Šta je novo?

Tramvaji

Па да она је полунезависна(Кнежевац,Топчидер итд.)линија.Нек тим шинама иде 3А :idea:
 
Proradilo je, ali imam utisak da su u poslednje vreme defekti postali česti, posebno defekti kontaktne mreže. Trojka je "scenic" linija, uvedena je još krajem 19.veka i bilo bi je šteta ukinuti.
 
не треба је дирати, чак мислим да би требало увести још једну линију на том правцу за НБГ или Калиш. али што је сигурно, тај потез је зрео за комплетну реконструкцију, од контакне мреже до шина
 
Da stim sto tu rekonstrukciju treba raditi iskljucivo prilikom prosirenja i izgradnje Bulevara Patrijarha Pavla i veze sa UMP-om.
 
JohnnyLee":1kn8blh1 je napisao(la):
не треба је дирати, чак мислим да би требало увести још једну линију на том правцу за НБГ или Калиш. али што је сигурно, тај потез је зрео за комплетну реконструкцију, од контакне мреже до шина

Bolje za NBG , linija 4 (Kneževac - Most na ADI - Blok 45).
 
U ovom trenutku nema potrebe za uvođenjem još jedne linije na trasi trojke, jer je i ovako sama trojka slabo popunjena van špiceva. Naročito se uveče dešava da na nekim polascima između Kneževca i Sajma ne uđe ni 15 putnika.
Slažem se da je potrebno rekonstruisati celokupnu tramvajsku infrastrukturu na tom potezu (nikako ukinuti), ali čak i sa ovakvom infrastrukturom tramvaji na toj relaciji dostižu natprosečne brzine za naše uslove. Pre rekonstrukcije rakovičke pruge dao bih prioritet pruzi u Dušanovoj koja je realno u najgorem stanju od svih, gde brzina tramvaja ne prelazi 10-ak km/h.
 
Ako bi se uvela linija za NBG , sigurno bi bilo dosta putnika koji bi je koristili. A što se tiče rekonstzrukcije na potezu od Zoo vrta do Vuka , da li bi bilo bolje da ostane raspored šina kao sada ili da se prebace da idu centrom ulice?
 
Uporno pricam da je 3 neiskorisceni resurs Rakovice i da bi se mogla bolje iskoristiti kao koridorski "metro" za moju opstinu. Njoj od Industrije motora do Slavije treba dvadesetak minuta a u spicu nikad duze od pola sata. Slazem se sa Vuksom da rekonstrukcija pruge nije neophodna jer zbog razmaka stanica i potpune odvojenosti od druma na celoj trasi do Slavije ona postize sve ovo, a i prilicno je cesta. Naravno, uslov svih uslova je celicna disciplina u odrzavanju infrastrukture i tramova.
 
da, i da dodam uslov su `fideri`.
ne moze se ocekivati da neko sa miljakovca 2 ili 3 ide peske do tramvaja...
 
na fidere sam i mislio, ti fideri bi mogli da budu i minibusi, 504 obavlja taj posao sada ali ide jednom u 35 min, isto tako bi mogla da postoji i fider linija sa petlovog brda, kijeva i vidikovca, to bi mogli da budu i minibusi.
 
Mislim da bi najbolje resenje bilo pojacavanje linije 504, jer 48 trpi sav teret Miljakovca 2 i 3, a usput je dole niklo naselje sa otprilike 2 ili 3 hiljade stanovnika, i fakticki se spojilo sa Jajincima, da ne teram u OT, mislim da bi rezonski bilo povecati takt na 504 bar na 10 minuta u spicu, a 15 van, jer 48 zna da ide karavanski, zbog trase kakva jeste, i guzvi, ili drugi nacin je Beovoz.
 
BGvoz je najskuplje rešenje, u obnovu infrastrukture bi trebalo pući 20 mil eur ili više, a to je jedini razlog što još uvek ne postoji BGvoz ka Resniku, tramvajsku prugu bi mogli obnoviti samo na pojedinim mestima, npr uz staru ranžirnu stanicu u Topčideru kao i od ž.stanice Topčider do parka, to je ukupno možda 2 km, tram da ima takt na svaka 4 minuta u špicu, a van špica na 7 minuta, švajcarac ili dupla katica. Njen najveći problem je u centru grada, i kad je išao Resavskom je bilo isto. Linija za NBG bi mogla da bude uvedena kad se postave šine na novi most ako bi mogli da naprave novu prugu kroz NBG ka Zemunu to bi bilo jako dobro.
 
Kako zaboga BG voz moze biti najskuplje resenje?
Da je pameti veci deo putnika iz rakovice bi koristio upravo linije gradske zeleznice, jer omogucuje komfornu i brzu vezu sa centrom, ali i novim beogradom.
 
tragac":2y47usyg je napisao(la):
BGvoz je najskuplje rešenje, ...

Na celoj ovozemaljskoj kugli voz je najisplatljiviji kopneni robno putnicki transport
a ti tvrdis da je najaskuplje resenje .... hm ... cemu ili kome to služi na korist :mrgreen:
 
dsc02098.jpg


dsc02097.jpg


dsc02099.jpg


i tako zastoj tramvaja vozac trama stupa u akciju

dsc02094.jpg


dsc02095.jpg

idemo u rikverc
 
jel ja to dobro vidim da je na ovom sedištu g***o?!?!?


Edit:

ipak je neki privezak za klučeve.
 
Два трамваја од по 4 зглоба су спојена...Ужас,а Дирекција не да приватницима зглобове,а ово даје ГСП-у :bash:
 
Nisu to četiri zgloba to su dva tramvaja koja su spojena, tzv. multiplicirani tramvaji koji su već sada retkost i rade uglavnom u špicu.
Nije tačno da direkcija ne da privatnicima zglobove, nigde im to nije zabranjeno, samo što su polasci plaćeni za solo vozilo tako da im je neisplativo voziti vozilo koje troši skoro pa duplo više goriva po istoj ceni sata.
 
@becks
Mislio je na sliku Cafova iznad ;) I kao sto rece Somi, nisu spojeni, gledaj malo bolje pre nego sto komentarises @Dorcolski.
 
Ja sam ga razumeo da je video multipliciranog, nisam obratio pažnju na sliku, izvinjavam se na zabuni!
 
Ja sam se takodje zbunio kada sam procitao komentar, kakvi tramvaji od 4 zgloba, pa pogledam gore i vidim na sta misli.
 
Маре,
Да,у праву си,да су спојени онда не би овом другом трамвају биле спуштене троле.
Шоми,
ево ти два спојена трамваја
dsc01016.jpg
 
Vrh