Mani se ti redovnog servisa, pa imali smo ja i kolega servis redovan na 90.000km dan kasnije autobusu crknu retarder,abs, boš pumpa i pukne poluga na vratima, dakle mani se ti toga da je to siguran način održavanja.
Он прича о нормалном и квалитетном сервису/одржавању, а не о гсп-овој верзији.becks89":6v4qhibb je napisao(la):Mani se ti redovnog servisa, pa imali smo ja i kolega servis redovan na 90.000km dan kasnije autobusu crknu retarder,abs, boš pumpa i pukne poluga na vratima, dakle mani se ti toga da je to siguran način održavanja.
vozio sam se tim dodatim delom u sarajevu i djubre je bolje da spoje dve katice nego da dodaju ovoFirebird-011":3n1sqjrp je napisao(la):МилисаВе, вероватно си мислио на ово:
http://www.hot.ee/transportation/est/tr ... F6_001.JPG
http://www.hot.ee/transportation/eng/
Колико сам схватио другара-трамвајџију, то са процедуром затварања врата на КАФ-у је сигурносна мера која треба да онемогући затварање врата преко нечије главе и сл.
Problem kod nas nije bio sto su se tramvaji T-4 i ostali raspali, nego je pocetkom 80ih doslo do sece tramvaja. GSP je odlucio da unificira vozni par i krenulo se u njihovo rashodovanje, a mogli su jos dugo da voze. Posledjni :"Bikovi" su bili proizvedeni 1974. Tu su neki istorijski tramvaji tipa PCC I bili kompletno iseceni. Samo je jedan PCC II srecom bio vracen u Belgiju. A razlog, kako su pisale GSP novine iz 1982, zasto se seku tramvaji, jeste sto nema mesta za nove tramvaje :bash: Mo's mislit, GSP nije imao prostora da sacuva po jedne primerke.lento":2ckrshux je napisao(la):Kod njih K-4 tramvaji jos voze, a kod nas su izdrzali jedva 20 godina, DjDj tramvaji takodje.
stf":1d9g5hu5 je napisao(la):Борчанац":1d9g5hu5 je napisao(la):Па имаш ли пара или не, толико је просто!
Па није баш толико просто.
На овом форуму годинама дрвимо колико је шински превоз јефтинији, ефикаснији, комфорнији и да морамо да се усресредимо на њега, управо зато што немамо пара да би зависили од нафте.... Причали смо, а нарочито Карло о грешкама трамвајског система и како га убрзати и шта све урадити, али.... Уз сво поштовање према Карлу, он би и даље терао путнике да се возе у конзервама само зато што су технички боља возила.
Не можеш терати људе да пређу на трамвајски систем тако што ћеш возити конзерве, а истовремено имаш нове троле и бусеве....па ко ће да ти пређе у трамвај? Ту на сцену долази психологија. Избор. Долазак до циља за 20 минута ефикасним али распалим трамвајем где на станицу биваш испљунут из возила као слина а осећаш се као псећа повраћка, или ћеш путовати 30 минута али изаћи одморан и расположен као што си и ушао...
ја бирам дужи али хуманији пут.
Друга ствар. Имати ново возило значи и скупље редовно одржавање, али и далеко мање кварова који такође коштају. Ако имаш половно, 20 година старо возило, сваки час нешто чачкаш око њега и често је то финансијска црна рупа у буџету. Ако имаш ново возило, имаш скупе редовне сервисе, али ауто не цркава, и на крају ти рачун дође мање више сличан.
Siniša":ionypoqm je napisao(la):Problem kod nas nije bio sto su se tramvaji T-4 i ostali raspali, nego je pocetkom 80ih doslo do sece tramvaja. GSP je odlucio da unificira vozni par i krenulo se u njihovo rashodovanje, a mogli su jos dugo da voze. Posledjni :"Bikovi" su bili proizvedeni 1974. Tu su neki istorijski tramvaji tipa PCC I bili kompletno iseceni. Samo je jedan PCC II srecom bio vracen u Belgiju. A razlog, kako su pisale GSP novine iz 1982, zasto se seku tramvaji, jeste sto nema mesta za nove tramvaje :bash: Mo's mislit, GSP nije imao prostora da sacuva po jedne primerke.lento":ionypoqm je napisao(la):Kod njih K-4 tramvaji jos voze, a kod nas su izdrzali jedva 20 godina, DjDj tramvaji takodje.
stf":1bji9rsy je napisao(la):Тешко да се убацивањем нископодног модула задржавају техничке карактеристике изворне катице. То је немогуће.
Мој давнашњи предлог је да се катице које нису у оперативној функцији уместо у расход претворе у приколице које би се дорадиле да буду нископодне.
Siniša":1bji9rsy je napisao(la):Za katice se mogu uraditi i niskopodne tipske prikolice, umesto ugradnje niskopodnog modula u sredinu.