Šta je novo?

Tramvaji

Ja citam u Novostima da je vec raspisan tender za Most na Adi, ne znam ko je sve u igri, ali navodno trenutno najbolja ponuda je od Francuza. Isto to kazu, do leta 2018. treba da bude zavrseno.
 
20170215_153141.jpg


20170217_173529.jpg


zastoj

20170221_085951.jpg


rakovica sudar

20170221_090333.jpg


prazna rasturena pruga

20170221_085353.jpg


st*** vozi po sinama bjeli a crni kroz park
 
Da, zbog guzve na ukljucenju, uvek ima ujutru tih pametnjakovica koji prodju tu gde ide tramvaj. Problem je jos veci, sto je semafor desno od slike na senzor, i onda im se odmah otvori i prolaz.
 
Kroz tramvajski nadvžonjak na Autokomandi REDOVNO vidim barem da jedan auto prođe kad i ja tu prolazim u busu pored.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435326#p435326:23p5cd0f je napisao(la):
Пантограф » 23 Feb 2017, 15:05[/url]":23p5cd0f]Камера, казна 10.000 дин. и проблем решен.
Aham, kamera, 1000 dinara na ruke cajkanu i problem opstao... :evil: :bash:
 
Кад је камера, онда нема на руке цајкану, него ти дође "честитка" на гајбу.
 
Bolje da postave one bodlje za gume na par mesta pa da vidimo ko će da prolazi.
 
Kamere su zakon, ima i lepih automatizovanih sistema. A što se tiče ove saobraćajke, puno ljudi previše olako shvata vožnju, jako puno njih redovno koristi mobilni telefon dok vozi. Sve će to biti daleko manji problem kada nam budu dostupnija vozila sa drivers assistance paketima poput novog audi a4 iz ove godine. ili mečke e klase :)
 
Evo baš danas videh neki tip u Porshe Cayen priča na mobilni i kroz čisto crveno prođe. Sva sreća pa se tek upalilo crveno , pa još uvek nisu krenuli automobili. To se desilo na uglu Batutove i Bulevara.
 
то раде и они што возе Југића и друге контејнере на точковима. не само ти у бесним колима
 
U Bugarskoj ni kamere nisu rešile problem. Cajkan uzme lovu i ima kombinaciju da obriše snimak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435375#p435375:28dv6tfm je napisao(la):
ink » February 23rd, 2017, 7:18 pm[/url]":28dv6tfm]Bolje da postave one bodlje za gume na par mesta pa da vidimo ko će da prolazi.
Kakve kamere i druga čuda. Lepo čovek predložio najefikasnije rešenje. Pa ko voli , nek izvoli.
 
tragac":2eaewnrt je napisao(la):
Naravno. Ali pravo rešenje problema je stvaranje adekvatne veze Rakovice sa mostom.
Upravo tako.
Visedecenijsko zapostavljanje saobracajne veze ovog dela grada je evidentno.
Kolona od ovog semafora na skretanju ka Pere Velimirovica do IMR-a je bila svakodnevna i pre cetvrt veka. I ona nije jedina. Kolone i zastoji su i preko kanarevog brda i u Borskoj ulici...
A Borska ka Banjici, Lisiciji potok ka Dedinju i Patrijarha Pavla ka Topciderskoj zvezdi su jedine veze svih naselja u rakovickoj kotlini (i perifernih naselja koja se naslanjaju na nju) sa centrom grada.
Izgradnja novog Bulevara kroz Rakovicu se odlaze godinama, decenijama...
Problem je prilicno ublazen gasenjem industrije u rakovici, ali u skoroj buducnosti nekadasnje fabrike ce zameniti stambeni, poslovni i komercijalni sadrzaji. Tada nas na ovim pravcima ocekuje apsolutni kolaps, jer 3 ulice, svaka sa po jednom trakom nisu ni blizu dovoljnog za vezu sa centrom.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ljudi , ako ne odgovarate na post iznad , citirajte , da može da se razume na šta se odnosi. Ponekak deluje zbunjujuće.
 
Ako na stvari gledamo racionalno, a ne iz ugla pristrasno-neobjektivnog ljubitelja, obnova rakovickog kraka je potpuno nerentabilna, pravac topciderska okretnica-knezevac treba da se ukine. Od borske je daleko, od pilota petrovica je velika visinska razlika, kod industrije ima dosta prolaznih linija.
Umesto tog bacanja para, preusmeriti lin 9 u zemun, pupinov bul-glavna-cara dusana, plus veza nbg opstina-j gagarina. Tako bi se prakticno 73,83 pretvorile u tram. Jedini problem bi bilo muharsko usko grlo.
 
Vrh