Šta je novo?

Tramvaji

Da, bas ta :D Valjda podesava, odredjeni oblik tocka, do nekog oblika savrsenog 'kruga'.
 
Bka bio sam u tramvaju na 4 vratima poletio sam do trecih gurajuc gomilu ispred sebe kako se culo krljanje fijata ,Da je bio kaf ostali bi samo dugmici
dsc03861.jpg


dsc03860.jpg
 
Jel ovo malo govance uspelo da malo izgura katin prvi štel iz šina?

I nepažnja vozača kola u bulevaru je nenormalna, oni misle pre tramvaja će da proću ali prc, plus ako je ta osoba gledala u telefon (slala poruke, pričala na telefon, itd.....). Vozači Tramvaja uvek oprezno prilaze raskrsnici kada vide da neko hoće da skrene levo pogotovo u bulevaru, pošto dosta ali dosta pametnih vozača ni ne pogleda u levi retrovizor da pogleda da li ide tramvaj ili neide.

Kolko puta sam bio kod kuma na smeni i idemo bulevarom i od početka vuka pa do cvetka njih 500 odjednom skrene i nepomisle da li ide tramvaj. Naravno da vozači tramvaja uvek zvone, njihovo je da te upozore.
 
решење: укинути лево скретање и попречне пресеке у Булевару од Батута до Вука :)
 
JohnnyLee":2cy21x65 je napisao(la):
решење: укинути лево скретање и попречне пресеке у Булевару од Батута до Вука :)

Na ovoj raskrsnici i nije dozvoljeno skretanje levo. :shock:
 
Sto samo jos malo nije izasao, da ostane bez bubrega odmah.
Kakav crni retrovizor brale, pa gledaj sta vozi covek. Treba li veca dijagnoza od toga da kupis Abarta?
Da pozive samo katice jos dugo, pa ce broj ovakvih slucajeva biti manji :D
 
JohnnyLee":3oqiyu7r je napisao(la):
решење: укинути лево скретање и попречне пресеке у Булевару од Батута до Вука :)

Slazem se, ali i od Pravnog do Resavske.
 
Galeks":1dp5soqv je napisao(la):
JohnnyLee":1dp5soqv je napisao(la):
решење: укинути лево скретање и попречне пресеке у Булевару од Батута до Вука :)

Slazem se, ali i od Pravnog do Resavske.

Ne treba ukudati leva skretanja ! Zbog 2000 retardiranih vozaca nebi trebalo da trpe svi ostali.


becks89":1dp5soqv je napisao(la):
Sto samo jos malo nije izasao, da ostane bez bubrega odmah.
Kakav crni retrovizor brale, pa gledaj sta vozi covek. Treba li veca dijagnoza od toga da kupis Abarta?
Da pozive samo katice jos dugo, pa ce broj ovakvih slucajeva biti manji :D

Ma da, zamisli Abarth ? Da je VW GTi onda bi bio ok lika, zar ne? ;) :mrgreen:
 
laki72":vtmyb59n je napisao(la):
Galeks":vtmyb59n je napisao(la):
JohnnyLee":vtmyb59n je napisao(la):
решење: укинути лево скретање и попречне пресеке у Булевару од Батута до Вука :)

Slazem se, ali i od Pravnog do Resavske.

Ne treba ukudati leva skretanja ! Zbog 2000 retardiranih vozaca nebi trebalo da trpe svi ostali.

Manje skretanja, manje zadrzavanje tramvaja, veci protok Javnog gradskog saobracaja.
Mozda si i ti u pravu, ne znam, prosto ne volim ukrstanja gde se na kraju svede da tramvaj ispasta.
 
laki72":3kwutgfq je napisao(la):
becks89":3kwutgfq je napisao(la):
Sto samo jos malo nije izasao, da ostane bez bubrega odmah.
Kakav crni retrovizor brale, pa gledaj sta vozi covek. Treba li veca dijagnoza od toga da kupis Abarta?
Da pozive samo katice jos dugo, pa ce broj ovakvih slucajeva biti manji :D

Ma da, zamisli Abarth ? Da je VW GTi onda bi bio ok lika, zar ne? ;) :mrgreen:
Šta treba da ti pukne u glavi da kupiš "ABART"? Da imaš sad na gomili ne znam, 15-20.000e, koliko moraš nenormalan biti da uzmeš taj keš i odeš kupiš Abarta? Ne možeš očekivati da čovek sa takvim mentalnim poremećajem, može biti normalan vozač.
Ne mora da kupi VW Gti, videćeš da vozači tih malo ozbiljnijih marki ne prave ovakve propuste, bar je moje iskustvo takvo ;)
 
Сигурно. Нема смернијих, културнијих, лепше васпитаних нити краће подашишаних створова са тањим вратовима од возача немачких аутомобилских марки, примерице оне коју су склапали у сарајевској творници ТАС.
 
becks89":n936vfe5 je napisao(la):
Šta treba da ti pukne u glavi da kupiš "ABART"? Da imaš sad na gomili ne znam, 15-20.000e, koliko moraš nenormalan biti da uzmeš taj keš i odeš kupiš Abarta? Ne možeš očekivati da čovek sa takvim mentalnim poremećajem, može biti normalan vozač.
Ne mora da kupi VW Gti, videćeš da vozači tih malo ozbiljnijih marki ne prave ovakve propuste, bar je moje iskustvo takvo ;)

Prave i ovi sa ozbiljnijim markama , jednostavnoi nema pravila. Sve zavisi od toga kakav je vozač u "glavi". Maltene ne prođe nedelja a da ne čujem za neko sranje u gradu , zakucao se u tramvaj , autobus , banderu , ili direkt u reku , ili "pokupio" celo stajalište ...
 
Ne kažem da ne prave, zadnje recimo 4 godine sam više po busevima nego kući, 90% slučajeva, tipa isecanje vozila javnog prevoza, skretanje gde nebi trebalo, parkiranje gde stigneš, "kurčenje", tražienje batina, provokacije dolaze upravo od vozača Fiata, Renoa, Pežoa, Škode, uglavno su to autići od po 1000 kila i 50konja, a vozači prethodno prešli sa Juga, Lade i sličnih vozila u te "mašine" pa onda računaju da imaju svu moć ovog sveta. Ovi sa jačim kolima i kad te iseče, bar da gas i ode, i u velikom broju slučajeva upale 4 migavca (izvine se) ili se rukom izvinu. Ova vozila, gore pominjana, em što nastave da dave ispred tebe, em što u ogromnom broju slučajeva nastavlja da se prepire iako su pogrešili.

Pre neko veče, majmun obilazi preko pune, bus koji je u stanici, bus kreće i lik kreće da svira i da se prepire sa vozačem što ga je "isekao", pogađate šta vozi? Fiat Punto. I takvih mali milion slučajeva, moram da okačim snimke iz vožnje čisto da vidite šta se dešava, da ne bude da sam lud...
 
uzeti vozacu auta dozvolu pa nek dalje kucka na fon gde je gledao tramvAJ ima prveNSTVo
 
laki72":15gb2il5 je napisao(la):
Ne treba ukudati leva skretanja ! Zbog 2000 retardiranih vozaca nebi trebalo da trpe svi ostali.

мислим да би требало где год може да се укине. ево, ја бих нпр. оставио лево скретање/пресецање Булевара у Батутовој, Синђелићевој, Рузвелтовој, Београдској и Светозара Марковића. тиме би се знатно убрзао проток трамвајског саобраћаја и смањили овакви инциденти
 
laki72":221yv1jw je napisao(la):
Galeks":221yv1jw je napisao(la):
JohnnyLee":221yv1jw je napisao(la):
решење: укинути лево скретање и попречне пресеке у Булевару од Батута до Вука :)

Slazem se, ali i od Pravnog do Resavske.
Ne treba ukudati leva skretanja ! Zbog 2000 retardiranih vozaca nebi trebalo da trpe svi ostali.
Лева и полукружна скретања преко трамвајске баштице су генерално најризичније радње када је у питању кретање аутомобила улицом са трамвајским саобраћајем. У суштини, возачи нису навикли да осматре саобраћајну траку лево од њих при левом скретању, јер готово никад нису угрожени са те стране при таквој радњи. По навици, пре свега гледају шта се дешава са саобраћајем у попречној улици и у супротном смеру.

Постоје два начина да се регулишу лева скретања, а да буде безбедно, и да се омогући поузданост јавног саобраћаја (поузданост аутомобилског саобраћаја у централним деловима великих градова је научна фантастика):
1) Обезбеђивање левих и полукружних скретања строго семафорима са левим стрелицама. Ово захтева додатну траку за лева скретања, ради чега је потребно сузити тротоар, уклонити део паркинг места и слично.
2) Мањи кружни токови. Захтевају довољно широк профил улице, али поједностављују сигнални план. Морају се користити у комбинацији са семафоризованим раскрсницама, како не би долазило до препуњавања кружних токова.

Ја сам на теми за Војводе Степе препоручивао неколико кружних токова, где профил улице то дозвољава, како би се убрзао трамвајски саобраћај, побољшала безбедност и смањили трошкови.
 
Cekajte bre ljudi, pa u auto skoli te uce da kad skreces prvo gledas u retrovizor. U dvosmernoj ulici kad skreces levo postoji opasnost da te neko da obilazi i da moze da te udari, a ne u gradu sa vise traka ukljucujuci i tramvaje. Treba menjati saobracajnice, samo zbog toga sto su pojedini vozaci st*** i zbog toga sto nisu naucili da voze? Ne razumem vas.
Siguran sam da ovaj vise nece imati dilemu oko gledanja u retrovizor pri skretanju...
 
Лева и полукружна скретања иначе спадају међу најопасније радње, јер постоји угроженост са свих страна. Добро саобраћајно пројектовање подразумева смањивање броја информација које возач треба да обради у својој глави у току вожње. На пример, при левом скретању са кружним током, возач не мора уопште да осматра саобраћај у попречној улици приликом укрштања са трамвајем, трамвај може да види са леве стране много јасније него у ретровизору.
 
Jeste ulice su krive sto su pojedinci ograniceni vozaci, kakvo skretanje ulevo, nikad pojedinci ne gledaju u retrovizor, kakav tramvaj, kakav bus, kakve pm, samo oni voze. Koliko se samo puta na autokomandi zna desiti da na u pravcu Banjice, na onom iskljucenju za autoput stoje ljudi jer je na semaforu za pravo crveno svetlo, nema veze sto je semafor sa leve strane, o cemu dalje da pricamo, o kojoj edukaciji(obrazovanju) vozaca mi onda pricamo? Covek sa 70 udari na kruznom toku na NBGD autobus od 18m i kaze da ga nije video dok ga nije udario?! Jel i tu kriva raskrsnica? Mnogi bi trebalo nazad na polaganje, a mnogi 'instruktori' bi trebali da snose odgovornost za 'plodove' svog rada. Majke mi, ono strah me kad nedaj boze kroz grad treba ici kolima, jer se jedno 20 puta nadjem u situaciji da nekom od 'vozaca' ispozdravljam uzu i dalju familiju. Ne znas jel obilaze sa leve, sa desne strane, odakle ti izlecu, covece treba da se okrecem za 360 stepeni da uocim svaku budalu, ajde sa kolima i mozes stati nekako, a sta da radi oni nesretnici sa busom i tramvajem? Da lome putnike da bi spasli govedo?
Nisu krive raskrsnice i skretanja, kriv je sistem, policija i krajnji krivac su vozaci kao produkti loseg sistema i loseg stanja u policiji.
 
Slažem se sa poslednjom rečenicom tvoje poruke, ali takođe mislim da dizajn infrastrukture itekako igra ulogu u (ne)bezbednosti BG saobraćaja. Uzmimo kao najsvežiji primer ono na Adi Huji, gde nema nikakve saobraćajne opreme, pa je sad to odjednom divlji put, a asfaltiran i prikačen na gradsku mrežu :) Mnoooga mesta u gradu su jednostavno dizajnirana za konfliktne situacije.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Na prvi pogled bi se stvarno i moglo reci da je vozac auta napravio prekrsaj a samim tim je i krivac za izazivanje saobracajnog udesa.
Ali ovde postoje dva slucaja sa vise uzajamnih mogucnost za koje mi ne mozemo znati ko je u pravu dok istraga to ne dokaze.

-Prvi slucaj je u kojem, vozac auta, vozeci se ulicom Bulevar Kralja Aleksandra je hteo na raskrsnici sa Brace Nedica da napravi polukruzno okretanje, vrseci radnju skretanjem ulevo. Ovde je tako nesto nedozvoljeno iz prostog razloga sto ga horizantalni znak obavestava da je moguce kretanje samo u smeru pravo. Pri skretanju ga je udario tramvaj i vozac auta je u ovoj situaciji kriv.
161ccn9.png


-Drugi slucaj je, ako se uzme da je vozilo doslo iz ulice Brace Nedica, i po otvaranju semafora skretalo ulevo u Bulevar K.A. Ovakva radnja nicim nije zabranjena te se smatra da je tako nesto dozvoljeno. To bi onda automatski predstavljalo da je tramvaj prosao na crveno i time izazvao udes. A samim tim vozac tramvaja snosi krivicu za udes.
j7ero0.png


Tako da na pitanje ko je ovde kriv odgovor moze dati samo dalja istraga.
 
Ako uocis polozaj automobila na slici jasno je da je udareno pri skretanju ulevo iz trake, pri kretanju u istom smeru,a ne o udarcu na bok, vidi se da se desilo u pocetku raskrsnice, tako da je vise nego jasno sta se desilo.
 
сликано је код укључења Синђелићеве у Булевар (види се студентски дом са леве стране), а ту је забрањено лево скретање
 
U saobracajnim uvidjajima polozaj automobila ne odredjuje presudnu ulogu o dodeljivanju krivice pociniocima. Da si samo bio na jednom takvom iskustvu znao bih o cemu ti pricam. Vozac auta je mogao svoje vozilo da dovede u takav polozaj i izbegavajuci tramvaj da ga ne udari. On moze cak i da bude paralelan sa njim a da je doslo do kontakta i da on ne bude krivac.

Zar zaista mislis da od dva vozila koja su se sudarila jedno odletelo u jarak a drugo ostalo na putu da je uvek krivac onaj sto je u jarku.

PS. Vidim i ja da je doslo do zabune naziva ulica i tacne raskrsnice gde se udes dogodio. Ali posto su to saobracajno identicno regulisane raskrsnice prica o saobracajnim propisima i propustanju ostaje ista.
 
Vrh