Nazalost, izgleda na nema sluha cak ni za male intervencije na postojecoj mrezi, koje bi ubrzale tramvajski saobracaj i omogucile lako preusmeravanje u slucaju havarija ili remonta trasa. Da je napravljena servisna trasa od buvljaka do Milutina Milankovica (ispod nove petlje u Jurija Gagarina, pa levo u M. Milankovica) blokovi ne bi morali da budu odseceni za vreme izgradnje nadvoznjaka kod zeleznicke stanice N. Beograd. Takodje, da je omoguceno levo skretanje iz 27. marta (a mozda se taj deo sad zove Kraljice Marije) u Beogradsku iz pravca Ruzveltove, ne bi moralo da dolazi do velikih skracenja ili kruzenja linija u slucaju rekonstrukcije trasa u Bulevaru izmedju Pravnog i Vuka. A jos cemo da vidimo da li ce postojati veza rakovicke pruge s novim mostom, kad se sve bude zavrsilo, jer na nekim slikama ta veza postoji, a na nekim je nema.