Šta je novo?

Tramvaji

GB270 na liniji 13L
220720131490.jpg
 
Ne znam da li je neko spomenuo ali 1517 ima ostecenje na dva stakla. Ostecenje se nalazi sa desne strane, prva dva prozora kod prvih ulaznih vrata tj vozaceve kabine. Ostecenje je u vidu dva talasa po celoj duzini stakla kao da je neko nekim metalom dobro zagrebao povrsinu.
 
djakovac":3bloqv8u je napisao(la):
Pa hoće li neko da uradi nešto povodom linije 11?!

Ја бих кад бих могао. :D

Прича се да ће да је врате када поставе шине на новом мосту, али у нешто измењеном облику. Исто би ишла од Бека до Блока 45, али преко Железничке станице, Сајма и новог моста. Било је и у новинама, а и у ДЈП сам добио такву информацију. Видећемо шта ће бити од тога.

Искрено, више бих волео да се врати на стару трасу.
 
Da li potpisvanje neke peticije nateralo nadležne da razmisle o vraćanju linije? Zbog prusmeravanja novca koji je bio predviđen za postavljanje šinske infrastrukture na novom mostu, to ne možemo očekivati u narednie bar 4 godine. Svakodnevno muku mučim do Kališa. Pešacenje sa 95 kroz najgoru gužvu, ili presedanje 2 koje traje 15 minuta +čekanje na Pristaništu još toliko. Ja sam spreman da odvojim nedelju dana u septembru, i lepo peticija, pa na okretnicu Blok 45. Mislim da bi ljudi podržali...
 
Linija 11 bi bila odlična. Prvo, imamo višak tramvaja. Drugo, nemamo ni jednu vezu ta dva dela grada.

A liniju ne bih pustio do Beka već do Omladinskog stadiona. A posle kada se uradi infrastruktura na mostu linija može da se izmesti na novi most..

Ja bih se zalagao i za još jednu kružnu liniju, može da ima broj 1 i da kruži kao dvojka, ali da obuhvati i oba mosta.

za kraj, uz razumevanje da vozači koštaju, ja bih radije raskuplovao duple katice i pustio ih da idu češće ali solo.
 
Петиција не би шкодила, али мислим да би морали и медији да се позову. Неки прилог на Студију Ђ би добро дошао. Само позивање и смарање ДЈП не би ништа донело, јер они спреме унапред одговор у виду ''нема довољно путника''.

Нажалост, тренутно немам времена да се посветим томе. Ђаковац, имаш моју подршку. Први ћу да потпишем петицију. :)
 
To bi bilo logično, i jedino normalno. Ali nažalost, normalnost je osobina koja se teško može sresti u DJP-u, GSP-u i vladajućim strukturama ovoga grada.
 
Ja sam ranije , i na drugiom mestima , predlagao da se vrati linija 11 , i to u starom obliku , a da se uvede nova linija koja bi mogla da nosi oznaku 7A ili 8 i išla bi umesto , sada ukinute 7L , sledećiom trasom: TAŠMAJDAN - GŽS - SAJAM - MOST NA ADI - JURIJA GAGARINA - BLOK 45
 
Gorstak89":10ibibbh je napisao(la):
Linija 11 bi bila odlična. Prvo, imamo višak tramvaja. Drugo, nemamo ni jednu vezu ta dva dela grada.
Са тим "вишком трамваја", за сада није направљено да интервал на СВИМ линијама не буде већи од 10 минута! :fijasko: :bash: Зато у вршним сатима код Поштанске штедионице буде и преко 100 људи, којима наилазе већ препуне 33 и 48, а који би врло радо ишли на 10 када би имао по РЕДУ ВОЖЊЕ интервале не веће од 10 минута.

А направити систем да постоји веза свих са свим деловима града је технички неодрживо у овако великом граду. Више треба тежити поузданим и фреквентним линијама, те боље организованим преседањима (са минимално подземних пролаза, прелазака улица итд.)
Gorstak89":10ibibbh je napisao(la):
A liniju ne bih pustio do Beka već do Omladinskog stadiona. A posle kada se uradi infrastruktura na mostu linija može da se izmesti na novi most..

Ja bih se zalagao i za još jednu kružnu liniju, može da ima broj 1 i da kruži kao dvojka, ali da obuhvati i oba mosta.
Натрпавање линија на јаким транспортним токовима смањује квалитет превоза, а повећава трошкове. Трамвајски коридори би требали имати по 2, до највише 3 линије на једном сегменту мреже, али фреквентније. Поменуо сам интервале не дуже од 10 минута, али би ипак циљни стандард морао бити интервали не дужи од 7 минута, као што је на већини јаких аутобуских линија.

Иначе, циљни стандард за градски превоз, сваких 7 минута, су још давно одредили Совјетски експерти. То у Дирекцији за превоз одлично знају, али свесно лобирају за аутобусе, тако да многе аутобуске линије ван шпица иду сваких 7 минута чак и када нису много попуњене, док се трамвајске линије веома проређују ван шпица, па и у самом шпицу. :notok:
Gorstak89":10ibibbh je napisao(la):
za kraj, uz razumevanje da vozači koštaju, ja bih radije raskuplovao duple katice i pustio ih da idu češće ali solo.
Нису само у питању возачи. У питању су и транспортни токови. Ионако је тренутно дупла Катица врхунац масовног превоза у Београду, па да и то упропастимо?
 
Karlo del Ponte":c8bbf96g je napisao(la):
А направити систем да постоји веза свих са свим деловима града је технички неодрживо у овако великом граду. Више треба тежити поузданим и фреквентним линијама, те боље организованим преседањима (са минимално подземних пролаза, прелазака улица итд.)

Па 26 година смо у Новом Београду имали 7, 9 и 11 и све је супер функционисало и могао си да стигнеш где си хтео. Онда су увели ову беспотребну линију 13, иако је на ГЖС било могуће преседање на линије 12 и стару 13 за Баново Брдо. Због чега пошто-пото трпати линије на једну страну, а потез ка Дорћолу уништавати?
 
Strasno je sta su napravili s tramvajima, narocito preko leta. Subotom se 7 ceka i po 20-25 minuta. Radnim danom 10 je kao penicilin. :( Normalno je da onda niko normalan na ovim vrucinama nece da ceka tramvaj, vec ce da uleti u prvo sto naidje, tako da argument da nema dovoljno putnika ne stoji. Neka ovi iz DJP malo mucnu glavama i prestanu da muce narod sumanutim resenjima.
 
Па у томе је и поента - Да народ не зна за боље,да му неке основне тековине цивилизације као што су канализација,разуман јавни превоз или пристојан трг можеш сервирати као врхунско достигнуће које народу поклања та и та партија за - паре народа.

Како би иначе у Београду са ефикасним трамвајем,градском железницом и метроом партијски пацови дрпали паре? У таквом уређеном систему нема места за партијски талог , један превише алави пацов и оде цео систем и добијаш милион и по бесних грађана.Овако грађани не знају за боље,навикли да их третирају ко стоку а бројни партијски пацови дрпају ли дрпају .
 
Veliki korak bi bio da se od NBGD GSP garaže produže šine do B. Kose
ne toliko koliko je B.Kosi potrebno, već
kada šine stignu na B. Kosu tek tada se pružaju mogucnosti ka odredjenim tačkama
kao sto su Surčin, Dobanovci, Zemun G. Grad i ostala naselja. . .

Od garaže-tramvajskog depoa do B. Kose je mala deonica ali vrlo zahtevna
morala bi kao rampa da se uzdiže oštijeg ugla od postojece ž. pruge
a potom i dostigla samu B. Kosu
Nisam siguran ali mislim da ugao ne bi bio veci nego što je kod hipodroma ka B. Brdu
Verovatno sve zavisi od volje autolobista :(
 
@Karko, prosta stvar, ako sada imaš npr 7 duplih na sedmici koji idu na svakih 12 minuta, kada bi ih razdvojio imao bi 14 tramvaja na toj liniji koji idu na svakih 6 minuta. A uz ovaj bus plus koji su toliko hvalili i još neke promene, poput ograničenja saobraćaja za automobile u pojedinim ulicama više tramvaja ne bi bio problem za infrastrukturu i moglo bi da se spreči nagomilavanje.

Ja imam još jedan predlog, mnogi tramvaji kasne zato što onaj ispred njih ne sme još uvek da krene. A što se onda ne bi menjala funkcija tramvaja npr iz 14 u 7 i sedne odgovarajući vozač i odmah ga vozi... Ovo bi naročito bilo dobro za liniju 2.
 
Зато што би нпр. дупли трамвај био непотребан на 14, а преко потребан на 7 :D
 
Pa ne mozes tek tako. 14ica je jedina direktna veza celog Bulevara iznad Vuka (do Ustanicke) sa Slavijom. I onako postoji problem da ne mozes direktno od Ustanicke do centra, a ukidanjem 14ice bi se ukinula jedna tacka presedanja.
 
Ja se inače protivim duplim :) češće saobraćanje solo katicama ima isti kapacitet, a ja ne moram da čekam nekad i po 15 minuta nego bih čekao 7 i po.

No, ako kod 14 i 7 ovo nije moguće. Kod linije 2 je svakako moguće, plus, kada bi se uvela nazad linija 11 onda bi bilo i korisno jer 2. ne bi kočila 11icu, a ne bi morala ni da ide u okretnicu.
 
Ne bih se slozio. Cesto mi se desava da na Trosarini malo duze cekam tramvaj, a kad naidje, bude solo i ne moze da se udje. Ali kada u istom slucaju dodje dupla katica, onda je sasvim druga prica.
 
Da, kada se čeka duže onda dupla katica i ima smisla ;)

Poenta je da se ne čeka dugo. Zato se u V. Stepe i radi remont i prebacivanje na sredinu zato što policija i ostali organi nisu uspeli da se izbore sa bahatim ljudima.

Naravno, moralo bi da se poradi i na tome da se vozni park manje kvari. To znači više pregleda, više održavanja... Pa čak i rezervna vozila na nekim okretnicama koja bi čekala da ulete po potrebi. I onako imamo dosta okretnica koje mahom bleje prazne. A imamo i tramvaje, gsp i onako ima previše zaposlenih, bar po onome što sam čitao po medijima tako da eto, neka voze tramvaje umesto što sede u kancelariji.
 
Нешто тако је већ урађено - или је, имајући у виду број преквалификованих боље да напишем "започето":

http://www.kurir-info.rs/24-radnika-gsp ... nak-519082

KURIR":1mwdiuw2 je napisao(la):
24 радника ГСП преквалификовано у возаче трамваја
У прво време популарни "кочничари" возиће у присуству ментора, старијих колега, а касније самостално, саопштено је из ГСП "Београд"

Ово што си написао:
Gorstak89":1mwdiuw2 je napisao(la):
......
Naravno, moralo bi da se poradi i na tome da se vozni park manje kvari. To znači više pregleda, više održavanja... Pa čak i rezervna vozila na nekim okretnicama koja bi čekala da ulete po potrebi. ....

све +, само пре свега тога би доносиоци одлука у ГСП-у/Дирекцији морали мало да прекину опсесију друмским саобраћајем и да погледају на онај шински...
 
Izvodljivost u praksi je posve druga priča. Mene ne bi čudilo ni da vidim da idu npr 3 katice spojene jednom u 20 minuta... Mada, bolje je nego pre, ja se sećam dok sam bio klinac, tramvaji su se kvarili na svakom koraku. (i sad sam klinac :D )
 
Vrh