Šta je novo?

Tramvaji

Zar nebi mogla ta linija tramvaja malo da se modifikuje (dogradi) da pokrije malo veću populaciju?
 
Meni pored veterinarskog pada na pamet i semafor kod cvetka koji je užasan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435975#p435975:3nhlnte1 je napisao(la):
Stomatolog » Ned Feb 26, 2017 11:37 am[/url]":3nhlnte1]Zar nebi mogla ta linija tramvaja malo da se modifikuje (dogradi) da pokrije malo veću populaciju?
Veliki nagib, puno krivina, bas nepovoljna konfiguracija...
Tu jednostavno postoji frekventan pravac, borska-pilota petr, koji ide po sredini svih pomenutih naselja i koji je najblizi i najpogodniji za veliku vecinu stanovnika pa se prakticno skoro svi i 'slivaju' u njega.
 
Pred izbore, potezanje nekih starih obećanja. Ako se sećam, ovo je obećavano još u vreme Nenada Bogdanovića...

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1234371
BG: Tramvaji više neće stajati "na crveno"
Beograd -- Neiskorišćenost tramvajskog kapaciteta, naročito na Novom Beogradu biće prošlost za šest meseci.
Posle dobijenih rezultata nakon brojanja putnika koji su pokazali da žitelji glavnog grada najviše putuju autobusima, dok je iskorišćenost tramvaja tek 17 odsto, nadležni su odlučili da "ubrzaju" tramvaje, pišu Večernje novosti.

Prema rečima Uglješe Mitrovića, sekretara za javni prevoz, rešenje je u pametnim semaforima.

“Istina je da postoji velika neiskorišćenost tramvaja, pogotovo onih koji saobraćaju na Novom Beogradu. Za razliku od autobusa oni su spori jer staju na svakom semaforu, stajalištima, a potrebno je i vreme da putnici uđu i izađu iz vozila. Zato se sugrađani odlučuju za autobuse”, kaže Mitrović.

“Rešenje za ubrzanje tramvaja je postavljanje senzora, kao kod Veterinarskog fakulteta. U pregovorima smo sa Sekretarijatom za saobraćaj, a ideja je da se na svim saobraćajnicama gde saobraćaju tramavaji postave semafori sa senzorima, koji bi se otvarali pri nailasku tramvaja”, objašnjava on.

U Sekreatrijatu za javni prevoz dodaju da će do jeseni senzori biti ugrađeni na semaforima duž Jurija Gagarina.

A od jeseni, kada se očekuje da će proći javna nabavka, u planu je postavljanje senzora na semaforima duž svih saobraćajnica kojima voze tramvaji.

Studija brojanja putnika pokazala je da je od deset linija koje dnevno prevezu najviše putnika, samo jedna tramvajska. I to "sedmica" koja saobraća od Novog Beograda do Ustaničke ulice. Dužina tramvajske pruge u Beogradu je 55 kilometara, a od toga je rekonstruisano oko 60 odsto. Predstoji uređenje šina u Ruzveltovoj, Karađorđevoj, Cara Dušana, Džordža Vašingtona, Kraljice Marije, na Trgu Slavija, kao i u Bulevaru oslobođenja do Veterinarskog fakulteta, Bulevaru kralja Aleksandra - od Gospodara Vučića do okretnice u Ustaničkoj.

GSP "Beograd" u dnevnom saobraćaju ima 125 linija na kojima saobraćaju autobusi, sedam na kojima voze trolejbusi i 10 tramvajskih linija. Osim što tramvaji pokrivaju više linija nego trolejbusi, imaju i širu mrežu. Dužina trolejbuskih linija je 55,8 kilometara, dok je tramvajskih duplo duža - 114,2 kilometra.
 
A, ok, moje izvinjenje stomatologu.
Mada, džabe je objavio kad ste izuzev stanislawljevog posta nastavili da fantazirate o nepostojećim trasama tramvaja. :sesir:
 
I Vučkov komentar se odnosi na pomenutu vest , iako to možda ne izgleda tako svakom.
 
:kk:
Haha, eto dobre ideje za potpis, samo da se dogovorimo oko autorskih prava :laugh:
Ja sam samo u fazonu stavi pravu stvar na pravo mesto i da se stvari racionalno koriste.
 
Pogledao sam malo i komentare na vest o senzorima na b92 i uglavnom su pozitivni i idu u prilog tramvajskom saobracaju. Ocekivao sam vecu sinofobiju.
 
Не разумем откуд толико мала искоришћеност трамваја, на доста станица не може ни да се уђе
 
Pa ako uporediš broj tramvajskih linija sa brojem bus linija, eto ti odgovora...
 
Plus što imamo situaciju , kao što neko reče , da tramvaj pretekne kolonu vozila , zato što ima nezavisnu trasu , a onda ga sje*******e semafor , gde mora da čeka da se upali zeleno , pa da propusti kola , pa tek onda da prođe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436091#p436091:2h24oo57 je napisao(la):
DzonTravolta » Ned Feb 26, 2017 7:50 pm[/url]":2h24oo57]Pa ako uporediš broj tramvajskih linija sa brojem bus linija, eto ti odgovora...
Mislim da se pomenuti podatak o 17% iskoriscenosti odnosio na samu iskoriscenost kapaciteta, a ne na procentualni udeo prevezenih putnika.
Oprosti na ispravci, ovde sam potpuno ozbiljan.
 
Tramvaj ide dovoljno brzo. Problem je što ima manje cimanja pa izgleda da je vožnja manje dinamična ali kad se uporede vremena tačno se vidi pravo stanje.
 
Nisam te baš najbolje razumeo za ovo cimanje i dinamičnu vožnju.
 
Sto bi ljudi presedali na trojku ako u borskoj ispred nosa imaju 3 linije za grad?
Feed busevi treba da sluze za gradsko prigradsku zeleznicu.
U pravu si za trasu, od hipodroma do knezevca su 100% parkovi, pripizdine i napusteni fabr krugovi, zato i ne treba da bude tramvaj.
 
Konačno ti senori, konačno. Kao da je studija trebala da to nadležni skontaju.
 
Trojka treba da ostane i da se sa buseva presjeda na tramvaj ti si prvi koji se zalaze za ukidanje tramvaja
Ta industruja treba ili da ozivi ili da se izgrade zgade upravo ekoloski tramvaj se uklapa sa voznjom mkroz park
 
Na celoj trasi trojke je zel koridor, tesko da ce tu da bude bilo kakvo naselje, zato nikad i nece biti dovoljno putnika.
Zalazem se za ukidanje gde mislim da ne treba, i zalazem se za uvođenje gde mislim da treba, npr za zemun. Novac za obnovu nisu mala sredstva, ako objektivno gledamo lako moze da se utvrdi gde je nesto potrebnije.
Voznja kroz park je do topc okretnice, za taj deo sam i rekao da treba da ostane u nekoj turistickoj varijanti uz ozivljavanje parka i okoline.
Svakako, samo razmenjujemo misljenja, ne vidim razlog za tenzije (ovo se ne odnosi licno na tebe).
 
Vrh