Šta je novo?

Tramvaji

Kad tad tramvaji moraju da se kupe. Nikad nećemo biti u poziciji da možemo da se rasipamo. Uvek ćemo biti u debelim minusima, tako da je apsolutno sve jedno kada ćemo uzeti tramvaje :)
 
Hvala na odgovoru. Ne mogu da verujem iako nisam mnogo upućen, svakako ne koliko i ti. Ima li neko i drugačije mišljenje?

Sent from my M8 pro using Tapatalk
 
Imam ja :-D
al vec sam ga obrazlozio par puta...



Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
ВРЛО ВАЖНО; ВЕЗАНО ЗА ПРЕДЛОГ ПРОДУЖЕЊА ТРАМВАЈА ЗА СТЕПУ И КУМОДРАЖ :dil:

Немам програме са којима могу прочитати и прегледати куда би то требало да иде, па молим да неко ко може преведе у ГИФ или неки слични фајл. Оно што би захтевали је да се направи трамвајска/лакошинска линија уз трасу Новог авалског.
Ponedeljak, 07. april 2014.
Grad Beograd – Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove

Javni uvid u Nacrt plana detaljne regulacije Novog avalskog puta od Kumodraške do kružnog puta

Komisija za planove Skupštine grada Beograda, na sednici održanoj 25. marta 2014. godine utvrdila je Nacrt plana detaljne regulacije Novog avalskog puta od Kumodraške ulice do Kružnog puta, Gradska opština Voždovac, sa Izveštajem o strateškoj proceni uticaja predmetnog Plana na životnu sredinu, i na osnovu člana 50. Zakona o planiranju i izgradnji („Službeni glasnik RS”, br. 72/09, 81/09, 64/10, 24/11, 121/12, 42/13, 50/13 i 98/13)

oglašava

JAVNI UVID U
Nacrt plana detaljne regulacije Novog avalskog puta od Kumodraške ulice do Kružnog puta, Gradska opština Voždovac, sa Izveštajem o strateškoj proceni uticaja predmetnog Plana na životnu sredinu

1. JAVNI UVID obaviće se u zgradi Gradske uprave grada Beograda, u Ulici 27. marta br. 43-45 (sala 2 u suterenu) u periodu od 7. aprila do 12. maja 2014. godine, svakog radnog dana od 9 do 18 časova.

2. JAVNA SEDNICA Komisije za planove Skupštine grada Beograda, održaće se u zgradi Gradske uprave grada Beograda, u Ulici 27. marta br. 43-45 (sala 2 u suterenu), 3. juna 2014. godine, u 13 časova. U toku javne sednice, sva prisutna fizička i pravna lica koja su podnela primedbe u vezi sa Nacrtom plana u pisanom obliku, mogu obrazložiti primedbe pred Komisijom za planove Skupštine grada Beograda.

3. Zainteresovana lica mogu, tokom javnog uvida, svoje primedbe na planirana rešenja, u pisanom obliku, da dostave Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove, preko pisarnice u Ulici 27. marta br.43-45, najkasnije do 12. maja 2014. godine.
 
bojan87":25yc30qp je napisao(la):
20140314161405.jpg

20140314161350.jpg

20140314161255.jpg

20140314161221.jpg
Gospoda iz GSP-a bi mogla da opere malo ova sedista ipak se ljudi voze u njemu :bash: :rant:
 
kopmania":1xrb4c7b je napisao(la):
Pa jel to znači ako nema gde da ide, onda treba šinama, žutom trakom i sl? Tako i mnogi Beograđani, šta god da se desi u žutu traku 4 migavca i udri, takođe biciklisti, ako nemaju gde, voze po žutoj traci, sada i po šinama počeli....
 
Biciklista mora da vozi 1m od desne ivice, što znači da mora da bude u žutoj traci i na to ima sasvim prava. Takodje u zakonima nigde ne piše gde se biciklisti zabranjuje da vozi, osim ukoliko stupi na kolovoz.
U ovoj situaciji predpostavljam da je biciklista kriv, verovatno je vozio na dole u suprotnom smeru, i video je da mu tramvaj ide u susret i ne gledajući skrenuo desno na CAF-a.
 
Nema pravo da vozi u žutoj traci ;) U žutoj traci imaju pravo da vote samo vozila javnog gradskog prevoza i taxi vozila, dakle ukoliko biciklista ne taksira ili ne prevozi putnike, u žutoj traci nema šta da traži!
 
To je neko tvoje pravilo. Ako misliš da je tako, reci tvojim vozačima da nas gaze
 
Pa nije njegovo pravilo vec je znak jasno postavljen. Bicikl je prevozno sredstvo bez obzira sto nema sopstveni pogon. Isto je u pitanju zapresnih vozila...
Druga je stvar sto ako krenes pored sajma srednjom trakom da vozis bajs imas dobre sanse da stignes u urgentni. ;-)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Beograd: "Novi" tramvaji tek 2015. godine, ništa od autobusa na struju
N. Vukić | 10. april 2014. 22:05 | Komentara: 0

Donacija još 28 šinskih vozila iz Švajcarske odložena za kraj naredne godine. Neizvesno i kada će na ulice izaći kineski autobus na baterije
bg-tramvaj.jpg

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -na-struju
(ceo tekst)
 
kopmania":1xhifrnb je napisao(la):
To je neko tvoje pravilo. Ako misliš da je tako, reci tvojim vozačima da nas gaze
Pročitaj zakon, informiši se malo pre nego što kreneš sa cinizmom i sa pisanjem besmislica.
Da se razgraniči odmah, smeš da voziš u krajnjoj desnoj traci ukoliko ona nije namenjena vozilima JGP-a i taksistima, dakle ukoliko znakom nije naznačeno da je žuta traka, odnosno signalizacija na samom putu.

laki72":1xhifrnb je napisao(la):
Pa nije njegovo pravilo vec je znak jasno postavljen. Bicikl je prevozno sredstvo bez obzira sto nema sopstveni pogon. Isto je u pitanju zapresnih vozila...
Druga je stvar sto ako krenes pored sajma srednjom trakom da vozis bajs imas dobre sanse da stignes u urgentni. ;-)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Pa ima solidne šanse da stigne i na urgentni ako krene žutom trakom, znajući većinu mesta gde su naznačene žute trake, iskustvo mi govori da je uz ivicu obavezno gomila šahtova i slivnika, tako da se ta vožnja bicikliste pored toga što krši zakon kretajući se žutom trakom ili pretvara u slalom ili u vožnju po sredini žute trake, dakle time jasno ometajući saobraćaj i izazivajući saobraćajnu nezgodu.
 
Ја сам свратио на јавну дискусију везану за Нови авалски пут од Кумодрашке до Кружног пута, и утисци су следећи: :dil:
- Нова саобраћајница је прављена по стандардима за аутопут, а на свом крају нема везу са новом обилазницом. :bash:
- Не постоје укључења за потребе локалног становништва од Кумодража 2 до пред сам Кружни пут.
- Насеље Кумодраж је пресечено аутопутском баријером у дужини од око километар. Комуникација различитих страна овог аутопута су једино цевасти пропусти, па ко воли да пузи кроз блато, може да прође краћим путем у други део насеља. :lool:
- Због благих кривина аутопута (пута резервисаног за саобраћај моторних возила), потребно је рушити јако пуно кућа. Непотребно за обичан приградски булевар, могуће је направити пут са мало оштријим кривинама (са 350 смањити на 250 метара полупречник).
- Није предвиђено ни једно стајалиште ГСП унутар великог насеља Кумодраж, које овај пут пресеца.
- У оквиру овог плана нисам нашао анализу утицаја на остали саобраћај, и на пример, оцену међузависности овог пројекта са пројектом Спољне магистралне тангенте.
- Имамо добре шансе да у целу причу угурамо трамвај по варијанти 2. Само је потребно да у наредних месец дана запнемо и скупимо што више потписа.
- Сакупљајући потписе по Кумодражу, повремено наилазим на станаре Степе, сви до једног су потписали и нису чули за то да се у оквиру Удружења станара Насеља Степа Степановић организује петиција за трамвај. Истовремено су чули за иницијативе везане за школу, вртић, Дом здравља, смену упрабе ГДС...
 
Jel ima neko mapu novog avalskog puta

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Znaci , sve u svemu jos jedno 'g***o od kojeg treba pitu da pravimo'...
Pitanje je samo ko ce posle da je jede?
;-)
Sta znaci bulevar? Koliko ja laicki shvatam to svakako nije saobracajnica nalik auto putu.
Cemu ga voditi do obilaznice, ako nema vezu na istu?
A, pa da po projektu obilaznice petlja je predvidjena na ukrstanju sa starim avalskim putem (1+1)...
:-o
Zasto stanovnici 'sela Kumodraz' nisu vredni makar jedne raskrsnice kojom bi se ukljicili u novu saobracajnicu?
Pa valjda zato sto ni pre 30 godina nisu dovoljno vredeli da bi imali direktan pristup ulici koja nosi ime njihovog sela....
Sta ja kao laik mogu da zakljucim iz svega ovog?
Da se projektimma u ovom gradu bave ljudi koji zanemaruju fakticko stanje na terenu, potrebe gradjana, kao i viziju potreba u blizoj i daljoj buducnosti.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Zbog ovoga se vozilo odmah isključuje za garažu, koji će mu moj toliko kamera ako ovo vozač nije video...
 
Не капирам како могу да се возе у исповраћаном трамвају, као да је тешко рећи возачу тако нешто.
 
I to što kažeš, meni se gadi da vidim sliku, a ne da budem unutra :(
Pacijenti, šta drugo reći...
 
Somi303":2b24iszi je napisao(la):
Не капирам како могу да се возе у исповраћаном трамвају, као да је тешко рећи возачу тако нешто.

Ja sam jednom ušao upravo u španca , i morao sam da izađem na sledećoj stanici , jer je to povćanje toliko smrdelo , da to nije normalno. Osećalo se u celom tramvaju , a ljudi ladno sede i stoje i voze se.
 
Свашта, свакако си могао да кажеш возачу да оде за гаражу да га оперу.
 
Misliš da mi je to bilo na pameti u tom trenutku? Samo sam razmišljao o tome da što pre izađem.
 
Vrh