Šta je novo?

Tramvaji

Nazalost, izgleda na nema sluha cak ni za male intervencije na postojecoj mrezi, koje bi ubrzale tramvajski saobracaj i omogucile lako preusmeravanje u slucaju havarija ili remonta trasa. Da je napravljena servisna trasa od buvljaka do Milutina Milankovica (ispod nove petlje u Jurija Gagarina, pa levo u M. Milankovica) blokovi ne bi morali da budu odseceni za vreme izgradnje nadvoznjaka kod zeleznicke stanice N. Beograd. Takodje, da je omoguceno levo skretanje iz 27. marta (a mozda se taj deo sad zove Kraljice Marije) u Beogradsku iz pravca Ruzveltove, ne bi moralo da dolazi do velikih skracenja ili kruzenja linija u slucaju rekonstrukcije trasa u Bulevaru izmedju Pravnog i Vuka. A jos cemo da vidimo da li ce postojati veza rakovicke pruge s novim mostom, kad se sve bude zavrsilo, jer na nekim slikama ta veza postoji, a na nekim je nema.
 
Delija":2yl0wcp7 je napisao(la):
А мој лични став је да никакво проширење не долази у обзир док се та посојећа мрежа не унапреди и учини доста ефикаснијом и ако није у функцији фидера за будућу мрежу метроа.

Potpisujem, dzaba sirenje ako nismo sposobni ni postojecu mrezu posteno da iskoristimo.
Dobicemo samo siri kolaps.

Redom:

- Ubrzavanje sistema: Saniranje crnih tacaka koje ga usporavaju (Slavija, Vuk, Savski trg)

- Maksimalna pouzdanost: osamostaljenje tramvaja svuda gde je to moguce (Resavska i stari most samo za tramvaje)

- Optimizacija saobracaja: prednost tramvajima i nagazni semafori

- Reorganizacija mreze: jedna ili dve linije po trasi i dispeceri sposobni da vozila reorijentisu u slucaju havarije

Kada se ovi osnovni i jednostavni potezi realizuju, tek onda, ima svrhe siriti mrezu (NBGD, Zarkovo) ili kompletirati je (tunel Tas-Terazije-Stajga)
 
zidar":h73ggi65 je napisao(la):
Delija":h73ggi65 je napisao(la):
Potpisujem, dzaba sirenje ako nismo sposobni ni postojecu mrezu posteno da iskoristimo.
Dobicemo samo siri kolaps.

Redom:

- Ubrzavanje sistema: Saniranje crnih tacaka koje ga usporavaju (Slavija, Vuk, Savski trg)

- Maksimalna pouzdanost: osamostaljenje tramvaja svuda gde je to moguce (Resavska i stari most samo za tramvaje)

- Optimizacija saobracaja: prednost tramvajima i nagazni semafori

- Reorganizacija mreze: jedna ili dve linije po trasi i dispeceri sposobni da vozila reorijentisu u slucaju havarije

Kada se ovi osnovni i jednostavni potezi realizuju, tek onda, ima svrhe siriti mrezu (NBGD, Zarkovo) ili kompletirati je (tunel Tas-Terazije-Stajga)

Потписујем али опет приоритет дајем почетку грађења метроа а не ширењу трамвајске мреже изузев тунела Теразије-Штајга који би се могао лепо повезати са будућом метро станицом на Т. Тераси
 
Проширење мреже је пожељно само на неким деоницама, где је то лакше изводљиво и потребно:

- Мост на Ади и део око Белвила,
- Булевар Милутина Муланковића,
- Трговачка
 
Скретање за Ресавску
2012-09-18-1205_zpsc7b0a25a.jpg

Ништа посебно, али сам ипак сликао :D
 
Матеја Бељан":2jlrbdkc je napisao(la):
Проширење мреже је пожељно само на неким деоницама, где је то лакше изводљиво и потребно:

- Мост на Ади и део око Белвила,
- Булевар Милутина Муланковића,
- Трговачка

Да ли постоји неки пројекат премошћавања шина из Пожешке до Трговачке? Како би то изгледало?
 
Ima li ikakvih vesti ili nagovestaja kada ce da vrate tramvaje u J. Gagarina? Zna li se da li je neko preuzeo gradnju nadvoznjaka kod buvljaka?
 
neće skoro.

nema radnika kod buvljaka, a kad oni dođu onda još jedno 2 meseca.
 
Možda su već dokumentovana ovde a možda i nije :

Diiiivna selotejp-gsp-budževina na 1512 :bash:

img20120924155557.jpg


BTW fale i neka pregradna stakla unutra al' ne stgoh da uslikam :?
 
vucko":1lp1nybq je napisao(la):
Rekose 15 oktobra mada ce probiti i taj rok

E blago nama iz blokova...nije im dovoljno za maraton sto nam zivot zagorcavaju. A videh danas nesto krampaju po sinama u J. Gagarina, na nekim mestima i buse nesto, ko ce ga znati..
 
gundeljbananko":sz4u309u je napisao(la):
Možda su već dokumentovana ovde a možda i nije :

Diiiivna selotejp-gsp-budževina na 1512 :bash:

img20120924155557.jpg


BTW fale i neka pregradna stakla unutra al' ne stgoh da uslikam :?

Jel možeš da ostaviš detalje kada si slikao ovo da prosledim na gsp forum :)
 
1505 виђен са разбијеним спољним дугметом код последњих врата.

Распадање је увелико почело.
 
Kod:
nije im dovoljno za maraton sto nam zivot zagorcavaju.

Sta ti bre zagorcavaju zivot 4 sata godisnje neko nedeljno prepodne, pola Jurija Gagarina? Stvarno mi nije jasno odakle ovoliko hejtera?!
 
Evo sad cu da ti objasnim: zato sto nas TOTALNO odseku, pa mozes samo peske da ides i to ne bas 1km. I pre nego sto mi kazes da li bas tad moram da idem negde, reci cu ti da sam svojevreno zbog maratona cetiri puta isao peske sto na ispite, sto na kolokvijume. Da bar zatvore samo pola J.Gagaraina, pa drugom polovinom polako i uz guzvu jos nekako. Ne moze ni da se sece, pa ne mozes ni ka Zemunu...jedino da plivamo preko Save. Da nas ovde stanuje 1000, pa i da razumem.

A sto se tice kontretnog hejta (koji je u direktnoj pozitivnoj korelaciji sa gluposcu i bahatoscu DJP-a i drugara), secam se kad su svi ponosno isticali kako je zbog novog mosta dolazila ekipa sa diskaverija da pravi emisiju...lepo, slazem se, malo (za promenu pozitivne) reklame nije na odmet, pa jos za dz.
Nego ja sam gledajuci te emisije o gradjevinarstvu zapazio jos nesto, a to je da se onaj glavni cika sa slemom i motorolom vrlo brzo unervozi i pocne da se znoji kad ukapira da ce rok biti probijen za dva dana zbog kvara na masini.
Ovde je izabran neki levi izvodjac koji je bankrotirao posle par meseci (alal vera onom ko je radio ocenu boniteta izvodjaca za ovako kapitalan projekat), ostavivsi radove, ne na pola, nego na trecinu. Rok je probijen jos pre dva meseca i direktno onemogucava odvijanje javnog saobracaja i NIKOM NISTA. Ni izvinjavamo se, ni evo sad cemo to da pokusamo da ispravimo u sto kracem roku. Jos cemo mi na kraju da placamo njima. Da, bas sam nezahvalan i to sve zbog tudje gluposti, nesposobnosti i nemanja sluha i da, mnogima u blokivima nedostatak tramvaja predstavlja ozbiljan problem.
 
A шта друго да очекујеш од екипе која трамвај сматра проблемом (њихове речи), а истворемено нам гура брзи трамвај уместо метроа?

Како да од таквих људи очекујеш ишта паметно?
 
У овом случају мрсите без везе. Извођача нису бирали наши, већ кредитор. ЕБРД и ЕИБ. Они су тражили најповољнијег понуђача, они нису добро испитали њихов бонитет, они им директно уплаћују транше и они условима константно избацују домаће фирме из утакмице.
 
Nebitno da li su firme domace ili ne, bitno je da radovi stoje, nema naznake da li ce kad ce krenuti i pri tome je obustavljen deo javnog saobracaja ohoho posle isteka roka. E ajd da vidim da to prodje bez kazni i penala u nekoj zemlji. Meni je muka da nas vise prave budalama i onda smo jos mi krivi sto nismo srecni zbog toga sto nas prave budalama. Pa samo na ovom forumu sam se nacitao toliko dobrih, jednostavnih i najbitnije `odma izvodljivih` predloga i resenja, da se covek prosto zapita da li oni gore zaista imaju i malo mozga.

Evo jedno pitanje za upucene: da li bi bilo moguce privremeno uspostavljanje tramvajskog saobracaja, tj koliko bi im trebalo da sklone deo onih skela i ponovo povezu kontaktnu mrezu, bar dok se ne smisle kad bi nastavili sa radovima.
 
kopmania":2pbi13gd je napisao(la):
gundeljbananko":2pbi13gd je napisao(la):
Možda su već dokumentovana ovde a možda i nije :

Diiiivna selotejp-gsp-budževina na 1512 :bash:

img20120924155557.jpg


BTW fale i neka pregradna stakla unutra al' ne stgoh da uslikam :?

Jel možeš da ostaviš detalje kada si slikao ovo da prosledim na gsp forum :)


Slikano je ispred SC-a u pravcu ka blokovima 24.09.2012. u 15:56
 
Vrh