Šta je novo?

Tramvaji

fuj :( Koko znam vozac je to verovatno i video na kameri trebao je momentalno da iskljuci tramvaj
 
I ja sam letos imao izuzetno neprijatnu situaciju u CAF-u. Napolju je bilo najmanje 40 stepeni, a u CAF-u bar milion. Klima nije radila, a svi prozori su bili zaključani. Svi su iz CAF-a bežali u Katicu iza.
Najgore od svega je što vozač nije isključio vozilo (a bio je kod Buvljaka). Još veći paradoks je činjenica da je u tom tramvaju bila stalna kontrola koja je bez stida gledala karte.
Zbog ovakvog glupiranja vozač je na kraju kažnjen tako što je prebačen da vozi Katicu.
 
Vozač je svakako kriv što nije isključio tramvaj za garažu. Ili što makar nije omogućio otvaranje prozora.
Radi se o letnjem redu vožnje u konkretnom slučaju, tako da je bilo mnogo drugih vozila koja su bila na raspolaganju. I još se sve dešava ispred garaže.
A o kazni nisam ja odlučivao, na meni je bilo da prijavim neispravnost klime, na GSP-u su bili svi dalji postupci.

Ne znam da li to još važi, ali su (bar u početku) vozači CAF-a imali nešto veće plate, za razliku vozača Katice, tako da je osim nedostatka konfora takođe možda time primenjena i manja manja novčana kazna.
 
c.s.i.":2i8go4uq je napisao(la):
Vozač je svakako kriv što nije isključio tramvaj za garažu. Ili što makar nije omogućio otvaranje prozora.
Radi se o letnjem redu vožnje u konkretnom slučaju, tako da je bilo mnogo drugih vozila koja su bila na raspolaganju. I još se sve dešava ispred garaže.
A o kazni nisam ja odlučivao, na meni je bilo da prijavim neispravnost klime, na GSP-u su bili svi dalji postupci.

Ne znam da li to još važi, ali su (bar u početku) vozači CAF-a imali nešto veće plate, za razliku vozača Katice, tako da je osim nedostatka konfora takođe možda time primenjena i manja manja novčana kazna.
Nadam se da se zezaš, da se isključi jer mu ne radi klima :mrgreen: Pa nije ovo Beč prijatelju, ovde pojedini ne smeju da ga isključe kad nemaju kočnice, a ne klimu... A ne znam odakle informacija da vozač Cafa ima veću platu od vozača Katice, to koliko sam upoznat nije tačno i plata zavisi isključivo od radnih sati :wink:
 
Postoji nardba u kafovima kada razlika izmedju spoljnje i unutrasnje temperature, papir stoji sa uputstvom i objasnjenjima u svakoj kabini , mora da se iskljuci tramvaj , jedino ako nece da prave ponovo pokretne gasne komore
 
Obrazloženje za kažnjavanje vozača upravo i jeste bila činjenica da nije isključio vozilo, a na raspolaganju je bilo zamenskih vozila.
Na stranu što nije radila klima, još veći problem je što su i prozori bili zaključani, dakle unutra je bilo gore nego u sauni.
 
Lično sam video u cafu ispisano kolike razlike mogu biti između spoljne i unutrašnje temperature i porukom da ako nije ta razlika da se vozilo isključi.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Prosle god u maju sam bio par dana na NBgdu u garazi i iskljucili su kafa jer klima nije radila u jednom delu.
 
Nisam obratio pažnju na to , ali mislim da bi trebalo da se objavi ono što sam stavio u P.S. - u.
 
solecar":37eydi4i je napisao(la):
Nisam obratio pažnju na to , ali mislim da bi trebalo da se objavi ono što sam stavio u P.S. - u.
Izvini greska moja nisam obratio paznju u brzini, ako ti nije problem ponovi makar taj deo
 
Temperaturna lista
dsc07727.jpg
 
"Španci" se raspadaju: Tramvaj se prepolovio usred vožnje, srećom nije bilo putnika

Na čak 15 tramvaja iz španske fabrike KAF u poslednje dve nedelje oštećeni su šrafovi na štelovima na kojima se spajaju dva dela jednog vozila, saznaje “Blic”. Na 14 vozila, od ukupno 30 koliko ih se nalazi u pogonu GSP, su takvi šrafovi naprsli dok su na jednom pukli, pa je tako jedan tramvaj ostao praktično bez prikolice, jer se vozilo razdvojilo!

Zanimljivo da su češki tramvaji stari skoro 30 godina, a švajcarski čak pola veka, ali nijedan od njih trenutno nije u kvaru.

Izvor: Blic, cela vest: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/460134 ... lo-putnika
 
owim":13vptu2k je napisao(la):
"Španci" se raspadaju: Tramvaj se prepolovio usred vožnje, srećom nije bilo putnika

Na čak 15 tramvaja iz španske fabrike KAF u poslednje dve nedelje oštećeni su šrafovi na štelovima na kojima se spajaju dva dela jednog vozila, saznaje “Blic”. Na 14 vozila, od ukupno 30 koliko ih se nalazi u pogonu GSP, su takvi šrafovi naprsli dok su na jednom pukli, pa je tako jedan tramvaj ostao praktično bez prikolice, jer se vozilo razdvojilo!

Zanimljivo da su češki tramvaji stari skoro 30 godina, a švajcarski čak pola veka, ali nijedan od njih trenutno nije u kvaru.

Izvor: Blic, cela vest: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/460134 ... lo-putnika

Jel to taj fensi ultrakvalitetni tram za koji me mnogi ubedjivase da je odlicna kupovina??? :roll:

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Svaki nov tramvaj bi se raspao na našoj infrastrukturi, svaki nov tramvaj bi pocrkao, i raspao se sa GSP (ne)održavanjem.
 
Pogledajte Železnički most, Karađorđevu ulicu i sve će vam biti jasno zašto se raspadaju, dugo su i izdržali na onim "iskopinama"....
 
Raspadaju se zato što je to kupovina koju je obavio DS. Ne budite toliko naivni.
 
stf":2e1nvx4k je napisao(la):
Raspadaju se zato što je to kupovina koju je obavio DS. Ne budite toliko naivni.

Ispadoh naivan ovaj put... ;-)
Nije mi to palo na pamet, mada se po ovom pitanju mora oglasiti i proizvodjac pa ne znam koliko je svrsishodno takvu pricu montirati u politicke svrhe

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Vrh