Šta je novo?

Tramvaji

Jeste, tramvaj je skrenuo i udario u auto koji je hteo desno da ide.
O uvidjaju nebih pricao, secam se poslednji put da panduri posle 4 izjave nije skontao kojim ogledalom je bus zakacio drugo vozilo, toliko o tome... Nazalost, vise puta u zadnjih godinu dana sam bio ili svedok ili putnik u nekom od vozila, tvoja prica je prazna, ne radi se o brzini od 100 na sat pa da dodje do odbijanja, vidis da je krenuo levo, pa kad je video tram, namotao pun desni. Kapiram da ti je u opisu posla da izvodis teorije zavere i filozofiras, ali ovde su stvari vise nego jasne.
 
Da razjasnimo lokaciju sudara kola su prosla na crveno iz ulice koja ide od kalinic pijace i izlazi na visu poslovnu htjeo je da nastvi u kraljice marije , prosao na crveno , tramvaj ga pokupio
 
Kapiram da ti je u opisu posla da izvodis teorije zavere i filozofiras, ali ovde su stvari vise nego jasne.
Ako ti kazes da je ovde sve jasno onda cu se i ja tome pridruziti!

A za sve ostale, koje ovako nesto vise interesuje, rec je da se ne moze samo na osnovu dve prikazane slike odmah utvrditi cinjenicno stanje i nabediti neko krivim. Ja sam samo naveo dve realne mogucnosti iz kojih je ovako nesto moglo da se dogodi. Koja je od njih prava opcija ja ne bih filozofirao ali da ce ovo nekome sigurno pomoci u to sam gotovo ubedjen.
 
hoce li biti skoro pranje sedista u CAFU :?
 
Ne pomaže tu više pranje. Jedino da se sa špahtlom sastruže , obzirom koliko se prljavština uvukla u sedišta.
 
Pule":192nkdla je napisao(la):
Kapiram da ti je u opisu posla da izvodis teorije zavere i filozofiras, ali ovde su stvari vise nego jasne.
Ako ti kazes da je ovde sve jasno onda cu se i ja tome pridruziti!

A za sve ostale, koje ovako nesto vise interesuje, rec je da se ne moze samo na osnovu dve prikazane slike odmah utvrditi cinjenicno stanje i nabediti neko krivim. Ja sam samo naveo dve realne mogucnosti iz kojih je ovako nesto moglo da se dogodi. Koja je od njih prava opcija ja ne bih filozofirao ali da ce ovo nekome sigurno pomoci u to sam gotovo ubedjen.
Zašto nešto mora da bude jednostavno, kad možemo i da ga zakomplikujemo, jel?
Ako čovek napiše, auto prošao kroz crveno, i pokupio ga tramvaj, a ti i dalje nastavljaš da pišeš da postoji više mogućnosti kako je došlo do udesa, to me navodi na zaključak da si sklon pravljenju raznih teorija zavera. A inače da u pravu si, fotografije ne moraju ništa da znače, bio sam svedok udesa gde je žena udarila u zadnji točak autobusa, pritom je ušla u traku busa, fotografisano sve šta je kako je, izjave vozača, 2 putnika i mene, sve identične, čak i policajac koji je vršio uviđaj daje izjavu kako je žena ušla u drugu traku i udarila u bus koji se kretao svojom trakom. Nakon toga, odjednom se pojavljuje neki stručnjak, veštak, je*** li ga, koji je napravio pregled dokumentacije i utvrdio da je solo autobus, sekao krivinu i zadnji levim točkom udario u putničko vozilo, nema veze što je fotografisano putničko vozilo kako je zakucano u bus u suprotnoj traci, verovatno je veštak utvrdio da je automobil izgurao autobus u suprotnu traku i tu se zaustavio. Kasnije je vozač busa dobio prijavu na 11.000, 9 poena valjda i još nešto je bilo, dal' da plati deo štete njene ili tako nešto, ne mogu da se setim. A žandar se tom prilikom pravio mutav i ništa nije znao. Dakle, u pravu si, ne mora fotografija biti od ključnog značaja, uvek može doći tu neki stručnjak i napraviti podobno veštačenje u zavisnosti od potrebe klijenata. :D
 
Izvini na redosledu prikazanih poruka.
Dok sam kucao poruku, posle tvog izlaganja upao je gospodin Direktor i objasnio sta se tacno desilo na raskrsnici. Tako da je poruka legla pre moga odgovora. Nisam to odmah video a kasnije nisam hteo nista da brisem ni menjam.

E zato i sluze vestaci saobracajne struke. Da te uz pomoc advokata izvuku kod sudija maksimalno.
Ima li u tome nesto lose sto samo predstavljaju vidjenje stvari iz svog strucnog ugla.
 
A ok, sad videh da je razlika par minuta, moja greska.
Ima, sto zbog njihovog vestacenja, naje*******ao covek ni kriv ni duzan, da bi zaradio tih 11.000 treba da guli volan oko 9 dana sto je skoro 30 sati rada, zbog toga sto se nadje neka riba koja ima veze, i vestak koji bi za dobar kes ili neku drugu valutu placanja prodaje i majku rodjenu. Gade mi se takvi ljudi, a jos vise mi se gade sudije koje poveruju u pricu da putnicki automobil udari i izgura teretno vozilo teze 10 puta, skoro metar, ne treba velika pamet i strucnost da zakljucis da je to ravno ludilu.
 
Ево како се наручују КАФ трамваји у земљама где технички писмени људи учествују у одлучивању:
4310.jpg

4316.jpg


А погледајте шта је први корак ка унапређењу, пре него ште се крене у куповину нових трамваја:
Tram103_070812-091_b.jpg
 
Samo sto su estonci modernizovali ove katice pre 10 godina, ne znam koliko bi bilo opravdamo da mi to radimo u ovom trenutku jer su nase katice stare vec 30 godina.
 
Pa ako ćemo tako , ne isplati nam se modernizacija , stari modeli , ne isplati nam se kupovina novih , jer nismo u stanju da to održavamo , ne isplati se rekonstrukcija postojećih , jer nismo u stanju da odradimo kako treba ... Na kraju nam se ni ne isplati da imamo gradski prevoz , već samo da naplaćujemo karte za nešto što nemamo.
 
Godine nemaju veze s modernizacijom. Najzad, zadnjih 20 Katica (g.br. 401 - 420) je proizvedeno 1997. 1990 je kupljeno 10, 1988. 20 a 1987. 30 Katica.
Ovaj CAF za Tallin mi se više sviđa, trodelni sa dužim modulima i više osovina. Sličane je naručio Stokholm, samo su širi, dvosmerni i imaju po jedan ulaz na svakom modulu sa obe strane.
 
О чему ли се ради?
Bozidar97":1krvpe9z je napisao(la):
TMK-305 koji se trenutno remontuje i prepravlja u vagon specijalne namene.
Ne znam o čemu je reč. Dakle napravili su mu ova dvoja vrata, unutra su postavili jednu ogromnu posudu koja na dnu ima cevasti otvor (kao levak). Trenutno je samo postavljena konstrukcija za drugu posudu koja će se nalaziti u prvom delu vagona. Povađena su skoro sva sedišta, razmontirana je instalacija za grenjanje, šipke kao i displeji su uklonjeni. Pozadi mu je postavljena nova signalizacija. :D
xaaa0967.jpg

xaaa0968.jpg

xaaa0951.jpg

xaaa0947.jpg

xaaa0952.jpg

xaaa0970.jpg

xaaa0948.jpg

xaaa0949.jpg

xaaa0969.jpg
Божа са гсп форума
 
Lici na neki buduci radni trramvaj a kutija unutra mozda za pjesak , ovo dodatna vrata mi nisu jasan cemu i kako su ih nakalemili
 
Novi vid biznisa je u pitanju.
Ovako prepravljene tramvaje sam vidjao nocu kako voze prestonicom a unutra se odrzavaju putujuce zurke. Princip rada je po sistemu zakupa. Zakupis specijalni tramvaj za zurku koji ce da te voza ulicama Beograda. Ovi pultovi su inace postavljeni ka barovi na kojima se drzi pice ili vec sta?

Fora je dobra a zainteresovanih ima sve vise. Pre neki dan sam bas pored ovakog prosaou u Bulevaru i bio zacudjen odakle bije jaka muzika? Kad ono iz tramvaja koji se sav ljulja od uzavrele energije mladih.
 
То се одржава у обичним трамвајима, неће ваљда правити журку у левку за песак..
 
Ja sam veliki fan ideje o modernizaciji Katica.
I voleo bih da znam da li je izvodljivo modernizovati Duewag-e u smislu ugradnje klime, kamera, displeja... pretpostavljam da su motori u njima moderni (čim onoliko dobro radi grejanje, a ne verujem da bi to dozvolili to sa starom tehnologijom koja troši mnogo struje).
Posebno mi se svidjaju ideje o remontu bez promene originalnog dizajna gde je to moguće.
 
Ne znam čemu toliko peska, znam da tramvaju imaju pesak za kočenje koji se nalazi ispred svih točkova al ovo nije to i ne vidim mu namenu :)
 
Вероватно ће ићи и посипати песак кад падне снег, на фору камиона који посипају со..
 
Moze moze da proklizava itekako i da vrti na prazno bas me zanima cemu ce im ovo cudo , zar su morali da osakate tramvaj nije mogalo neko vozilo da se nabudzi

dsc03942.jpg
 
To proklizavanje je verovatno jako retko i jako malo, šinska vozila se projektuju tako da svojom težinom stvaraju dovoljno opterećenje na šinama koje sprečava okretanje u mestu.
 
Vrh