Šta je novo?

Tramvaji

Šomi je provocirao, ali to je deo komunikacije, odgovoriti pametno na provokaciju. I ne mislim da je bilo čija kritika na ovom forumu zlonamerna, tako da nema razloga za svađu
 
Vučko":3v7mv5r3 je napisao(la):
Pretpostavljam da je zato jer bi da je kako treba tramvaji imali prednost i nagazne semafore taj problem bio prevazidjen,stoga ne bi ni osetio semafore u tramvajima.Pretpostavljam da su to i planirali kada je projektom tramvajem u 21.vek napravljena trasa tramvaja na NBG.

To bi moglo da reši problem, ali čini mi se da nije bilo nešto što su projektanti početkom 80-ih ozbiljno uzimali u obzir.


Karlo del Ponte":3v7mv5r3 je napisao(la):
@Methane
Постоје разлишити случајеви, и по негде имамо трамвајске станице пре семафора. Најчешћи разлози зашто се и трамвајске, и аутобуске станице стављају после семафора су

Pre svega hvala na detaljnom odgovoru. :kk:

Zaista detaljno, i odnosi se i na tramvaje i autobuse/trojejbuse. Iako sam mislio više na konkretnu trasu, tramvaja na Novom Beogradu, gde postoje neke apsurdne situacije, iz ovoga vidim da je na nekim mestima neizbežno, ali ne mogu da se otmem ustisku da su zbog ovoga tramvaji često usporeni.
 
@Methane
Тужна је истина, али за свако унапређење трамвајског саобраћаја наилази се на тврд зид градских архитеката, који не дозвољавају да се ишта помери ни за милиметар, а када је у питању регулација саобраћаја, наилази се на тврд зид друмских саобраћајних инжењера, који све подређују аутомобилима.

Због стајалишта, трамвај никада неће ухватити друмски зелени талас. Омладинских бригада је најпрометнија улица која пресеца Јурија Гагарина, и ту неби имало смисла уводити сигнални приоритет. Према мојим мерењима, само једанпут је један трамвајџија успео да ухвати зелени талас кроз ту раскрсницу, и то возећи као лудак, и са два путника у трамвају. Трамвај када према центру прими путнике у Омладинских Бригада опет се заустави на семафору код Делта Ситија.

Ево мог предлога решења за правац ка центру на том месту:
2lbfbk4.jpg

Црвено је нова позиција стајалишта, жуто померање зоне улице, наранџасто раздвајање позиција саобраћајних трака. Када крене са стајалишта Омладинских Бригада, трамвај хвата зелени талас и преко Агостина Нета. Уштеда у возном времену је минут и десет секунди. Са обзиром на обим саобраћаја, само тим једним померањем једног стајалишта штеди се на инвестицији куповина приближно пола новог трамваја, односно око милион евра на инвестицијама.

Ово је чисто демонстративни пример. Трамвај који је бржи је истовремено и економски исплативији. То занемаривање економије је, поред свега, разлог зашто нам је систем у држави неефикасан, зашто један радник произведе и заради мање од немачког, шведског итд.
 
Данас је возач трама све време пуштао џез и то довољно гласно да чује цео трам. Колико добар осећај. Колико лежи таква музика у превозу.

Свака му част.
 
Za bredu nemam rijeci nadao sam se da nece uraditi jako mi je krivo moyda smo mogli nesto uraditi idoti jedni eto bar je dd zasad bezbjedan .Moracu kad se vratim u bg provjeriti sa muzejom nauke i tehnike prosto nemogu da vjerujem toliko godina je stajala i sad da je isjeku :bash: :bash:
 
Danas je tramvajski saobraćaj totalno bio u kolapsu zbog kvara na novom beogradu, gde pola novog beograda nije imala struju. Zbog ovoga se desilo da se CAF zaglavio na raskrsnici sa kralja milanom, pa je napravio ogroman zastoj.
 
Pod hitno bi trebalo rekonstruisati mrežu za napajanje tramvaja! ENergija bi trebalo da dolazi sa više strana i da postoji mogućnost napajanja na više tačaka. Tramvaji, trole i vozovi ne smeju stati.
 
И да се омогући враћање струје из трамваја и трола и надам се ускоро неког доброг КАФ воза :D
 
Karlo del Ponte":52q6928l je napisao(la):
@Methane
Ево мог предлога решења за правац ка центру на том месту:

Vidiš ovo je stvarno dobra ideja, a ne bi trenalo ni da košta puno. :kk:
 
1511 je izasao u saobracaj Radio je na liniji 13
020320123139.jpg
 
Bilo bi lepo od CAF-a da nam isporući jedan tramvaj više, kao što to rade Belorusi, gratis na količinu 1531
 
Матеја Бељан":2syvoge5 je napisao(la):
Bilo bi lepo od CAF-a da nam isporući jedan tramvaj više, kao što to rade Belorusi, gratis na količinu 1531

Hm, nisu spanci belorusi nazalost...
 
Реално и могли би, ми смо за сад наручили највише трамваја типа Urbos 3 :)
Најближи су на Единбург са 27 и Сарагоса 21 затим Безансон 19 и Стокхолм са 15 и Нант са 8
Ево и слика тих трамова
Сарагоса
5605530797_3e4c8c235f.jpg

_lax_11169770.jpg

Севиља
Spain+-+d3b-Seville+-+104.JPG

5742727071_a7969fa2fa_z.jpg

Безансон
CAF_Besan%C3%A7on_tram_-_RNTP_2011-2.JPG

maquette1.JPG

Нант
640px-CAF_Nantes_tram_-_RNTP_2011-2.JPG

CAF_Nantes_tram_-_RNTP_2011-1.JPG

Стокхолм
6061439923_7d9d335709_b.jpg

Единбург
727px-Edinburgh_tram_02.jpg


Да се не лажемо, очајни су :D Нашем могу само под прозор да пљуну :D
 
Vlasnik BKM-a je valjda drzava a CAF je privatni stoga dzabe fantaziramo.Kod kapitalista nemaju ni salvete dzabe a kamoli tramvaji.
 
Vrh