Šta je novo?

Tramvaji

Da li je 1501 u redovnom saobracaju ili se vrse testovi?
Iskreno nisam ocekivao da ga ikada vise vidim na ulici.
 
У редовном је саобраћају, возио сам се пре неки дан с њим.
 
ZASTOJ Stoje tramvaji u Bulevaru kralja Aleksandra, uvedena pomoćna autobuska linija
Tramvaj na liniji 7 pokvario se u Bulevaru kralja Aleksandra (u visini Liona), zbog čega je nastala gužva i tramvajski saobraćaj stoji od 12.20 sati.
637549_bulevar-foto-vladimir-filipovic-2_f.jpg

Stoje tramvaji i u Bulevaru i na Bogosloviji. Nastala je velika gužva - javljaju čitaoci "Blica".
637550_bulevar-foto-vladimir-filipovic-3_f.jpg

Kako kažu u GSP-u, dežurna ekipa je na terenu i radi na popravci tramvaja.
Uvedena je i autobuska linija 7a koja saobraća od Vukovog spomenika do Bogoslovije.

ИЗВОР БЛИЦ


Како је само могуће да је овако отпало ово? :fijasko:
 
Дешава се да се пантограф умрси и поломи, јадни људи који користе ту 7а, врвтно раде само 2 аутобуса..
 
право питање је како је то могло да се деси КАФ-у који је нов трамвај. и још на ремонтованој траси
 
Због другачијег пантографа, немојте да мислите да катице и швајцарци нису имали такве пехове.
 
Ja bi rekao da je zbog nečeg drugog a trenutno nemam sliku pa sutra kad budem isao na posao postavicu koji je moguci uzrok
 
Švajcarci vraćeni sa godišnjeg odmora zbog CAF-ova. Mnogo ih u poslednje vreme ima dosta problema sa elektronikom ( sam pali brisače, blokiramo mu štel itd...)
 
Gde je saopštenje udruženja povodom gore pominjanog slučaja, a koje si obećao da ćeš dati?
Da vidimo to stručno mišljenje?
 
Интересантно да на форуму нема коментара за следећу вест, везану за ширење трамвајске мреже предвиђене у трећој фази реорганизације јавног превоза:
http://www.busevi.com/vesti/2541-nova-m ... loene-faze

Моји кометари:
1) Продужење трамваја у центар града, похвално, али није изведено на прави начин. Трамвај са Видиковца за Трг републике безвезе иде преко Славије, могло се бар скратити кроз Ресавску. Могли су, на пример 6 да спусте на Пристаниште уместо у Доњи град.
2) Похвално је да се планира трамвај за Бежанијску косу и кроз централне делове Новог Београда. Међутим, погрешно је за то користити правац предвиђен за метро последњих 4 деценије! Трамвај би у том делу града требао пре свега да замени аутобусе, да буде добро везан за садашњи и будући брзи шински превоз (БГ:ВОЗ, регионалне железнице, метро), и да непосредно покрије одређене блокове. Са те стране, пре би требао бити у Пупиновом булевару него Зорана Ђинђића, а ка Бежанијској коси да прође уз жел.стајалиште Тошин бунар.
3) Линија, која је предвиђена за Мост преко Аде безвезе кружи по Новом Београду, што је јако успорава. Потребна је директнија веза Бановог брда и централног дела Новог Београда. Недостаје линија преко моста, која иде директно у Савске блокове, поред Делта ситија.
4) Недостаје било каква трамвајска веза са Прокопом, шта више, превиђа се очајан превоз за Прокоп. Замислите гомилу збуњених странаца у Прокопу, којима наилази 42 од никуд за нигде.
5) Трамва за Видиковац, логично и похвално. Могло се размотрити и само Петлово брдо.
6) Трамвај за Миријево се креће физички дужом путањом него аутобуси 27 и 84 за Миријево. За систем умерене брзине (трамвај), то је погубно по искоришћеност истог. Боље је или кратким тунелом од Радио индустрије Миријево повезати са Булеваром, или да трамвај преко Роспи ћуприје иде у Деспота Стефана на Трг, или да се Миријево преко Карабурме и Роспи Ћуприје повеже са БГ:Возом.
7) Док се у Краља Милана укида све осим трамваја и своди на 2 линије, Немањина и Булевар испред Техничких факултета су опет претрпани трамвајским линијама. И даље је недовољно бочних веза, које трамвајским линијама омогућавају алтернативне руте. За реорганизацију линија из Немањине, недостаје веза Ветеринарски факултет - Прокоп - Мостар, а за Булевар, бар нека линија би требало да из Краљице Марије скреће ка Омладинском стадиону. На пример да линија 3 иде Славија - Поштанска штедионица - Омладински стадион, уз доградњу потребних скретница.
8) Пренумерација линија је неприхватљива, јер за одређене линије се везује историја и идентитет. Линија 10 је традиција за Вождовац, а 13 за Чукарицу.

Додатно за БГ:ВОЗ:
9) Зашто нема БГ:ВОЗ-а ка Крњачи у том плану, када ћемо тамо ускоро имати модернизовану двоколосечну пругу?
10) Чему БГ:ВОЗ из Ресника да иде на Нови Београд, када је ка Карађорђевом парку и Вуковом споменику из тог дела града за око 60% већа транспортна тражња, и када би таква организација саобраћаја довела до великих сметњи у саобраћају на прилазима Железничкој станици Нови Београд?
 
Zasto skoro svi govore da su ono tri faze? Ja koliko sam shvatio, to su varijante od kojih se bira jedna, a ne faze razvoja odnosno izmene mreze linija.
 
Povodom ove linije 4 koje planiraju da uvedu od Taša do Banjice već u prvoj fazi... Zar nije logičnije da nosi oznaku 8? Mnogo bolje bi se uklapalo da tom trasom na Voždovcu idu 8, 9 i 10 (kao što će biti slučaj u Bulevaru 5,6,7). A i istorijski gledano, koliko znam nekada je postojala linija 8 koja je išla od Bogoslovije do Trošarine i noslila je oznaku 8. 4 je van priče skroz. :p
 
marrecar":2cx1nd1s je napisao(la):
Zasto skoro svi govore da su ono tri faze? Ja koliko sam shvatio, to su varijante od kojih se bira jedna, a ne faze razvoja odnosno izmene mreze linija.

Misim da su ipak faze u pitanju, i da je greška u pogrešnoj formulaciji... Recimo, ova treća "varijanta" je u ovom trenutku potpuna maštarija i neprimenjiva s obzirom da hoće da promene sistem već od ove jeseni/nove godine. Tu se zahtevaju ne samo velika ulaganja, već sve i da imamo da iskeširamo sve to, obimni su to radovi koji bi trajali najmanje nekoliko godina.
 
marrecar":w5lze8a9 je napisao(la):
Zasto skoro svi govore da su ono tri faze? Ja koliko sam shvatio, to su varijante od kojih se bira jedna, a ne faze razvoja odnosno izmene mreze linija.

Лоше су формулисали на самом сајту. Има детаљније на овој презентацији, ради се о фазама.

http://www.bgprevoz.rs/pdf/MassTransNet ... KULTET.pdf
 
Nisu samo na sajtu tako formulisali, i Mali i Vesic i drugi koji su najavljivalji izmene su isto govorili o 3 varijante od koje ce gradjani birati jednu i davati primedbe
 
Iskren da budem, meni nista ovde nije jasno. Tramvajska mreza se siri uz sve mane koje je Karlo istakao, a trolejbuska postaje/ostaje cudna. Prvo se okretnica premesta sa Studentskog trga u Dunavsku, a onda se linije skracuju do Slavije. Da li to znaci i da se trolejbuska garaza premesta s Dorcola, jer kako ce trolejbusi stizati do nje, ako ne mogu od Slavije da preko Terazija stignu do sadasnje garaze? Ne predvidja se pretvaranje nijedne autobuske linije u trolejbusku, cak ni onih koje svojim velikim delom idu duz ulica koje su "elektrifikovane" ili po svojim karakteristikama vise odgovaraju trolejbusima nego autobusima.

Opet nema tramvajske veze Rakovice/Knezevca s Novim Beogradom preko novog mosta. I kao sto Karlo rece, tramvaj kruzi po Novom Beogradu kao kisa oko Kragujevca. Ono sto me dodatno zbunjuje je da na mapi trece faze ne vidim da postoji tramvajska veza kroz Djordja Stanojevica (mislim da se tako zove ulica u produzetku Agostinja Neta, pored Delta Sitija).
 
marrecar":6enaogxm je napisao(la):
Nisu samo na sajtu tako formulisali, i Mali i Vesic i drugi koji su najavljivalji izmene su isto govorili o 3 varijante od koje ce gradjani birati jednu i davati primedbe

lento":6enaogxm je napisao(la):
Opet nema tramvajske veze Rakovice/Knezevca s Novim Beogradom preko novog mosta. I kao sto Karlo rece, tramvaj kruzi po Novom Beogradu kao kisa oko Kragujevca. Ono sto me dodatno zbunjuje je da na mapi trece faze ne vidim da postoji tramvajska veza kroz Djordja Stanojevica (mislim da se tako zove ulica u produzetku Agostinja Neta, pored Delta Sitija).

Agostina Neta je poprečna ulica u odnosu na Đorđa Stanojevića i ide od Garaže GSP - a do Savskog keja , dok ulica Đorđa Stanojevića ide od Airport Cityja do Hotela IN u bulevaru Milutina Milankovića. Ovo za tramvaje je u rangu SF , obzirom da ono najlakše nisu bili u stanju da odrade ili nisu imali želju (spajanje Hipodroma sa Đorđa Stanojevića preko Mosta na ADI i spajanje Hipodroma sa krakom ka Topčideru i Rakovici).

I jam razumeo isto kao što je rekao marrecar.
Ono što bi u startu mogli da odrade bez problema i čime bi dosta dobili je povezivanje Vojislava Ilića i Paunove kontaktnom mrežom , trasom linije 50 , čime bi se dosta novih mogućnosti dobilo , uz postavljanje mreže i na okretnici Braće Jerković.
 
Agostina ulica se proteže od jurija gagarina do keja. od jurija gagarina do Garaže GSP-a je bulevar crvene armije.
 
Нек лепо промене бројеве свих линија, постоји укупно 139 линија по неком предлогу, а бројеви линија иду до 700 и нешто

Ај нека не прескачу бројеве него по некој логици да се ради
 
Vrh