Током обиласка погона и разговора са радницима, Александар Јовичић је присуствовао и завршним радовима на поправци и уређењу првог КАФ-овог трамваја у Београду под бројем 1501, који је одмах после увођења у саобраћај био оштећен у судару.
– После три године, трамвај ће ускоро бити оспособљен, а поред осталих радова биће му замењена и седишта, која су произвeли домаћи произвођача. Важно је нагласити да се постепено осваја производња резервних делова за КАФ-ове трамваје и да је она на нивоу од 25 одсто, а уз куповину „Икарбусових” аутобуса мислим да реално доприносимо и побољшању производње у Србији и повећању радних места – казао је Јовичић.
Gde je ovo slikano?Hvala bogu što su se setili da ga poprave.Inače mi sada enterijer izgleda nekako lepše, ali to će opet st*** da uništi.Somi303":3f5ef22a je napisao(la):
Први KАРГО – теретни трамвај ЈКП ГСП „Београд“, званично је почео са радом 9. априла 2015. године. Као што смо најавили, преправљени трамвај (ИКД КТ – 4 ЈУБ, гар.бр. 305) за превоз терета за интерну употребу. Првенствено се користи за превоз песка од Депоа „Сава” према свим трамвајским окретницама. Песак се из резервоара три кубна метра, који се налази у делу трамваја иза хармонике, пнеумотранспортом пребацује у сандуке на окретницама. До сада је то рађено ручно, што је изискивало доста времена и веће трошкове. Предњи део трамваја је преуређен и служи за утовар и транспорт већих агрегата и мотора, карданских вратила и слично, између наших трамвајских депоа. Карго трамвај и његова примена,уверени смо, допринеће поузданијем и ефикаснијем трамвајском саобраћају.
Made in GSP! Lepo su ga sredili.Somi303":283huy2y je napisao(la):
ВождовачкиГАНГ":38kdw56i je napisao(la):http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/568386/Putnica-opisala-horor-u-dvojci-Tramvaj-besomucno-kocio-na-nizbrdici