Da li danas mislite da je dobra ideja što je:
- Beograd ugovarao i kupovao nove tramvaje počev od 2010?
- Što je kupio CAF Urbos 3 (počeli da stižu maja 2011.)?
Pitam iz perspektive današnje priče o
prezaduženosti Grada, koja se i opovrgava ovde na forumu. Kao i
krizi, jer je ugovaranje počelo 2010-e. Drugim rečima, da li je umesto kupovine novih (tramvaja) bilo pametnije da se
taj novac uložio u obnavljavljanje šinske (tramvajske) infrastukture, koja je loša, a da se "do boljih vremena" vozimo revitalizovanim
Katicama (Tatra KT4) i Düwag švajcarcima?
Kupljeno je 30 CAF tramvaja, a trenutno ima 28 "švajcaraca" i stiže još. Prve donacije iz Bazela stigle su pre CAF-a, znalo se.
* * *
Niko ne osporava da vozni park treba osavremeniti, modernizovati, kao i da su vizuelno prijemčivi CAF tramvaji bolja "reklama" grada (i gradonačelničkog mandata) nego kupovina, recimo, CT skenera ili magnetne rezonance koju javnost neće videti (za bolnice iz budžeta Grada, npr. ex ATD).
Takođe, znam da je za to dobijen namenski EBRD kredit, kakav se možda ne bi dobio za "popravku šina", jer rekonstrukcija šina ide sa rekonstrukcijom celog bulevara, a to su veliki novci.
Šta vi mislite?