Šta je novo?

Tramvaji

becks89":1cdlsuwm je napisao(la):
Mi smo za njih ovce, firma u kojoj porudžbine rade ljudi koji su videli bus na kalendaru ili eventualno 33ku koja prolazi pored Saobracajnog faksa,pa što ih i nebi šišali
Не, не шишају нас, тај трамвај и ти делови нису за наш стандард. Немају они шта нас да шишају, шишамо се сами, тј. шиша нас царина батице. Сами себе крадемо.

becks89":1cdlsuwm je napisao(la):
stf":1cdlsuwm je napisao(la):
Није то твој Икарбус да се зајебаваш са електроником и глумиш електричара. То "ја знам све" је тако типично српски, или што би мој другар из Ритопека рекао "Све што разјебеш, ти жицом привежи".
Pa valjda sam učio neke škole u svom životu, jako velika filozofija je uzeti zalemiti 2 diode i 2 otpornika, znaš koliko godina treba to da se nauči. Jedina razlika što na tvojim kolima radi na 12v, a na busu radi na 24v. A ti i dalje glumi pametnjakovića pa plaćaj 10 puta više para za nešto jako jednostavno...

Док сам имао Опел Кадета, сам сам чачкао по електроници, са новим колима се не зајебавам, то је одговорност. Па сунце ти жарко, комшија ми је ауто-механичар и он сам је рекао да неће да се зеза са Сеатом и да идемо у овлашћени сервис. Само се мали Бекс прави паметан. Исто тако се ГСП мајстори могу зајебавати са Икарбусом, али са КАФ-ом то није препоручљиво јер то није исто возило.
 
Aegir":2s49qss2 je napisao(la):
Код нас је пракса да се гунђа и пљује на све и свашта и када за тим реално нема потребе, истина..., али исто тако обичај је и да се добронамерна критика представи као "пљувачина". Ако се не варам, за 30 КАФ-ових трамваја плаћено је укупно 81 милион евра, то је 2,7 милиона по комаду, па нек' је и нешто мање, то не мења суштину.
Дакле, изузетно су скупе "играчке" ти наши трамваји да би их на своју руку крпили и импровизовали са домаћим решењима, па макар то било и поменуто стакло. Пођи од себе... да којим случајем возиш неки луксузни аутомобил од нпр. сто хиљда евра и да мораш да замениш неки његов део, вероватно би гледао да ипак уградиш оригинални, бар бих ја тако размишљао.
Којекакве импровизације, поготово у континуитету, на крају су по правилу доводиле до јако лоших резултата, то смо до сада искусили небројено пута, што због свеукупне небриге и немара, што због "лако ћемо" фразе. Са таквим размишљањем и приступом ћемо и овим "Шпанцима", сигуран сам, скратити век трајања. Један од главних проблема код нас је управо одржавање, како укупне инфраструктуре, тако и самих возила јавног градског превоза.
Ok, verovatno da imam para da vozim skup auto, verovatno bi me bilo briga koliko šta košta. Ali mi imamo sledeću situaciju, skupe igračke, nedostatak novca i delova. U ovakvoj situaciji, mislim da je svaki dinar(euro) jako bitan i važan, stoga da nije neophodno kupovati staklo iz Španije, već jednostavno naručiti kvalitetno naše staklo.
laki72":2s49qss2 je napisao(la):
Posalje se zahtev sa tom specifikacijom u staklaru pancevo i ceka ponuda.
Uporedo, naravno poslati upit i spancima, ali i drugim dobavljacima i izabrati najbolju ponudu.
Zar je to toliko komplikovano?
Nije, ali tako ne mogu da se ugrade razni dobavljači i ostali, zato je najbolje ovo iz Španije :wink:

Aegir":2s49qss2 je napisao(la):
@laki72 Сви ми би били пресрећни када би у земљи Србији преовладавала максимална озбиљност и када би нас карактерисао професионални приступ у сваком послу, у било којем друштвеном сегменту. Али нажалост, то није тако.

Не знам да ли је НАСА на нашем КАФ-оњи тестирала стакло за следећу генерацију свемирских модула, као што си ти то онако иронично и шаљиво написао у једном од својих постова изнад, али бојазан да и нешто једноставно може бити и те како "исфушерисано" је и више него оправдана.

Може бити да сам ја мало претерао и потценио нашу стакларску индустрију. Ето, надајмо се да ће Панчевци направити и боље стакло од оригиналног... или барем приближног квалитета (свакако је јефтиније) и да ће то за њих бити рутински посао.
Oni imaju mogućnosti da naprave po narudžbi staklo bilo kog oblika, kvalitet je više nego zadovoljavajući, bio sam par puta na ugradnji novih stakala u Pančevu, jako lepo rade ljudi, a i stakla su im dobra, ako se tačno definiše narudžbina ;)

stf":2s49qss2 je napisao(la):
becks89":2s49qss2 je napisao(la):
Mi smo za njih ovce, firma u kojoj porudžbine rade ljudi koji su videli bus na kalendaru ili eventualno 33ku koja prolazi pored Saobracajnog faksa,pa što ih i nebi šišali
Не, не шишају нас, тај трамвај и ти делови нису за наш стандард. Немају они шта нас да шишају, шишамо се сами, тј. шиша нас царина батице. Сами себе крадемо.
Opet se moram složiti sa tobom, da CAF nije za naš standard. Pre svega nemamo infrastrukturu za tako nešto, a posle toga nismo sposobni da se pravilno odnosimo prema ovakvim vozilima. A carina, to je tek posebna priča, ali se slažem sa tobom u potpunosti! ;)

stf":2s49qss2 je napisao(la):
Док сам имао Опел Кадета, сам сам чачкао по електроници, са новим колима се не зајебавам, то је одговорност. Па сунце ти жарко, комшија ми је ауто-механичар и он сам је рекао да неће да се зеза са Сеатом и да идемо у овлашћени сервис. Само се мали Бекс прави паметан. Исто тако се ГСП мајстори могу зајебавати са Икарбусом, али са КАФ-ом то није препоручљиво јер то није исто возило.
Da si video ti instalacije na tom Ikarbusu, mislim da bi čak i ti priznao da sam za onog ko je radio to, Tesla! :mrgreen:
Šalu na stranu, radio sam par puta te sijalice za tablice, one sijaličice na gepeku i te sitnice, na raznim kolima, i na jednom kamionu čak, do sada nikakvih problema nije bilo, e sad ok, slažem se ovlašćeni servis je ovlašćeni servis, ali to bato moj i košta ;)
 
Гага":1yj0yojc je napisao(la):
А на снимку ни једног КАФићћћа ! :x хм
Ниси пажљиво гледао, на два исечка се појављују КАФ-ови. На Аутокоманди, Бањици, Калемегдану кроз Топчидер их нема, па их ни није могао снимити тамо.
 
becks89":21kj3yjf je napisao(la):
Opet se moram složiti sa tobom, da CAF nije za naš standard. Pre svega nemamo infrastrukturu za tako nešto, a posle toga nismo sposobni da se pravilno odnosimo prema ovakvim vozilima.


Прва реченица није тачна - добар део трамвајске инфраструктуре у Београду је заправо у одличном стању, бољем него икад. Друга реченица је аутошовинистичка до бесмисла - је л` то значи да ниједна фирма нити појединац у Србији нису у могућности да одржавају савремено возило? Изађеш на улицу и видиш да није тако. И ја имам савремен аутомобил, а не "кеца", нити "опел аскону". Проблем је, биће, у ономе ко одржава (Ге-Се-Пе, или што рекао један форумаш "септичка јама").

И - људи - стварно, немојте више да пишете овакве ствари, пустите политичаре нека лупетају, али ви размислите. Дебрецин може да одржава 16 ЦАФ-ова, а Београд не може 30? Тирана управо пројектује савремену трамвајску линију (то су ови што имају малог дрона, са четири пропелера). "Ер Србија" треба да изнајми полован Тупољев 154-М, а не Ербас 319? Је л` ви стварно желите да будете Африка? Јер, то је првенствено ствар избора.
 
Пантограф":ei5k8jor je napisao(la):
Прва реченица није тачна - добар део трамвајске инфраструктуре у Београду је заправо у одличном стању, бољем него икад. Друга реченица је аутошовинистичка до бесмисла - је л` то значи да ниједна фирма нити појединац у Србији нису у могућности да одржавају савремено возило? Изађеш на улицу и видиш да није тако. И ја имам савремен аутомобил, а не "кеца", нити "опел аскону". Проблем је, биће, у ономе ко одржава (Ге-Се-Пе, или што рекао један форумаш "септичка јама").

И - људи - стварно, немојте више да пишете овакве ствари, пустите политичаре нека лупетају, али ви размислите. Дебрецин може да одржава 16 ЦАФ-ова, а Београд не може 30? Тирана управо пројектује савремену трамвајску линију (то су ови што имају малог дрона, са четири пропелера). "Ер Србија" треба да изнајми полован Тупољев 154-М, а не Ербас 319? Је л` ви стварно желите да будете Африка? Јер, то је првенствено ствар избора.
Prva rečenica je tačna, ma koliko se to tebi nebi svidelo. Tramvaj kome treba prostreti tepih crveni da bi mogao da saobraća nije ono što je potrebno putnicima. Ne može po snegu, ne može ovde, ne može onde, pa koji su ga đavo onda kupovali, valjda su ispitali prvo gde i kako može to da se vozi?! Ljudima je potrebno vozilo koje će ih u svako doba dana moći prevesti onda kuda i kada treba, koje će moći da bude tehnički ispravno i koje će moći da odgovori na zahteve firme. A plastikaner sa gomilom elektronike svakako to nije, počevši od samog kvaliteta pojedinih delova, preko precenjene vrednosti kako samog tramvaja, tako i njegovih rezervnih delova, tako i bezobraznog odnosa same firme prema GSPu.
Što se infrastrukture tiče, verujem da znaš to bolje od mene, pa neka ti druže bude...
Drugi deo izjave je realan, koliko god to tebe pogađalo i koliko god ti mene mrzeo zbog ove izjave. Savremeno vozilo se ne može održavati u GSPu, vozilo sa elektronikom, koje se ne popravlja uz pomoć šrafcigera i čekića koji su jedini alat u rukama majstora. Firma koja nije u stanju da nabavi najobičnije, kad moram da se izrazim nepristojno, je*******ene kočione obloge za vozila koja nisu stara ni godinu dana pa zbog toga oni leže van saobraćaja, ne može da održava vozilo koje je toliko moderno i koje je predviđeno za mnogo naprednije sisteme održavanja, pre svega za malo bolje modernizovanu aparaturu za održavanje. Od toga GSP ima samo želju da ih popravi, alat, delovi nemaju, a i želja im tinja, jer bolje je sedeti po menzi, nego se prljati i raditi bilo šta...
 
Karlo del Ponte":2zjz93qv je napisao(la):
Гага":2zjz93qv je napisao(la):
А на снимку ни једног КАФићћћа ! :x хм
Ниси пажљиво гледао, на два исечка се појављују КАФ-ови. На Аутокоманди, Бањици, Калемегдану кроз Топчидер их нема, па их ни није могао снимити тамо.
Да, извињавам се, превидео сам, а има и у Новом београду у блоку 45, али снимци све по пар секунди. Можда је овај Дани који је снимио материјал и поставио на Јутјубу љубитељ Катица :D па већином само њих снимао. Каже у тексту да се и даље користе дупле катице КТ4ЈУ и то углавном радним данима. Осим тога, како каже, се као допуна користе модерни нископодни КАФићћћи :), као и половни добијени Дувагси из Базела.
 
becks89":34dzbzwa je napisao(la):
Drugi deo izjave je realan, koliko god to tebe pogađalo i koliko god ti mene mrzeo zbog ove izjave...

Ич ја тебе синко не мрзим, жив био :wink:
 
Tramvaj udario u juga u Ulici cara Dušana

M. B. | 27. 10. 2014. - 16:13h | Foto: M. Beljan | Komentara: 2
Zbog saobraćajne nezgode koja se dogodila u Ulici knjeginje Ljubice, tramvajski saobraćaj u Ulici cara Dušana pola sata nije funkcionisao.

529256_udes-u-cara-dusana271014ras-foto-mateja-beljan-01_f.jpg


529257_udes-u-cara-dusana271014ras-foto-mateja-beljan-02_f.jpg



http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/506076 ... ara-Dusana

jedan yugo danas je zavrsio karjeru
 
A tek stanje u Karađorđevoj i na mostu, juče je na mostu delom te asfaltne ploče pogođena jedna devojka koja je bila na pešačkoj stazi preko mosta, kamion je prolazio i valjda je podigao komadić koji je odleteo na nju, očigledno čekaju da neko ili izgine ili da neko ostavi točak na mostu da uzmu pa da ga srede....

Plastično čudo...
 
Она сподоба од директора пре неки дан у апокалиптичној епизоди - плаћајте или нема превоза, рекао је још по нешто занимљиво. Осим да треба плаћати увек колико год да разрежу, чак и када се не користи превоз, да се исти наплати преко маркице у фирми... јер су апетити њихови непрекидни и нарастајући... помену и развој трамвајске мреже.
Рече и да има 30 трамваја вишка али нема где да их пусти да клизе, да су никако попуњени...

Када помислим да смо у стању да бацимо стотинак милиона на трамваје, да би их у истом броју имали вишка...сулудо!
Још када помислим да се нису адекватним за наше шине показали... па још на све то треба да наставимо да трошимо на прескупе резерне делове и козметику истих. А врхунац ми је лудости да не треба да искористимо домаћу радиност и делом смањимо трошкове, попут ове приче о стаклима.

Мислим да како сада ствари стоје треба угасити трамвајску мрежу или нешто радикално учинити са њом. Сада као да је принудно ту, као нешто што мора да је ту, да га има на стању, да чини украс.
 
c.s.i.":1kj6au5i je napisao(la):
Kriminalno stanje podloge tramvajskih šina u Požeškoj:

imag1915-copy.jpg

imag1916-copy.jpg

becks89":1kj6au5i je napisao(la):
A tek stanje u Karađorđevoj i na mostu, juče je na mostu delom te asfaltne ploče pogođena jedna devojka koja je bila na pešačkoj stazi preko mosta, kamion je prolazio i valjda je podigao komadić koji je odleteo na nju, očigledno čekaju da neko ili izgine ili da neko ostavi točak na mostu da uzmu pa da ga srede....

Plastično čudo...

Ni stanje tek remontovanih šina na potezu od Taša do Vuka nije ništa bolje. Primetio sam da je asfalt već počeo da se odvaja od šina.
 
Ovaj most je rađen u zadnje 2 godine, minimum jedno 4 puta, svaki put se desi isto, da asfalt što od trenja, što od loše realizacije krene da puca i otpada, ali nikome izgleda nije palo na pamet da uradi to drugačije i kvalitetnije, izgleda isplativije raditi 5 puta, nego jednom kako valja...
 
Sinoć sam prolazio Vojvode Stepe i iznenađen sam brzinom radova. Počeli su sa postavljanjem šina , kao i sa pravljenjem razdelne baštice između novopozicioniranih šina. Ono što mi je zapalo za oko je to da će izgleda postojati jedna zasebna šina u okviru tramvajske okretnice Voždovac. Dobra stvar je ta da neće ukidati tu okretnicu. Jedino što mi nije jasno je što su počeli da rade trotoare u Vojvode Stepe , a nisu poskidali sve stubove od stare pozicije tramvaja , koji sada sa unutrašnje strane trotoara udaraju jednom svojom stranom u novopostavljene ivičnjake.
Za okretnicu Banjica /Tržni centar/ , nedavno sam pričao da mi deluje kao da će se praviti dvokolosečna okretnica , na osnovu oblika rupe koja je napravljena , a koji prati postojeći oblik šina. Sinoć sam zapazio da su šljivu , do koje su došli sa kopanjem rupe (takvo stanje je bilo barem 2 - 3 nedelje), posekli i iščupali koren.
 
Проблем је, биће, у ономе ко одржава (Ге-Се-Пе, или што рекао један форумаш "септичка јама").

Каже се ГСП.И заборавио си једну реч: говна :lool:
 
Прочитај Пантографов текст и све ће ти бити јасно Лаки.
 
Prvi put posle mnogo vremena putujem tramvajem i guess what - izgoreo trafo slab napon u mrezi zaglavljen sam dva km od bilo kog drugog vida prevoza. GSP mora da shvati da tramvaji i mreza za njih treba da bude odrzavana besprekorno poput putničkih aviona, mada ako imamo u vidu haos u ovom preduzeću najbolje je ukinuti tramove na neko vreme.
 
Vrh