Милисаве, нема техничких могућности, бар тако мислим.
Николе Добровића, улица би морала да се проширује, односно зелени појас између трака, а са тиме аутоматски се "померају" и обе 2+2 траке, тротоари са бициклистичким стазама, неповољан је нагиб-успон, а и наставак те улице није баш обећавајући за трамвај !
Ђорђа Станојевића, смета ова заокружена зграда у АЦ (да је срушимо
), па онда део ИМТ-а би морао да се исели (иначе је у плану) да би се изашло на Тошин бунар, а даље би морао да се копа усек у Коси да се изађе горе ! Опет би онда морале да се "руше" неке од кућица у низу, изашло би се онда иза основне школе, и све оне зграде са Иде(ј)ом се "руше"
Милутина Миланковића, одговара до Тошиног бунара, а шине већ постоје у једном делу булевара. Ширина зеленог појаса између трака је баш за трамвај, чак и више него што треба.
За надвожњак је велика висинска разлика између нивоа улица ММ, Тошин бунар и саме Бежаније. А и да се "попне" на Бежанију, куда после на том делу, јер су ту све оне кућице у низу.
На слици се може донекле видети висинска разлика на овој слици из 2007. године (немам бољу), а немој да гледаш ову црвену звер на четири точка:
Можда би могло рецимо да траса иде даље из ММ лево у Тошин бунар, Земунску, Војвођанску до кружног тока, па у др. Ивана Рибара и онда "спајање" са постојећом трасом у Јурија Гагарина !