Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Da li je neko primetio da se vrata CAF-a sada mnogo brže zatvaraju. Vrlo brzo se čuje ton i počinje zatvaranje. To je sada mnooogo bolje nego što je bilo na početku kada se i na otvaranje, tj. zeleno svetlo čekalo čitavu večnost. Mislim da je sada zadržavanje na stanicama dosta kraće i ne primećujem nagomilavanje iza CAF-ova.
Pre neki dan sam video kod buvljaka da su čak dva CAF-a skrenula od buvljaka u Jurija Gagarina za vreme jednog zelenog svetla, što se ranije nije moglo videti. Doduše drugom je rep ostao oko pola metra u raskrsnici jer nije mogao da stane na stanicu iza prvog. Znači da su i vozači malo opušteniji. Pitam se, pitam se, koliko je to dobro.
Aha, to su sredili ima već par meseci za otvaranje vrata
Ja isto imam utisak da su se španci uklopili sa ostalim tramvajima.
Definitivno su švajcarci i solo katice brže, ali duple katice su takodje spore.
Večeras sam se vraćao iz grada caf-ovom 7 (1503), kad odjednom počne da curi voda iz plafona :o . Nisam mogao da verujem, nije kapljalo nego baš curelo! Da li se to često dešava, i zbog čega?
Zato sto Spanac kome je smanjena plata zbog svetske ekonomske krize i prezaduženosti Španije,
nije lepo odradio kanal za odvodjenje kondenzacije iz klime !
Verovatno gore negde ima cedulja na kojoj piše: kolika plata, toliko rada (ZCZ Kragujevac) :lol:
Ne znam, da li je neko primetio da pored CAF-ovih vrata postoji neka okrugla, mala metalna pločica koja podseća na bravu. Da li je to oduvek bilo pa ja nisam primetio, ili su ovi naši iz GSP već počeli da ga budže. BTW, danas u trinestici mislim da je (1509), u zadnjem delu tramvaja sa unutrašnje strane, panel ispod prozora napuko, nije velika napuklina ali se ipak primećuje :bash: .
Tramvaji postavljeni kao deo scenografije replike Terazija
Kod ovih starih tramvaja je kešanje očigledno prirodna pojava. Ne verujem da je ovo dete nekada ranije videlo kešanje, a ni da joj je neko objasnio kako se to radi.
Sobzirom da postoji i neki ,,višak,, tramvaja
da li se ikada razmatrala mogucnost da se u određenim naseljima
gde postoji lokalna kružna gradska autobuska linija
ista zameni tramvajem (tipa mala dvojka)
(jest da je u strartu skupo al se brzo isplati a i traje)
U 1507 večeras nije radila klima, a kako se prozori ne otvaraju, svi u tramvaju su bili pred kolapsom (bukvalno su ljudi jedni druge hladili novinama). Ja sam izdržao jednu stanicu i onda izašao i nastavio peške.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.