Gorstak89":10ibibbh je napisao(la):
Linija 11 bi bila odlična. Prvo, imamo višak tramvaja. Drugo, nemamo ni jednu vezu ta dva dela grada.
Са тим "вишком трамваја", за сада није направљено да интервал на СВИМ линијама не буде већи од 10 минута!
:bash: Зато у вршним сатима код Поштанске штедионице буде и преко 100 људи, којима наилазе већ препуне 33 и 48, а који би врло радо ишли на 10 када би имао по РЕДУ ВОЖЊЕ интервале не веће од 10 минута.
А направити систем да постоји веза свих са свим деловима града је технички неодрживо у овако великом граду. Више треба тежити поузданим и фреквентним линијама, те боље организованим преседањима (са минимално подземних пролаза, прелазака улица итд.)
Gorstak89":10ibibbh je napisao(la):
A liniju ne bih pustio do Beka već do Omladinskog stadiona. A posle kada se uradi infrastruktura na mostu linija može da se izmesti na novi most..
Ja bih se zalagao i za još jednu kružnu liniju, može da ima broj 1 i da kruži kao dvojka, ali da obuhvati i oba mosta.
Натрпавање линија на јаким транспортним токовима смањује квалитет превоза, а повећава трошкове. Трамвајски коридори би требали имати по 2, до највише 3 линије на једном сегменту мреже, али фреквентније. Поменуо сам интервале не дуже од 10 минута, али би ипак циљни стандард морао бити интервали не дужи од 7 минута, као што је на већини јаких аутобуских линија.
Иначе, циљни стандард за градски превоз, сваких 7 минута, су још давно одредили Совјетски експерти. То у Дирекцији за превоз одлично знају, али свесно лобирају за аутобусе, тако да многе аутобуске линије ван шпица иду сваких 7 минута чак и када нису много попуњене, док се трамвајске линије веома проређују ван шпица, па и у самом шпицу. :notok:
Gorstak89":10ibibbh je napisao(la):
za kraj, uz razumevanje da vozači koštaju, ja bih radije raskuplovao duple katice i pustio ih da idu češće ali solo.
Нису само у питању возачи. У питању су и транспортни токови. Ионако је тренутно дупла Катица врхунац масовног превоза у Београду, па да и то упропастимо?