Šta je novo?

Tramvaji

Danas oko 18h
dsc08749.jpg

dsc08751.jpg

dsc08750.jpg

dsc08752.jpg

caf :fijasko:
 
direktor":38pbkfbw je napisao(la):

Ja sam prošle godine prisustvovao neuspelom pokušaju da se Španac prikači na katicu. Dvadesetak minuta su pokušavali , i na kraju odustali. Bilo je to kod Vukovog spomenika. Tada je španac trebalo da gura katicu. Izgleda da su uspeli da savladaju gradivo za ovih nekoliko meseci. :lool:
 
Pa kad imaju priliku da redovno vjezbaju to ti je kao strojev korak sto vise vjezbe to bolje uskljadeno
 
Zalosno je to sto imamo ovakve tramvaje kao sto su Cafovi :fijasko: :fijasko: :fijasko:
@2012-potpuno se slazem sa tobom :fijasko:
 
kako bi bilo bolje da nisu uzimali Cafove sa katicama i svajcarcima nam je bio odlican tramvajski saobracaj :vops: :)
 
Crkne jednom caf u godinu dana i vi odma krivite CAF-a... A to što svaki dan crkne neka katica to nema veze ??
Ostavite više te CAFove. Koji god da je kupljen nov tramvaj bi ckrnuo kad tad. Isto kao i nova kola, to je elektronika mora nešto da crkne.
A vi što bi ste se vozili u 30 godinama starim vozilima, to radite kod sebe, kupite juga nekog 85. pa ga vozite. A nama ostavite da uživamo u novim vozilima.
 
Nepostoji nikakva korist od Cafa.Sa Cafovima ima dosta problema.Cisto sumnjam da ce Caf izdrzati 30 godina kad se i sad kvare ko zna kakvi ce biti za 30 godina :D Da je taj Caf dobar radio bi na svim linijama kao katice a ne samo na tri linije :roll: Katice i divazi su najbolji tramvaji.
 
Нисам сигуран да нема баш никакве користи. Када год видим да ми Каф долази иза катице, ја у њу сигурно нећу ући, нарочито лети и да трпим смрад и врућину као у конзерви и да усмрдим руке на пропале металне шипке.

А за оперативност на линијама није сигурно крив Каф, када је целокупна трамвајска инфраструктура пројектоваа искључиво за катице, као да су планиране да саобраћају занавек.
 
Prvo: Koji god tramvaj da je kupljen nov, radio bi na istim linijama kao i CAF zato što je loša infrastruktura
Nije caf kriv što je loša infrastruktura
Drugo: Saobraćaju već 2 godine, koliko znam desilo se samo par kvarova. Katice i ostali tramvaji non stop crkavaju.
Kao što rekoh koji god nov tramvaj isto bi imali ovakvih problema povremenih kvarova. Eto jel bilo reči da u zagrebu ZETovi tramvaji se non stop kvare.
Treće: CAF je 10 x brži od katice.
Koji god da smo tramvaj nov kupili koji ima 5 delova isto bi morao polako da vozi u krivinama.
Ali to je zbog LOŠE INFRASTRUKTURE ne zbog lošeg tramvaja

Jel možeš da mi kažeš šta od ovih mojih konstatacija nije tačno ?
 
Slazem se i sa Stfom i kopmania-om :)

Cinjenica je da se se katice cesce kvare doduse ima ih i vise ali u proseku rekao bih da je vise ali to kod njih nije primetno koliko kod novih tramvaja gde je sva medijska i forumaska paznja usmerena na njih. Zato i imamo ovako pausalne neodmerene izjave poput 2012
 
Po meni je glupo da tramvaj radi samo na tri linije Te iste cafove su ubacili samo da idu do bloka45,Banovog brda ,Ustanicke i Omladinskog stadiona To nisu jedina mesta u Beogradu.I smatram da caf treba da prolazi i do Banjice i Kalemegdana .Ako su hteli novi tramvaj trebali su da srede sine gde prolaze tramvaji.Oni su te iste cafove stavili da rade na liniji 13 i da ide poluprazan od blokova do Banovog brda ti cafovi bi trebalo da povezuju sve delove grada i to najbolje da idu na linijama 7,12 i na liniji 10.A oni na liniju 10 uopste nisu mislili.Sediste mu je tvrdo raspored unutra nikakav ima malo mesta za stajanje.Prozore nema .Unutra je grozan vazduh
 
Ajde ja da ponovim ponovo
Prvo: Koji god tramvaj da je kupljen nov, radio bi na istim linijama kao i CAF zato što je loša infrastruktura
Nije caf kriv što je loša infrastruktura

Ne može se čekati da se svi pravci srede jel bi se čekalo ko zna koliko. Tramvajski saobraćaj se morao obnoviti.
Ti CAFovi će se voziti godinama još. Biće vremena da se voze i do Banjice...
 
E pa tu se ne slazemo ja sam za to da sve sine lepo srede pa onda nek kupuju sta hoce.Nego vec su krenuli da se hvale kada su Cafovi krenuli da rade na liniji 7.Oni dok srede sine kod Slavije dok srede Vojvode stepe onaj deo kod Kalemegdana trebace im puno vremena.Bojim se da nece biti dovoljno novca sve to da srede.E zato i nisu trebali da uzimaju nove tramvaje Vec da imamo samo katice i svajcarce pa kasnije da uzmu nesto po moguctvu da nije Caf.Drugo trebali su na samom pocetku da uzmu jedno 5 Cafova da ih testiraju malo
 
Naravno da se kvare katice vise kada nisu imale generalne remonte osim nekoliko njih.

Karlo specificno ume da objasni.CAF-ovi se previse kvare za novi proizvod.
 
Тачно је да се за ганц нов производ од беше 1.2 милиона евра (?) можда пречесто квари, али би се и то десило са било којим новим трамвајем. Толико софистициране електронике на средњевековној, практично коњској инфраструктури обавезно резултира чешћим кваровима, и то не само код трамваја, већ и код свих осталих типова возила.

Примера ради, један пријатељ је купио Мерцедес А класе. Приликом експлоатације на растеризованим БГ путевима пукла му је нека пластика. Компјутер је запиштао и ауто стао. И ни макац. Због пластике. Тј. због пута. И то Мерцедес.

То је нажалост тако, и то ће се дешавати. Исто као што ће нископодним бусевима пуцати шасије. Исто као што су се троле већ раздрндале услед игре: "избегни сливник". Итд.
 
dare":32fi2qvr je napisao(la):
E pa tu se ne slazemo ja sam za to da sve sine lepo srede pa onda nek kupuju sta hoce.Nego vec su krenuli da se hvale kada su Cafovi krenuli da rade na liniji 7.Oni dok srede sine kod Slavije dok srede Vojvode stepe onaj deo kod Kalemegdana trebace im puno vremena.Bojim se da nece biti dovoljno novca sve to da srede.E zato i nisu trebali da uzimaju nove tramvaje Vec da imamo samo katice i svajcarce pa kasnije da uzmu nesto po moguctvu da nije Caf.Drugo trebali su na samom pocetku da uzmu jedno 5 Cafova da ih testiraju malo

Ako ćeš tako, onda zašto kupujemo nove autobuse kada je pola ulica u raspadu ??
Ajmo da asfaltiramo ceo beograd pa onda da kupimo nove autobuse. Pa ne ide to tako. Kupljen je nov tramvaj koji eto ide samo po novim šinama linije 7 12 i 13. Ove god će se renovirati i Vojvode Stepe, i Slavija, pa eto tramvaja i na 9. Treba samo strpljenja.
A to da neko objašnjava da se CAFovi kvare, nema potrebe. Ja ih lično ne vidim u kvaru, u tolikom broju kao što se piše.
 
Cena je ako se ne varam 2.3 miliona eura.Skupa igracka.

Ali dobro,tek kada dodje GSP na prodaju onda cemo se lupati o glavu sto nismo sredili katice i stavili niskopodne module umesto sto smo kupili skupe igracke sa manjim kapacitetom koj an sve to idu jos i sporije u odnosu na stare tramvaje.
 
dare":1tt2mk3r je napisao(la):
Sediste mu je tvrdo
А у катици је мекано?
dare":1tt2mk3r je napisao(la):
raspored unutra nikakav ima malo mesta za stajanje.
За ово се слажем са тобом.
dare":1tt2mk3r je napisao(la):
Prozore nema .Unutra je grozan vazduh
Прозоре и луфтере има, само су затворени зато што би их ПРОСТИ људи отварали и клима не би имала ефекта. Ваздух је грозан зато што ЉУДИ СМРДЕ и воде се логиком "Што бих се купао кад ћу се и сутра ознојити?". Није проблем и трамвају већ у људима.
И за крај.
66006_500124886674639_665926108_n.jpg
 
stf":1basd9vj je napisao(la):
Тачно је да се за ганц нов производ од беше 1.2 милиона евра (?) можда пречесто квари, али би се и то десило са било којим новим трамвајем. Толико софистициране електронике на средњевековној, практично коњској инфраструктури обавезно резултира чешћим кваровима, и то не само код трамваја, већ и код свих осталих типова возила.

Примера ради, један пријатељ је купио Мерцедес А класе. Приликом експлоатације на растеризованим БГ путевима пукла му је нека пластика. Компјутер је запиштао и ауто стао. И ни макац. Због пластике. Тј. због пута. И то Мерцедес.

То је нажалост тако, и то ће се дешавати. Исто као што ће нископодним бусевима пуцати шасије. Исто као што су се троле већ раздрндале услед игре: "избегни сливник". Итд.


Зато мање купујемо те нове мерцедесе :D

Шалу на страну, зар ти то што си написао, баш не говори да нисмо били спремни за ове трамваје.
Да се домаћински располаже средствима, зар за тих неколико десетина милиона, мислим 80, не би дао средити и обновити део постојећег система. За осетан бољитак, сем визуелног.


Иначе када су проверавали за нове трамваје трасу, наварили су делове да надоместе габарит и где је гребало, сређивана је траса за њега. Није било мало интервенција, па је то додатни трошак.
 
Вучко,

Не може се од бабе направити девојка. Наравно да су Немци своје катице тако ремонтовали, али су те њихове катице пре ремонта изгледале као наше после ремонта у Гоши. Наше катице су у тако лошем стању да је питање колико би се такав тип ремонта исплатио. Лаичко мишљење.

Борчанац

Па нисмо спремни, али то не значи да треба да наставимо да се возимо у конзервама. Нисмо били спремни ни за нове троле, па то није значило да треба да се возимо у оним шклопоцијама. А нисмо спремни ни за нове бусеве, али они из деведесетих више стварно нису ни за шта.

Траса је морала да се мења и дорађује и за Диваг када су први пут стигли. Наша трамвајска инфраструктура је пројектована за катицу, што је само по себи већ неодговорно. Као да није никада ни планирано да се купује ништа даље од тога. Можда је планирано да се трамвај укине када катице пропадну?
 
Vrh