MilisaV":txgq6b2p je napisao(la):
Najbolje bi bilo da smo mogli da uzmemo končare a platimo ikarbusima.
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
Nema potrebe da se otvara ta tema ovde, jer je politička.Končarev tramvaj je najmanje prodavan tramvaj u Evropi,prodavan je samo u matičnoj državi,ima ne baš neki dokazani kvalitet, barem ono što pročitasmo u hr.štampi.Trgovinski deficit je i dalje na našoj strani,politički odnosi na ledu.Čudi me da neki i dalje se trude da ga prodaju Beogradu,ako nisu tada uspeli sada je to nemoguća misija.
Uostalom da su iz Zagreba tada predložili proizvodnju zajedničkim kapacitetima sa Beogradom ,možda bi ga prodali danas Rusiji,Kini,Arapima..ovako..Končar će verovatno samo proizvoditi neke delove za Siemens i sl.
Isto važi i za vozove za Gradsku železnicu,zašto bi se pored renomiranih svetskih proizvođača za malu razliku u ceni kupovali neprovereni Končar,tako da je izbor Švajcarskog Stadlera od Ž.S,i lokomotiva od Bombardiera dobra stvar.Jbg ubila ih konkurencija,tj.multi n.korpoacija.
A isto može da se kaže i za Ikarbusove autobuse,zašto bi ih Zagreb kupovao kada je odabrao Mercedes.A čak ni grad Beograd neće da ih kupi,pa nemogu ni na tender?
I da dodamo da je Beograd veći evropski grad, i da mora da koliko je to moguće da prati i sarađuje sa renomiranim svetskim kompanijama u modernizaciji javnog prevoza,CAF je sigurno jedna od takvih kompanija i njihovi tramvaji su sasvim ok izbor.Samim tim što je razvijen model posebno za Bg uslove i cena ne nekom novom tenderu za nabavku još novih tramvaja će biti uvek na strani CAF-a jer neće imati troškove razvoja novog modela.
Dakle,nije ovde na Beobuild niko kritikovao
CAF izbor,
već planiranje grada,i da je bilo preče finansirati gradnju
Metroa dokazuje se već svake sve žešće zime,i sve nepodnošljivo toplih leta,I da retrogradna ekipa saobraćajaca koja forsira gradnju samo saobraćajnica i ni jednog km.metroa.Da novac uložen u rekonstrukciju tramvajske mreže i nije doneo neki napredak u javnom prevozu,kao što je pouzdanost,brzina.Građani stižu za isto vreme do centra ili posla kao i pre rekonstrukcije tramvajskog sistema,nisu ispeglane kritične krivine,nije data prednost tramvajima na raskrsnicama,grejača na skretnicma,mašina za čišćenje snega sa pruga.To je više nego dovoljno da se zameni cela ta ekipa "saobraćajaca" i da prednost pametnom planiranju i zdravorazumskom urbanizmu.
I sam tehnički sistem Bus Plus je tehnički napredna stvar,ali niko im nije rekao da njime treba da upravlja privatna firma iz Turske,a ni da umesto info panela na stanicama trebaju da plaćaju sms poruke.
Dakle ne treba nenamerno ili namerno skretati temu sa bitnih stvari za funkcionisanje i palniranje javnog pa i tramvajskog prevoza.