Šta je novo?

Tramvaji

A kako da usporava tramvaj nizbrdo?
Ja ne verujem o čemu pišete, kakve vi nebuloze prenosite, pa ta što je poslala nema blage voze šta je pantograf, a ne nešto dalje, a ovamo se svi našli pametni da uče čoveka kako se vozi...
 
Isapde da tramvaj mozda nije trebao da koci. U autobusu bih znao da prepoznam "besomucno kocenje" ali u nasim tramvajima tesko jos ako su necoperizovani :)
 
Жена је очигледно хтела да скрене пажњу на дивљање. трамвајима на том потезу
 
A mozda je jednostavmo kocnica bila losa pa je majstor nabado dosta razloga je u opticaju
 
I to u zagrebu .A da nekazem da je u bg bilo prilicno gadnih nesreca
 
mekbejn":32b7dq6b je napisao(la):
sta je problem? 'Ovi prostori' je relativan pojam, moze da obuhvata i ex-SFRJ

"Ovi prostori" moze da obuhvata i cjelu planetu ako cemo o objasnjenju pojma.
Poenta je da je autor teksta htio kritikovati beogradski tramvaj pa kad je tu kritiku htio potkrepiti dokazom nije se mogao niceg sjetiti nego neke nesrece u Zagrebu i to jos 1954. Mogao je isto tako pomenuti neku nesrecu u Indiji ili Peruu isto bi bilo. To se zove tendeciozno novinarstvo.
 
Baba je verovatno izmisljena, posto mi se cini da je autor isti onaj, koga sam vec kritikovao zbog nebuloznih tekstova...
 
Ja sam video inicijale, ako je M.B. isti onaj iz prošlog slučaja, onda mi je jasno sve...
 
kakav crni horor o cemu oni to mozda bi putnica volela da uopste ne koci da jednostavno proleti pored stanica a da se na crveno njihovo ne zaustavlja lepo vozac veli kad im je otvorio vrata ako ti se voznja ne dopada cekaj neki drugi tramvaj ili idi peske ili mozda da sacekaju mozda im naidje spanac na liniji 2 :lol:
 
pa jel blic spao na to da objavljuje svakakve gluposti koje neko pošalje mejlom?
 
Ako ćemo o nesrećama u Beogradu, jedna slična, kao i u Zagrebu 1954, se dogodila na Senjaku u jesen 1942, kada se tramvaj g.br. 54 sjurio niz ulicu Vase Pelagića, izletio iz šina kod starogu ulaza u istu ulicu(tada je ulaz iz vojvode Mišića bio na mestu gde je danas ona dugačka zgrada) i prevrnuo. Od tada je pruga Senjak-Dedinje zauvek zatvorena, a bila je otvorena tek 8. spetembra 1932.
Interesanto, stara trasa preteće dvojke koja je išla od ul. Rige o Fere preko Pariske (strana uz Francusku ambasadu, suprotno od današnje kalemegdanske trase) ima veliki nagib i nikada do njenog premeštanja 1912. nije bilo ni jedne nesreće.
 
#1501
e4205f4bd4a5e9cef725858462c99cae.jpg

Фамозна седишта
a9fd8faef964fcac665fab152f11b0f7.jpg

1504fd01db1d0552f72ef5db59b8e2e7.jpg
69e8b5d14a1d53478197a68b7bffefcd.jpg
 
Pre nekih 3 sata desilo se sustizanje tramvaja na bloku u komu su učestvovali Kata I Caf. Sinoć zadnji štel od Caf-a ispao kod okretnice mehana zbog neprilagođene brzine izlaska iz okretnice i gde je oštećen zadnji deo tramvaja.
 
nasi spanci su najlepsi ali sedista su im prljavaaaa STRASNO ali GSP nikako ne zeli ta sedista da opere
 
Vrh