Šta je novo?

Tramvaji

Tamo je jednokolosečna deonica, a i ne kotisti se; možda bi mogla jedna tramvajska linija, ali samo bi se stvorila zbrka u saobraćaju
 
danas kad sam se vraćao išao sam tramvajom do depoa, i nisam bio sam. dosta ljudi ide do depoa, kao i čeka tram kod njega. juče mi kaže svastika da je njih petoro čekalu tramvaj tu.


a tu zvanično i nije stanica.....


elem ovaj slučaj, kao i mnogi pre njega pokazuju neophodnost alternativne okretnice,


zanima me da li postoji tehnička mogućnost da se tramvaj produži do bežanije. reimo trećim bulevarom pa da se napravi neki nadvožnjak preko ac macura.

ili možda umpom da se produži preko nikole dobrovića.


ili đorđa stanojevića pa izmežu rodića i AC pa opet na neki nadožnjak.v
 
Glavno dostignuce je menjanje šina na postojecim trasama :blah:
Beogradu (nama) trebaju nove trase
i to ne samo do Bežanije
nego do svih obodnih naselja

slažem se
neka za početak krenu bar do Bežanije

Da li postoji uopšte neki zvanični ili polu zvanični plan - karta-prikaz
dokle sve tramvaj treba da stigne ?
 
Милисаве, нема техничких могућности, бар тако мислим.

Николе Добровића, улица би морала да се проширује, односно зелени појас између трака, а са тиме аутоматски се "померају" и обе 2+2 траке, тротоари са бициклистичким стазама, неповољан је нагиб-успон, а и наставак те улице није баш обећавајући за трамвај !


Ђорђа Станојевића, смета ова заокружена зграда у АЦ (да је срушимо :D ), па онда део ИМТ-а би морао да се исели (иначе је у плану) да би се изашло на Тошин бунар, а даље би морао да се копа усек у Коси да се изађе горе ! Опет би онда морале да се "руше" неке од кућица у низу, изашло би се онда иза основне школе, и све оне зграде са Иде(ј)ом се "руше" :rolleyes:


Милутина Миланковића, одговара до Тошиног бунара, а шине већ постоје у једном делу булевара. Ширина зеленог појаса између трака је баш за трамвај, чак и више него што треба.
За надвожњак је велика висинска разлика између нивоа улица ММ, Тошин бунар и саме Бежаније. А и да се "попне" на Бежанију, куда после на том делу, јер су ту све оне кућице у низу.
На слици се може донекле видети висинска разлика на овој слици из 2007. године (немам бољу), а немој да гледаш ову црвену звер на четири точка:


Можда би могло рецимо да траса иде даље из ММ лево у Тошин бунар, Земунску, Војвођанску до кружног тока, па у др. Ивана Рибара и онда "спајање" са постојећом трасом у Јурија Гагарина !
 
mislim da bi kad bi postojala volja najlakše progurali tramvaji ka bežaniji preko ump-a i nikole dobrovića.


jedino što bi u nikole dobrovića moralo da strada ovo mlado drveće.

a ako nagib je prevelik mogao bi i neki nadvožnjak od sredine bloka 65 preko bekabekine kuće pa na nikole dobrovića, sve do bežanijskog groblja gde bi bila okretnica. jedino nisam siguran da li je nikole dobrovića u nastavku dovoljno široka da prihvati i tramvaje. marka čelebonovića nema problema, sa jedne strane je dalekovod i na tu stranu može da se širi put.
 
Sve cekam da neko pripreti da nema nista od tramvaja dok se metro ne sagradi. :cool:
 
Eh,to i meni zvuci kao dobra ideja mada je realnije bulevarom milatina milankovica pa do tosinog bunara i tu negde napraviti okretnicu kod kucica i omoguciti presedanje na bg voz a i studentski grad bi prakticno bio povezan tramvajima.

Pa onda mozda jednog dana za bezaniju uz UMP,ali to bi bilo bas na dugom stapu.

Po BELAM projektu metroa je i bas trebala ici 7ica duz bulevara milutina milankovica.
 
Eto prilike da i Bgdu vidimo kako izgleda bar mali ,,ukopan,, deo trase tramvaja :)
samo. . . .
bojim da ga ne ,,pokopaju,, pobornici metroa kao ozbiljnu pretnju :laugh: :lool: :laugh:
 
Za produženje tramvaja do kraja M. Milankovića nisu potrebna neka prevelika sredstva. Recimo na kraju ulice postoji prostor za okretnicu.

http://binged.it/LAt5YV

Znači bukvalno ulaganje samo za 1.7 km pruge (toliko ima od toga mesta do postojećeg skretanja pruge).

:gobb:


edit: mana ovog plana bi mogla da bude što šine moraju da seku jednu traku Bulevara, ali to i nije tako strašno.
Od ove tačke do Studenjaka ima manje od 700m, do Ž st. T. Bunar oko 300 m, milina :D
 
ako naprave neku okretnicu trebalo bi uvesti nove linije niposto ne sklanjati postojece linije iz bloka 45
 
Posto se izgradnjom metroa gubi trasa do bloka 45 evo mog predloga za liniju:

Od te okretnice kod Tosinog Bunara duz bulevara Milutina Milankovica pa Milentija popovica,preko tramvajskog mosta i dalje kuda treba :)

Ne bi imali preveliki interval jer idu paralelno sa prugom i autoputem ali bi opet bila super veza pogotovu ako se jednog dana nekako produzi za bezaniju.
 
MilisaV":z70o9wl9 je napisao(la):
mislim da bi kad bi postojala volja najlakše progurali tramvaji ka bežaniji preko ump-a i nikole dobrovića.

jedino što bi u nikole dobrovića moralo da strada ovo mlado drveće.

a ako nagib je prevelik mogao bi i neki nadvožnjak od sredine bloka 65 preko bekabekine kuće pa na nikole dobrovića, sve do bežanijskog groblja gde bi bila okretnica. jedino nisam siguran da li je nikole dobrovića u nastavku dovoljno široka da prihvati i tramvaje. marka čelebonovića nema problema, sa jedne strane je dalekovod i na tu stranu može da se širi put.
Николе Добровића је баш преуска улица за тако нешто. Јесте да је она 2+2, али чињенично стање је, да је она већ дужи низ година 1+1 улица. Практично нема места за трамвај, па још УМП кад проради, било би овде доста великих гужви.
Проблем је одмах кад се попне на Косу, код ове зграде лево на слици (сликао сам априла 2011.), која је паралелна са улицом, а преко пута ОШ. Ти станари стварно немају никакав паркинг и морају да паркирају дуж улице. Простор између ивице улице и саме зграде (терасе од станова са приземља) је непуних 5-6 метара !
Можда постоји решење за паркинг за њих (!), али о томе други пут на теми Паркинзи и где би ту могао да се изгради тај паркинг (кад будем сликао то место).


Николе Добровића код раскрснице са Партизанске авијације (иза мојих леђа на слици), баш је уско.


Раскрсница Марка Челебоновића са Партизанске авијације (лево и десно), а наставак право је Николе Добровића
 
Pa nije problem,zviznucemo ko u vojvode stepe i 27. marta samo po jednu traku po smeru a tramvaj u sredini :D
 
Planovi se menjaju,mozemo da usmerimo da sveti UMP ide preko tosinog bunara pa na autoput,a opravdamo time sto je izbacen tranzit pa dobijemo jeftinije iskoriscenje zbog manje izgradnje.Mozda to ne bi bilo ni lose jer je tom kraju tu potrebniji tramvaj nego autoput kroz naselje.
 
Лепо речено, али....онда не би требао ни УМП, јер идеја код УМП-а је та да он иде што више праволинијски и да што брже "одводи" саобраћај, а не да кривуда. Ако би УМП скренули из Николе Добровића у Тошин бунар, па на Булевар Арсенија Чарнојевића (или ти аутопут), чему онда траса УМП-а преко Бежанијске косе ?
 
I to sto kazes.

Mene je iskreno uvek bunila ta trasa UMP-a tuda jer je ipak taj deo bezanije vise za SMT,a i bas tu negde kod bezanijskog groblja se spaja sa SMT pa ne znas vise gde je spoljna magistralna tangenta a gde je unutrasnji magistralni prsten.

Secam se po ranijim planovima da su trebale neke ulice u zemunu bas u produzetku tosinog bunara da se sire i neki tunel u prvomajskoj je pominjan ali su odustali od toga pa tako zemun ostaje zagusen zauvek.Dzabe mu i kineski most a i metro koji nece ici do njega,samo ga je mogao tadasnji plan UMP-a odgusiti.
 
Ja imam jedno pitanje vezano za CAF tramvaje...Da li neko može da mi potvrdi ili demantuje informaciju da jedan od tri "Španaca" koji su imali udes, stoji u depou na NBG i koristi se kao izvor rezervnih delova za ostale aktivne "Špance", jer je navodno CAF uspeo da izbegne popravku tog oštećenog tramvaja, a naši ne mogu da ga poprave.
 
Ronche":3w39kphj je napisao(la):
Ja imam jedno pitanje vezano za CAF tramvaje...Da li neko može da mi potvrdi ili demantuje informaciju da jedan od tri "Španaca" koji su imali udes, stoji u depou na NBG i koristi se kao izvor rezervnih delova za ostale aktivne "Špance", jer je navodno CAF uspeo da izbegne popravku tog oštećenog tramvaja, a naši ne mogu da ga poprave.

To mi zvuci previse blesavo. Kako nece da ga poprave, pa valjda su napravili i ugovor o odrzavanju. Kako to mislis "uspeo da izbege popravku". Pa nece svako novo vozilo koje ima udes da ide u staro gvozdje.
 
Pa verovatno CAF nije izbegao opravku, nego je oštećenje nastalo tako da to ne pokriva garancija, pa su tražili novac. A naši ga nemaju ili su hteli da "umuvaju" pod garanciju. Ali ako već sad kanibalizuju jedan za servisiranje ostalih - kuku lele.
 
Ko je to nasi ?
Gradjani su kupili limenka i dat je na eksplotaciju a oni ga unistili .
Prema tome manje neka jedu , pa ce imati da otplate stetu

Niko ni gradjane ne pita kad ne prime platu kako se izmiruju obaveze
Bas me zanima , ko ce biti tako silan i hrabar da zagrabi iz nase kase radi njihovog sra@$#@$
a i cerupanje CAFa je direktno cerupanje kase,
Veci je kr**** onaj ko drzi takve i dozvoljava to, ako je g. istina napisana o sudbini CAFa
a u koj jos nisam ni usao :(
 
Moje mišljenje je sledeće
Oni stvarno čerupaju taj caf,( znamo da je posle toga par puta dolazilo do čukanja ostalih) ali kada skinu sa 1501, oni te delove naruče, pa dodju verovatno sa sledećim tramvajem, tako da to nije problem. A koliko sam i čuo naši su izabrali da mi sami popravimo tramvaj, kako bi i ubuduće, kada istekne garancija, mogli sami da popravljamo. Samo eto verovatno smo mi mnoooooogo spori što se toga tiče, i ko zna kada će taj tramvaj biti popravljen
 
Ja samo kažem šta sam čuo. Nebitno je da li je i ko izbegao (ako jeste) popravku. Poenta je što je nedopustivo da ako smo već dali tolike pare za 30 tramvaja, da svih 30 treba da bude operativno. A ne kao što je slučaj sa Migovima. Od 20 (ili koliko već) Migova, jedan mali deo je operativan, dok se ostali čerupaju po potrebi za ove koji su operativni.
 
Migovi su stari i prepravke su preskupe, ovo je potpuno nov tramvaj. Jedino ako se nasi opet igraju nauke, pa smo mi kao gradjani izdvojili 2 milionceta za igranje nasih mehanicara.
Jos me ne bi cudilo da za koji mesec izadje neki spektakularni deo za dodatnu ustedu energije koji smo "sami" izmislili i ugradili i da ce svet po ko zna koji put pred nasim izumom da padne na kolena.
 
Priča sa CAF-om je klasična priča siromašnog gradjanina Srbije i njegove želje da ima dobar auto.

Do juče vozio neku kantu 20 godina staru, godinama štekao lovu, ili podigao kredit i otišao na plac da kupi auto.
Naravno prvi izbor je Golf, Audi i slično i kupuje se "za sve pare"
što znači da se od drugara rodbine i drugih namakne još neka stotka.
Kupi se auto, srce je puno, ode do pumpe natoči u rezervoar 10l ili češće za 1000 dindzi :D
I sve je sjajno dok se ne ode na servis, kada prosečan građanin shvati da nema tih 450EUR koliko mu košta redovna zamena kaiša španera i sličnog potrošnog materijala.
"ALi ja sam to na Kadett-u sve menjao za 40 EUR" je uobičajena reakcija.

E takva je i naša priča sa CAF-om. Skupo vozilo - skupo redovno i vanredno održavanje.
Tu je naravno i navika čerupanja neispravnih vozila koja se praktikuje 20 godina.

Rezultat je vidljiv, a biće još vidljiviji... :rolleyes:
 
Vrh