Šta je novo?

Tramvaji

И ја се надам. Али, јасно је да то неће скоро.
 
Два модела трамваја стижу из Швајцарске
Н. ВУКИЋ | 15. јул 2015. 22:59 | Коментара: 1

Српска престоница ће од Базела ускоро добити још 29 шинских возила са десет приколица. Први контингент треба да буде у депоима већ у новембру

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... Svajcarske
 
Jel to fali vozila il se mreza prosiruje? Il nije ni jedno ni drugo...
 
Koliko tramvaja uzmu, toliko starih unište, onesposobe, izbace. Već je dosta švajcaraca iz ranijih kontigenata uništeno, o katicama bolje i da ne pričamo.
 
I ja sam pomislio da su ti, nadam se da zaista jesu. Ali mi je nesto tesko da poverujem da ce njih da doniraju.
 
Da citiram odlomke iz Novosti:
У питању је 16 зглобних трамваја "дуваг", и 13 зглобних трамваја типа "шиндлер", као и возило које донира фирма БЛТ, а које није оперативно. Такође, у пакету стиже и 10 приколица, као и резервни делови.
Pretpostavljam da je reč o ovim Schindlerima
http://www.g-st.ch/trambasel/rm/rm_blt_101.html
A Duewag su oni koje GSP i sada ima
http://www.g-st.ch/trambasel/rm/rm_blt_123.html
Samo, problem je što BLT nema 16 Duewaga, pogledajte spisak koje sve imaju
Prikolice su isto dobro poznate
http://www.g-st.ch/trambasel/rm/rm_blt_1301.html

I ovo moram da prokomentarišem:
Захваљујући најновијој донацији, око 30 одсто трамвајског саобраћаја у Београду обављаће се возилима која је донирао Базел, а која су се показала као веома поуздана, дугог века и мање склона кваровима.
Održavanje, održavanje i samo održavanje, to je razlog zašto su ta vozila pouzdana i dugotrajna!
 
Nezgodni su Divazi leti, malo prozora imaju, pogotovu prikolice... Bolje su Katice sto se toga tice :)
 
Pa zato sto nisu pravljeni za Beograd nego za Bazel, gde prosecna temperatura ne prelazi 26-7 stepeni.
 
Mogu li se ugraditi klime u švajcarce? Pretpostavljam da bi to bila preskupa avantura i da bi se moralo menjati štošta na tom tramu. Da li bi postojeće elektroinstalacije i motor bili dovoljni?
 
Сигуран сам да би могло у трамвај, ако је већ могло у старе аутобусе (који нису повезани на електричну мрежу), али, мислим да Швајцарци инсистирају да они остану у изворном стању.
 
Nemam ja nista protiv Divaga, ali su za temperature preko 20 stepeni, Katice su sto se toga tice daleeeeeko bolje, ali Divazi manje ljljaju u krivinama, sto je kod Katica normalnija pojava...
 
nisu lose svajcarci ali jednostavno nisu za leto
 
Пантограф":ujmmtba7 je napisao(la):
Сигуран сам да би могло у трамвај, ако је већ могло у старе аутобусе (који нису повезани на електричну мрежу), али, мислим да Швајцарци инсистирају да они остану у изворном стању.
OK онда предложимо Швајцарцима да прво уграде климу и офарбају трамваје и приколице у црвено, а за узврат ми обећавамо да нећемо радити ништа на тим трамвајима макар и сви поцркали :)
Мислим на трамваје!
 
Brano nije problem sto nam oni daju tramvaje, nego jednostavno Divazi nisu za temperature preko 20 C, pa 1.6.2015 sam se vozio jednim na 9L, toliko je vruce bilo, da sam maltene bio u gasnoj komori, a ne tramvaju...
 
Čika Brana":e5sgcbw5 je napisao(la):
... да прво уграде климу ...
Prvo da ne ugradju klimu ,
jer sva prljavština, bakterije i koje kakve skupljene karakondjule iz takvih ne održavanih klima
- i staro i mlado redom se porazboljeva od koje čega
a baš je prava milinai i naj zadravije u sve opštoj štroki i smradu, biti sa otvorenim prozorima
( a koga ubi promaja, nek sedi napred)
a hvala Švajcarcima na lepom i originalnom limeku :)
 
Gaspar18, boca-ica,
Био сам мало саркастичан, поента је на другом делу реченице "да нећемо радити ништа".

Јуче сам се возио са Шпанцем 1504 на линији 7
img20150717180104.jpg

Око 17:15 ушао сам код Белвила у седмицу Цаф 1504. Унутра мали пакао. У последња 3 чланака не ради клима. Нисам сигуран ни за други чланак, чини ми се да је радила клима само у првом чланку. Истовремено дисплеј је показивао спљну темперетуру 39, сви прозорчићи уредно забрављени.
Издржао сам до Хајата и ту сам чекао "Катицу".

Сећате ли се руских тролејбуса које смо добили од Грка. На тим тролејбусима су се отварали сви прозори и то до 50% површине. Зашто ГСП-овци наручују возила на којима се прозори не отварају или се отварају у безначајној мери?

И у ЦАФ-овима којима ради клима морала би да постоји могућност проветравања. Око 17:00 негде у блоковима у трамваје улази доста грађевинаца који трамваје испуне реским мирисом зноја. И ако скоро сви излазе код Газеле, Шпанац не може да се изветри ни до Лиона. Да ли постоји могућност накнадне уградње прозора на отварање?
 
ma gde da provetravaju to bi bilo smak sveta samo dosta ljudi da validira kartu to im je cilj pa taman ni klima ako ne radi jak je narod to ce izdrzati :evil:
 
Поздрав за возача трамваја 9Л синоћ у 15 до 8 на сред железничке отворио само прва врата боле га к**** а народ да се гура ко ст*** . Да му нас пар нисмо лупали позади у трамвај једно 3 минута док је црвено држало не би никад отворио.
 
Verovatno ga zvala zenska pa je bio zauzet :twisted: .Ako ste mu lupali ,a narod se poprimio pa se gura na prva vrata :twisted: . Znas kad bi se gurao na prva vrata ?Nikad jer bi i ja se pridruzio u lupanju ovih ostalih vrata ne bi li se setio ovaj da otvori.
 
Нон стоп је гледао у ретровизор за тих 3 минута није ми јасно зашто одмах није отворио остала врата.
 
Ja сам једном доживео да возач трамваја на линији 9 код Карађорђевог парка отворио само предња врата како један пијани бескућник не би ушао у трамвај.
 
Vrh