Ako laki metro zaista izgleda isto kao tramvaj, onda bi stvarno to trebalo da bude integrisano sa tramvajima, ako se nema para za metro da se napravi jedan dobar tramvajski sistem. Na postojecu mrezu trebalo bi dodati tunel od Slavije i Vuka do Brankovog mosta, sa podzemin stajalistima VUK, SLAVIJA, BEOGRADJANKA, TRG, AKADEMIJA, i da se jedan krak spoji sa linijama ka Bloku 45, a jedan prema Zemunu.
Vozila bi morala da budu jedino uskog koloseka, i bilo bi dobro sa dva motora i upravljacka mesta. Uzmimo recimo primer linije 7: kroz Bulevar Revolucije moze da bude neometan od strane drugih vozila, potom bi isao kroz zemlju do Brankovog i do Bulevara Milutina Milankovica bi bio zavisan, ali posle sve do bloka 45 moze da funkcionise neometano. Druga linija, na primer 4 - Omladinski stadion do Vuka moze da bude takodje nezavisna, ako se sine prebace u sredinu, ali to nije nuzno, onda kroz tunel i sve do Zemuna ostaje nezavisan.
u Vojvode Stepe takodje sine mogu u sredinu, Moze da se napravi dalje tunel do slavije, da bi se izbegao Bulevar Oslobodjenja i da nastavi preko centra grada do NBG. Po starom sistemu saobracala bi dvojka, trojka, delom petica, 12, 13, a moze da se uvede i linija 2M, koja bi isla Resavskom.
Mislim da ako se odluce za LRT, ovo je svrsishodnije resenje