Šta je novo?

Tramvaji

А чему логицизирање? Ако су људи навикли да 16 иде за Павиљоне, 83 кроз Угриновачку, а 15 кроз Првомајску - зашто би им ико мењао нумерацију, и одједном прогласио за нпр. 61, 62 и 63? Традиција је много јача сила од нечијег тренутног излива памети и разумна друштва то поштују.
 
SRBO":1wi5v73q je napisao(la):
Нек лепо промене бројеве свих линија, постоји укупно 139 линија по неком предлогу, а бројеви линија иду до 700 и нешто

Ај нека не прескачу бројеве него по некој логици да се ради

Po tvojoj logici ne bi valjalo nikako da se radi. Ljudi bi se samo zbunili. Mnogo bolje je ovako kako je sad , uz prenumeraciju par linija , jer se jasno zna prema početnoj cifri u koji kraj grada se ide. Zamisli recimo situaciju imaš broj 131 za liniju koja ide u Sremčicu , a broj 132 za liniju koja ide za Umku , a onda 147 za liniju koja ide od Banovog brda do Sremčice. Ili recimo situaciju da je veliki broj linija prenumerisan po tvom principu , i narod se načisto zbuni. Pored nas koji posećajumeo forume ovakvog tipa , malo ko od stanovnika Beograda bi se tako brzo i lako navikao na promene. Sigurno bi bilo i onih koji nikako ne bi uspeli da se naviknu. Ako se nešto radi , onda to treba da se uradi tako da čak i onaj ko se ne razume u materiju , čim pogleda , shvati o čemu se radi.
 
Пантограф":rlo2esxr je napisao(la):
А чему логицизирање? Ако су људи навикли да 16 иде за Павиљоне, 83 кроз Угриновачку, а 15 кроз Првомајску - зашто би им ико мењао нумерацију, и одједном прогласио за нпр. 61, 62 и 63? Традиција је много јача сила од нечијег тренутног излива памети и разумна друштва то поштују.

Та традиција је једном нарушена а цео систем претумбан - па су се људи итекако навикли на нови систем који је сада проглашен "традицијом".
 
Систем нумерација нема потребе мењати "из корен" јер систем већ постоји. Треба само упеглати нелогичности које су се појавиле током година, то је све.

Најбаналнији пример је трамвај 14 који везе са системом нумерације нема. Ни њихов предлог за 4 нема много поенте. Та траса треба да се зове 8. а 14 треба да иде преко Моста на Ади.

Ето, тако неке ситнице упеглати, ништа више.
 
Somi303":3mpwnc2w je napisao(la):
Не пада ми на памет да мењам име на форуму, протест!

Niko nebi ni primjetio ako bi ostavio isti gif :wink:
 
stf":3b57u7lu je napisao(la):
Систем нумерација нема потребе мењати "из корен" јер систем већ постоји. Треба само упеглати нелогичности које су се појавиле током година, то је све.

Tačno tako.
 
Da se ljudi jako teško navikavaju na novu numeraciju, najbolji je primer Lazarevac, čije su linije najvećim delom bile dvocifrene, i duplikati. Kada je Lazarevac postao deo integrisanog tarifnog sistema, Direkcija je sve duplikate prenumerisala. Jedan od primera je i linija 15, koja je postala 150, linija 41 je postala 141, linija 106 je sada 116 itd.
Međutim, vozači su, uprkos tome što na displeju sve lepo piše, i nova numeracija, i gde autobus ide, imali problem jer su putnici stalno zapitkivali, pa UVEK, pored displeja koji je u redu, stoji i papir sa starom numeracijom. Zato, ne džarati n umeraciju, osim Sopotskih, Barajevskih i Mladenovačkih četvorocifrenih (a Boga mi, i petocifrenih) linija.
IMG_20150308_184325.jpg
 
Somi303":3lcuegrg je napisao(la):
Не пада ми на памет да мењам име на форуму, протест!
Па име/надимак и не треба да мењаш, само број :D
Дао сам ти плусићћћ због шале. :lol:
 
Da li ste primetili da je dvojka skraćena? Bar tako izgleda na sve tri karte. Umesto da ide kroz Vukov spomenik, ona okreće direktno iz Kraljice Marije u Beogradsku. Ova linija ovakva kakva je vozi od 1928. Zašto menjati tradiciju?
 
pa i 65 je jedno dugto dugo vreme isla do bloka37 pa zastzo su menjali tradiciju 73 je decenijama isla do bloka45 pa sad resili da menjaju tradiciju. :twisted:
 
Po tradiciji , 73 je nekada išla na relaciji BLOK 45 - KEJ OSLOBOĐENJA , a odatle linija 702 KEJ OSLOBOĐENJA - BATAJNICA /žel. stanica/ , a onda se neko dosetio i spojio ove dve linije u jednu.
Takođe po tradiciji , stanovnici Savskih blokova ne koriste tramvaje , već 95 , pa se neko setio da tu "tradiciju" ostavi , a neke mnogo logičnije "tradicije" ukine.
 
А памтиш ли ти, благо чичи, какав је био аутобуски превоз за блокове тамо негде 1981-1982, пре увођења трамваја??
 
To ne mogu da pamtim , jer tih godina nisam još bio u planovima roditelja , to je došlo godinu dana kasnije , ali sam imao prilike da se upoznam sa starim mapama Beograda , jer sam ih imao u kući. I vrlo dobro znam da je tada vozio autobus sa šezdeset i nešto , današnjom trasom tramvaja na NBG. Takođe i silne linije 16 su išle ka Savskim blokovima.
 
E, pa, u taj autobus šezdeset i nešto da uđeš, uopšte nije bilo lako. Da nema tramvaja za blokove, vladao bi popriličan haos.
 
66 ako se ne varam, bio sam klinac :grand: . Isao je od blokova do Zelenog venca, pa su ga pocetkom devedesetih zamenili 95icom
 
Сужава се "круг двојке"
Н. ВУКИЋ | 14. јул 2015. 17:02 | Коментара: 6

Градски превоз ће наредних година претрпети тектонске промене, прве рокаде уследиће већ 1. јануара 2016. Трамваји ће уместо до Вука ићи до Правног факултета

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... rug-dvojke
 
Пошто је толики проблем продужити линију 33 до трга Републике, чиме би Вождовац и Кумодраж, па и насеље Војвода Степа, добили директну везу са центром града, онда предлажем да се трамвајска линије 10 и 2 споје у велику кружну линију и та линија ојача, те да Вождовац добије директну линију са центром, а да двојка коначно добије неки смисао осим да се бескућници у њему склањају од екстремних температура и круже њиме по цео дан. Реално трамвај Теразијама неће скоро, ово би и било некакво решење, док немам ништа против да се у том случају 14-ица до булевара К. Александра уместо Београдском, провуче Ресавском.
 
Ponovno vraćanje trolebuske i tramvajske mreže tamo gde je nekad bila , je čisto bacanje para. Ako se zamena već odradila pre nekoliko decenija , zašto je onda ponovo aktivirati , kada je mnogo bolje da se postojeća tramvajska i trolebuska mreža šire.
 
Зато што је замена, посебно избацивање трамваја са Теразија, била идиотска и штетна, па је боље признати грешку после седам деценија, него још неколико трпети штету.
 
Може трам Теразијама, када се буде имало пара за то, још када би постале пешачки трг и добиле Мештровићеву фонтану победе у Балканским ратовима..Трг за понос.
 
Цена тога ти је неколико милиона евра, за то свакако имамо пара.
 
То би требало да се ради када и уређење градских тргова, због чега иначе они конкурси..
 
Vrh