bazinga":2idgv2me je napisao(la):
@ Karlo
Ne znam ko se zalio, ali ja kao stanovnik istog tog mirijeva ne vidim neke vece probleme u funkcionisanju prevoza. Svi izlazi iz naselja su pokriveni sa najmanje 2 autobuske linije(Mite Ruzica-20,46.79, Jovanke Radakovic-27,27E, Mirijevski bulevar-25P,74). Jedini nacin na koji je moguce poboljsati stanje je rekonstrukcija Dragoslava Srejovica-Jovanke Radakovic (svim ljudima tog kraja ulica ce se uvek zvati Partizanski put
) i uklanjanje divljeg parkinga na starom delu Mirijevskog bulevara. Sa tim bi prevoz bio skoro pa odlican.
Мислим да би управо ти, као житељ Миријева, требао бити срећан због овог предлога, јер под претпоставком да си у стану од 50 квадрата, цена твог стана би скочила за бар 5000 евра, чак и ако се трамвај буде кретао 3 километра на сат. :kk:
biftek":2idgv2me je napisao(la):
Izgleda da ima neko mnogo mocan u Mirjevu kada se toliko bori da to naselje bude toliko povezano sa gradom. Pored sedam autobuskih linija (20, 25p, 27, 27e, 46, 74, 79) njima fali jos tramvaj, mislim da je to malo bezobrazno prema ostalim delovima grada koje nemaju ni upola povezanosti kao sto oni imaju.
Знајте само да нико пре мене није предложио трамвај, и да сам ја чисто железнички ентузијаста, који се уз сву љубав према железници труди да предложи рационална дугорочна транспортна решења, заснована на реалним ресурсима. Тренутно не постоји ни једна јака интересна група из саме Србије, која се залаже за градски и међуградски шински транспорт путника. То се могло видети на основу низа мојих предлога везаних за најразличитије делове града, па и Нови Сад, Ниш, Крагујевац.
Миријево се заиста последњих година и проширило, и добило доста линија јавног превоза, што је у складу са интересима инвеститора. Миријевски булевар је повећао капацитете друмова и одгушио доста раније загушених путних праваца, али као и свако аутомобилско-аутобуско решење то је краткорочног ефекта и део сипања воде у море. Даљим ширењем насеља доћиће се само до још веће загушености друмова, уз све негативне последице. Утолико је пожељно на време утемељити решење на шинском превозу сада, када још није толико изграђено. Праћење урбаног развоја комуналним и транспортним системима је и једино одрживо решење урбаног развоја, спрам садашњих "нашминканих фавела", где је цена станова несразмерно висока спрам ниског стандарда становања и свега што прати исто. :roll:
Већ предложено решење штеди 3.000.000-4.000.000 евра годишње у уштеђеним путничким сатима, 200.000-250.000 евра годишње у нафти за аутомобиле и аутобусе, дизање вредности цене некретнина у Миријеву преко 100.000.000 евра, а у централним деловима града, одакле се избацује доста аутобуса и више.
@Mekbejn
Имај на уму да од Вука до места пресецања СМТ са Смедеревским путем има 6 километара без озбиљне попречне саобраћајне везе. По свему, попречно повезивање тунелима представља нужно зло, а тунел за шински превоз је ту најмање зло због најмањих трошкова, највећих ефеката и резерви капацитета. Који смајли има форум за железнице? А даа....