Šta je novo?

Tramvaji

Baterije i kondenzatori nisu isto nego evo malo fotki bazela ovaj bga

20161028_164303.jpg

vvozite se u bazelu na liniji 12
20161028_164322.jpg

cekic
20161028_164516.jpg


20161028_164659.jpg

jos da su stavili trasu linije na predvidjenom mjestu
20161028_164713.jpg
 
Ovo su ubedljivo najcitljiviji displeji u Beogradu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419406#p419406:3munvpjk je napisao(la):
direktor » 27 Nov 2016 01:21 am[/url]":3munvpjk]Baterije i kondenzatori nisu isto nego evo malo fotki bazela ovaj bga

20161028_164303.jpg

vvozite se u bazelu na liniji 12
 
ocekivao sam mnogo vise od ovog remonta npr da ce se izmeniti malo izgled tramvaja al dobro ni ovo nije toliko lose jos da su vrata prefarbali u crno a donji deo da je crven umesto plav bio bi pun pogodak :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419361#p419361:qnngzlh7 je napisao(la):
Cuburac93 » Sat Nov 26, 2016 9:58 pm[/url]":qnngzlh7]Pošto je Vesić rekao da bi za ponovno uvođenje linij 1 i produžetak linije 6 do Pristaništa treba 16 novih tramvaja i dodavanje kondezatora u špance...

a da li ce CAF-ovi imati problem da se penju ulicom Tadeusa Koscuka i Pariskom. Cini mi se da su usponi sprecili uvodjenje CAF-a na neke linije.
 
tragac":6tahxudo je napisao(la):
Ili je krivina kod Pristaništa preoštra za CAF?

Upravo to. Kada je caf imao probnu voznju nije mogao da izvuce na toj krivini pa su ga vracali u rikverc do pristanista gde se okrenuo i nazad za garazu :D sreca pa je bila noc i nije bilo toliko vozila


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da li je moguce remontovati Ceske tramvaje u ovako nesto

c6feea634be0f25bcb6de7766f6bd71d.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419470#p419470:3e2hmxdl je napisao(la):
Somi303 » November 27th, 2016, 11:27 am[/url]":3e2hmxdl]Срећа па имамо дишине фотке које тврде другачије :vops:
20161008_135655.jpg

20161008_135809.jpg
Jedna stvar je prazan CAF , a druga pun CAF. I preko Slavije (do sada i za sada) može samo prazan da ide , jer pun CAF vrši neko opterećenje i blokira. Tako se pričalo. Takođe , čini mi se da sam negde čuo da je problem CAF - u suprotan smer , tj. uspon ka Pariskoj.
 
Ако мене питате, некако естетски би ми било лепше да на линији 1 ставе Швајцарце са приколицама уместо КАФа. E сад једно размишљање, зашто нису ставили КАФове на линији 6?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419478#p419478:1e7hkkee je napisao(la):
Дошљак » 27 Nov 2016 10:44 am[/url]":1e7hkkee]Ако мене питате, некако естетски би ми било лепше да на линији 1 ставе Швајцарце са приколицама уместо КАФа. E сад једно размишљање, зашто нису ставили КАФове на линији 6?

Ima ih na 6, doduse ne kao redovna vozila, ali se cesto desi da budu tu. A realno ni nema potrebe da budu redovni tamo jer su potrebniji na 7.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419478#p419478:2sh15ywv je napisao(la):
Дошљак » 27 Nov 2016 10:44 am[/url]":2sh15ywv]Ако мене питате, некако естетски би ми било лепше да на линији 1 ставе Швајцарце са приколицама уместо КАФа. E сад једно размишљање, зашто нису ставили КАФове на линији 6?

Upravo, i dodati turisticki tramvaj onaj sa fake Terazija. Problem kod Cafova je definitivno duzina... bolje da su uzeli recimo 20 "trojki" umesto 10 "petica" (modularni sistem kabina).
 
Švajcarac i jeste najbolje rešenje za liniju 1, ne samo zbog estetskih već i praktičnih razloga jer je kapacitet mnogo veći.

Jedini problem je što se u njih ne može ugraditi klima.
 
Kaf koji se spustao sa kalenegdana bio je sa putnicima takodje
A za suprotan smjer nisam imao vremena da cekam
 
Клима је реално мање битна ставка у трамвајима.
 
Ako će tramvajska linija biti samo do Slavije onda sam prije za opciju "rustikalnog" tramvaja kakvu spominje Došljak
 
Skacete pred rudu, jos nema ni konkretnih planova, nego samo reci Vesica koji je toliko toga obecao pa jos nije ni ispunjeno. Ili se odlaze mesecima ili se jednom spomene i onda nikada vise. A vi vec o tome kakvi tramvaji treba da idu, da li je bitna klima. Mozda da jos i vozaci puste brkove (pa i zene) i da budu u uniformi sa kapicom.
 
Ideja za liniju 1 je lepa,kao i za produzenje linije 6. Ali linija 1 ce praviti ogromne guzve na slaviji koja ionako ima problem sa tramvajima,a i trole na slaviji ce biti ubistvo. Elektroautobusi su ok,ali skupi,zasto smo kupili 100 BKM. Bolje da kralja milana ide jos neki tramvaj (7,11,3,9) umesto toga,a trole nemanjinom neka spuste do sadasnje autobuske,ili cak mozda i da povezu Prokop trolama i tramvajem,a mogu i da naprave novu kruznu liniju broj 1-blok 42 (Autobuska)-kalemegdan-prokop-autokomanda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419473#p419473:1o1q3pyc je napisao(la):
kruuki » 27 Нов 2016, 10:30[/url]":1o1q3pyc]Da li je moguce remontovati Ceske tramvaje u ovako nesto

c6feea634be0f25bcb6de7766f6bd71d.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk

мислим да јесте. пре неколико година сам ја слично предложио, и закључили смо да може
 
Ova ideja da vozaci tramvaja na liniji 1 treba da imaju brkove mi se cini jos i najbolja. :kk:
 
Nemoze takva katica da saobraca u bg a imala bi problema i kad bi je spojili i glavno neisplati se
 
Alo ljudi jeste vi normalni kakav tramvaj preko terazija,koji ti degenrik moras biti da bi menjao trole koje fenomenalno rade (jos su i ko nove( elektro busom,umesto da autobuse zagadjivace otrovne menjas elektrobusom i time cinis pravu stvar za sve ovi degenerici pricaju o nekom suludom planu na koji bi se bez ikakve potrebe potrosilo mnogo para kojih nemamo,jos pricaju kako je potrebno kupiti 16 novih tramvaja za uvodjenje linije jedan a gsp ima visak tramvaja jos im stoji ne mrda dvadesettak novih tramvaja iz Basela.Kakav Vesic K.rcev gradski menadzer i Sinisa mali likovi su opasni po Beograd,a sto posto iza ovog bolesnog plana samo stoje interesi i nacin da se pokradu pare,kakv bre tramvaj preko terazija i gasenje trola bre ne daj boze tako nesto da se desi tramvaj bre treba uvesti na drugim mestima,zajedno elektrobusevi i tramavaji da menjaju otrovne autobuse graditi ko Dortmund i Stugart tramvaj ko metro ya koji je potredno mnogo manje para a isplativ je i veoma slican metrou.
 
Ne znam što bi budžili katice kada se isti kapacitet dobija spajanjem dva tramvaja što šljaka godinama u Beogradu
 
Vrh