Šta je novo?

Tramvaji

Ваљда је ГСП наручио све скретнице под истим углом, па онда што кажеш сецкају шине да се уклопе. То се посебно да приметити на раскрсници Ресавске и Немањине, и најбоље се осети у КАФу.
 
па о томе причам. то раде идиотски малоумници. уместо да узму комплетну скретницу, са све кривином изливеном из једне шине, они узму нешто бедно, па онда сецкај Миле до прекосутра. иначе, мислим да је код Правног највеће зло
 
IMG_0908_zpskprkii71.jpg


IMG_0923_zpspka23wcu.jpg


IMG_0962_zpsmar2zvd9.jpg


IMG_0970_zpsum1dw5no.jpg
 
JohnnyLee":3efde9uh je napisao(la):
па о томе причам. то раде идиотски малоумници. уместо да узму комплетну скретницу, са све кривином изливеном из једне шине, они узму нешто бедно, па онда сецкај Миле до прекосутра. иначе, мислим да је код Правног највеће зло


Meni je samo enigma dal to rade kao neki vid stednje (koji je naravno apsolutno iracionalan jer habanje vozila koje uzrokuju ovakvi `lomljivi` radijusi krivina kosta mnogo vise), ili im je to neki trip sasvim nerazumljiv meni i vecini gradjana?
 
Pre će biti da je u pitanju neki trip povezan sa štednjom , tačnije trip da će na kraju proći jeftinije ako u startu kupe jeftinije skretnice.
 
Ko voli Kate, njemu bih dao da se stalno vozi na relaciji Rakovica-Topčider trojkom, pa da vidim da li će i dalje da ih voli. Tu je švajcarac zakon. Da ne pominjem rasklimane zglobove kod Kata, pa se u krivini nekoliko puta iscima levo-desno...
 
Pre će biti da je tu problem što su švajcarci "pametni" sa dugmićima , a mnogi još uvek nisu dorasli takvoj tehnici.
 
Ja ne verujem ovom tekstu iz novosti. Kaže putnik da su sedišta u švajvacarcu uska? Pa šta onda reći za španca?

Švajcarac najudobnije prolazi krivine. Ja se radujem kad mi naiđe švajcarac
 
Ja obožavam kad mi na trojci naidje "švajcarac". Pogotovu onaj žuti. Pretpostavljam da i drugi putnici tako razmišljaju pa mi ovaj tekst i ne pije vodu.
 
ja retko koristim tram i gradski prevoz uopste, ali zaista ne mogu da kazem da imam zamerki na tramvaje donirane iz Svajcarske.
Bas pre neki dan sam pricao sa kolegom koji dosta koristi prevoz i on mi kaze da su mu svajcarci `zakon` u odnosu na ostala dva tipa tramvaja kod nas. `On` je za spanski CAF upotrebio izraz, `onaj plastikaner` ;)

Inace, ono sto je meni kao povremenom korisniku glavna impresija kod svajcarca je onaj ` miris starih vremena` sa tapaciranim sedistima, kozom, skajem, lesonitom... To je nesto sto meni prija, mada sam svesan da je to potpuno subjektivan osecaj.

Clanak necu komentarisati... :blah: :notok:
 
Живели "пластиканери", а ко `оће нек се вози и у дрвеним трамвајима.
 
Drveni su pregurali 50 godina. Plastikanerimć tek treba da se dokažu.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Andrej_LJ":28je2djn je napisao(la):


20 starih tramvaja iz Praga je kupila Sofija pre par dana. Ide rec o relativno novim tramvajima T6A5 koji sada voze u ceskom glavnom gradu, a cena je kriminalno niska: samo 14 000 eura za jedan tramvaj. Inace su proizvedeni medju 1995 i 1997 godine, vozi ce po liniju 22 (koja je 1435mm). Cesi imaju jos oko 100-150 ovakvih tramvaja koji ce se polako zamenjivati sa Skoda 15T i zato su nam obecali jos ovakvih tramvaja, (a kako saznajem su obecali velik deo i Ukraincima). Ceski tramvaji trebaju da stici u pocetku 2016 godine.

Isto tako se danas govori da ce tramvaji iz Bazela poceti konacno da pristuzu u prvom kvartalu naredne godine i da se dostava svih 28 zavrsi u toku sledece godine.


Pametnom dosta.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Da su nasi pametni a nisu mogli bi za 1000 000e da kupe 70 tramvaja i nis da uvede tramvaje ili do obrenovca .
Moglo bi i sarajevo da se ogrebe .
 
Treba prvo videti da li cesi imaju 70 tramvaja vrednosti 14 000 evra na prodaju, cisto sumnjam da ih ima toliko.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=360961#p360961:3o9g4960 je napisao(la):
johnny_s » Thu Dec 03, 2015 2:54 pm[/url]":3o9g4960]Ko voli Kate, njemu bih dao da se stalno vozi na relaciji Rakovica-Topčider trojkom, pa da vidim da li će i dalje da ih voli. Tu je švajcarac zakon. Da ne pominjem rasklimane zglobove kod Kata, pa se u krivini nekoliko puta iscima levo-desno...
Vozim se bar 2 puta nedeljno 3kom na relaciji Zel. Stanica - Rakovica, i uvek cekam Katu, jer ide kao raketa, za manje od 20 minuta stigne, a ne onaj mrtvi divag sto metiljavi pola dana do Rakovice.
 
Pitanje je da li možemo sve i da hoćemo da kupimo te polovne Čehe. Ako sam dobro razumeo, ti tramvaji nisu predviđeni za naš metarski kolosek.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=360969#p360969:3lnuuxbw je napisao(la):
MilisaV » 03 Dec 2015 03:57 pm[/url]":3lnuuxbw]Ja ne verujem ovom tekstu iz novosti. Kaže putnik da su sedišta u švajvacarcu uska? Pa šta onda reći za španca?

Верујем тај мисли на узак простор између седишта. Што уме да буде проблем код Швајцараца за нас кракате. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361005#p361005:26jujv8d je napisao(la):
MilisaV » 03 Dec 2015 08:37 pm[/url]":26jujv8d]
Andrej_LJ":26jujv8d je napisao(la):


20 starih tramvaja iz Praga je kupila Sofija pre par dana. Ide rec o relativno novim tramvajima T6A5 koji sada voze u ceskom glavnom gradu, a cena je kriminalno niska: samo 14 000 eura za jedan tramvaj. Inace su proizvedeni medju 1995 i 1997 godine, vozi ce po liniju 22 (koja je 1435mm). Cesi imaju jos oko 100-150 ovakvih tramvaja koji ce se polako zamenjivati sa Skoda 15T i zato su nam obecali jos ovakvih tramvaja, (a kako saznajem su obecali velik deo i Ukraincima). Ceski tramvaji trebaju da stici u pocetku 2016 godine.

Isto tako se danas govori da ce tramvaji iz Bazela poceti konacno da pristuzu u prvom kvartalu naredne godine i da se dostava svih 28 zavrsi u toku sledece godine.


Pametnom dosta.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока




Паметном доста - чега? Нових трамваја?

Схватите, људи, да не може све да остане на старудији и на половним возилима. И Софија је купила 20 нових трамваја од Пољака. А Праг даје 20 година старе трамваје будзашто, јер управо купује 125 (!) нових, нископодних и климатизованих. А у међувремену, у суседству:

Dunakeszi to assemble CAF trams in Hungary
Written by Ferenc Joo

REPRESENTATIVES of Dunakeszi Railway Works, Hungary, and CAF signed a contract on November 4 to localise the final assembly of CAF Urbos LRVs for Budapest Transport Company (BKV).

Under the agreement 10 vehicles ordered as an option from the original contract in 2014 will be assembled at the Dunakeszi plant north of Budapest, with deliveries scheduled for May - October 2016. The contract also includes performing static tests and delivery.

A total of 47 vehicles are currently on order with options remaining for between 40 and 77 additional units.

The Hungarian state, which is the majority owner of the plant, has given Dunakeszi the go-ahead to take up a bank loan worth up to Forints 1bn ($US 3.4m) to fund the acquisition of equipment. The total value of the contract is only Forints 900m but gives Dunakeszi a crucial reference in tram assembly, which could provide a basis for further work.

Plans to build a test track at Dunakeszi have not been included in the contract and all testing will be carried out at depots and on the BKV tram network.

линк: http://www.railjournal.com/index.ph...o-assemble-caf-budapest-trams-in-hungary.html




Значи, Мађари почињу да склапају ЦАФ Урбос 3 ("пластиканац", иначе, тренутно један од три најпопуларнија модела трамваја на свету) и имаће их кроз деценију на стотине на улицама својих градова.
А могли смо ми.

Е ту ја кажем: Паметноме доста.
(или: Орбан је, какав год био, државник)
 
gradovi kao što su prag i budimpešta ne mogu se porediti sa gradovima kao što su sofija i beograd.


sofija, koja verovatno ima veći BDP per capita od beograda, kupuje polovne tramvaje....

ako zarađujem 500 evra mesečno neću kupovati golf 7 zato što je on trenutno najpopularniji na tržištu.
 
Софија је купила и нове трамваје, 20 комада и то за узани колосек, написах ти већ изнад.

http://www.publics.bg/en/news/10711/Ano ... Sofia.html

Уз то, Софија купује и дупло скупље тролејбусе од нас.


Београд није толико сиромашан град, не претеруј.
 
Не, не, Београд је једини град са оваквом географијом (не знам каквом, питати поједине да дефинишу). Нама требају половни трамваји (из Швајцарске ако може, упс ни они не одговарају), половни аутобуси (по могућности из Немачке да свршавамо на њихову дивну западњачку прошлост), а тролејбусе половне да увеземо из Украјине јер зијаче су закон. Не губите се, Бг је један просечан град у сваком погледу, једино предњачи у проценту дебила који у њему живе.
 
Vrh