Šta je novo?

Tramvaji

Meni i jeste najžalije što se tih 2 miliona koristi za čerupanje (pod pretpostavkom da su informacije koje imam tačne).
 
1501 se nekoristi za delove.
On zvanicno jos nije popravljen ali se nadam da ce ga u skorije vreme poslati za Spaniju.
Tj. GSP-u treba posebna licenca za popravljanje CAF-a.
 
Sinoc naizgled neverovatna scena u Cafu na liniji 7 (7L1) ne znam garazni broj.
Uglavnom, u skoro prazan tramvaj kod Sava centra upada gomila razuzdanih klinaca '97 '98 otprilike godiste, i to na prva vrata, i pocinje da pravi neverovatnu galamu, a i ko yna sta jos su radili, nego sam slusao muyiku pa nisam bas sve pratio. Uglavnom, vec kod Usca, odmah posle stanice vozac zaustavlja tramvaj izvan stanice, tacnije iza Dejtona, dolazi do drugih vrata i cujem da se dere, skidam slusalice i vidim kako se vraca prema kabini i govori decurliji "NAPOLJE". Svi su istog trena izleteli iz trama na nacin na koji su usli i voznja je nastavljena. Ne znam zbog cega je dosao do drugih vrata i sta je tamo uradio, da li je tu neki uezbednosni uredjaj ili srta vec ili su klinci poremetili nesto na prednjim vratima pa je on posao da proveri da li druga rade, zna li neko sta bi tu moglo biti?
 
Mislim da ...vozac treba da dobije priznanje heroj Beograda.. :kafa:
 
Na sajtu autobusi.net pise da ce ovog leta da stignu BLT "svajcarci". Zna li neko nesto vise o tome?
 
a ima li nesto o rekontrukciji nasih tj ceskih tramvaja :)
 
pa caf-ova ce da bude 30 a sta ce sa ostalim...il ce danabave jos caf-ova il nekih drugih il ce da voze ove raspadnute :shok:
 
Postoji vec 20 ili 30 rekonstruisanih, 20 iz 1998., 20ak švajcaraca, tako da nec emnogo ostati raspadnutih. Mada, ja se ne bih saglasio sa tim da su raspadnuti, pokazali su se vrlo izdržljivim i pristojnim, tako da je strašno ako je istina da će da ih uništavaju
 
davno je bila 98 :)
a svajcarci su prematori :)
tj uvalili su nam kante koje oni nemaju gde :p
a to su ovi rekonstuisani :shok: :rant: ko i da nisu
video sam negde slike nekih kao skica kako bi trebalo nova rekonstrukcija da igleda tj nov izgleda katica :)
i nadam se da ce posle dolaska svih spanaca doci na red i to :)
i jos jedan predlog umesto sedista 1+1 ja bih ubacio 2+1 :)
 
Ubacite u tu računicu još švajcaraca, pošto će verovatno biti još donacija. Iskreno ne bih imao ništa protiv da nam se vozni park sastoji samo od švajcaraca i španaca, a da katice konačno penzionišu. Stvarno mi nije jasno šta to nekome može da se svidi kod katica, barem kada je u pitanju njihov dizajn. Pa Breda tramvaji iz šezdesetih su deset puta lepše od ovih njih.
 
jesu al su iznjakani :)
i ne znam koliko ce te donacije zapravo da pomognu bg zato sto su ti tramvaji bukvalno u fazonu drzi vodu dok majstori ne odu :) :D :laugh:
 
Ја би у швајцарце убацио прозоре од катица :)
Пошто је неподношљиво вруће лети у швајцарцима :)
 
Jesu Katice ruzne i izdrndane ali rade. Da je odrzavanje samo malo bolje, imali bi tramvaje koji deluju bar 10ak godina mladje. Primer ti je Prag.

Cafovi jesu lepi, moderni, komforni ali nece uspeti da prezive ni pola koliko jedan CKD. Svajcarci ne bi izdrzali ni blizu ovoliko da u Srbiju nisu stigli utegnuti i pod konac odrzavani.
 
Pročitao sam negde da ovi naši majstori u GSP-u procenjuju da će švajcarci izdržati bez problema još nekih 15 godina. A ko zna, možda u nekoj dalekoj budućnosti kao donacija počnu da stižu i ovi lepotani. :D
1328039496.jpg
 
sasa901":1vc4ud2k je napisao(la):
a to su ovi rekonstuisani :shok: :rant: ko i da nisu

U Goši? Taj remont 2001. ili 2002. je bio jedan od najbolje izvedenih remonta i pokazatelj kako treba raditi taj posao. Za sada su to naši najbolji tramvaji, urađena je čoperizacija i instalirana Alstom oprema. Prepoznatiljivi su po plavim sedištima i elektronskim pokazivačima.

djuroscan-111219-0004.jpg

2i7wsxd.jpg


Što se otvaranja vrata od strane putnika, na KT4 na prekidaču ima 5 položala (1-0-2-3-4). Čemu služe, evo objašnjenja, ali na nemačkom.
Der Türschalter beim KT4D hatte ja insgesamt sogar fünf Stellungen (mal von unten angefangen):
1 - nur 1. Tür offen
0 - alle Türen zu, wenn aus der 2 in die 0 geschaltet wurde, schlossen die Türen mit Abfahrsignal, aus der 1 schloß die Tür 1 natürlich ohne Klingeln.
2 - Türen freigegeben (zum Selberöffnen durch die Fahrgäste nach Bedarf mittels Türöffner)
3 - alle Türen auf
4 - gesteuerter Wagen. Schaltete man im Spitzenwagen (oder solo fahrenden KT4) in die 4, liefen die Türen ohne Abfahrsignal zu, sollte aber nicht gemacht werden, damit konnte man die Schaltrelais kaputtmachen (mögliche Folge, wenn man zu oft "gespielt" hatte: Türen freigegeben, Fahrgast drückt auf den Türöffner: Tür läuft auf und sofort wieder zu).

Evo izgled ploče pulta
dsc1400.jpg


I tasteri (obratite pažnju na R :) )
547283_10150584417041307_533681306_9272687_1217561143_n.jpg

409489_10150417839401307_533681306_8709512_1253097017_n.jpg
 
Ovo su originalni, ima ih samo na ovim iz 1998. na ostalim su trebali biti zamenjeni sa farovima 21. oktobar, ali na jednom broju su ugrađeni jako loši turski farovi :(

KT4 sa originalnim farovima u "Donjem" depou.
800px-Tatra_KT4M-YUB_.jpg
 
Прочитах да су "Катице" које су испоручене Београду 1997-1998. године, уједно и последње које су произведене.

Више од три деценије КТ4 крстари улицама Београда... Легенда! :)
 
ok je to al odrzavanja nije bilo i vise ti tamvaji ne lice ninasta :cool:
provozaj se malo njima i vidi
uporedi taj remont sa onim zagrebackim
pa vidi o cemu pricam :)
 
Vrh