Šomi, za razliku od tebe, tastatura manijaka i genijalca, ovaj čovek je tamo gore i pokušavao nešto da uradi. Opet si pokušao da se napraviš pametan, a odgovor nisi nikakav dao, zamisli čovek ne zna da treba da prska u plamen, vau!!! Da si nekad bio pored vatre od roštilja, a ne neke ne daj bože veće, skapirao bi kakvu si pamet sad ovde prosuo... Zapaljeni tramvaj, sve jako lako zapaljivo, pritom pod naponom i lim koji isijava, čovek je verovatno zaradio i opekotine ovde, a ti pametuješ gde treba da prska, iza tastature ste svi intelektualci. A što se obuke tiče, prisustvovao sam pravoj obuci u Lasti, a gledao sam ozbiljnu obuku u GSPU u Karaburmi, ne onu zaje*******anciju u Kosmaju, veruj mi da sam itekako upoznat šta i kako, mada priznajem ti, njihova obuka je malo ograničena po knjigama nekim. Evo recimo, praksa im je da tokom gašenja u recimo delu motora, gde dolazi do pucanja creva sa vrelim uljem koje zaliva motor, u 99% slučajeva je to upravo uzrok, savet je da se prska ispod poklopca bez otvaranja, kako bi se sprečio dovod vazduha. Lično, ok, ima donekle smisla, ali onda dolazimo do ovoga, prskaš u prazno i bez jasnog "cilja", mnogo veći efekat bi bio da otvoriš poklopac i suneš tačno gde treba, a ne da ga nišaniš ispod poklopca na neviđeno, mada eto to je moj lični laički stav, verujem da vi stručnjaci imate neko kompleksnije i tačnije mišljenje...