Šta je novo?

Tramvaji

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419239#p419239:1gns5e9j je napisao(la):
kruuki » 26 Nov 2016 02:15 pm[/url]":1gns5e9j]
spatiotecte":1gns5e9j je napisao(la):
Da li uvodjenje tramvaja u Kralja Milana znaci ukidanje trolejbusa?

Mislim da znaci tj da su u tekstu to napisali al proveri jos jednom :)




Proverio sam u tekstu a i na mapi.
Editovao sam predhodni post. ;)
 
Ovo sa tramvajem samo znaci da nema metroa na toj trasi po novom planu te da hoce tako da nam zamazu oci.
 
Da tako i pise. Mada ovo je vesto plasiran tekst kroz blic. Sto ne znaci da ne podrzavam ovo, ali pre svega moras naci alternativu za sav taj saobracaj iz K.M. prvo
 
Predlazem administratorima da preimenuju temu u "Elektricna vozila u javnom gradskom saobracaju" i da ovde svrtaju teme za elektrobuseve i trolejbuse


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nece se preimenovati tema o tramvajima od 568 strana gde se skoro iskljucivo razgovaralo o njima osim u pojedinim postovima.
 
Kupio sam juce u prolazu ispod Kralja Milana knjigu Tramvaji iz 1990. godine. Krajnje zanimljivo stivo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419229#p419229:v5tkirjl je napisao(la):
kruuki » Суб Нов 26, 2016 1:48 pm[/url]":v5tkirjl]Slike preuzete sa sajta blic.rs

af6a5d002e70c6b5550d997e5016c0e2.jpg


60f4f65cc03a34d26edc2107debcd295.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
Допада ми се ова идеја за трамвај, али није ми баш јасно како мисле да 19, 21, 22 и 29 претворе у електробусе? И зар мисле да би ту било довољно 40 возила? Боље да претворе 24, 30 и 44 у електробусе. И да теже „тролејбусизацији" и „елетробусизацији" линија у Деспота Стефана и Француској.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419231#p419231:pqmg0k22 je napisao(la):
JohnnyLee » November 26th, 2016, 2:53 pm[/url]":pqmg0k22]ау, па они читају форум
Već smo konstatovali na temi za "Metro" da čitaju forume ovog tipa. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419238#p419238:mxzn7hmz je napisao(la):
spatiotecte » Sat Nov 26, 2016 2:14 pm[/url]":mxzn7hmz]Uvodjenje tramvaja u Kralja Milana znaci ukidanje trolejbusa.

Sta ce onda biti sa trolejbusima u Mekenzijevoj? Zar ne idu ti trolejbusi u Kralja Milana?
 
spatiotecte":3n8jyk31 je napisao(la):
Uvodjenje tramvaja u Kralja Milana znaci ukidanje trolejbusa.
:facepalm: и више него логично, али хајп ме ухватио :D
Али опет ми је некако рационалније увести привремену аутобуску линију на том правцу него куповати толико скупих возила. Наравно неће се бацити, али свеједно..

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Uz ceo ovaj plan dodao bih i to da bi trebalo da ostanu i trole do Trga , odnosno odatle do okretnice na Dorćolu. Takođe bi bilo dobro i da urade mrežu od Gradske bolnice do Vojislava Ilića preko Batutove , Cvetkove pijace i Gospodara Vučića , čime bi se otvorila mogućnost za nove trolejbuske linije , modifikaciju postojećih ... Recimo 28 bi mogao da se produži do okretnice u Kruševačkoj ... Što se tiče tramvaja , slažem se sa idejom koju sam pročitao na drugom forumu: 1 BEKO - Terazije - Slavija - Banjica (nešto poput nekadašnje linije 9 Beko - GŽS - Banjica)

Evo i nekih od rešenja za trole i tramvaj kroz Krala Milana i Terazije:

Surfaceoverheada.jpg

izvor: http://citytransport.info

07060005.JPG

izvor: http://hampage.hu/

IVB_815_Marktplatz_010702.jpg

izvor: http://digilander.libero.it

P.S.

Kako bi se rešilo ukidanje automobilskog saobraćaja , a da ne bude preopterećenje za okolne ulice?
 
To sada znači da će stanovnici Vračara, Zvezdare, Lekinog Brda, Konjarnika, Učiteljskog Naselja, Šumica, Braće Jerković, Medakovića, M.M.L.-a, i svih okolnih naselja ostati bez direktne veze sa centrom grada. Ako vidide sva ostala naselja imaju vezu sa potezom od Zelenog Venca do Dorćola na ovaj ili onaj način a dobar deo građana Beograda će morati da ide tramvajem do Slavije, i odatle preseda na el. bus. Potpuna degradacija javnog prevoza jednom rečenicom.
 
Преоптерећење је јер људи морају преко центра да иду до НБГ и слично. Да се направи некаква мала обилазница око центра великог капацитета
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419297#p419297:3mcqibuh je napisao(la):
Biciklistkinja » 26 Nov 2016 06:39 pm[/url]":3mcqibuh]To sada znači da će stanovnici Vračara, Zvezdare, Lekinog Brda, Konjarnika, Učiteljskog Naselja, Šumica, Braće Jerković, Medakovića, M.M.L.-a, i svih okolnih naselja ostati bez direktne veze sa centrom grada. Ako vidide sva ostala naselja imaju vezu sa potezom od Zelenog Venca do Dorćola na ovaj ili onaj način a dobar deo građana Beograda će morati da ide tramvajem do Slavije, i odatle preseda na el. bus. Potpuna degradacija javnog prevoza jednom rečenicom.

Jedan deo kruga dvojke iznad Dusanove se vec odavno pripojio Dorcolu.
Ovo je samo nastavak logicnog redosleda.
Trolejbuska okretnica se sa Studentskog trga prebacuje na Dorcol.
Autobuska okretnica se sa Trga Republike prebacuje na Dorcol.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419297#p419297:2d6zqz8z je napisao(la):
Biciklistkinja » 26 Nov 2016 06:39 pm[/url]":2d6zqz8z]To sada znači da će stanovnici Vračara, Zvezdare, Lekinog Brda, Konjarnika, Učiteljskog Naselja, Šumica, Braće Jerković, Medakovića, M.M.L.-a, i svih okolnih naselja ostati bez direktne veze sa centrom grada. Ako vidide sva ostala naselja imaju vezu sa potezom od Zelenog Venca do Dorćola na ovaj ili onaj način a dobar deo građana Beograda će morati da ide tramvajem do Slavije, i odatle preseda na el. bus. Potpuna degradacija javnog prevoza jednom rečenicom.
Miljakovac i Kanarevo nikada nisu imali vezu sa najužim centrom grada, osim noćnih linija. Mnogo ljudi iz ovog kraja putuje tamo i u tom putovanju potroše otprilike isto vremena kao istanovnici jednako udaljenih naselja odakle se ne preseda do Terazija ili Zelenjaka.
 
Није фер с петловог брда дођеш у центар за пола сата а тролом одавде треба ти исто толико
 
d3618e58b3418ace2e1292881d97fa34.jpg
915354a5229ed4b4bae158f28776ea0c.jpg
34db35edf2794cd991add0c0ad680caa.jpg


gb 2348 potpuno redizajniran (ili kako se vec kaze)kako spolja tako i iznutra kao nov je :D Izvinjavam se na losim slikama imate garazni broj pa ga slikajte lepo kada ga uhvatite :D stvarno je bio pun putnika :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pošto je Vesić rekao da bi za ponovno uvođenje linij 1 i produžetak linije 6 do Pristaništa treba 16 novih tramvaja i dodavanje kondezatora u špance. Tako da bi značilo da će Beograd ponovo uzimati CAF-a i preprljavati sadanje CAF-ove zbog ovoga. U Zaragozi saobraća isti CAF URBOS 3 kao naš samo što je dvosmerac on ima ugrađene kondezatore i ima jedan deo trase koji je bez kontakt mreže.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YG0v5GDNXSk[/youtube]
Mi bi smo mogli i u naše kate da ubacimo kondezatore tako da jeste da to zahteva velika finansijska sredstva, ali bi smo mogli da poskidamo mrežu u centru grada i grad bi bio malo lepši bez tolike mreže. Naravno da bi od neke tačke morala da postoji mreža da bi se tokom vožnje kondezatori punili.

Ja podržavam tu ideju ali je pitanje da li će se to i desiti.
 
Cuburac93":lvxxsvga je napisao(la):
Pošto je Vesić rekao da bi za ponovno uvođenje linij 1 i produžetak linije 6 do Pristaništa treba 16 novih tramvaja i dodavanje kondezatora u špance. Tako da bi značilo da će Beograd ponovo uzimati CAF-a i preprljavati sadanje CAF-ove zbog ovoga. U Zaragozi saobraća isti CAF URBOS 3 kao naš samo što je dvosmerac on ima ugrađene kondezatore i ima jedan deo trase koji je bez kontakt mreže.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YG0v5GDNXSk[/youtube]
Mi bi smo mogli i u naše kate da ubacimo kondezatore tako da jeste da to zahteva velika finansijska sredstva, ali bi smo mogli da poskidamo mrežu u centru grada i grad bi bio malo lepši bez toliko mreže. Naravno da bi od neke tačke morala da postoji mreža da bi se tokom vožnje kondezatori punili.

Ja podržavam tu ideju ali je pitanje da li će se to i desiti.


I ne samo to mogli bi pri nestanku struje da nastave svoju voznju a ne da se redjaju ovo bi stvarno bio pun pogodak!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Била је прича када смо куповали нове БКМ троле да могу ваљда пола километра да иду ван мреже (имају као некакве акумулаторе), али до сада нисам видео да су икада заобишли некакав судар итд на тај начин, већ седе и чекају да се све расклони... Вероватно би и са трамвајима чекали да поново дође струја...
 
Pošto su već kako sam saznao poslate neke kate na generalni remont, trebalo bi što pre predložiti GSP-u i gradu da se ubace kondezatori u tramvaje koji su na remontu i koji su planirani za remont.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419373#p419373:1ohr7f7k je napisao(la):
tragac » 26 Nov 2016 10:39 pm[/url]":1ohr7f7k]šta su ti kondenzatori? čemu služe?

Kondezatore imaju Higerovi autobusi koji saobraćaju na EKO1 liniji, to zanči da vozilo može sa jednim punjenjem da pređe negde oko 20 kilometara sa jednim punjenjem.
 
Vrh