direktor":38pbkfbw je napisao(la):
dare":32fi2qvr je napisao(la):E pa tu se ne slazemo ja sam za to da sve sine lepo srede pa onda nek kupuju sta hoce.Nego vec su krenuli da se hvale kada su Cafovi krenuli da rade na liniji 7.Oni dok srede sine kod Slavije dok srede Vojvode stepe onaj deo kod Kalemegdana trebace im puno vremena.Bojim se da nece biti dovoljno novca sve to da srede.E zato i nisu trebali da uzimaju nove tramvaje Vec da imamo samo katice i svajcarce pa kasnije da uzmu nesto po moguctvu da nije Caf.Drugo trebali su na samom pocetku da uzmu jedno 5 Cafova da ih testiraju malo
А у катици је мекано?dare":1tt2mk3r je napisao(la):Sediste mu je tvrdo
За ово се слажем са тобом.dare":1tt2mk3r je napisao(la):raspored unutra nikakav ima malo mesta za stajanje.
Прозоре и луфтере има, само су затворени зато што би их ПРОСТИ људи отварали и клима не би имала ефекта. Ваздух је грозан зато што ЉУДИ СМРДЕ и воде се логиком "Што бих се купао кад ћу се и сутра ознојити?". Није проблем и трамвају већ у људима.dare":1tt2mk3r je napisao(la):Prozore nema .Unutra je grozan vazduh
stf":1basd9vj je napisao(la):Тачно је да се за ганц нов производ од беше 1.2 милиона евра (?) можда пречесто квари, али би се и то десило са било којим новим трамвајем. Толико софистициране електронике на средњевековној, практично коњској инфраструктури обавезно резултира чешћим кваровима, и то не само код трамваја, већ и код свих осталих типова возила.
Примера ради, један пријатељ је купио Мерцедес А класе. Приликом експлоатације на растеризованим БГ путевима пукла му је нека пластика. Компјутер је запиштао и ауто стао. И ни макац. Због пластике. Тј. због пута. И то Мерцедес.
То је нажалост тако, и то ће се дешавати. Исто као што ће нископодним бусевима пуцати шасије. Исто као што су се троле већ раздрндале услед игре: "избегни сливник". Итд.