JohnnyLee":3efde9uh je napisao(la):па о томе причам. то раде идиотски малоумници. уместо да узму комплетну скретницу, са све кривином изливеном из једне шине, они узму нешто бедно, па онда сецкај Миле до прекосутра. иначе, мислим да је код Правног највеће зло
Andrej_LJ":28je2djn je napisao(la):
20 starih tramvaja iz Praga je kupila Sofija pre par dana. Ide rec o relativno novim tramvajima T6A5 koji sada voze u ceskom glavnom gradu, a cena je kriminalno niska: samo 14 000 eura za jedan tramvaj. Inace su proizvedeni medju 1995 i 1997 godine, vozi ce po liniju 22 (koja je 1435mm). Cesi imaju jos oko 100-150 ovakvih tramvaja koji ce se polako zamenjivati sa Skoda 15T i zato su nam obecali jos ovakvih tramvaja, (a kako saznajem su obecali velik deo i Ukraincima). Ceski tramvaji trebaju da stici u pocetku 2016 godine.
Isto tako se danas govori da ce tramvaji iz Bazela poceti konacno da pristuzu u prvom kvartalu naredne godine i da se dostava svih 28 zavrsi u toku sledece godine.
Vozim se bar 2 puta nedeljno 3kom na relaciji Zel. Stanica - Rakovica, i uvek cekam Katu, jer ide kao raketa, za manje od 20 minuta stigne, a ne onaj mrtvi divag sto metiljavi pola dana do Rakovice.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=360961#p360961:3o9g4960 je napisao(la):johnny_s » Thu Dec 03, 2015 2:54 pm[/url]":3o9g4960]Ko voli Kate, njemu bih dao da se stalno vozi na relaciji Rakovica-Topčider trojkom, pa da vidim da li će i dalje da ih voli. Tu je švajcarac zakon. Da ne pominjem rasklimane zglobove kod Kata, pa se u krivini nekoliko puta iscima levo-desno...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=360969#p360969:3lnuuxbw je napisao(la):MilisaV » 03 Dec 2015 03:57 pm[/url]":3lnuuxbw]Ja ne verujem ovom tekstu iz novosti. Kaže putnik da su sedišta u švajvacarcu uska? Pa šta onda reći za španca?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361005#p361005:26jujv8d je napisao(la):MilisaV » 03 Dec 2015 08:37 pm[/url]":26jujv8d]Andrej_LJ":26jujv8d je napisao(la):
20 starih tramvaja iz Praga je kupila Sofija pre par dana. Ide rec o relativno novim tramvajima T6A5 koji sada voze u ceskom glavnom gradu, a cena je kriminalno niska: samo 14 000 eura za jedan tramvaj. Inace su proizvedeni medju 1995 i 1997 godine, vozi ce po liniju 22 (koja je 1435mm). Cesi imaju jos oko 100-150 ovakvih tramvaja koji ce se polako zamenjivati sa Skoda 15T i zato su nam obecali jos ovakvih tramvaja, (a kako saznajem su obecali velik deo i Ukraincima). Ceski tramvaji trebaju da stici u pocetku 2016 godine.
Isto tako se danas govori da ce tramvaji iz Bazela poceti konacno da pristuzu u prvom kvartalu naredne godine i da se dostava svih 28 zavrsi u toku sledece godine.
Pametnom dosta.
Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
Dunakeszi to assemble CAF trams in Hungary
Written by Ferenc Joo
REPRESENTATIVES of Dunakeszi Railway Works, Hungary, and CAF signed a contract on November 4 to localise the final assembly of CAF Urbos LRVs for Budapest Transport Company (BKV).
Under the agreement 10 vehicles ordered as an option from the original contract in 2014 will be assembled at the Dunakeszi plant north of Budapest, with deliveries scheduled for May - October 2016. The contract also includes performing static tests and delivery.
A total of 47 vehicles are currently on order with options remaining for between 40 and 77 additional units.
The Hungarian state, which is the majority owner of the plant, has given Dunakeszi the go-ahead to take up a bank loan worth up to Forints 1bn ($US 3.4m) to fund the acquisition of equipment. The total value of the contract is only Forints 900m but gives Dunakeszi a crucial reference in tram assembly, which could provide a basis for further work.
Plans to build a test track at Dunakeszi have not been included in the contract and all testing will be carried out at depots and on the BKV tram network.