Šta je novo?

Tramvaji

Још важније је да шта год мислили, уважавамо друге. Ја бих због ваших писања могао да напишем да сте ви за посматрање, али то је погрешно. Ваш став је могао и дргачије да се образложи а не да је неко одмах лудак. Чак и то да бе написано мени или другом неком попут мене имало би више смисла, јер ја знам и да будем оштрији, брзоплет као ви у овом случају. Па да кажете да је потребан јачи, грубљи тон због поенте или спуштања на земљу некога ко је полетео. Али реално, дали Гага има један пост негде, да је био провокативан? Када имате таквог саговорника, некада и прогледате кроз прсте када греши, јер је његов карактер јасан. А не одмах у кошуљу лудачку. Волео бих да прво укажемо на грешку једни другима, па тек тада ако мора да идемо ђоном. Схватите ово стварно пријатељски, јер се односи и намене самог. Да се потрудимо да сви реагујемо боље.
 
bojan87":d7s99nho je napisao(la):
Moje misljenje je da slika gotovo nepogresivo cilja na ljubav i na srecu, te svako ko u ovome vidi nesto lose ili neku zaveru vrlo verovatno ima neku traumu ili emotivni problem.

Pa naravno da ima, u tome i jeste poenta. A sprdati se sa tim je .... pa ... nemam reč da objasnim to skandalozno ponašanje od ljudi koji očito rat, hvala Bogu, nisu preživeli lično.
 
lento":207dg5rl je napisao(la):
Da li neko zna koji su divazi ostali u Bazelu?

Pa već sam dao link, ali dobro, ajmo još jednom, ovog puta stranicu sa sadašnjim vozilima
http://www.g-st.ch/trambasel/rm/rm.html
Tu piše o svakom modelu koji je ostao. Na žalost, ne znam Nemački, koristio sam google-ov prevod koji nije baš sjajan. Izgleda da su sve Be 4/6 proizvedene 1967 poklonili nama.
 
stf":qszwe2xz je napisao(la):
bojan87":qszwe2xz je napisao(la):
Moje misljenje je da slika gotovo nepogresivo cilja na ljubav i na srecu, te svako ko u ovome vidi nesto lose ili neku zaveru vrlo verovatno ima neku traumu ili emotivni problem.

Pa naravno da ima, u tome i jeste poenta. A sprdati se sa tim je .... pa ... nemam reč da objasnim to skandalozno ponašanje od ljudi koji očito rat, hvala Bogu, nisu preživeli lično.

Iz kog dela posta si ti zakljucio da se neko sprda sa tim ljudima. Samo sam rekao da je sasvim normalno i cak neophodno da ako je neko doziveo traumu potrazi strucnu pomoc. To nije nista ruzno ili lose ako zelis samom sebi da pomognes i ucinis svoj zivot kvalitetnijim.

Doduse u nasoj zemlji na to se gleda kao nesto lose, pa tako imamo post gde jedan od ucesnika kaze kako je u beogradu tradicija vec 70 godina da se mrzi latinicno slovo U. Ja vam se izvinjavam ali po mom misljenju to nije normalno, Ako cemo zivot provesti u mrznji onda to nije zivot.

Sve u svemu manimo se prepucavanja. Rekli smo sta smo imali da kazemo. Slozili smo se ili se nismo slozili, ali ovaj forum je namenjen drugim temama i stvarima :)

Imam na telefonu slike sedista kafa, pa cu za koji minut postaviti slike da vidite na sta sedista lice cisto da se vratimo na temu :D
 
20140314161405.jpg

20140314161350.jpg

20140314161255.jpg

20140314161221.jpg
 
@bojan87
Cuj "U" nije obicno latinicno slovo.
To je simbol ustastva, a od njega je stradao veliki broj ljudi, prvenstveno Srba.
I kukasti krst (svastika) je do nacisticke Nemacke kroz istoriju bio pozitivan simbol i u predhriscanskom a kasnije prihvacen i kod hriscana. U okolini Valjeva imas srpske nadgrobne spomenike sa svastikom, ali posle drugog avetskog rata i zlocina koji su pod tim simbolom pocinjeni nikome ne pada na pamet da ga koristi u izvornom obliku i znacenju.
Stoga, "U", posebno onako napisano drugacijim fontom i bojom svakako vredja i unosi nemir sugradjanima koji su imali licni gubitak od ljudi koji su nosili te simbole i cinili zlocine od Slovenije do Drine i od Velebita i Dinare do Drave.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Svaki sledeci post koji za temu nema tramvaje vec komentare o ratnim zlocinima i istorijskim prilikama ce biti obrisan!
 
Nepopravljivi optimista":3sdz5msv je napisao(la):

Prica i jeste vezana za tramvaj i njegovu dekoraciju koju neko smatra lepom, a neko degutantnom...


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
bojan87":2l89t9ry je napisao(la):

j***š vožnju novim tramvajem kad u celom ne postoji ni jedno sedište koje je čisto i normalno za sedenje.
Ja sam pre neki dan u ušao u CAF koji je bio maltene prazan , i prošetao se kroz ceo tramvaj , da bih na kraju izašao na sledećoj stanici , jer nisam želeo da sedim na "usranim" sedištima , već sam ušao u katicu koja je bila iza , seo i vozio se do odredišta.
Sve više primećujem da ljudi radije stoje u CAF - u , nego da sede na onakvim sedištima. Za naš narod jednostavno nije ništa drugo do plastična ili metalna sedišta gde odvališ kičmu dok stigneš tamo gde si pošao.
 
Plastika je najbolja.
Metroi u njujorku, šangaju i pekingu imaju plastična sedišta. Kičma i zadnjica razvaljuju, i jako je neudobno, ali se makar lako čisti. Jer znaju da imaju klošare koji će isprljati
 
Pa ni ova sedišta nemaju ništa više do platna preko plastike. Mnogo velika razlika a još se i prlja!
 
Možda to izgleda kao mala razlika , ali vožnja je mnogo prijatnija sa takvim sedištima nego sa netapaciranim. Do ovoga sam došao na osnovu svakodnevnih vožnji trolama. Naprimer , u Solarisu moram da pazim gde sedim , jer na pojedinim mestima nakon nešto duže vožnje , potrebno mi je par minuta da se "otkočim". Dakle , razlika ima , barem što se mene tiče.
 
solecar":2802xett je napisao(la):
Možda to izgleda kao mala razlika , ali vožnja je mnogo prijatnija sa takvim sedištima nego sa netapaciranim. Do ovoga sam došao na osnovu svakodnevnih vožnji trolama. Naprimer , u Solarisu moram da pazim gde sedim , jer na pojedinim mestima nakon nešto duže vožnje , potrebno mi je par minuta da se "otkočim". Dakle , razlika ima , barem što se mene tiče.

Слажем се. Старијим грађанима и онима са проблемима леђа тапацирана седишта пуно значе.

У неким земљама постоје камере у аутобусима. Уграђене су још у изради самих аутобуса, и служе у сврху идентификовања кривца у случајевима насиља, вандализма и сличног. Не мислим да би ишта више коштало уградити те камере, него што кошта променити пар седишта. Камере постоје и у возовима (надземни градски воз или метро). Возач прати ситуацију у вагонима, и случају неког проблема диже узбуну. Полицајци на следећој станици се припреме, и избегне се већи проблем.

Уз камере, и веће присуство полицајаца би помогло. Два полицајца, седну на један аутобус, возе се пар станица, седну на други, па још пар станица. Не могу стално бити на свим аутобусима, али опет значи.
 
Druga stvar sto sluze za ukras i to los i sto neko u gsp za imovinu koja mu je povjerena briga kao bg put za lanjski snijeg
 
Pocelo je potpisivanje petcije za tramvaj za Stepu i Kumodraz
http://www.peticije24.com/tramvaj_za_kumodraz_i_stepu
ПОБОЉШАЊЕ САОБРАЋАЈА КА НАСЕЉИМА СТЕПА СТЕПАНОВИЋ И КУМОДРАЖ ПРЕДСТОЈЕЋОМ РЕКОНСТРУКЦИЈОМ УЛИЦЕ ВОЈВОДЕ СТЕПЕ

Ми, доле потписани грађани, тражимо од Скупштине града Београда и надлежних градских тела, с обзиром на повећање броја становника Општине Вождовац, а у складу са принципима одрживог развоја:

  • Да се направи нови крак трамвајске мреже од Трошарине до Кумодража, тако да траса нове трамвајске пруге буде између будуће саобраћајнице Спољна магистрална тангента и Насеља Степа Степановић, а даље према Кумодражу уз десну ивицу Кумодрашке улице. Захтевамо трамвај, јер то је једини превоз који може заобићи застоје на петљи Аутокоманда, а који су све гори са сваким новим станаром Вождовца. То ће омогућити и везу са планираним новим садржајима у Насељу Степа Степановић и Кумодражу (две школе, дом здравља, пијаца, итд).
  • Да након реконструкције улице Војводе Степе трамвај на свим раскрсницама има предност.
  • Да се приликом реконструкције улице Војводе Степе додају дрвореди свуда где је она довољно широка.
  • Да улица Војводе Степе од Аутокоманде до Трошарине не буде магистрала, већ да остане 1+1 саобраћајна трака за аутомобиле, због безбедности, а и зато што се загушење од Аутокоманде према центру ионако не може избећи.
  • Да се уз десну ивицу коловозних трака обележе траке за кретање бициклиста.
  • Да се не шире паркинг места на рачун тротоара, уколико није могуће обезбедити тротоар ширине минимално 1,6 m.

Петицију организују:

Удружење станара насеља Степа Степановић, http://stepa.rs и Удружење љубитеља железнице, http://vozoljubitelji.blogspot.com

Дискусију и образложење петиције можете прочитати на адреси: http://vozoljubitelji.blogspot.com/p/blog-page_14.html
Uskoro pocinjemo i sa sakupljanjem potpisa uzivo, a svako moze da se ukljuci.
 
direktor":tjpitf94 je napisao(la):
Druga stvar sto sluze za ukras i to los i sto neko u gsp za imovinu koja mu je povjerena briga kao bg put za lanjski snijeg
Kamere na Cafovima rade i snimci se redovno pregledaju i arhiviraju :wink:
 
Pa mogli bi da posjete zgradu u despota stefana sa tim snimcima na hardu da oni se malo pozabave sa zvrljacima
 
Aha, naše pravosuđe samo čeka nove tužbe da se razlete i da to završe u što kraćem roku.
 
Posto se gsp tj djp nije udopstojila da adekvatno obavjesti putnike to je uradio jedan od sindikata gsp bravo zanjih
dsc07247.jpg
 
Nije mi jasno, non stop menjaju i rekonstruišu taj deo, a uvek je kao po oranju ??
 
Vrh