Šta je novo?

Tramvaji

Evo poceli ugradivati led rasvijetu u tramvaje gbr 312 dobro su se sjetili dugo im je trebalo
dsc02444.jpg

kafoje
dsc02465.jpg
 
B92: Ženu usmrtio tramvaj u Beogradu http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=745306
Bile su skraćene linije 7, 9 i 13L do bloka 24.

EDIT:
Večeras oko 22:45 kod 6 kaplara, katica koja je sa linije 5 išla u garažu je "pokupila" punta pred mojim očima. Mesto nezgode je odmah nakon stanice "blok 21" u smeru ka blokovima. Automobil je počeo da pretiče katu i pokušao da skrene u desno, u blok 21(lokalna ulica). Naravno, mislim da vam je jasno kako se ovaj manevar završio. Puklo je dosta jako, auto se okrenuo za 180 stepeni, a kati je iskrivljen prednji "konektor" i desni far je crkao. Limarija je netaknuta koliko sam video. Na svu sreću, uništen je zadnji deo automobila, kod gepeka. Niko nije povređen, tramvaj je išao za garažu, pa nije bilo putnika. Ovo teško da će biti u vestima. Inače, vrlo vrlo nezgodno mesto, i čini mi se da nije prvi put da se ovde dešava "karambol" na šinama. Tramvaji koji idu za garažu tu maksimalno ubrzavaju, a vozači automobila ne postoju STOP znak kada se uključuju u Milentija Popovića. Mislim da je tada veća šansa za udes, neko ova varijanta kada se treba isključiti. Prosto ne mogu da zamislim sta je bilo u glavi ovog vozača.
P.S.
Da je kojim slučajem Kafonja bio akter, šteta bi bila mnogo veća na tramvaju. Bukvalno ova slika: :fijasko: Crn četvratak za tramvaj na Novom Beogradu.
 
Ja živim baš u tom bloku baš na toj strani, i kada ja idem kolima obavezno pogledam ko ide šinama. Od takvih vozača nema spasa, kako da nateraš nekog da gleda? Mislim da će taj vozač punta u buduće da gleda, al to je malo velika cena za školu. Isti problem se javlja i 100m dalje kod skretanja za B. Zorana Đ. Bahati vozači i oni neuki su ogroman problem ali taj problem nije rešiv.

Caf bi imao šminkersku štetu. 1512 je svojevremeno na isti način tresnuo u taksistu preko puta više poslovne. Imam svoje slike tog događaja, ako ih nađem mogu da ih okačim ako ima interesovanja? 1512 je istog dana nastavio da vozi nakon što su mu zamenili desno krilo. Ispod tih ploča od plastike postoje jako moćne čelične grede. Čak se i lakše popravlja od katice, ali ne sumnjivo da je katica "Lada Niva" u svetu tramvaja, ili UAZ :D
 
Mi imamo okretnice , stoga nisu nam potrebni obostrani-dupli upravljački sistemi u CAFovima
ne samo da su ,, jednostrani,, jeftiniji , nego se dobija i veci kapacitet za putnike
Niko nije do sada objasnio zašto placamo skuplje i za manji kapacitet
a izbor jeste postojao jer se svaki CAF pravio po narudjbi ?
 
B92: BG:prevrnuo se auto na starom mostu http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=746426
Mislim da bi jedini uzrok ove nezgode mogao da bude kolovoz koji je u katastrofalnom stanju! A prošlo je tek 5 godina od rekonstrukcije mosta, a samo nekoliko meseci od prve revitalizacije asfalta! I želeo bih da skrenem pažnju na to da se u ovom tekstu spominje "stari železnički most". Pa mislim stvarno...
 
Novinari dragi moj :) Tu nema komentara, situacija je katastrofalna.
Ja sam dosta vzio po starom mostu, situacija jeste loša, ima dosta rupa i srce mi se para kada moram preko njih, a moram jer je most uzak. No, nikada nisam bio ni blizu toga da se prevrnem ili udarim u nešto!
 
Auto sigurno nije mogao da se prevrne da je isao propisanom brzinom. Kolovoz jeste u losem stanju, blago receno, ali nisu u pitanju brda i doline.
 
Večeras je preminuo vozač tramvaja.

G.R. (46), vozač tramvaja na liniji sedam, preminuo je od posledica srčanog udara večeras oko 21.15 sati u toku vožnje uz Bulevar kralja Aleksandra. Niko od putnika nije povređen. Tramvajski saobraćaj u Bulevaru i Ruzveltovoj ulici je u prekidu.

Tramvaj se kretao iz pravca centra grada prema Zvezdari, a nakon što je vozač doživeo srčani udar, vozilo je nastavilo da se kreće i zaustavilo se tek na raskrsnici Bulevara i Ruzveltove ulice.

Prema rečima putnika u tramvaju, primetili su da se nešto čudno dešava tek kada tramvaj nije nastavio da se kreće svojom redovnom trasom uz Bulevar već je počeo da skreće u Ruzveltovu ulicu.

- Tada je jedan od putnika u prednjem delu vozila rekao da je vozač pao u kabini. Valjda je imao srčani udar - priča očevidac i dodaje da je nesrećnom vozaču odmah pritrčao jedan od putnika koji je pokušao da ga reanimira sve dok nije došla Hitna pomoć.

Nakon bezuspešnih pokušaja reanimacije, lekari su mogli samo da konstatuju smrt.

Tokom trajanja policijskog uviđaja tramvaji su stajali u Bulevaru kralja Aleksandra i u Ruzveltovoj ulici zbog čega se stvorila gužva u saobraćaju.

Izvor: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/401446 ... Aleksandra
 
Ja sam iskreno sokiran. Mlad covek, i eto. :( Mogu samo da zamislim u kakvom su soku bili putnici, sve je bilo normalno i odjednom pogresno skretanje. Sreca da je bilo kasno uvece, inace ko zna sta bi bilo.
 
Dešava se, bilo bi dobro da i stari tramvaji dobiju budnike kao što ih španci imaju. A gore bi bilo ako bi se ista stvar desila u autobusu. tu ni budnik ne pomaže... tj kako bi se u opšte implementirao. Možda neko redovnije proveravanje zdravlja vozača?
 
могао је тај возач да буде здрав к'о дрен па да умре. једноставно, живот је такав
 
od srčanog udara nije mogao da umre zdrav čovek.


uvek pre nego što se dogodi srčani udar tu su simptomi koji ukazuju na loše stanje srca, što se može utvrditi na lekarskim pregledima.
 
MilisaV":3gv07q7a je napisao(la):
uvek pre nego što se dogodi srčani udar tu su simptomi koji ukazuju na loše stanje srca, što se može utvrditi na lekarskim pregledima.

da ali nekad simptomi nisu tako ocigledni a ni lekari nisu savrseni...a imas ljude koji su inace "zdravi ko dren" ali imaju neki urodjeni defekt u radu srca koji se ispolji tek kad se ovako nesto desi

uostalom glupo je licitirati, mozda je covek bio srcani bolesnik
 
S obzirom da je imao sistematski pregled pre godinu dana gde je sve bilo u redu, moglo je lako da se promeni u medjuvremenu. Malo mi je predugacak period od 3 godine izmedju pregleda, rekoh, lako moze da se promeni covekovo zdravlje i za mesec dana, a da to ne oseti i ne primeti.
 
Pešak povređen kada ga je udario tramvaj »

30. Avgust. 2013 | (08:40 ->14:46), Izvor : Studio B, Komentari: 0 Jedan pešak povređen je u jutarnjim satima kada ga je udario tramvaj u ulici Proleterskih solidarnosti kod Buvlje pijace. On je sa povredama glave i noge, u svesnom stanju, prevezen u Urgentni centar.

Radnik obližnjeg gradilišta je, kako saopštava GSP, pretrčavao šine na mestu gde je oštećena zaštitna ograda. Policija je obavila uviđaj, a tramvaj će proći vanredni tehnički pregled. Iz tog preduzeća upozaravaju građane da je pretrčavanje šina naročito opasno, jer kako kažu, tramvaj, koji je težak preko 20 tona, nije moguće naglo ukočiti.
Izvor: Studio B
http://studiob.rs/info/vest.php?id=92230

P.S.
Od sutra (31.08) ponovo se uspostavljaju linije 3,12,13, a ukidaju 12L, 13L, 3A i 12 A.
 
Ata ograd komad fali vec par godina zakrpe je i neki mamlazi iz buvljaka isjeku taj mali komad kod stuba licno sam porijavljivao par puta bahatost na kvadrat
dsc02625.jpg
 
Rekonstrukcija Bulevara vojvode Stepe do kraja naredne godine »

03. Septembar. 2013 | 14:03, Izvor : Studio B, Komentari: 0 Kompletna rekonstrukcija Bulevara vojvode Stepe, koja kreće krajem ove godine, biće završena do kraja 2014. godine, najavio je gradski menadžer Aleksandar Bijelić.

On je

podsetio da rekonstrukcija Vojvode Stepe u funkcionalni bulevar predstavlja jedan od najvažnijih projekata koji će tokom sledeće godine biti realizovan u Beogradu. - Za finansiranje ovog projekta obezbeđena su sredstva kroz povoljne kredite Evropske banke za obnovu i razvoj i Evropske investicione banke i delimično iz budžeta grada Beograda. Projekat je vredan nešto više od 22 miliona evra - rekao je Bijelić za Beoinfo. On je istakao da se za vreme izvođenja radova neće obustavljati saobraćaj u toj ulici. - Projektom je predviđeno da se tramvajske šine izmeste na sredinu kolovoza, da se duž celog bulevara, sa obe strane, pruža trotoar, kao i da se napravi dovoljan broj parking mesta. Takođe je predviđena zamena zastarele semaforske signalizacije i kompletne komunalne infrastrukture, što će značajno olakšati funkcionisanje saobraćaja i život građanima u ovom delu grada - naveo je gradski menadžer. Bijelić je ukazao da pomeranje početka tenderske procedure sa avgusta na septembar, što je zbog složenosti projekta uslovljeno zahtevom evropskih banaka, neće uticati na predviđeni rok završetka radova. - Procedura traje malo duže od predviđenog roka, s obzirom na to da je reč o velikom projektu. Ulazimo u završni mesec kada će se otvoriti ponuda. Inače, više od 60 kvalitetnih kompanija je otkupilo dokumentaciju. Uslovi za izvođače su veoma rigorozni, jer su to uslovi evropskih banaka, dok je uslov grada Beograda da budući izvođač bude sa jakim referencama i da finansijski garantuje za kvalitet radova i predviđene rokove - zaključio je Bijelić.
Izvor: Studio B
 
Naslov je mozda pogresno napisan, sada je ulica, ali nakon rekonstrukcije ce biti bulevar, zbog toga takav naslov.
Samo, datum pocetka? Nigde. Od oktobra nema nista. Rok ce vec biti probijen.
 
Jos ako se neko od ponudjaca zali nacekacemo se do masina
 
Spanac ce kroz Vojvode Stepe proci kada kupe Solaris Tramino. A onda ce da se zavrsi metro.
 
Vrh