Šta je novo?

Tramvaji

У Паланци се навелико прича да Гоша ФШВ иде под стечај.
 
U utorak sam obavio mali eksperiment... Sa jednom aplikacijom za android telefone sam uradio malu satistiku linije 13. Ukupna dužina linije je 15.41km. Tramvaju je trebalo 56 minuta i 40 sekundi da pređe trasu. Prosečna brzina je bila 16.32km na sat. Test je obavljen u smeru Banovo Brdo-Blok 45, počeo je u 13:04 a vozilo je bilo CAF GB 1506. Evo i linka za kompletnu statistiku: http://www.mapmyride.com/workout/125416303 Tu se može videti i brzina kretanja po svakom kilometru...
 
sa novom reklamom :D
246-382 na liniji 7
170520123674.jpg
 
Da i to preko displeja ima licno da zgulim glavu bekamu :) Neko iz masela ocigledno nekoristi vuglu kad radi reklame
 
То су намерно урадили да неко попут тебе не би прозором исек'о главу Бекаму :D :p
 
„Nadal“ i „Federer“ krstare Beogradom

Inspirisani prvim zglobnim autobusima, „Radojkom“ i „Tinetom“, koji su nazive dobili po čuvenom paru harmonikaša, vozači su se dosetili i tramvajima nadenuli imena „Švajcarac“ i „Španac“, to jest „Federer“ i Nadal“.

Nekada smo imali „Radojku" i „Tineta". Prvi zglobni autobusi u našem gradu zbog harmonike, šaljivi naziv dobili su po čuvenom paru harmonikaša.

Danas, 35 godina kasnije, imamo „Švajcarca" i „Španca", to jest „Federera" i „Nadala".

Nadimke su im nadenuli, a ko bi drugi nego oni koji osam sati dnevno provode u njima, vozači.

„Nadal je tada bio najbolji teniser, ali trenutno je Đoković, i kada smo uzimali tramvaje to je bilo presudno da im nadenemo imena. Aktuelni su teniseri, pa smo dali imena tramvajima 'Nadal' i 'Federer'", rekao je jedan od vozača.

„To tako ide kod nas vozača, pa onda kada zovemo raspored pitamo da li je Nadal danas ili je Federer", šaljivo je dodao vozač.

„Federera" smo zatekli u stanici, čeka. „Nadal" pristiže, staju na crtu. Ovog puta neće na megdan. Iako se tokom dana često sustignu.

Tramvaji.jpg


„Ako me stigne iza mene tramvaj isto 'Španac', kažu 'Alo 'Nadal'! Šta je, 'Federer' te prestigao?'", objašnjava jedan od vozača tramvaja.

„Federer" ima ključ, „Nadal" džojstik. Kao i u sportu, svako ima svog favorita.

Neki od vozača ističu da više vole „Švajcarca", „Federera", zato što je kako kažu bezbedniji, startniji i lepši.

„'Španac' je nov, pa je veća i odgovornost. Više moramo da pazimo u saobraćaju, pogotovo što je naš saobraćaj malo delikatan, guramo se sa vozilima na šinama. Što se tiče vožnje, tramvaj je izuzetno lagan za vožnju, kao što 'Nadal' igra tenis", objašnjava šofer.

Šinama trenutno vozi 29 „Švajcaraca" i 15 „Španaca", na teniskim terenima, Švajcarac i Španac smenjuju se na drugom i trećem mestu, a ko će poneti ime šampiona Novaka, još se ne zna. U šali kažu spejs-šatl.

http://www.rts.rs/page/magazine/sr/...38/„Nadal“+i+„Federer“+krstare+Beogradom.html
 
trialin":kv8t3n4g je napisao(la):
.."Više moramo da pazimo u saobraćaju, pogotovo što je naš saobraćaj malo delikatan, guramo se sa vozilima na šinama. Što se tiče vožnje, tramvaj je izuzetno lagan za vožnju, kao što 'Nadal' igra tenis", objašnjava šofer.
Ova izjava je toliko nebulozna da nemam reči. Kao "tramvaj je nov, pa MORAMO da pazimo kad ga vozimo", inače šta - ne bi toliko pazili?!!!! Po principu inače su nam tramvaji malo matoriji pa nije bitno ako ih malo olupamo tu i tamo. Svašta!
 
djakovac":42sd84g1 je napisao(la):
Evo jednog snimka RTSa iz 80... Veoma zanimljivo za ovu temu. Da li je to u Topčideru snimljeno? Koliko smo mi imali tih tramvaja.... Gre'ota...

https://www.youtube.com/watch?v=6DOgNtDCIYc&feature=youtube_gdata_player

Pretpostavljam da je link trebalo da bude na ovaj video: https://www.youtube.com/watch?v=iy4iSm1AK-A&feature=relmfu
Izgleda da jeste snimljeno u Topčideru. Mislim da sam nekad čuo da su rashodovani tramvaji dosta dugo stajali tu dok nisu železnicom prevezeni negde i isečeni.
 
Juce popodne oko pola 6 doslo je do zastoja tramvaja u Pozeskoj u smeru ka okretnici. Na uglu Pozeske i Valjevske stvorila se velika bara, i spanski tramvaj (1516) nije mogao da prodje, ubrzo su se napakovali i drugi tramvaji.
 
Radovi na Dorcolu trajace do ponedeljka...Znaci nista od premestanja sina u sredinu,steta...
 
Zapravo na deonici od oko 100m, počupane su stare šine i pragovi, urađena i "povaljana" nova podloga, i upravo se postavljaju novi drveni pragovi i nove šine (po izgledu bi se reklo da nisu baš nove doduše :| ).

Pretpostavljam da kad se bude radila kompletna rekonstrukcija cele ulice za koju godinu, menjaće sve, uključujući i ovu krpljenje.
 
Kupujte hrvatske, ne ruske vozove

Beograd -- Nema smisla da Srbija kupuje ruske vozove i španske tramvaje, kada može da kupuje hrvatske, kaže direktor Hrvatske gospodarske komore u Beogradu Goran Masnec.

"Isto tako, nema smisla da naša brodogradilišta kupuju proizvode na stranim tržištima, ako se ti proizvodi mogu napraviti u Srbiji. Ako će nam sve raditi stranci, nećemo razvijati domaću pamet i bićemo sve više zavisni od stranog kapitala", kaže Masnec u intervjuu Vremenu.

Prema njegovim rečima, zajednički problemi srpske i hrvatske privrede su ti što smo se izuzetno otvorili prema Zapadu, prema stranom kapitalu, i zato bismo trebali da više međusobno sarađujemo.

"Naprosto bi trebalo sesti i dogovoriti se šta naše dve privrede, određena preduzeća, mogu zajedno napraviti na tržištu Srbije i Hrvatske. Jer, mislim da nema smisla da vi kupujete španske tramvaje, ako se ti tramvaji proizvode u Zagrebu, u "Končaru", niti da kupujete ruske vozove, ako nove modele tih vozova proizvode u zagrebačkom "Gredelju"", smatra Masnec.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2012&mm=05&dd=24&nav_id=612383

Opet se bune i jos uvek nisu shvatil da su njihovi tramvaji losi i da su dobri samo njima.
 
Vrh