Šta je novo?

Tramvaji

Зар беше нису швајцарци условили донацију тиме да се не мења шема трамваја?
 
Ja bi ovom iz katice skinuo celu platu, pa sledeći put neka drži razmak !!!
 
КАФ-у поломљен браник, ката се згужвала, где су сад они што су их пљували да су нежни? :D
 
A ne vidite mogucnosti da otkazu kocnice iznenada, ne vidite mogucnosti premorenost vozaca... Lako je davati otkaze, a ne vidite sustinu problema u celoj prici...
 
Da su otkazale kocnice bio bi veci haos. Ovo je cisto neodrzavanje rastojanja i nepaznja, stalno jurcaju tu.
 
У тексту лепо пише да је чувар на улазу у зграду Владе видео да је трамвајџији клонула глава непосредно пре удара. Позлило човеку. Није крив.
 
Pa kako se ponasaju prema jadnim vozacima nije ni cudo sto mu je pozlilo.I za sve opet vozac kriv.Sramota :evil:
 
Rade gradjevinari po 12 sati na suncu, pa im nije ništa, oni voze tramvaj po 5-6 sati..Dokle će više da su vozači najveći "hard workers" ...
 
Brate, vozi ti 8 sati autobus, ili kao ovi kod Luija i Dumeka sto rade preko 20 sati neprestano, rizikujuci da ces ostati bez kocnica u jednom trenutku kad se najmanje budes nadao, samo bih to voleo... Shvatite da VOZACI NISU ROBIJASI, ILI KAKO IH VEC SMATRATE... VOZACI SU LJUDSKA BICA, KOJA RADE DA BI PREHRANILI SEBE I PORODICE... Pa najbolji primer je onaj vozac iz Kosmaja Barac, njega su unistili za sva vremena...
 
I da vam kazem jos nesto iskreno, meni je drago sto KAFovi stradaju, pre svega najveci krivci su
1. Sto nije uzet probni primerak, kako bi se testirao duz trasa po celom gradu, a ne da im prilagodjavaju infrastrukturu kada ne treba
2. Za te pare koje su kupljeni, mogli su modernizovati 60 ili 70 KT4, od njih napraviti trodelne sa niskopodnim centralnim delom, manje bi nas para kostali, a efekat bi bio bolji
3. Nakon onog fijaska sa 1501, zbog kojeg je skoro 4.godine stajao u garazi, tek sam onda ukapirao, da pobedili na namestenom tenderu, da bi neko oprao pare... Ja kapiram, da su vama KAFovi "lepi, udobni, fensi" itd, ali ne kapirate da im infrastruktura NIJE PRILAGODJENA, PA RADE NA SAMO 4 LINIJE...
 
Ja koliko znam oni u vožnji putnika provedu maximalno 5-6 sati. u gspu. Privatnici me ne zanimaju to je njihov problem što ne mogu da se žale. Ja sam radio 12 sati pored pećnice samo sa jednom pauzom od 5 minuta..
 
A ja iz ovih komentara samo mogu da zakljucim da polako gubimo i ono malo ljudskosti sto smo do nedavno imali...
 
Kopmania a da li bi mu skinuo celi platu kad ne bi promenio displej :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
 
laki72":2lvlm7i7 je napisao(la):
A ja iz ovih komentara samo mogu da zakljucim da polako gubimo i ono malo ljudskosti sto smo do nedavno imali...
Не губимо људскост већ скрећемо пажњу на то да возачи нису једини који раде прековремено и не треба их дизати у небеса. И ја радим преко 8 сати па нити кукам нити ме оплакујете овде.
 
Somi nije u tome problem, nego je problem sto ste vi previse razmazeni, hocete "moderne" i "fensi" tramvaje, a ne vidite da kada su kupovani, nisu uzeli probni primerak na probu na nasoj infrastrukturi... Za pare, koje su puknute za njih, moglo je napraviti 60 trodelnih tramvaja, sa niskopodnim centralnim delom u GOSU na modernizaciju, pa cak i klimom posto i na to kukate... Manje bi para otislo, a vratila bi se investicija u roku od godinu do dve... Nase kate su zakon sto se tice udobnosti u odnosu na kafa, jer su prezivele najgori period 90ih godina, ali naravno svaki tramvaj u Beogradu ima mane, pogotovu katice, mnogo se gegaju u nekim krivinama, tipa oko Kalemegdana, Slavija, Hipodrom, tu je recimo Divag ok, a Caf kada skrece iz Nemanjine u Resavsku molim boga da sa zadnjim modulom udje kako treba...
 
Ми размажени? Извини, 90% твојих порука на свим форумима је кукање на стање аутобуса на 73, а овде држиш лекцију јер срам нас било, тражимо климу и нископодни трамвај у 2015 години где су температуре преко 40 степени?
Gaspar18":1ocmrmch je napisao(la):
Nase kate su zakon sto se tice udobnosti u odnosu na kafa, jer su prezivele najgori period 90ih godina, ali naravno svaki tramvaj u Beogradu ima mane, pogotovu katice, mnogo se gegaju u nekim krivinama,
О чему причаш ти? Прво једно, па онда друго и то као иде заједно? Ово није ГСП форум где се величају прастари аутобуси и трамваји, теби ако то смета ти немој да читаш наше поруке, имаш и опцију да игноришеш поједине чланова па се њом послужи. А троделни Гошин трамвај можеш само да сањаш.
 
Čisto da se zna... CAF trenutno radi na 4 linije ne zato što infrastruktura nije prilagođena, nego zato što su šine U STANJU RASPADA na deonicama kojima ne saobraćaju. Npr, ono na Dorćolu je katastrofa. Šine su bukvalno izdeformisane na 90 % trase. Kada se za 5-6 dana bude otvorila V. Stepe, moći će da saobraćaju na 9 i na 14 (od nove godine na 4), i to je već 6 linija. Kada budu vratili 11, cenim da će moći i na njoj, a ako ne, to će biti zbog uspona i onog skretanja kod pristaništa sa ultra velikim radijusom skretanja. Tuda btw ne može ni Švajcarac koliko je meni poznato. Koji god ramvaji da su kupljeni te 2011, temeljna rekonstrukcija šina bi bila neophodna, kao i ono prilagođavanje stajališta osoboma sa posebnim potrebama. Druga je priča sumanuti raspored sedišta, cena i održavanje. Poruka priče je, opet, da naša infrastruktura nije bila neprilagođena, nego se raspadala, kao što se i dalje raspada na Dorćolu, Topčideru, kao i potez od Slavije do autokomande. Kad smo kod toga, da li će sada proterati CAF do Banjice ili će čekati rekonstrukciju Slavije?
 
Pa da, vidim da je bolje da se pare slivaju strancima u dzep (moderno na zapadu), umesto da tramvaje odrade nasi i modernizuju ih za manje pare, ne vidim da nesto fali onim modernizovanim 201, 210, 220, 226 i ostalima, odrzavanje je kljuc, i naravno kada se vozim tramvajima, pre cu uci u Katicu, nego u raspalog kafa, koji svaku neravninu oseca... A sto se tice klime, klima je potrebna u toku tri meseca godisnje, a grejanje bar sest meseci, i recimo Kate sto se tice grejanja su daleko ispred Kafa i Divaga... I naravno uvek cu biti da nasa industrija radi bar na polju modernizaciji tramvaja, pogledajte samo primera radi Satra II i Satra III tramvaje u Sarajevu, ne vidim nesto da im fali...?
 
Koliko god ja voleo Katice, grejanje u njima nije predonst već mana u odnosu na CAF a pre svega Dekice. Često se dešava zimi da grejanje uopšte ne radi, često se kvari taj sistem koji je u suštini loš, zato što su grejači raspoređeni sa strane i prže ti noge kada sediš, a efekat nije toliko veliki. U Švajcarcu grejanje samo piči, ne znam iskreno ni odakle, ali znam da je na teškom minusu unutra jako prijatno. CAF sa druge strane nema unutra neku visoku temperaturu, ali je koliko toliko ravnomerno raspoređena. U Kati se često dešava da npr. u zadnjem modulu ne radi grejanje i obrnuto, i onda bukvalno sledi lov po tramvaju "hot spota". ;) Čim je napolju niže od minus 2, 3, sve da grejanje radi potpuno, opet je neprijatno. Mislim da je tu pre svega kriva očajna izolacija... Kate su bušne na sve strane kao švajcarski sir, a i vrata se često ne zatvraju u potpunosti kako treba.
 
Хм, дати паре странцима и добити нормалан производ или дати паре нашим људима и не добити ништа, питам се шта је логичније? Верујем да се икад ниси возио Швајцарцем и КАф-ов па причаш о грејању.. Шта им фали? Фали им то што су пре свега пропали као фирма и што модернизацијом нису добили ништа осим што су бацили паре у неповрат, не желим да нам Сарајево буде узор за јавни превоз. Иди кукај на Кошаву, у томе си најбољи.
djakovac":2pn0ixek je napisao(la):
Kad smo kod toga, da li će sada proterati CAF do Banjice ili će čekati rekonstrukciju Slavije?
Протераће га одмах јер може преко Славије, осим у Гаспаревој глави где он испада из шина.
 
dare naravno da ne, ali bi iste opomenuo da rade svoj posao ( da sam tamo neki koji treba to da radi ). Pojedini ljudi na forumu kao što je šomi rekao, govori kako su vozači nebeski ljudi koji rade tako težak posao.. Naprotiv svi mi koji radimo bilo koj posao podjednako imamo teške stvari da radimo, kao isti ti vozači.
 
Vrh