Šta je novo?

Tramvaji

Somi303":2o0bbk5s je napisao(la):
:fijasko:
Бугарска верзија :D :p
429756_10150629169092550_163682877549_9432651_540850055_n.jpg

jel ovo Belam kod Opstine Novi Beograd ? :D
 
Još jedan :fijasko:

Pre oko 1,5 sata u Milutina Milankovića, blizu raskrsnice sa Milentija Popovića, na potpuno ravnoj deonici šina bez ikakvih ukrštanja sa ostalim vozilima ili pešacima, dupla katica se skucala u prikolicu švajcarca koji je išao ispred nje.

Oštećena su oba vozila, a iza njih je naravno zaglavljen ogroman red tramvaja... :rolleyes:
 
Pa kad vozaci tramvaja cesto voze kao manijaci i koce u zadnjem trenutku. Gotovo svaki dan me icimaju par puta naglim kocenjem jer ne drze rastojanje.
 
Felix55":2elyu1ug je napisao(la):
CAF 1503 je dobio "ukras" - nažvrljani grafit crnim sprejom na zadnjem delu, iznad garažnog broja. :notok:

Mogu da potvrdim da je ovaj grafit kompletno uklonjen sa 1503 :)
 
Felix55":1ima8uux je napisao(la):
Felix55":1ima8uux je napisao(la):
CAF 1503 je dobio "ukras" - nažvrljani grafit crnim sprejom na zadnjem delu, iznad garažnog broja. :notok:

Mogu da potvrdim da je ovaj grafit kompletno uklonjen sa 1503 :)
Коначно се нешто ситно мења набоље у том брлогу од фирме....
.....када би и катице чистили одмах од графита, графитери би одустали....па ти спрејеви коштају...
 
800px-KAF_Tramvaj_Resavska.jpg

800px-CAF_%26_KT4_Tram_Belgrade.jpg

477px-Beograd_Tatra_T4D_1004.jpg


Mogli ste da kupite i ovaj CAF izgleda mi jace i okretniji je u uskim ulicama

800px-Tram%2C_Bilbao%2C_July_2010_%2801%29.JPG
 
нисмо, јер је то Урбос 1, који је рађен само за Билбао. убрзо је настао Урбос 2 за остале градове
 
Ни мени, али је баш лепо што је широк, робустан, делује моћније, већег је капацитета.
 
trialin":7521ere1 je napisao(la):
Mogli ste da kupite i ovaj CAF izgleda mi jace i okretniji je u uskim ulicama

800px-Tram%2C_Bilbao%2C_July_2010_%2801%29.JPG
Ово је одлична коцепција трамваја, нешто најбоље у ономе што се назива "100 нископодно" :kk:
Ту су обједињене вучно, експлоатационо, функционалне предности 70% нископодних, и низак под дуж целог возила. Уз одређене модификације ово би био далеко бољи трамвај за Београд од Урбос 3.
 
@karlo del Ponte
Prva modifikacija ovog urbos1 bi bila dizajn jer su mu proporcije potpuno slonaste!
 
Hmm :/ ova žena na slici je kao iz prošlih vremena..a tramvaj malo podseća na kamione za odnošenje smeća.. :rolleyes:
 
spatiotecte":1shl8ec7 je napisao(la):
@karlo del Ponte
Prva modifikacija ovog urbos1 bi bila dizajn jer su mu proporcije potpuno slonaste!
Јесте, то је једна од модификација. Примећујете колико простора заузима у кривини. На оба краја би се морао сузити. Морао би се скратити са 25 на 21-22 метра (дужина Швајцарца), са могућношћу купловања два комада. Са трамвајским возом дужине 42-44 метра максимално користимо дужину перона. Врата би требало да буду са обе стране, а управљачница са једне, због уштеде простора. Мислим на овакво решење, као што га има Рабат:
tram62.jpg

По потреби, могуће би било користити и само једног у саобраћају, премда би купловани изгледали много складније. Изнад постоља би био висок под, али то није толико страшно, јер би изнад првог постоља била управљачница, а изнад последњег повишени део са местима за седење, нешто већи од оног код Урбоса 3. Због балансирања адхезионе масе, што више тешких делова би морало бити код првог и последњег постоља. Трамвај би имао мање осовинско оптерећење од било ког трамваја сада, погонска постоља нису нископодна, што значи мању буку, вибрације, и велику трајност колосека. Због кратког растојања између средишта постоља, могуће да би се трамвај ширине 2,4 метра понашао подједнако у кривини као Урбос 3 широк 2,3 метра. Једино за пероне стајалишта би било проблематично.

Недостатак би био што би такав нови трамвај био универзалан производ по питању сандука возила, а предност што би се уградила стара, једноставна, поуздана, уходана технологија високоподних погонских постоља.
 
Juče oko 10 LRT fijasko u Milutina Milankovića, naređalo se 20ak tramvaja zato što se E6 skucao u Banderu malo posle isključenja za Gazelu
 
Ništa od šina preko mosta, vest iz današnje Politike:

"Španci" umesto šina

Odbornici su odlučili da deo kredita od 57 miliona evra, koji je u novembru 2011. grad uzeo od Evropske banke za obnovu i razvoj, bude drugačije iskorišćen. Umesto da ove godine počne sa gradnjom tramvajske infrastrukture na Mostu na Adi, 30 miliona evra biće iskorišćeno za plaćanje "španskih" tramvaja koji stižu ove godine.

Izvor, Politika, strana 15. Subota, 10. mart 2012.


---

Vidim da se (nepotpuna) vest spominje i na sajtu Grada:

Изменом и допуном одлуке о задужењу града за финансирање пројекта унапређења београдског јавног превоза и саобраћајне инфраструктуре предвиђено је да се са 30 милиона евра финансира набавка нових трамваја за потребе ГСП «Београд».

Izvor: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1494783

---

Nimalo mi nije jasno ko je sve ovo omugućio, budući da na sajtu Evropske banke za obnovu i razvoj piše:

Belgrade Public Transport and Traffic Infrastructure

Project Description

The EBRD is considering a Project involving a loan of up to € 57 million to the City of Belgrade to finance key investments needed to complete the City’s transport and traffic management strategy. The loan proceeds will be used to finance:

(i) construction of the tram track over the new Sava bridge and the new traffic management system;

(ii) major renovation of the tram tracks in central Belgrade to allow for the new trams to operate on the tram lines; and

(iii) the City’s main roads renewal and extension to secure a better and safer traffic flow in the City of Belgrade.

Izvor: http://www.ebrd.com/english/pages/project/psd/2011/42809.shtml
 
Da li to znači da s obzirom da odustaju od gradnje tramvajske pruge preko novog mosta onda krenuti odmah u izgradnju šina za Metro za M3? ili će čekati da se završe prve dve linje tj M2..što je i logično jer M3 treba da ulazi iz pravca hipodroma u tunel ispod B.Brda tj Požeške..dakle naredne decenije.. :kafa:
 
Danas sam se vozio sa GB1512 mogu vam reci da sam se odusevio.Upocetku sam cak mislio da nikada necemo dobiti dodatne sipke. .Danas je radio na liniji 7 .predpostavljam da ce i ostati na ovoj liniji jer ipak linija 7 ima dosta putnika i dodatne sipke ce itekako biti korisne.Nikako ne bi voleo da vidim Gb1512 na liniji 13
Gb1512 na liniji 7
110320123198.jpg

110320123195.jpg

110320123197.jpg

110320123196.jpg
 
Jucerasnja voznja tramvajem od Sredacke do Liona : posle polaska sa stanice, tramvaj je stao na semaforu kod Djerma, pole cega je opet stao 10 metara dalje na stanicu. Nakon toga, tramvaj krece i odmah staje na semafor raskrsnice sa Branka Krsmanovica. Cim tramvaj krene sa te raskrsnice i predje 20 metara, na raskrsnici sa Pop Sojanovom pocinje da trepce zeleno i taman ga saceka crveno. Posle 10 metara opet staje na stanicu.

Ovo mi se dogadja i sa CAFom i sa KATicama u 90 posto slucajeva , svakodnevno se vozim Bulevarom ovim smerom. Sa CAFom mi se uce dogodilo, da i kad krene od Pop Stojanove, stane na raskrsnici kod Lipovog Lada, i onda opet na stanicu. Vozio sam se 6 minuta 2 stanice .

Ako se dobro prisetimo to je najnoviji sistem semaforizacije za najnoviji bulevar. Odlicno funkcionise, niko se ne buni.
 
Па ти иди пешке. То су 2 станице, здравије је и брже :) :p
А мени смета семафор код Цветка. Кратко је зелено светло за трамваје, може да прође један КАФ или дупла катица, а понекад и две одвојене катице, али ако је неки смотани возач онда само једна. исти такав је и семафор на Устаничкој :rolleyes:
 
isti slucaj je i na Novom Beogradu
 
Napredujemo,a mogli su da ih stave i iznad vrata,nemaju ljudi pogotovu tamo za sta da se hvataju.
 
dziggy":dgoqkg1i je napisao(la):
Ako se dobro prisetimo to je najnoviji sistem semaforizacije za najnoviji bulevar. Odlicno funkcionise, niko se ne buni.

Stariji sugrađani su se žalili na semafore u Bulevaru, jer nisu uspevali da pređu preko ulice, a upali se crveno. Možda su im uslišili želje.
 
da vucko, to su isto trebali kao kod prostora za invalide što imaju ručke na plafonu tako su trebali i kod ostalih vrata
 
Vrh