Šta je novo?

Tramvaji

Kako nema, zar nije bas to navođeno kao prednost Kafa prilikom kupovine? I valjda je bio 2,5 mil € po komadu.

Sent from my M8 pro using Tapatalk
 
Mogu i tramvaji da idu autonomno, Imaju Nica i Sevilla. Evo jednog CAF-a iz Seville:
tram_2011_3.jpg

Oba grada imaju delove bez kontaktnog voda je oni "ruže grad" :roll: (mo'š mislit')
Naravno, takvi tramvaji su znatno skuplji.
 
:kafa:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sW-P0bC-pSQ[/youtube]
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gQMHv_gYf-g[/youtube]
 
treba zavrnuti j*aja tipu koj je slupao tolike nase pare
a da ne može je*b*nih 50 tak metara da predje autonomno

da ne mora da blokira raskrsnicu ako nestane stuje i time izazove kolaps saobracaja u gradu
ili upravo ovakav zastoj na mostu kakav smo i imali

Mrzi me da listam 400 i kusur strana , jel se seca neko koj je taj (bez)m*donja birao CAFa ?
 
Новый русский трамвай

00s.jpg


02.jpg


03.jpg


06.jpg


07.jpg


11.jpg


15.jpg


16.jpg


18.jpg


25.jpg


31.jpg


34.jpg


Nezvanično, cena će biti oko milion evra, može preći do 50 km samo na baterije, znači bez kontakne mreže i ako sam dobro razumeo drške i još neki materijali su napravljeni ili premazani antibakterijskim materijalom.
 
Ovo liči na svemirski brod. I ovo nije za nas , jer bi smo ih već nakon nedelju dana sje*******ali. Za nas su najbolje katice sa plastičnim sedištima.
 
Бахато, бахато, али мора да има руску константу - оданџада шипке :)
 
rasho62":3jcvzi2l je napisao(la):
Svima vam se svidja a .....?
Meni se sviđa. Eto i Rusi su napravili dobro dizajnirani tramvaj, što da ne. Sve se može kad se hoće. Jedina zamerka mi je prostor za sedenje, čini mi se kao da nema oko tog dela puno mesta za sedenje, nepotrebno širok sedeći deo. Ali najbitnije je da je taj tramvaj tehnički u redu!
Ukus je stvar pojedinca. Meni se lično, uz ovaj tramvaj sviđaju i još neki ruski, kao što mi se i neki zapadni tramvaji ne sviđaju, npr. neki Alstomovi, pa čak i ovaj CAF Urbos 3 mi nije nešto posebno (bolji mi je Urbos 1- Bilbao).
Ali ajd' kao bi generalizovali, proučavajući razne vidove javnog prevoza, zemlje bivšeg Sovjetskog Saveza najmanje trude oko dizajna javnog prevoza. Isto sam primetio i kod Japanca.
 
Ja verujem da ovo samo lici na "svemirski brod" jer kad sam video dugmice sa kontrolne table, shvatio sam da smo se vratili u devedesete.
 
Siniša":3ha8dhc1 je napisao(la):
Eto i Rusi su napravili dobro dizajnirani tramvaj, što da ne. Sve se može kad se hoće.

Napravili Kanađani, jer je ovo u osnovi "Bombardijeov" tramvaj. Izgledom će se dobro slagati sa (pre)dizajniranim ženama kakve su Moskovljanke...
 
Пантограф":1zf577il je napisao(la):
Siniša":1zf577il je napisao(la):
Eto i Rusi su napravili dobro dizajnirani tramvaj, što da ne. Sve se može kad se hoće.

Napravili Kanađani, jer je ovo u osnovi "Bombardijeov" tramvaj. Izgledom će se dobro slagati sa (pre)dizajniranim ženama kakve su Moskovljanke...

Gde piše da je Bombariderova osnova? Bombardier je 2002 kupio ADtranz, koji je proizvodio železnička vozila, tako da bi trebalo da bude Evropski. Svi Bombardierovi tramvaji se proizvode u Evropi.
 
marrecar":1ne9rwyp je napisao(la):
Uskoro u Beogradu
aeNv4Nj_460sa_v1.gif
+1 :lool:
Čak i za jednokratnu upotrebu jeftinije nego taxi , noćom Od Kluza do Zooa
a Miško čuči u svakom od nas :laugh:
 
Dobro je i za kondiciju, cak je i ekoloski, ponovna upotreba, smanjenje buke. :laugh:
 
Ne bi bas da kvarim utisak, ali ja ne vidim gde je ovom ruskom tramvaju kvacilo. Mislim, nevidim ni neki plasticni napred deo koji bi se podigao, uvukao, gde bi bilo kvacilo. I druga stvar koja mi se ne dopada, sto je soferka nagnuta ka napred, pa bi pri bilo kakvom sudaru odmah prvo stradao vozac. Ali sa dizajnom su se popravili :)
 
Vrh