Biciklistkinja":11shebf1 je napisao(la):Ne znam što bi budžili katice kada se isti kapacitet dobija spajanjem dva tramvaja što šljaka godinama u Beogradu
Malo estetike nista vise

Sent from my iPhone using Tapatalk
Biciklistkinja":11shebf1 je napisao(la):Ne znam što bi budžili katice kada se isti kapacitet dobija spajanjem dva tramvaja što šljaka godinama u Beogradu
Добро да се бар неко сетио суштине :kk:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419297#p419297:13ex0ppd je napisao(la):Biciklistkinja » 26 Nov 2016 06:39 pm[/url]":13ex0ppd]To sada znači da će stanovnici Vračara, Zvezdare, Lekinog Brda, Konjarnika, Učiteljskog Naselja, Šumica, Braće Jerković, Medakovića, M.M.L.-a, i svih okolnih naselja ostati bez direktne veze sa centrom grada. Ako vidide sva ostala naselja imaju vezu sa potezom od Zelenog Venca do Dorćola na ovaj ili onaj način a dobar deo građana Beograda će morati da ide tramvajem do Slavije, i odatle preseda na el. bus. Potpuna degradacija javnog prevoza jednom rečenicom.
Оваква конструкција би била немогућа, због хоризонталних кривина (превоја и увала). У тим случајевима долазило би до преоптерећења и растерећења постоља 2 и 3, чак и исклизнућа (испадање са колосека). За више од два постоља користи се или постоље на зглобу (јакобс постоље) или ослоњени висећи модул. Могуће је, рецимо, додати нови висећи модул између првог и другог трамваја, уз бригу да се у том делу повећа број места за седење због балансирања масе у условима максималне попуњености.kruuki":13ex0ppd je napisao(la):Da li je moguce remontovati Ceske tramvaje u ovako nesto
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419849#p419849:26aoggst je napisao(la):Karlo del Ponte » Mon Nov 28, 2016 5:25 pm[/url]":26aoggst]
5- Покривање целог главног правца новом трамвајском линијом, и у центру, и на ширем подручју града! То значи да би градња трамваја Калемегдан - Славија могла бити оправдана уколико би целу линију 31 заменили трамвајима, за шта једино на Аутокоманди имамо већих (не и нерешивих) препрека.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419867#p419867:kwescms2 je napisao(la):Karlo del Ponte » Mon Nov 28, 2016 6:10 pm[/url]":kwescms2]
Постоје следећи смислени концепти:
- Ротари, онакав какав сам предложио на теми о Славији.
- Потпуно померање трамваја на површини на западну и јужну страну трга у оба правца.
- Трамвај и пешаци на горњој плочи, аутомобили подземно.
- Подземно вођење трамваја, са подземном станицом, и планом за метро.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419849#p419849:1zmkaiq4 je napisao(la):Karlo del Ponte » 28 Нов 2016, 17:25[/url]":1zmkaiq4]
Оваква конструкција би била немогућа, због хоризонталних кривина (превоја и увала). У тим случајевима долазило би до преоптерећења и растерећења постоља 2 и 3, чак и исклизнућа (испадање са колосека). За више од два постоља користи се или постоље на зглобу (јакобс постоље) или ослоњени висећи модул. Могуће је, рецимо, додати нови висећи модул између првог и другог трамваја, уз бригу да се у том делу повећа број места за седење због балансирања масе у условима максималне попуњености.kruuki":1zmkaiq4 je napisao(la):Da li je moguce remontovati Ceske tramvaje u ovako nesto
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420121#p420121:1qcvdkv7 je napisao(la):kruuki » 29 Нов 2016, 18:38[/url]":1qcvdkv7]ovo mi se svidja ali nemamo taj niskopodni deo
Sent from my iPhone using Tapatalk
direktor":2nc1292j je napisao(la):Spanac garaznog broja 1500 nepostoji ako si mislio 1501 on normalno vozi