stf
Professional
- Učlanjen(a)
- 22.01.2010.
- Poruke
- 12.281
- Pohvaljen
- 13.107
Логика базирана на искуству. Више верујем КАФ фабрици него синдикалцу септичке јаме.laki72":e84pqann je napisao(la):Ali na osnovu cega si ti odmah zakljucio da se srafovi konstrukcionih delova menjaju na godinu dana? Na osnovu toga sto je CAF renomirani ugledni proizvodjac sinskih vozila?
Losa logika.
Такође, нисам закључио да се шрафови мењају на годину дана, немам експертизу да бих то тврдио. Указао сам на то да специфични паклени услови саобраћаја у Београду траже да се ти хабајући делови чешће мењају него у нормалним условима, тј. неком другом граду.
Тачко је да застарели принцип израде кривина и скретница не погодује ЛРТ возилу, те то доводи несумљиво до додатног оптерећења тих спојева, али су у БГ-у КАФ трамваји(као уосталом и сва остала возила) оптерећенији него што би требало.
Не знам о чему причаш, ја сам 1530 видео у саобраћају на седмици. Ако је било фабричке грешке она је исправљена.becks89 ":e84pqann je napisao(la):Kako genije stf objašnjava to što poslednji isporu2eni od CAF tramvaja (gbr. 1530) nije kročio u saobraćaj jer je došao neispravan?! Ti imaš fobiju od mene i GSP-a, iznosiš gomilu besmislenih opravdanja i gomilu 'dokaza' koji nemaju veze sa vezom
Али зато 1501 и даље не саобраћа захваљујући дилетантизму септичке јаме од предузећа. Да није можда КАФ крив што су полупали трамвај после денељу дана саобраћаја и што нису у станју да га оправе две године ... и што су расходовали 1.3 милиона евра ... то само могу у тој септичкој јами да ураде ...