Šta je novo?

Tramvaji

Da li je moguce da se opet spominje da je Mirjevo lose povezano, toliko linija su produzili da bi oni bili povezani sa celim gradom.
20 - Mali mokri lug
25p - Kumodraz( Vozdovac)
27, 27e - Trg republike
46 - Glavna zeleznicka stanica
74 - Bezanijska kosa
79 - Dorcol
 
Ovde je zanimljivo i da se predviđa da obnovljena linija 11 ide ulicom Đorđa Stanojevića, što bi značilo da se prvi put javlja redovna linija koja bi išla tom trasom. Što bi bilo prvo grananje mreže linija tramvaja na Novom Beogradu. Da li to znači da će u kratkom vremenu provući prugu ovom ulicom skroz do Agostina Neta i onda verovatno dograditi nedostajući kolosek kroz Agostina Neta? Još kad bi provukli prugu do kraja Milutina Milankovića, a mogli bi, koridor postoji, uz malo širenje središnjeg ostrva i cela okretnica može da se uglavi bez presecanja kolovoza. Nikakva velika ulaganja nisu neophodna, a imali bi mogućnost da malo osmisle novo vođenje linija, uključujući i posle preko Mosta na Adi.
 
biftek":2dbun0x9 je napisao(la):
Da li je moguce da se opet spominje da je Mirjevo lose povezano, toliko linija su produzili da bi oni bili povezani sa celim gradom.
20 - Mali mokri lug
25p - Kumodraz( Vozdovac)
27, 27e - Trg republike
46 - Glavna zeleznicka stanica
74 - Bezanijska kosa
79 - Dorcol

Moguće je. I ja sam se iznervirao kada sam pročitao. E kažu loše povezano sa Novim Beogradom i Voždovcem , jer ima samo po jednu liniju , a nema direktnu vezu sa Banovim brdom i Slavojom. Imaju bato 27 i 27E do trga , pa na trole do Slavije , 46 do Mostarske petlje , pa na autobuse koji idu za Banovo Brdo. Za novi Beograd mogu sa 74 pa da presedaju na Novom Beogradu , ili da idu na 79 pa na 77. Ovi projektuju sve moguće i nemoguće linije u Mirijevo , kao da je ono centar grada. I što je najbolje , hteo sam da ostavim komentar na sajtu 24sata.rs , vezano za ovu temu , ali nemogu , jer mi stalno traži da ukucam verifikacioni kod.
 
Do Mosta na Adi cemo se nacekati... Mada se nadam da ih tramvaji nece koristiti, samo metro... Ako ga ikada bude bilo..
Nego stvarno, sta je sa prikolicama na Svajcarcima? Uopste ih nema...
 
Novi tramvaj 1508 obratite paznju na gumu na conoj maci ispod grba beograda kao da su dodavani zakivci ovo nema ni jedan drugi jeli to vec pocelo budzenje by gsp
dsc02983.jpg

dsc02984.jpg
 
Можда није ГСП. За њих је немогуће да направе тако идентичне размаке између нитни....
 
На претходним странама је писано о продужењу трамвајских линија до Жаркова. Нисам успео да нађем на теми, па бих замолио да ми неко објасни где би био терминал у Жаркову и како би се повезала садашња окретница на крају Пожешке и Трговачка улица (претпостављам да би шине била постављене по средини Трговачке?) - било би супер ако постоји некакав цртеж/нацрт/рендеринг?

Хвала унапред и извињавам се ако се већ говорило о томе - стварно нисам успео да нађем...
 
direktor":2y6oxcnp je napisao(la):
Obratitie paznju na gumu koja se vidi ispod njuske grba grada beograda koja je na ovom 1508 ima neke metalne zakivke je li to pocelo neko buzdenje od gspa jer na drugim toga nema i majstori su poceli ostavljati otsike prstiju iznad vrata cran mast /ulje tacnije treca vrata gbr 1515 :twisted:
dsc02983.jpg


Stavio bih smajli LRT fijasko ali ga nema jos uvek :(
 
Situacija od juce od 15h savski trg i gomila vozaca koji ne razmisljaju vjerovatno u situaciji kad su 3 solo katice moguce je uraditi ono sto su zamislili ali ovako nikako zastoj je trajao 10 min dok su se vratili u rikverc i raspetljali :twisted:
dsc03012.jpg

dsc03013.jpg

dsc03014.jpg

dsc03015.jpg

dsc03016.jpg
 
direktor":2ny28aih je napisao(la):
Novi tramvaj 1508 obratite paznju na gumu na conoj maci ispod grba beograda kao da su dodavani zakivci ovo nema ni jedan drugi jeli to vec pocelo budzenje by gsp
dsc02983.jpg

dsc02984.jpg

danas sam zagledao sve tramvaje, i mogu vam reći da je ovo Made by GSP.

Ostali tramvaji imaju te zakivke, ali u crnoj boji pa se ne vide...
 
BEOBUILD ANKETA: Proširenje tramvajske mreže?

Poslednjih godina napravljeni su prvi značajniji koraci u obnovi kako tramvajske mreže, tako i voznog parka GSP-a. Pre dve godine naručeno je 30 najmodernijih tramvajskih vozila španskog proizvođača “CAF”, a u Berograd je nedavno stigla još jedna tura starih tramvaja iz grada Bazela. Sva ova nova vozila u floti GSP-a dobar su preduslov za značajno kvalitetnije i efikasnije funkcionisanje sistema, ali isto tako pruža mogućnost da se razmišlja i o eventualnom proširenju pojedinih linija ili izgradnji potpuno novih.

Prostora za poboljšanje funkcionisanja tramvajskog saobraćaja ima mnogo, pre svega u brzini i pouzdanosti ovog vida prevoza, ali je moguće razmišljati i o povećanju iskorišćenosti širenjem linija. Tramvajski prevoz ima budućnost i moguće je postaviti mrežu da savršeno komplementira ostalim vidovima prevoza. Šta je ideja grada i koji su dugoročni planovi nije poznato, a u međuvremenu želeli smo da opipamo puls naših posetioca o toj temi sa pitanjem: Da li ste za produženje postojećih ili izgradnju novih tramvajskih linija?

Svoj odgovor možete dati u anketi na prvoj strani sajta.
 
Само да не буде: Троугао Савског трга, где су нестали многи трамваји ГСП-а. :)
 
Igor":3t1wpdx0 je napisao(la):
BEOBUILD ANKETA: Proširenje tramvajske mreže?

Poslednjih godina napravljeni su prvi značajniji koraci u obnovi kako tramvajske mreže, tako i voznog parka GSP-a. Pre dve godine naručeno je 30 najmodernijih tramvajskih vozila španskog proizvođača “CAF”, a u Berograd je nedavno stigla još jedna tura starih tramvaja iz grada Bazela. Sva ova nova vozila u floti GSP-a dobar su preduslov za značajno kvalitetnije i efikasnije funkcionisanje sistema, ali isto tako pruža mogućnost da se razmišlja i o eventualnom proširenju pojedinih linija ili izgradnji potpuno novih.

Prostora za poboljšanje funkcionisanja tramvajskog saobraćaja ima mnogo, pre svega u brzini i pouzdanosti ovog vida prevoza, ali je moguće razmišljati i o povećanju iskorišćenosti širenjem linija. Tramvajski prevoz ima budućnost i moguće je postaviti mrežu da savršeno komplementira ostalim vidovima prevoza. Šta je ideja grada i koji su dugoročni planovi nije poznato, a u međuvremenu želeli smo da opipamo puls naših posetioca o toj temi sa pitanjem: Da li ste za produženje postojećih ili izgradnju novih tramvajskih linija?

Svoj odgovor možete dati u anketi na prvoj strani sajta.

Мој одговор је био да не треба и то добрим делом због неспретно формулисане анкете. "Проширење али не на уштрб планираних метро линија". Које су то линије планиране? Од којих планова,пошто их је било доста и сви су пропали и да ли је то што је последње планирано уопште метро? Људи ће наравно највише гласати баш за ту опцију јер лепо звучи али баш та опција везе са реалним стањем нема.

Исто тако, постојећа мрежа трамваја је од почетка замишљења политички,финансијски па и својом трасом као бедна замена за метро. А мој лични став је да никакво проширење не долази у обзир док се та посојећа мрежа не унапреди и учини доста ефикаснијом и ако није у функцији фидера за будућу мрежу метроа.
 
MIslim da svakako treba, ali ni nije jasno to "ne na uštrb planiranih linija metroa"...

Nedostaju okretnice ili bar trase na kojima bi tramvaju mogli da okreću kada dođe do ispada jednog dela mreže (havarije, udesi, isl.). Prvo mesto - na NBG negde u blizini Tramvajskog mosta.

Linija 11 u Đorđa Stanojevića? OK, odlično, i treba, blokovi sa druge strane pruge nemaju puno linija naraspolaganju.
Ali kuda će povezati za Jurija Gagarina?
- Parče ulice napravljeno dok se Belvil gradio za Univerzijadu nema po sredini dovoljno široko ostrvo po celoj dužini. Katastrofalan propust o kojem sam pisao još pre par godina.
- U Dr. Agostina Neta je samo jedan kolosek, morala bi da se širi cela ulica. Sa jedne strane su Belvil i DC, a sa druge Ruska škola na teritoriji Rusije.
 
Na ustrb planiranijh linija metroa koje su javno pikazane dosada. Pre svega mislim na liniju ka vidikovcu gde bi tramvaj mogao ici duz trgovacke u zarkovu ali nikako po meni makar ne bi smeo biti zamena za metro liniju. Tramvaj i metro se ne smeju medjusobno iskljucivati kao sistemi cak i ako delom dele trasu.
 
Igor":3q1lcnvg je napisao(la):
Tramvaj i metro se ne smeju medjusobno iskljucivati kao sistemi cak i ako delom dele trasu.

Слажем се.Сад само да измислимо времеплов како би се вратили у 1982. годину и исправили ту грешку.
 
Igor":23t26j34 je napisao(la):
Tramvaj i metro se ne smeju medjusobno iskljucivati kao sistemi cak i ako delom dele trasu.

Pretpostavljam da si mislio da tramvaj ide nadzemno, a metro podzemno i u tom slucaju se sasvim slazem s tobom. Na taj nacin stanice metroa mogu da budu dovoljno daleko da bi metro mogao da razvije vecu brzinu, a izmedju stanica metroa, tramvaj bi razvozio/dovozio putnike.
 
Da da svakako metro podzemno pogotovo na toj trasi ka vidikovcu.
 
Igore mozes li ti ili neko drugi da iscrta kuda bi isli tramvaji posle okretnice Banovo Brdo?Jasno mi je da ce ici sredinom trgovacke.Koliko videh na GE ima oko 1500metara gde je u trgovackoj zeleno ostrvo ocigledno ostavljeno za tramvaj kao sto je i u Visnjickoj.A sta onda?Kuda dalje?
 
A Bulevarom Nikole Tesle do Keja oslobodjenja(okretnica 88)? Zar nije postojao plan za takvu trasu. Tu nema prostora u razdelnom ostrvu, ali ima sirine da se to prekomponuje. Lepo bi bilo napraviti trasu na mestu na kome je postojala i pre II sv. rata.
 
Vrh