Šta je novo?

Tramvaji

Свака част за откривање овог филмића! Баш тужно за "Бреду", сад бих одговорне другове частио са пар речи које нису за форум :evil:
 
Firebird-011":27o8ydg1 je napisao(la):
Свака част за откривање овог филмића! Баш тужно за "Бреду", сад бих одговорне другове частио са пар речи које нису за форум :evil:

нема потребе. частимо их готово сваки дан.

иначе, јуче је, у 12:42, возач трамваја 5, ГБ277, зауставио трамвај испред ЕФГ банке у Цара Душана, излетео из трамваја и вратио се после пар минута и наставио вожњу. у трамвају је било путника, а неки су искористили привремено заустављање да изађу из трамваја, да не чекају стајалиште
 
72390_10200434247961940_1173958177_n.jpg
 
Novosti 30.01.2013.
"Španac" ne može preko Slavije?

Izmena trasa tramvajskih linija 3 i 12 zadaje muke i putnicima i vozačima. Promene uvedene jer šine u kružnom toku nisu prilagođenje novim vozilima



TRAMVAJI sa oznakama 3 i 12 promenili su svoje dugogodišnje trase. Linije su "ukrštene" tako da "trojka" vozi preko Slavije, dok je "dvanaestica" preusmerena na Resavsku, a obe okreću ka Omladinskom stadionu. Ovom promenom nije zadovoljna ni većina putnika niti vozači.

U Gradskom saobraćajnom preduzeću "Beograd" kažu da izmene ne zavise od njih, već da ih sprovode po nalogu.

- Nadležni iz Sekretarijata za saobraćaj, odnosno Direkcije za javni prevoz, naložili su izmene - objašnjavaju u dispečerskom centru. - Promenom trasa građani su dobili produžene linije.


Na pitanje, da li je razlog izmena, ipak, to što španski tramvaji, koji su odnedavno uvedeni na liniju 12, ne mogu da voze preko kružnog toka Slavija, kažu: "moguće da je i zbog toga".

Iako od nadležnih gradskih službi nismo dobili zvaničnu potvrdu, i vozači GSP kažu da je ovo "kombinovanje" linija posledica upravo toga što staru tramvajsku mrežu na Slaviji španski tramvaji ne mogu da koriste.

Vozači kažu da su im radnici firme "CAF" objašnjavali da novi tramvaji nisu predviđeni za bilo kakvo ljuljanje i pomeranje. Zamišljeni su kao laki metro i za isključivo ravne trase. Kako bi ih uključili na liniju 12, promenili su joj trasu kroz Resavsku. Liniju 3 su preusmerili na Slaviju kako bi nadomestili nedostatak "dvanaestice", a na Tašu omogućili otvaranje "šlusa". To je mesto gde je moguće skloniti tramvaj sa šina u slučaju kvara, a da ne ometa odvijanje šinskog saobraćaja.

Ipak, okretnica kod Crkve Svetog Marka sada je takoreći neiskorišćena, jer na njoj okreće samo 6. Istovremeno raskrsnica Bulevara kralja Aleksandra i Ruzveltove je preopterećena. Vozači tramvaja ukazuju da režim rada semafora na ovoj lokaciji dodatno usporava saobraćaj, jer traje dovoljno da prođe samo jedan tramvaj, a ovde sada prolaze čak četiri tramvajski linije - 2, 3, 5, 12.

GDE SAD DA PRESEDAM?

IZMENAMA na tramvajskim linijama nezadovoljni su, kako žitelji najduže beogradske ulice, tako i putnici koji dolaze iz pravca Obrenovca, Čukarice, Barajeva...

- Mi koji živimo u Bulevaru kralja Aleksandra, u slučaju kada su Slavija ili Železnička stanica u blokadi, pa 7 i 14 ne mogu da se probiju, na raspolaganju imamo samo jednu tramvajsku liniju 6 - žale se građani. - Svi oni koji su do sada na Slaviji presedali, jer na ovom "čvorištu" ima najviše mogućnost da se "uhvati" željeni prevoz, ka svim delovima grada, sada su na muci.
 
Iako od nadležnih gradskih službi nismo dobili zvaničnu potvrdu, i vozači GSP kažu da je ovo "kombinovanje" linija posledica upravo toga što staru tramvajsku mrežu na Slaviji španski tramvaji ne mogu da koriste.

Vozači kažu da su im radnici firme "CAF" objašnjavali da novi tramvaji nisu predviđeni za bilo kakvo ljuljanje i pomeranje. Zamišljeni su kao laki metro i za isključivo ravne trase..

Kada sam ja to rekao,neki forumaši su mi rekli "ma šta to lupaš?" :kafa: Eto i to smo raščistili..
 
Meni se iskreno svidja to sto je 12 pomerena preko Resavske i sto se na njoj koriste novi tramvaji.Ljudi su se cudili u prvih nekoliko dana,a sada niko i ne postavlja pitanje oko promene trase.U pola 7 ujutru je gomila ljudi na B brdu i sve ih pocisti jedan CAF i preveze ih do grada.
Semafor za desno i levo skretanje tramvaja iz Ruzveltove u Bulevar jeste prekratak i uvek je bio,ali ne vidim kakve to ima veze sa dodavanjem trojke,koja i nije bas precest tramvaj.

Mislim da je i ranije na ovom forumu receno da CAF ne moze da skrene u Beogradsku sa Slavije; inace kruzili su spanski tramvaji i oko Slavije.

Ne znam da li su inzenjeri CAF-a i radnici GSP-a dobro interpretirani-Caf ide po svim krivinama,ljulja se povremeno(narocito izmedju Tasa i Vuka kao i u celoj Karadjordjevoj,kad okrece na Pristanistu);mislim da novi tramvaj nije toliko osetljiv...doduse,nije proveren na dorcolskim sinama,a i nece skoro.
 
cimbur milan":2rz3xhld je napisao(la):
Meni se iskreno svidja to sto je 12 pomerena preko Resavske i sto se na njoj koriste novi tramvaji.Ljudi su se cudili u prvih nekoliko dana,a sada niko i ne postavlja pitanje oko promene trase.U pola 7 ujutru je gomila ljudi na B brdu i sve ih pocisti jedan CAF i preveze ih do grada.
Semafor za desno i levo skretanje tramvaja iz Ruzveltove u Bulevar jeste prekratak i uvek je bio,ali ne vidim kakve to ima veze sa dodavanjem trojke,koja i nije bas precest tramvaj.

Mislim da je i ranije na ovom forumu receno da CAF ne moze da skrene u Beogradsku sa Slavije; inace kruzili su spanski tramvaji i oko Slavije.

Ne znam da li su inzenjeri CAF-a i radnici GSP-a dobro interpretirani-Caf ide po svim krivinama,ljulja se povremeno(narocito izmedju Tasa i Vuka kao i u celoj Karadjordjevoj,kad okrece na Pristanistu);mislim da novi tramvaj nije toliko osetljiv...doduse,nije proveren na dorcolskim sinama,a i nece skoro.

Promenom je nešto izgubljeno, a nešto dobijeno... ne mogu svi da busdu zadovoljni. Pozitivno je što imamo dužu trasu linije 3 od prethodne i što će moći da se koristi kao alternativa 47 i 48, jer polazi sa Slavije! Semafor koji spominje Nina Brković ima ključ koji kad ase aktivira daje prednost tramvajima, ali ga retko koji vozač koristi, jer ga mrzi da izlazi napolje. Njen tekst mi uopšte nije jasan, ona sama ne zna šta je htela da kaže, na kraju je počela da govori o linijama 7 i 14 ?!
 
To je ostatak neispravnog indikatora o nailasku tramvaja na trosarini koji omogucava automacki zeleno svjetlo istom .
Danas oko17h ugasio se caf 1506 i napravio zastoj od 10min jer nije mogo da krene dalje izbacivao gresku
dsc06905.jpg

dsc06904.jpg
 
Grešku... Bože :)))) Zato Katica ne može da izbaci grešku nego stisneš pedalu i teraj
 
Наводно имају некакав баг који се често дешава, нешто са индикацијом брзине. Када се то догоди трамвај стане и после га није лако покренути. Мислим да има везе са индикацијом брзине од 40 км/ч, али возило не мора обавезно и достићи ту брзину. 'Бешга, како је мени трамвајџија објаснио тако и ја вама преносим - конфузно, али је вероватно неки софтверски баг који ће већ бити некако превазиђен...
 
Матеја Бељан":dnwgde0c je napisao(la):
cimbur milan":dnwgde0c je napisao(la):
Meni se iskreno svidja to sto je 12 pomerena preko Resavske i sto se na njoj koriste novi tramvaji.Ljudi su se cudili u prvih nekoliko dana,a sada niko i ne postavlja pitanje oko promene trase.U pola 7 ujutru je gomila ljudi na B brdu i sve ih pocisti jedan CAF i preveze ih do grada.
Semafor za desno i levo skretanje tramvaja iz Ruzveltove u Bulevar jeste prekratak i uvek je bio,ali ne vidim kakve to ima veze sa dodavanjem trojke,koja i nije bas precest tramvaj.

Mislim da je i ranije na ovom forumu receno da CAF ne moze da skrene u Beogradsku sa Slavije; inace kruzili su spanski tramvaji i oko Slavije.

Ne znam da li su inzenjeri CAF-a i radnici GSP-a dobro interpretirani-Caf ide po svim krivinama,ljulja se povremeno(narocito izmedju Tasa i Vuka kao i u celoj Karadjordjevoj,kad okrece na Pristanistu);mislim da novi tramvaj nije toliko osetljiv...doduse,nije proveren na dorcolskim sinama,a i nece skoro.

Promenom je nešto izgubljeno, a nešto dobijeno... ne mogu svi da busdu zadovoljni. Pozitivno je što imamo dužu trasu linije 3 od prethodne i što će moći da se koristi kao alternativa 47 i 48, jer polazi sa Slavije! Semafor koji spominje Nina Brković ima ključ koji kad ase aktivira daje prednost tramvajima, ali ga retko koji vozač koristi, jer ga mrzi da izlazi napolje. Njen tekst mi uopšte nije jasan, ona sama ne zna šta je htela da kaže, na kraju je počela da govori o linijama 7 i 14 ?!
Zar nisu do pre 10-ak godina i više godina tramvaji 3 i 12 imali sadašnje trase, tj 3 do Omladinskog i 12 do Taša?
 
3. je jos 90-ih isla sadasnjom trasom. Kad se samo setim fantasticne devedeset trece i putesestvije od Novog groblja do Rakovice.
Ih... Odma me neka nostalgija udari u glavu za tim vremenom... :D
 
" Novosti 2.februar 2013

"Španci" mogu na Slaviju
GUŽVA TRAMVAJA I TROLEJBUSA

Linija 3 vraćena je na staru trasu, do Omladinskog sadiona, na osnovu zahteva građana, a linija 12 je produžena do ove okretnice zbog rasterećenja autobuskih linija 27, 25, 74 i 26, kažu u Agenciji za investicije i dodaju da tramvaj španskog proizvođaća CAF može da ide preko Slavije.
Ipak, priznaju da je postojeća električna mreža na Slavioji napravljena sa velikim rasponima i sa više ukrštanja sa trolejbuskom mrežom, što je čini čini veoma kompleksnom. Eventualni problemi na mreži zbog komplikovane saobraćajne situacije izazivaju velike zastoje što je posebno izraženo ukoliko se u tom momentu u njoj nalaze dugački tramvaji (multiplicirani KT4, švajcarci sa prikolicom ili CAF tramvaji).
Planiranom rekonstrukcijom Slavije ovi problemi bi se rešili ili drastično ublažili.
N. V.B. "

Ovo liči na nekakav demanti u dnu 24 strane. Inače je i na ovom forumu bila slika CAF-a na Slaviji, a ja sam još pre godinu i po na ovom forumu pisao kada sam ga video kako sa Slavije ide u Beogradsku.
Drugo je pitanje što pre podne tramvaji ponekad imaju problema da iz Nemanjine uopšte uđu u Resavsku koja je puna vozila i tramvaja do semafora kod Beograđanke. Ni to nije puno bolje od gužve na Slaviji. Dok se god u regulaciji saobraćaja tramvaji budu tretirali kao zadnja rupa na svirali, prevoz sa njima će biti gori od autobuskog.
 
jedino ona ukrstanja sa trolejbuskom kontakt mrezom da se zamene kao ona sto su kod beograđanke i eto resen problem
 
Pa taj tramvaj je koliko ja znam imao samo dva kvara od kad vozi Beogradom.

Prvi je kada mu je pantograf skliznuo sa kontakt mreze pre cevetkove pijace

A drugi je ovo sto je zablokirao.

Mene zanima da li su CAF-ovi počeli da idu beogradskom ? A rečeno je da ne sme da ide tom ulicom sa putnicima.
 
Linija 3 vraćena je na staru trasu, do Omladinskog sadiona, na osnovu zahteva građana, a linija 12 je produžena do ove okretnice zbog rasterećenja autobuskih linija 27, 25, 74 i 26, kažu u Agenciji za investicije i dodaju da tramvaj španskog proizvođaća CAF može da ide preko Slavije.
MOZE LI NEKO DA RASTUMACI sta je pisac htjeo da kaze 3 tako konfuzne recenice nevjerovatno ,strucnih li novinara sori za velika slova
 
Vrh