije želeo da otkrije o kom tačno modelu saradnje se pregovara, kako kaže, stateškom partnerstvu ili kupovini IMT-a.

Ahuđa je rekao da je Tafe grupa velika indijska kompanija, najviše se bavi proizvodnjom traktora, ali i proizvodnjom dizel motora, baterija i akumulatora, kao i delovima za automobilsku i traktorsku industriju.

Tafe ima promet od 2,5 milijarde dolara godišnje i ima fabrike u Turskoj, Kini i Indiji, dodao je Ahuđa.

"Kada je reč o traktorima, mi u Srbiji od početka šezdesetih godina prošlog veka imamo saradnju sa IMT i IMR. IMT je trenutno u stečaju, ali mi imamo tehnologiju koja je slična IMT traktorima. Mi smo kao brend prisutni svuda”, rekao je Ahuđa Tanjugu.

Tafe bi, prema njegovim rečima, htela da proizvodi traktore u Srbiji kao "mejd in Serbia" traktor da bi mogli da budu prisutni na tražištima gde bi bili konkurentniji.

"Jer, ne bi bilo carine, transport bi bio jeftiniji, a rok isporuke brži. IMT je u stečaju, ali mi smo i dalje zainteresovani za IMT da bi proizvodili traktore u Srbiji”, naveo je Ahuđa.

On kaže da je Tafe u saradanji sa IMT-om otkako je upostavljena saradnja napravio promet od oko 250 miliona dolara i da su zato i zainteresovani da obnove IMT brend.

Ahuđa je naglasio da Srbija ima strucnu radnu snagu koja je veoma kvalifikovana u toj industriji zbog dugogodišnjeg iskustva.

"Sa tog stanovišta bismo bili idealno pozicionirani da iz Srbije budemo prisutni u Evropi i eventualno Africi i Aziji, sa brendom IMT. A, koji će oblik biti, da li strateško partnerstvo ili će Tafe da otkupi IMT u stečaju još ne znamo pošto će to zavisiti od pregovora sa Vladom Srbije”, dodao je on.

izvor: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1234797
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436245#p436245:3q2g821l je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Mon Feb 27, 2017 11:07 am[/url]":3q2g821l]Na celoj trasi trojke je zel koridor, tesko da ce tu da bude bilo kakvo naselje, zato nikad i nece biti dovoljno putnika.
Zalazem se za ukidanje gde mislim da ne treba, i zalazem se za uvođenje gde mislim da treba, npr za zemun. Novac za obnovu nisu mala sredstva, ako objektivno gledamo lako moze da se utvrdi gde je nesto potrebnije.
Voznja kroz park je do topc okretnice, za taj deo sam i rekao da treba da ostane u nekoj turistickoj varijanti uz ozivljavanje parka i okoline.
Svakako, samo razmenjujemo misljenja, ne vidim razlog za tenzije (ovo se ne odnosi licno na tebe).

Koliko cesto se vozis trojkom? Da li si se vozio negde oko 6/7 ujutru? Svaka je puna tad skoro. Te varijante autobusom/ preko Banjice/Borske = 45 minuta do Slavije u najboljem slucaju. Trojka je najbrzi vid prevoza tog dela grada.

Sto se Rakovice tice, za nju putnicki zeleznicki koridor ne postoji, jer vise ne staju ni putnicki vozovi, BG voz nema, Beovoz ukinut. A i mi koji tu zivimo malo duze se secamo onog cuvenog "danas izuzetno ne saobraca", tako i tu je pozudanost pod znakom pitanja.
 
Krajnja je glupost da se ukidaju vozovi iz Rakovice prema Glavnoj ž.s. i da se sva veza tog dijela grada sa centrom Beograda svodi na autobuse i tramvaj br3 pogotovo sto postoje svi tehnički uslovi da se ta veza i dalje održava.
 
Evo danas bas k'o za inat se desilo ono sto sam pisao. Ustanicka i dobar deo Bulevara bez struje, naravno tramvaji ne idu. Pa polako put pod noge do Koste Trifkovica, 309 do Cvetka. I 79 opet negde duboko u Mirijevu. Pa brzim hodom do Zvezdare, na trole ili 77. Sva sreca pa cim sam stigao na stanicu krece 77. Na faks sam stigao tacno u 16h, a inace isto vreme polaska od kuce, normalno tramvajem, ja sam na faksu oko 15 minuta ranije. Samo mi je bilo cudno da su vratili 77 i trole na redovne trase iako je prilaz okretnici i dalje raskopan i prakticno se pravi slalom da se zaobicu prepreke.
 
Елем, очекивали сте да ћу се јавити, па да кренем.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436011#p436011:q19xbpr1 je napisao(la):
DzonTravolta » 26 Feb 2017 02:53 pm[/url]":q19xbpr1]Pred izbore, potezanje nekih starih obećanja. Ako se sećam, ovo je obećavano još u vreme Nenada Bogdanovića...

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1234371
BG: Tramvaji više neće stajati "na crveno"
Beograd -- Neiskorišćenost tramvajskog kapaciteta, naročito na Novom Beogradu biće prošlost za šest meseci.
Posle dobijenih rezultata nakon brojanja putnika koji su pokazali da žitelji glavnog grada najviše putuju autobusima, dok je iskorišćenost tramvaja tek 17 odsto, nadležni su odlučili da "ubrzaju" tramvaje, pišu Večernje novosti.
Ту се мисли не на попуњеност возила, већ укупан удео превоза у систему.
Prema rečima Uglješe Mitrovića, sekretara za javni prevoz, rešenje je u pametnim semaforima.

“Istina je da postoji velika neiskorišćenost tramvaja, pogotovo onih koji saobraćaju na Novom Beogradu. Za razliku od autobusa oni su spori jer staju na svakom semaforu, stajalištima, a potrebno je i vreme da putnici uđu i izađu iz vozila. Zato se sugrađani odlučuju za autobuse”, kaže Mitrović.
Неко писмен, а не Митровић, изазио би се овако: "Иако су трамваји трајнија и штедљивија средства од аутобуса, на појединим правцима се недовољно користе, нарочито на Новом Београду. При прављењу сигналног плана за Јурија Гагарина водило се рачуна само о аутомобилима. Трамваји стају на скоро сваком семафору, док аутобуси успевају да повремено ухвате аутомобилски зелени талас, па буду бржи. Зато се доста суграђана определи за аутобусе."
“Rešenje za ubrzanje tramvaja je postavljanje senzora, kao kod Veterinarskog fakulteta. U pregovorima smo sa Sekretarijatom za saobraćaj, a ideja je da se na svim saobraćajnicama gde saobraćaju tramavaji postave semafori sa senzorima, koji bi se otvarali pri nailasku tramvaja”, objašnjava on.
"Решење за убрзање трамваја је постављање сензора на прилазу неким раскрсницама, решење слично оном које данас имамо код Ветеринарског факултета. Поред тога, потребно је направити систем даљинског управљања саобраћајем, промена места трамвајских стајалишта у зони неких раскрсница, могућност продужавања времена проласка за трамваје на местима где се повремено гомилају трамваји. На неким раскрсницама разматрамо доградњу колосека за лева и десна скретања трамваја на прилазу раскрсници, слично као што имамо код Економског факултета."-објашњава неко паметнији, који је набио Угљеши чарапу у уста да не лупета пред новинарима (хипотетички).
U Sekreatrijatu za javni prevoz dodaju da će do jeseni senzori biti ugrađeni na semaforima duž Jurija Gagarina.
Сазнајемо да је техничка документација спремна, да су прибављене све дозволе, прошла минимум двогодишња бирократија која прати овакав пројекат, и да се само чека тендер и избор понуђача.
A od jeseni, kada se očekuje da će proći javna nabavka, u planu je postavljanje senzora na semaforima duž svih saobraćajnica kojima voze tramvaji.
?????
Studija brojanja putnika pokazala je da je od deset linija koje dnevno prevezu najviše putnika, samo jedna tramvajska. I to "sedmica" koja saobraća od Novog Beograda do Ustaničke ulice.
Паметна особа за односе са јавношћу би рекла "Студија је рађена у условима прекида саобраћаја због радова у Војводе Степе, и подаци нису ревидирани. То је и разлог зашто се није мењао ред вожње линија за Вождовац, иако трамвај на Вождовцу сада брзином не заостаје за аутобусом, у време застоја на Аутокоманди буде и бржи од аутобуса.
Dužina tramvajske pruge u Beogradu je 55 kilometara, a od toga je rekonstruisano oko 60 odsto. Predstoji uređenje šina u Ruzveltovoj, Karađorđevoj, Cara Dušana, Džordža Vašingtona, Kraljice Marije, na Trgu Slavija, kao i u Bulevaru oslobođenja do Veterinarskog fakulteta, Bulevaru kralja Aleksandra - od Gospodara Vučića do okretnice u Ustaničkoj.

GSP "Beograd" u dnevnom saobraćaju ima 125 linija na kojima saobraćaju autobusi, sedam na kojima voze trolejbusi i 10 tramvajskih linija. Osim što tramvaji pokrivaju više linija nego trolejbusi, imaju i širu mrežu. Dužina trolejbuskih linija je 55,8 kilometara, dok je tramvajskih duplo duža - 114,2 kilometra.
Међутим, од 11 трамвајских линија, само 4 линије иду заиста често. Примера ради, зато што 10 иде на сваких 13-15 минута по реду вожње, много људи се угурава у већ препуне 33 и 48, које иду на 6-7 минута, сигурности ради због дугог чекања на 10. Искрено, мени би било питање части, да сам Директор дирекције, да јавно промовишем побољшање реда вожње на линијама 10 и 12.

Везано за конвојски систем, њега је тешко објаснити широј јавности, за новине. Форумашима ће бити углавном јасно:
- Ред вожње трамваја пројектовати слично као ред вожње возова. Трамвај добија трасу, или описно, тачно одређен део сигналног плана тако да буде могућ сигуран пролазак.
- За лаке железнице са таквим системом, како се не би правио хаос у друмским кретањима попречно на пругу, обично је могућ пролазак сваких 5-6 минута у једном смеру.
- Како би се обезбедио довољан капацитет са таквим интервалом, праве се дужи трамвајски возови. На Новом Београду је лако остварив конвојски систем кретања. То значи да свако стајалиште има два другачије означена дела, и пуштају се по два трамвајска воза, тако да стају један за другим. Систем кочења и стандардни удобне вожње допуштају кретање на 7-10 секунди један иза другог.
- Морао би се смањити број линија, а ред вожње организовати у односу на интервале између две слободне трасе. Рецимо, 7 на сваких 6 минута цео дан, 9 на 12 минута (све дупли), и 11 на 12 минута. Места чекања на формирање конвоја би била Блок 45 и Економски факултет. У шпицу би могли додати 9л, Господарска механа-Трошарина, и ето.
 
Karlo ranije si imao drugaciji predlog da se tramvaju daje prednost na nbg na vsim raskrsnicama osim sa omladinskih brigada ako se dobro sjecam gdje bi mogao da stane na crveno mozda jos negdje
Inace na svim krivinama na nbg gdje se zapravo gomilaju tramvaji po 2 ili vise treba im dati prednost
popovica milankovica buvljak gagarina
U popovica bi trebalo rastjerati kola sa sina koja blokiraju tramvaj kod hajata zbog stoke za volanima kola
 
Карло је побројао све што треба, а ја ћу поменути најбољи начин да се омогући сигнални проритет трамваја на левој обали Саве: градња нове трасе линије 9, од Хајата Булеваром Михајла Пупина или Николе Тесле за Земун. На оба крака - и ка блоковима и ка Земуну - трамваји би могли да иду на 4-5 минута, и онда на свакој раскрсници може да постоји "сензор". Проблем у центру, међутим, не би могао лако да буде решен.
 
Trebalo bi iskoristiti trasu stare pruge. Dalje pored Poljoprivrednog faksa ka stadionu FKZ. Uz Bulevar M. Pupina bi išao severno, potpuno odvojeno od ostalog saobraćaja.

Takođe napraviti vezu za postojeći tram ulicom Španskih boraca.
 
Немогуће је кроз Шпанских бораца, због кружне петље код Арене, мора кроз Булевар уметности.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436389#p436389:1q50t2fw je napisao(la):
Karlo del Ponte » 27 Феб 2017, 23:51[/url]":1q50t2fw]- Морао би се смањити број линија, а ред вожње организовати у односу на интервале између две слободне трасе. Рецимо, 7 на сваких 6 минута цео дан, 9 на 12 минута (све дупли), и 11 на 12 минута. Места чекања на формирање конвоја би била Блок 45 и Економски факултет. У шпицу би могли додати 9л, Господарска механа-Трошарина, и ето.

за 55 км пруге, 10 линија је много. све више сам за опцију смањења броја линија, али са чешћим поласцима. нпр. да остану 7, 9, 10, 12 и 13 и да се 3 и 5 споје у једну (трасом 5 до Калемегдана, 2 до ГЖС и 3 до Кнежевца)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436495#p436495:3n7gmw2o je napisao(la):
tragac » Uto Feb 28, 2017 1:04 pm[/url]":3n7gmw2o]Trebalo bi iskoristiti trasu stare pruge. Dalje pored Poljoprivrednog faksa ka stadionu FKZ. Uz Bulevar M. Pupina bi išao severno, potpuno odvojeno od ostalog saobraćaja.Takođe napraviti vezu za postojeći tram ulicom Španskih boraca.
Drzi se ti, legendo, trolofobije, tu si najpametniji.

Sirenje tramvaja u nbg/zemunu mora ici najprometnijim koridorima koji zahvataju najvise putnika, a to su oml brigada, ceo pupinov bul, glavna, cara dusana, plus prigradski terminal na kraju cara dusana.
Ovim trasama bi bio i najbrzi, jer nema nikakvog kruzenja i ima najmanje moguci br skretanja.
 
Из канцеларије имам поглед на раскрсницу улице Антифашистичке борбе и булевара Милутина Миланковића. Из десетак поновљених мерења констатовао сам да комплетан такт семафора износи 1' 45". То би рачунски давало максимални поток од 34,2 возила из БММ у АБ. Ако има трамваја који иду у депо тај број драстично пада, обзиром да се пролаз у правац отвара после пролаза у скретање па возило у редовној вожњи практично мора да прескочи један такт. На овој раскрсници би било неопходно одвојити колосек за скретање још код Медигруп болнице, практично одмах после станице и БММ. Ово би било још од већег значаја ако би се једна од линија 7, 9 или 11 пустиле кроз БММ и Ђорђа Станојевића, а да не говорим ако би пруга отишла у Булевар уметности.

Посебан проблем праве трамваји који се у период у од 8 до 9 пре подне повлаче из саобраћаја када маса света који ради од 9 на потезу Јурија Гагарина иде на посао. Када се наређа возић трамваја од Сава центра можете чути широк дијапазон клетви и псовки. ГеСтаПовци као да не знају да људи раде од 9 већ су још увек наштеловани на неко социјалистичко време. Ствар ће бити још гора. Сведоци смо да је управо завршен Навигатор, да се завршава Сиријус да ће се градити Навигатор 2, а можда и аутобуска и железничка станица. Проходност трамваја се мора решити. Једна од могућности је провлачење трамвајске пруге кроз Владимира Поповића и спајање на постојећу пругу у Јурија Гагарина.
 
Previše je ukrštanja šinskog (tramvajskog) i drumskog saobraćaja. Broj drumskih vozila je sve veći i u tom delu NBG će još da se povećaja zbog izgradnje autobuske stanice i uređenja železničke stanice koja će postati sve bitnija izgradnjom Prokopa. Samo denivelacija i smanjenje broja ukrštanja može dovesti do većeg protoka i bezbednosti saobraćaja. Rešenje sa senzorima je vrlo diskutabilno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436519#p436519:1ixa8l3l je napisao(la):
Čika Brana » February 28th, 2017, 3:09 pm[/url]":1ixa8l3l]Из канцеларије имам поглед на раскрсницу улице Антифашистичке борбе и булевара Милутина Миланковића. Из десетак поновљених мерења констатовао сам да комплетан такт семафора износи 1' 45". То би рачунски давало максимални поток од 34,2 возила из БММ у АБ. Ако има трамваја који иду у депо тај број драстично пада, обзиром да се пролаз у правац отвара после пролаза у скретање па возило у редовној вожњи практично мора да прескочи један такт. На овој раскрсници би било неопходно одвојити колосек за скретање још код Медигруп болнице, практично одмах после станице и БММ. Ово би било још од већег значаја ако би се једна од линија 7, 9 или 11 пустиле кроз БММ и Ђорђа Станојевића, а да не говорим ако би пруга отишла у Булевар уметности.
Посебан проблем праве трамваји који се у период у од 8 до 9 пре подне повлаче из саобраћаја када маса света који ради од 9 на потезу Јурија Гагарина иде на посао. Када се наређа возић трамваја од Сава центра можете чути широк дијапазон клетви и псовки. ГеСтаПовци као да не знају да људи раде од 9 већ су још увек наштеловани на неко социјалистичко време. Ствар ће бити још гора. Сведоци смо да је управо завршен Навигатор, да се завршава Сиријус да ће се градити Навигатор 2, а можда и аутобуска и железничка станица.
Koje god rešenje mi pada na pamet , nikako mi se ne uklapa u idealno rešenje trećeg koloseka , jer mi izgleda kao da bi pravio problem drumskom saobraćaju. Kako bi to bilo najbolje izvesti?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436519#p436519:1ixa8l3l je napisao(la):
Čika Brana » February 28th, 2017, 3:09 pm[/url]":1ixa8l3l]Проходност трамваја се мора решити. Једна од могућности је провлачење трамвајске пруге кроз Владимира Поповића и спајање на постојећу пругу у Јурија Гагарина.
Ne mogu da tvrdim 100% , ali čini mi se da je jedno vreme pruga išla Milentija Popovića , pa levo u Bulevar Milutina Milankovića , pa onda desno u Jurija Gagarina , kao što je i 95 išla.
Što se tiče spajanja Starog sajmišta sa Jurija Gagarina , preko Vladimira Popovića , podržavam kao ideju. I meni je to padalo na pamet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436335#p436335:2tf4qpnu je napisao(la):
hiavata » Pon Feb 27, 2017 8:38 pm[/url]":2tf4qpnu]
Koliko cesto se vozis trojkom? Da li si se vozio negde oko 6/7 ujutru? Svaka je puna tad skoro.
Verujem u potpunosti da je trojka vršno opterecena i potpuno se slazem da ima odlicnu i brzu trasu.
Jedini fokus mojih komentara je bio da ukupni celodnevni putnicki potencijal ne opravdava obnovu pruge, vec da je racionalnije da tu trasu preuzme autobus, posebno uzevsi u obzir da na samoj trasi nema koga da zagađuje.

Da uvedemi mi juzni krak bg voza sa ozbiljnim taktom, pa da vidimo sta bi ostalo za 3,47,405,491,493.

Da smo malo racionalniji po mnogim pitanjima, bilo bi bolje za sve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436528#p436528:2l0i2af3 je napisao(la):
solecar » 28 Feb 2017 02:53 pm[/url]":2l0i2af3]
Ne mogu da tvrdim 100% , ali čini mi se da je jedno vreme pruga išla Milentija Popovića , pa levo u Bulevar Milutina Milankovića , pa onda desno u Jurija Gagarina , kao što je i 95 išla.


Немој то више никад ни да тврдиш...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436529#p436529:49bj8z3l je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 28 Feb 2017 02:55 pm[/url]":49bj8z3l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436335#p436335:49bj8z3l je napisao(la):
hiavata » Pon Feb 27, 2017 8:38 pm[/url]":49bj8z3l]
Koliko cesto se vozis trojkom? Da li si se vozio negde oko 6/7 ujutru? Svaka je puna tad skoro.
Verujem u potpunosti da je trojka vršno opterecena i potpuno se slazem da ima odlicnu i brzu trasu.
Jedini fokus mojih komentara je bio da ukupni celodnevni putnicki potencijal ne opravdava obnovu pruge, vec da je racionalnije da tu trasu preuzme autobus, posebno uzevsi u obzir da na samoj trasi nema koga da zagađuje.

Da uvedemi mi juzni krak bg voza sa ozbiljnim taktom, pa da vidimo sta bi ostalo za 3,47,405,491,493.

Da smo malo racionalniji po mnogim pitanjima, bilo bi bolje za sve.
Jedini fokus tvojih komentara je nadmenost i pametovanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436530#p436530:68hb80kk je napisao(la):
Пантограф » February 28th, 2017, 3:59 pm[/url]":68hb80kk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436528#p436528:68hb80kk je napisao(la):
solecar » 28 Feb 2017 02:53 pm[/url]":68hb80kk]
Ne mogu da tvrdim 100% , ali čini mi se da je jedno vreme pruga išla Milentija Popovića , pa levo u Bulevar Milutina Milankovića , pa onda desno u Jurija Gagarina , kao što je i 95 išla.
Немој то више никад ни да тврдиш...
Što? Jel se bojiš da zaista ne urade tako? :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436528#p436528:y072en1a je napisao(la):
solecar » Uto Feb 28, 2017 2:53 pm[/url]":y072en1a]
Ne mogu da tvrdim 100% , ali čini mi se da je jedno vreme pruga išla Milentija Popovića , pa levo u Bulevar Milutina Milankovića , pa onda desno u Jurija Gagarina , kao što je i 95 išla.
Ašovčić u ruke, pa resi dilemu :lool:

Nemoj da tvrdis ni 100%, a ni manje o toga.
Svaki iole osrednji poznavalac gradskog prevoza ce ti reci da ovo blage veze sa vezom nema.
Naravno, to dosta govori o tvom poznavanju materije i o neuspelim pokusajim da na bas svakoj temi ispadnes pametan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436532#p436532:1s532le7 je napisao(la):
tragac » Uto Feb 28, 2017 3:01 pm[/url]":1s532le7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436529#p436529:1s532le7 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 28 Feb 2017 02:55 pm[/url]":1s532le7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436335#p436335:1s532le7 je napisao(la):
hiavata » Pon Feb 27, 2017 8:38 pm[/url]":1s532le7]
Koliko cesto se vozis trojkom? Da li si se vozio negde oko 6/7 ujutru? Svaka je puna tad skoro.
Verujem u potpunosti da je trojka vršno opterecena i potpuno se slazem da ima odlicnu i brzu trasu.
Jedini fokus mojih komentara je bio da ukupni celodnevni putnicki potencijal ne opravdava obnovu pruge, vec da je racionalnije da tu trasu preuzme autobus, posebno uzevsi u obzir da na samoj trasi nema koga da zagađuje.

Da uvedemi mi juzni krak bg voza sa ozbiljnim taktom, pa da vidimo sta bi ostalo za 3,47,405,491,493.

Da smo malo racionalniji po mnogim pitanjima, bilo bi bolje za sve.
Jedini fokus tvojih komentara je nadmenost i pametovanje.
Ovo je pomalo i za zaljenje, pored dijagnostifikovane trolofobije, pocinjes da razvijas i fobiju od mene.

U nedostatku argumenata, iskompleksirani pojedinci obicno prelaze u licni obracun.
 
Sto se trojke ticke, mislim da velikom dijelu ljudi sa Miljakovca i K.Brda vrijeme što bi ustedjeli do Slavije izgube šetajući se do stanice koja nije baš blizu već par km
 
Vrh